Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä

Vierailija
02.07.2022 |

Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.

Kommentit (720)

Vierailija
421/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lähes rahattoman tai perustuloisen miehen mitään golddiggereitä tarvi pelätä.

Jos ne ammentaa oppinsa inselsivustoilta, niin mitä lottoat onko heidän toiminnassaan logiikkaa. Voivat vihata naisia syystä että joutuvat elättämään naisensa vaikka olisivat persaukisia ja asuisivat maakuopassa. 😄

Vierailija
422/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että suhtautuu treffikumppaniinsa heti alusta lähtien epäluuloisesti, vähän vihamielisesti ei ole kovin lupaavaa suhteen alkamisen suhteen. Aikoinani etsin aikuista miestä, en mitään testailijaa.

Joku tyyppi vielä läksytti minua, että kun oltiin chattailtu pari iltaa niin se velvoitti minut treffeille no ei velvoittanut. Vastasin, että olen kohdannut mielenkiintoisemman miehen ja menossa treffeille hänen kanssaan. Nykyään olen naimisissa sen mielenkiintoisemman miehen kanssa. (Ja hei, jaamme kulut 50-50).

Nykypäivän miehillä on kaikki syyt olla alkuun epäileviä naisen motiivien kuin myös luonteenpiirteiden suhteen.

Tämä johtuu puhtaasti siitä, että pettäminen, kalliit elämän tuhoavat avioerot yms. on niin yleisiä tapahtumia nykyään, eikä naiset pidä itseään saati toisiaan vastuussa juurikaan koskaan yhtikäs mistään.

Nykyäänhän asenne tuntuu olevan se, että naisen menneisyys ja nykyisyys pitää vaan pyyteettömästi painaa villasella oli tehny mitä vaan, mutta miehellä asia meneekin täysin päinvastoin, mitään menneisyyden saati nykyisyyden asioita ei todellakaan paineta villasella vaan miesten tulee kantaa ne mokansa aina ja ikuisesti kruununaan.

Miehet joiden elämänkokemus tulee roskalehdistä ja tosi-tv:stä ovat surkeita kumppaneita kenelle tahansa.

Semmonen fiiliskö sulle tuli tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta tuntuu, että nämä Mäkkiin treffeille menevät miehet ovat näitä samoja miehiä, jotka jos jostain syystä suhteeseen pääsevät eivät ikinä tule muistamaan kumppaniaan tämän syntymäpäivänä eivätkä osaa laittaa astioita tiskikoneeseen.

Vierailija
424/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olis semmonen, että mennään puistoon, istutaan johonkin penkille niin yhtäkkiä puskista tulee joku trubaduuri laulamaan meille rakkauslauluja. :D

Siinä vasta karsitaan jyvät akanoista kun vähän testailee naisen huumorintajua. 

Miksi haluat pelotella?

Mitä ihmeen pelottelua tuo olisi, siinähän minä, aina ekana uhrattava mies olisin vieressä muutenkin?

Jos tuosta nainen pelästyisi eikä nauraisi, niin tietäisin heti ettei me sovita yhteen.

Kun joutuu kahden vieraan miehen väijytykseen, niin miten siinä mies olisi ensimmäisenä uhrattavana? Kyllä paljon todennäköisemmin naiselta joko omaisuus lähtee tai joutuu raiskatuksi taikka molemmat.

Se oliskin hyvä, jos noin vainoharhainen nainen päättäisi juosta puistosta pois sen sijasta, että jäisi siihen ja suhtautuisi tilanteeseen oikein.

Lopulta nää testailuthan on oikein hyvä tapa karsia naisista ne nihkeimmät saati latvavikaisimmat tapaukset, laittamalla ne johonkin hulluun tilanteeseen kuten just jostain puskasta kömpivään trubaduuriin. :D

Todellisuudessa tuollainen tuskin olisi oikeasti tapahtuessaan sinustakaan hahhahhhauskaa, vaan lähinnä kiusallista ja hämmentävää. Fantasioissa tietysti ultimaattisen fantsua, mutta todellisuus harvemmin sitä on. Ei vieraan ihmisen kanssa osaa nauraa räksättää heti kaikelle, kuten kavereiden kanssa. Varsinkaan kun sinulla on jo päässäsi valmiiksi mietitty käsikirjoitus miten tilanteen ja reaktioiden kuuluu mennä ja jos siihen tuleekin poikkeuksia niin deal breaker. Mitä jos olisitkin itse sitä mieltä, ettei tilanne syystä tai toisesta olekaan hauska, vaikka niin luulit?

