Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Ihan käsittämätön ketju, miehet joiden ainoa kokemus naisista tuntui olevan amerikkalaiset YouTube videot, jankuttavat sivukaupalla että naiset ovat sellaisia ja tälläisiä ja vain vain kalliit ravintolat kelpaa.
Samaan aikaan täällä on varmaan ihan yhtä monta viestiä ihan oikeilta naisilta, jotka kertovat ettei ensitreffeillä tarvitse käyttää rahaa ja nainen sitäpaitsi ihan mielellään maksaa oman osuutensa, mutta niihintreffeihin olisi hyvä panostaa vaikkapa keksimällä joku kiinnostava/romanttinen/kaunis paikka.
Jankuttajamiehet, olette niin naimisissa oman päähänpinttymänne kanssa ja niin umpimielisiä, etten usko että kukaan itseään arvostava nainen lähtisi teidän kanssa treffeille yhtään minnekään..
Mä kyllä ilahtuisin, jos saisin treffeillä jonkun mietityn lahjan. Mutta en ensitreffeillä! Se kertoisi siitä, että hän jakelee niitä jokaiselle. Vasta kun tuntee toisen, voi noin alkaa toimia, silloin se toinen tuntee itsensä erityiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ilahtuisin, jos saisin treffeillä jonkun mietityn lahjan. Mutta en ensitreffeillä! Se kertoisi siitä, että hän jakelee niitä jokaiselle. Vasta kun tuntee toisen, voi noin alkaa toimia, silloin se toinen tuntee itsensä erityiseksi.
Annatko itse usein lahjoja treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lahjat on tyhmiä ensi treffeillä
Ihan kun kukaan olisi kiinnostunut ap:sta ikinä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lahjat on tyhmiä ensi treffeillä
En sanonutkaan, että ensitreffeillä. Lainaamani keskustelija sanoi näin: "Mä kyllä ilahtuisin, jos saisin treffeillä jonkun mietityn lahjan. Mutta en ensitreffeillä!"
Mutta ilmeisesti hän ei halua kuitenkaan itse ilahduttaa miehiä lahjoilla. Niiden saaminen vain on kivaa. Perus prinsessa.
Tämä juttu voisi sopia ap:lle
Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla kukoistaa ajatusmalli, joka lietsoo naisvihaa, väkivaltafantasioita ja pahimmillaan jopa joukkosurmia. Myös Jesse haki nuorempana incel-ajattelusta vertaistukea ja vietti vuosia haukkuen netissä naisia ja feministejä. Nyt Jesse kertoo, miksi hän päätyi siihen jamaan – ja miten pääsi lopulta pois.
Oltiin ekoilla treffeillä pizzalla, minä halusin maksaa koko laskun, mies naurahti että menikö tämä nyt ihan oikein. 😏
Yhdessä jo yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin ekoilla treffeillä pizzalla, minä halusin maksaa koko laskun, mies naurahti että menikö tämä nyt ihan oikein. 😏
Yhdessä jo yli 30 vuotta.
Eivät nämä palstamiehet halua naista = olla onnellisia, he haluavat olla (omasta mielestään) oikeassa. Tärkeämpää päästä sanomaan meille mammoille viimeinen sana kuin päästä treffeille ;-)
N59
Kannattaa aina muistaa, että irl on ihan eri asia kuin tämä palsta ja "palstatotuudet".
En voi syödä mäkki tai muuta grilliruokaa vatsan vuoksi. Varmaankin pyytäisin tässä tapauksessa vain kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina muistaa, että irl on ihan eri asia kuin tämä palsta ja "palstatotuudet".