Olisi se hymyiltävän hauskaa, ja huomattavaahan on, että yhtälailla sen trubaduurin hankinta ja sijoitus vaatii minulta vaivaa ja rahaa.

Eli nimenomaan, jos nainen ei suhtautuisi näihin tempauksiin nauraen, tietäisin myös heti ettei me sovita yhteenkään, selvästi liian erilaiset luonteet.

Laita siihen deitti-ilmoitukseen että olet creepy testailija, niin kaikki voittaa. Sinä et tuhlaa turhaan rahaa mihinkään outoihin vetoihin ja naiset ei haaskaa aikaansa mihinkään sosiopaattiin.

En tietenkään laita, silloinhan testi epäonnistuisi.

Mielummin teen kuten monet naisetkin meikkejä, filsuja ja kuvakulmia käyttäessään ilmotuksissaan, jauhan myös ihan paskaa sinne ilmotukseen että saan tarjonnan mahdollisimman laajaksi ja näin kasvatettua mahdollisuuksia löytää seurustelukumppani.

Hahhahhhaa, et sä mitään seurustelukumppania tule löytämään. Ne kaikki katoaa siinä vaiheessa, kun käy ilmi, että olet vain paskaa jauhava valehtelija.

Niin, erona vaan paskaa jauhaviin naisiin on, että minä en tee kohtalostani jotain itkuisia videoita tiktokiin ja muualle.

Vierailija
425/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitaan taloudellisesti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri on ällö ja kalsea paikka, täynnä kiljuvia kakaroita ja huonokäytöksisiä teinejä. Mieluummin lähtisin treffeille vaikka puiston jäätelökioskille.

Ei ole tässä kunnassa jäätelökioskia tietääkseni, mutta salesta voi käydä ostamassa vaikka tuutin. Kävisköhän se? Tai ostaa paketin grillimakkaroita ja käristää tohottimella, tuubista sinappia. Talouspaperiarkki rullalta. Autossa (transitissa) voisi katsella toissavuonna otettua merenrantakuvaa kännystä. Vielä parempi, jos kuvassa olisi auringonlasku. Takatilassa olisi 2 makuualustaa ja 4 talvirengasta, joita voi käyttää tyynyinä, koska nastoja niissä ei ole enää. Kuinka romanttista!

On olemassa oikeasti näin juntteja! 🤣

Vierailija
426/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, enpä olisi uskonut että tämä herättää näin suuria tunteita.

Itse en todellisuudessa mäkkiin veisi, mutta paikalliselle grillille kylläkin, siellä on paremmat safkat eikä paljoa kalliimpi kuin mäkkäri.

Romantiikkaa ei ole sielläkään luvassa, sitä saa kun näytän lähialueen luontoa ruuan jälkeen.

Mitäs tähän sanotte, ei siis menisi oikeastaan yhtään sen enempää rahaa kuin mäkkäriinkään viedessä, mutta nainen saisi silti ilmaisen aterian ja vielä sitten esimerkiksi kalliolla istuskelua.

ap

Voi Jeesus.. Työttömät naiset saa Suomessa tukia. Et ole Afrikassa ruokkimassa nälkäistä

Tarkoitatko siis sitä, että naiset menee mielummin johonkin fiinimpään paikkaan ja maksaa omat ruokansa ja juomansa, kuin että minä tarjoan ne mäkkipäkit ekoilla treffeillä?

Mitäänhän en ole sanonut, mitä on mahdollisesti toisilla treffeillä tarjolla eli eikös tuo ole vaan hyvä kikka tiedustella naisen luonnetta?

ap

Tapaillessa on tapana tarjota vuorotellen tai sitten molemmat maksaa aina omansa. Luuletko, että voit jollain määräysvallalla päättää, minne seuraaville treffeillä menette? Nainen voi vaikka haluta vuorostaan yllättää sinut.