Ei pidä paikkaansa. Pelkkiä tosiasioita täällä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Pelkkiä tosiasioita täällä puhutaan.
joo, nämä incelit, jotka ei ole koskaan livenä tavanneet naista, kertoo kokemuksensa syvällä rintaäänellä totuuksia 😊
Sexpo vastaanottaa viikoittain viestejä, joissa kerrotaan sosiaalisen ja seksuaalisen yksinäisyyden aiheuttamasta vihasta, ahdistuksesta ja jopa itsetuhoisista ajatuksista. Samoista aiheista keskustellaan myös incel-palstoilla ja onkin ehdotettu että incel-miehet saattaisivat kärsiä masennuksesta ja sosiaalisesta ahdistuksesta; terapiaan ja lääkitykseen turvautumisen sijaan he syyttävät naisia huonovointisuudestaa
Vierailija kirjoitti:
Sexpo vastaanottaa viikoittain viestejä, joissa kerrotaan sosiaalisen ja seksuaalisen yksinäisyyden aiheuttamasta vihasta, ahdistuksesta ja jopa itsetuhoisista ajatuksista. Samoista aiheista keskustellaan myös incel-palstoilla ja onkin ehdotettu että incel-miehet saattaisivat kärsiä masennuksesta ja sosiaalisesta ahdistuksesta; terapiaan ja lääkitykseen turvautumisen sijaan he syyttävät naisia huonovointisuudestaa
Se on jännä kun itse en muista yli 30 vuotta kestäneen masennusongelmani aikana syyttäneeni miehiä mun ongelmista. Toki siihen "miksi en kelpaa" märehtimiseen olen syyllistynyt, mutta en ole koskaan asettanut itseäni millekään jalustalle olettaen muiden olevan velvollisia palvelemaan minua.
N41
Viimeksi kun kävin mäkissä se oli täynnä kovaäänisiä teinejä, pöydät ja penkit oli tahmeita ja vessa ulosteessa.
Sais mies mennä keskenään jos sinne välttämättä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla melkoinen omaisuus ennenkuin houkuttaa mitään gold diggereitä. Edes 5% kuuluva palkansaaja jolla tulot yli 7000 euroa ei saa käteen kuin noin 4000 ja sillä ei mitään luksuselämäntyylejä kenellekään rahoiteta.
Siis 95% ansaitsee alle tuon joten todennäköisyys että nämä ovat ketjuun eksyneet valittamaan gold diggereistä on aika mitättömän pieni.
Tuossa on se ongelma että, naisten tyyliin, lasket mukaan vain top 1% "erottuvat" miehet ja niputat loput samaan.
Kuitenkin on iso ero siinä tienaako mies käteen sen 4000, 3000, 2000 vai 1200. Ja nuo erot näkyvät siinä millaisia naisia miehillä on. Vähänkään paremmannäköiset ja hyväkroppaiset eivät sen 1200 tienaavan miehen kanssa seurustele muuten kuin opiskeluaikoina. En ole koskaan nähnyty että 30+ nätti ja hyväkroppainen nainen liikkuisi autonrämällä tai asuisi halvassa asunnossa. Ja se ei ole sattumaa. Elintason pitää olla ainakin vahvasti keskiluokkainen ja mieluiten ylempää keskiluokkaa, muuten mies vaihtuu viimeistään kun alkaa olemaan aika hankkia perhettä.
Pitää paikkansa.
Experiment: kun näet hyväkroppaisen ja kivannäköisen 30+ naisen minkä tahansa liikkeen parkkiksella, katso millaiseen autoon tämä astuu.
Auto on täysin poikkeuksetta uudehko yleensä parempaa merkkiä ja/tai iso katumaasturi.
Sinä et näe niitä naisia, jotka lähtevät kaupasta pyörällä tai julkisilla. Kannattaa siirtyä pois parkkipaikalta.
Miten tuo muuttaa asiaa?
Kaupoissa käy paljon naisia vanhoilla ja heikosti arvostettua merkkiä olevilla autoilla.
Mutta hyväkroppaiset ja kivannäköiset naiset eivät koskaan aja tuollaisilla, vaikka heissäkin on varmasti alle keskituloisia ja pienituloisia.
En syö pikaruokaa ja paikkana kertoo miehen matalasta tasosta.
Tietenkin haluan sellaisen miehen jonka arvot ovat samankaltaiset omieni kanssa.
Ehkä sinäkin voisit löytää mieleisesi naisen jos keskittyisit siihen millaisen naiset haluat (enkä puhu nyt ulkonäöstä) etkä siihen mitä et ainakaan halua (golddiggeriä)