Taitaa olla aika harvinaisia sellaiset naiset jotka haluaa tarjota ruuat ja vielä itse päättää ravintolankin.

Olen ollut siinä käsityksessä, että nimenomaan halutaan miehen ottavan ruorin käteensä treffaillessa, eli että mies maksaa ja myös päättää mihin mennään.

ap

Kuulostaa kovasti siltä, ettet ole koskaan treffaillut naisia tai ainakaan päässyt edes toisille treffeille. Suomalaisissa pariskunnissa lähes aina nainen päätyy kaikenlaisten romanttisten yllätysten järjestäjäksi miehen seuratessa perässä sinne, minne nainen vie.

Entä jos olenkin palkannut pari muusikkoa soittamaan mäkissä bella nottee, jos kieltäytyy mäkkipäkistä, voisi yllätyskin jäädä kokematta. :D

Toihan olisi ihan karseaa. Siellä mäkin kelmeiden loisteputkien kajossa olisi joku teennäinen ja siirappinen sekä äärimmäisen kiusallinen serenadiylläri muiden asiakkaiden tuijottaessa.

Miehille noi ylläripyllärit on aina noloja tapahtui ne missä vaan ja missä muodossa tahansa, ja eikös ajatus olekaan tärkein, sitähän kaikki aina toitottaa?

Jos Suomessa ensitreffeillä lähes tuntemattoman naisen kanssa tekee jotain noin överiä ja siirappista, on se osoitus totaalisesta tilannetajun puutteesta.

Joo, vaikka olis kuinka romanttinen ajatus niin vaan todella kiusallista ekoilla treffeillä. Mieheni veli vei puolitutun naisen hienoon ravintolaan ensitreffeille ja oli ostanut tälle kaiverretun Tiffany korun, ei tullut toisia treffejä, oli aivan liian överiä. Ehkä sitten kun on deittailtu n. vuosi, tosin itse en tykkäisi korulahjoista silloinkaan...

Vierailija
427/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylä taas palstanaiset on vihaisia 🤪 yksikään teistä ei ole ikinä maksanut edes sitä mäkki ateriaa yhdellekään miehelle

Totta, koska mulle ei tulisi mieleenkään viedä miestä mäkkiin treffeille. Mäkissä voin käydä noin muuten jos roskaruokaa tekee mieli. Sensijaan olen vienyt mieheni ajamaan panssarivaunulla. Eikä siihen treffeihin tarvitse rahallisesti panostaa, treffien tarkoitus on tutustua toiseen ihmiseen vilpittömästi, ei testailla millään outouksilla.

Mitä jos mies olisi sanonut että hän ei millään murhakoneilla ajele edes huvikseen tms. 

Ei olis tainnu kasetti kostua samaan malliin kuin miehen kanssa joka on innostunut kuin uuden lelun saanut pikkupoika?

Vierailija
428/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu, että nämä Mäkkiin treffeille menevät miehet ovat näitä samoja miehiä, jotka jos jostain syystä suhteeseen pääsevät eivät ikinä tule muistamaan kumppaniaan tämän syntymäpäivänä eivätkä osaa laittaa astioita tiskikoneeseen.

Ai, miksi susta semmoiselta tuntuu?

Vierailija
429/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olis semmonen, että mennään puistoon, istutaan johonkin penkille niin yhtäkkiä puskista tulee joku trubaduuri laulamaan meille rakkauslauluja. :D

Miksi haluat pelotella?

Mitä ihmeen pelottelua tuo olisi, siinähän minä, aina ekana uhrattava mies olisin vieressä muutenkin?

Jos tuosta nainen pelästyisi eikä nauraisi, niin tietäisin heti ettei me sovita yhteen.

Kun joutuu kahden vieraan miehen väijytykseen, niin miten siinä mies olisi ensimmäisenä uhrattavana? Kyllä paljon todennäköisemmin naiselta joko omaisuus lähtee tai joutuu raiskatuksi taikka molemmat.

Se oliskin hyvä, jos noin vainoharhainen nainen päättäisi juosta puistosta pois sen sijasta, että jäisi siihen ja suhtautuisi tilanteeseen oikein.

Lopulta nää testailuthan on oikein hyvä tapa karsia naisista ne nihkeimmät saati latvavikaisimmat tapaukset, laittamalla ne johonkin hulluun tilanteeseen kuten just jostain puskasta kömpivään trubaduuriin. :D

Todellisuudessa tuollainen tuskin olisi oikeasti tapahtuessaan sinustakaan hahhahhhauskaa, vaan lähinnä kiusallista ja hämmentävää. Fantasioissa tietysti ultimaattisen fantsua, mutta todellisuus harvemmin sitä on. Ei vieraan ihmisen kanssa osaa nauraa räksättää heti kaikelle, kuten kavereiden kanssa. Varsinkaan kun sinulla on jo päässäsi valmiiksi mietitty käsikirjoitus miten tilanteen ja reaktioiden kuuluu mennä ja jos siihen tuleekin poikkeuksia niin deal breaker. Mitä jos olisitkin itse sitä mieltä, ettei tilanne syystä tai toisesta olekaan hauska, vaikka niin luulit?

Olisi se hymyiltävän hauskaa, ja huomattavaahan on, että yhtälailla sen trubaduurin hankinta ja sijoitus vaatii minulta vaivaa ja rahaa.

Eli nimenomaan, jos nainen ei suhtautuisi näihin tempauksiin nauraen, tietäisin myös heti ettei me sovita yhteenkään, selvästi liian erilaiset luonteet.

Laita siihen deitti-ilmoitukseen että olet creepy testailija, niin kaikki voittaa. Sinä et tuhlaa turhaan rahaa mihinkään outoihin vetoihin ja naiset ei haaskaa aikaansa mihinkään sosiopaattiin.

Mielummin teen kuten monet naisetkin meikkejä, filsuja ja kuvakulmia käyttäessään ilmotuksissaan, jauhan myös ihan paskaa sinne ilmotukseen että saan tarjonnan mahdollisimman laajaksi ja näin kasvatettua mahdollisuuksia löytää seurustelukumppani.

Hahhahhhaa, et sä mitään seurustelukumppania tule löytämään. Ne kaikki katoaa siinä vaiheessa, kun käy ilmi, että olet vain paskaa jauhava valehtelija.

Niin, erona vaan paskaa jauhaviin naisiin on, että minä en tee kohtalostani jotain itkuisia videoita tiktokiin ja muualle.

Näytät kuitenkin katselevan noita tiktok-videoita. Ja iniset epätoivoisena ja katkerana av:lla, miten vaativia ja hirveitä naiset on :D

Vierailija
430/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n seuraava ongelma on kuinka karsia joukosta wt-muijat, jotka lihovat keski-iässä roskaruualla.

Ap ei taida olla kovin kiinnostava, kun naiset ei kestä edes yhden rasvaisen hampparin ajan hänen seurassaan.

Vierailija
431/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka". 

Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.

Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.

Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.

Minä taas lähdin mieluummin niille kävely (+talkoo)-treffeille ja tarjosin sen jälkeen kotonani teetä, ja selvitin ajan myötä ihan juttelemalla, millaisissa ravintoloissa mies käy. Meidän toinen tapaamisemme oli retki erääseen kulttuurikohteeseen ja silloin oli autossa aikaa jutella monista asioista. Ei tarvinnut testailla.

Kumpikaan meistä ei käy Mäkkärissä eikä tankkaa Shellillä (eikä nykyisin Teboililla). Samanlainen arvomaailma kun on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.

Ihan yhtälailla kertomasi oli testailua.

Mikä tuossa oli mielestäsi testailua?

Entä jos mies olisikin sanonu vaikkapa, että nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana?

Kaikki treffailussa on yhtä isoa testiä puolin ja toisin.

Et siis osaa vastata, mikä tuossa oli sitä testailua. Eipä yllätä yhtään.

Osasin, sä et vaan kaiketi ymmärrä lukea mitään rivien välistä tai muuten ymmärtänyt kysymystä.

Sä et ymmärrä vastata suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Ehkä tuossa ylempänäkin näit vain omiasi siellä rivien välissä, kun väitit testailuksi. Ei siellä rivien välissä ole aina mitään juttuja vaikka kuin haluaisit nähdä.

Ja tuohon sinun "vastaukseesi" palatakseni, niin siinähän ennemminkin se mies testaisi naista näillä imutteluillaan ja lonkeroillaan, eikä nainen miestä.

Huoh, sinä, jonkin asian tarjoajana olet testin suorittaja, tässä tapauksessa testivälineenä oli kupillinen teetä, minun tapauksessani testivälineenä on mäkki mättöineen.

Lyön vaikka vetoa, että sinä olisit suhtautunut mieheen ihan eri tavoin, riippuen juurikin hänen vastauksestaan tuohon tarjoukseen, mutta voithan toki vakuutella itsellesi ja muille edelleen, ettei näin olisi tapahtunut.

Nainen olisi voinut testata miestä antamalla vaihtoehdoiksi teen tai lonkeron ja jos mies olisi valinnut sen, mistä nainen ei tykkää, olisi mies reputtanut testin. Teen tai kahvin tarjoaminen on vain ihan kohteliasta, valintoina ne ovat neutraaleja.

Lause "nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana" on vaan niin yököttävä ja kertoo miehestä enemmän kuin tarpeeksi. Minulle sopii oikein hyvin, jos mies dumppaa minut teen tarjoamisen perusteella, koska minun reaktio on tismalleen sama miehen suhteen.

Vierailija
432/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pelotella?

Näytät kuitenkin katselevan noita tiktok-videoita. Ja iniset epätoivoisena ja katkerana av:lla, miten vaativia ja hirveitä naiset on :D

Monilla red pill -kanavilla on noita tiktokeja opetusmateriaaleina, kuin toki myös ihan pelkkää nauramistakin varten.

Vierailija
433/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, miksi susta semmoiselta tuntuu?

Saamattomuus ja yrityksen puute korreloi yleensä muillakin elämän osa-alueilla. 

Vierailija
434/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka". 

Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.

Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.

Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.

Sinä olet oma itsesi vain mäkkärin autokaistalla. Luuletko että se ei kertoisi sinusta mitään? Ja kuvittelet että aitoja keskusteluja ei voi käydä muualla kuin rasvan käryssä. Luuletko että tuo ei kerro sinusta mitään?

Jos ei halua treffeille mäkkäriin, syynä on juuri se että ei halua olla sinun näkemyksesi omaavan ihmisen kanssa. En haluaisi olla edes hyvänpäivän tuttu sellaisen kanssa joka luokittelee kaikki kunnon ravintolassa käyvät ulkokultaisiksi teeskentelijöiksi jotka käyvät vain etsimässä "menestyviä tuttuja".

Ei, ei tässä ole tuollaista vastakkainasettelua. Enemmänhän se muille merkitsee, ennakkoluulojen kannalta, jos mäkkärillä käyminen muka kertoo hyvin paljon. Luulit, että en "viihtyisi" hienommissa ravintoloissa. Onhan se ihan kiva elämys välillä. Mutta se on vain sitä. Ei mikään identiteetti. Ei mikään asia, joka kertoo minusta tai siitä toisesta hirveästi. Ja oman kokemuksen mukaan auto on intiimimpi paikka kuin ravintola. Maisematkin voi olla mykistävät. Ja ollaan tekemässä, tai menossa tekemään jotain muuta jännittävää. Haluan joustavan kumppanin jonka kanssa voi tehdä niitä joita haluaa, ei niitä asioita joita "pitää". Ystävienkin kanssa tämä on antoisampaa. Kun on kokemusta monesta, voi ihan itse, joustavasti, päättää mistä oikeasti pitää. Ei tarvitse luottaa siihen mistä muut pitävät tai mitä välinearvoja mitkäkin valinnat muka-viestittävät.

Vierailija
435/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta mitä se sinusta kertoo, että haluat mäkkiin?  Mikäli sitä ei tehdä vitsillä niin mulla ei tuu mieleen muuta kuin joku äidinhelmoissa asuva, hieman yksinkertainen nyhverö. 

Ja sekin että tehdään vitsillä, kertoo että mies on yksinkertainen nyhverö.

Ai, mitenkä se on älyn saati rohkeuden mittari yhtäkkiä, että mihin ravinteliin sen itsekeskeisen kantturan raahaa?

Koska aika daiju täytyy olla jos ylipäätään pyytää itsekeskeistä kantturaa treffeille.

Vierailija
436/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos nainen haluaakin Burger Kingiin? Tai Taco Belliin?

Vierailija
437/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta mitä se sinusta kertoo, että haluat mäkkiin?  Mikäli sitä ei tehdä vitsillä niin mulla ei tuu mieleen muuta kuin joku äidinhelmoissa asuva, hieman yksinkertainen nyhverö. 

Minulle taas tulee tuollaisesta heti mieleen keskenkasvuinen teini. Ei kiinnosta, koska itse tykkään aikuisista miehistä.

Vierailija
438/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mitenkä se on älyn saati rohkeuden mittari yhtäkkiä, että mihin ravinteliin sen itsekeskeisen kantturan raahaa?

Miksi mies on millään tavalla tekemisissä itsekeskeisen kantturan kanssa?

Vierailija
439/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas lähdin mieluummin niille kävely (+talkoo)-treffeille ja tarjosin sen jälkeen kotonani teetä, ja selvitin ajan myötä ihan juttelemalla, millaisissa ravintoloissa mies käy. Meidän toinen tapaamisemme oli retki erääseen kulttuurikohteeseen ja silloin oli autossa aikaa jutella monista asioista. Ei tarvinnut testailla.

Kumpikaan meistä ei käy Mäkkärissä eikä tankkaa Shellillä (eikä nykyisin Teboililla). Samanlainen arvomaailma kun on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.

Ihan yhtälailla kertomasi oli testailua.

Mikä tuossa oli mielestäsi testailua?

Entä jos mies olisikin sanonu vaikkapa, että nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana?

Kaikki treffailussa on yhtä isoa testiä puolin ja toisin.

Et siis osaa vastata, mikä tuossa oli sitä testailua. Eipä yllätä yhtään.

Osasin, sä et vaan kaiketi ymmärrä lukea mitään rivien välistä tai muuten ymmärtänyt kysymystä.

Sä et ymmärrä vastata suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Ehkä tuossa ylempänäkin näit vain omiasi siellä rivien välissä, kun väitit testailuksi. Ei siellä rivien välissä ole aina mitään juttuja vaikka kuin haluaisit nähdä.

Ja tuohon sinun "vastaukseesi" palatakseni, niin siinähän ennemminkin se mies testaisi naista näillä imutteluillaan ja lonkeroillaan, eikä nainen miestä.

Huoh, sinä, jonkin asian tarjoajana olet testin suorittaja, tässä tapauksessa testivälineenä oli kupillinen teetä, minun tapauksessani testivälineenä on mäkki mättöineen.

Lyön vaikka vetoa, että sinä olisit suhtautunut mieheen ihan eri tavoin, riippuen juurikin hänen vastauksestaan tuohon tarjoukseen, mutta voithan toki vakuutella itsellesi ja muille edelleen, ettei näin olisi tapahtunut.

Nainen olisi voinut testata miestä antamalla vaihtoehdoiksi teen tai lonkeron ja jos mies olisi valinnut sen, mistä nainen ei tykkää, olisi mies reputtanut testin. Teen tai kahvin tarjoaminen on vain ihan kohteliasta, valintoina ne ovat neutraaleja.

Lause "nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana" on vaan niin yököttävä ja kertoo miehestä enemmän kuin tarpeeksi. Minulle sopii oikein hyvin, jos mies dumppaa minut teen tarjoamisen perusteella, koska minun reaktio on tismalleen sama miehen suhteen.

Edelleen, se miehen vastaus, oli se millainen tahansa oli nimenomaan testiin vastaamista, sanoithan sen nyt vihdoin jo itsekin, että tosiaan jos olisi sanonut että eiku juon mielummin lonkeron, saati olisi alkanut haukkumaan teetä paskaksi juomaksi yleensäkin, olisi suhtautumisesi mieheen muokkaantunut myöskin.

Sä siis testasit, mutta tiedostamattasi sitä itsekään koska tuommoiset tapoihin liittyvät testaukset tulee aikalailla kaikille niin luontaisesti että niitä voi olla vaikea huomata itsekään miksikään testeiksi.

Vierailija
440/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on millään tavalla tekemisissä itsekeskeisen kantturan kanssa?

Koska vain kantturat pystyy synnyttämään uusia ihmisiä tähän maailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi