Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka".
Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.
Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.
Minä taas lähdin mieluummin niille kävely (+talkoo)-treffeille ja tarjosin sen jälkeen kotonani teetä, ja selvitin ajan myötä ihan juttelemalla, millaisissa ravintoloissa mies käy. Meidän toinen tapaamisemme oli retki erääseen kulttuurikohteeseen ja silloin oli autossa aikaa jutella monista asioista. Ei tarvinnut testailla.
Kumpikaan meistä ei käy Mäkkärissä eikä tankkaa Shellillä (eikä nykyisin Teboililla). Samanlainen arvomaailma kun on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.
Ihan yhtälailla kertomasi oli testailua.
Mikä tuossa oli mielestäsi testailua?
Entä jos mies olisikin sanonu vaikkapa, että nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana?
Kaikki treffailussa on yhtä isoa testiä puolin ja toisin.
Olen eri, mutta minun kohdalla tapaamiset olisi loppuneet tuohon.
HAHAHAHAHA miten teille naisille voi muka olla nauramatta. :D
Naura vaan, vieläkö naurattaa kun vuodesta toiseen ainoa kenen kanssa pääset treffeille in nyrkki-Kyllikki?
Kamala idea mennä ekoilla treffeillä syömään jonnekin.
Olen ainoastaan kerran eläissäni tapaillut erästä tyyppiä fiksusti treffaillen:
Ekalla kerralla käytiin muutamilla, kierreltiin eri paikkoja, käveltiin ja juteltiin.
Toisilla treffeillä mentiin katsomaan eräs leffa, jonka molemmat olivat jo pitkään halunneet nähdä. Leffan jälkeen kahviteltiin ja ekan kerran suudeltiin.
Kolmansilla treffeillä menin tämän miehen luokse, kokkailtiin ja päädyttiin sänkyyn.
Hetki vielä tapailtiin tämän jälkeen, kunnes mä lopetin koko jutun, mitä vieläkin välillä vähän kadun, kyseessä oli nimittäin hyvä mies. Nyt jo pitkässä parisuhteessa ikuisuuden olleena vieläkin fiilistelen noita treffejä, etenkin noi ekat treffit oli todella toimivat noin.
Tuolla voi karsia muutkin kuin gold-diggerit. Mäkkäri on vaan tyylitön paikka. Pikaruoka ei ole ruokaa vaan mättöä. Mies olisi ei,ei,ei vaikka olis miten varakas. Tyylitajua kun ei voi ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka".
Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.
Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.
Minä taas lähdin mieluummin niille kävely (+talkoo)-treffeille ja tarjosin sen jälkeen kotonani teetä, ja selvitin ajan myötä ihan juttelemalla, millaisissa ravintoloissa mies käy. Meidän toinen tapaamisemme oli retki erääseen kulttuurikohteeseen ja silloin oli autossa aikaa jutella monista asioista. Ei tarvinnut testailla.
Kumpikaan meistä ei käy Mäkkärissä eikä tankkaa Shellillä (eikä nykyisin Teboililla). Samanlainen arvomaailma kun on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.
Entä jos mies olisikin sanonu vaikkapa, että nyt ei kiitti jaksa mitään teetä imutella kun mulla on vielä pari lonkeroa mukana?
Naura vaan jos siltä tuntuu. Itse en halua miestä, joka käyttää noin typeriä ilmaisuja ja selvästi tuleva alkoholisti.
Kerro ihmeessä lisää minusta, tuntemattomasta ihmisestä netin syövereissä.
Vakuuta minut siitä, että et ole juurikin luonnevikainen mitkä ansaitsee karsiutua parisuhteista pois jo treffailuvaiheessa.
Se, että suhtautuu treffikumppaniinsa heti alusta lähtien epäluuloisesti, vähän vihamielisesti ei ole kovin lupaavaa suhteen alkamisen suhteen. Aikoinani etsin aikuista miestä, en mitään testailijaa.
Joku tyyppi vielä läksytti minua, että kun oltiin chattailtu pari iltaa niin se velvoitti minut treffeille no ei velvoittanut. Vastasin, että olen kohdannut mielenkiintoisemman miehen ja menossa treffeille hänen kanssaan. Nykyään olen naimisissa sen mielenkiintoisemman miehen kanssa. (Ja hei, jaamme kulut 50-50).
Vierailija kirjoitti:
Tuolla voi karsia muutkin kuin gold-diggerit. Mäkkäri on vaan tyylitön paikka. Pikaruoka ei ole ruokaa vaan mättöä. Mies olisi ei,ei,ei vaikka olis miten varakas. Tyylitajua kun ei voi ostaa...
Mitä olet ikinä maksanut edes yhdelle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Se on se mäkkiin viemisen koko pointtikin, että se on just tyylitön ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa vastata, mikä tuossa oli sitä testailua. Eipä yllätä yhtään.
Osasin, sä et vaan kaiketi ymmärrä lukea mitään rivien välistä tai muuten ymmärtänyt kysymystä.
Sä et ymmärrä vastata suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Ehkä tuossa ylempänäkin näit vain omiasi siellä rivien välissä, kun väitit testailuksi. Ei siellä rivien välissä ole aina mitään juttuja vaikka kuin haluaisit nähdä.
Ja tuohon sinun "vastaukseesi" palatakseni, niin siinähän ennemminkin se mies testaisi naista näillä imutteluillaan ja lonkeroillaan, eikä nainen miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kamala idea mennä ekoilla treffeillä syömään jonnekin.
Olen ainoastaan kerran eläissäni tapaillut erästä tyyppiä fiksusti treffaillen:
Ekalla kerralla käytiin muutamilla, kierreltiin eri paikkoja, käveltiin ja juteltiin.
Toisilla treffeillä mentiin katsomaan eräs leffa, jonka molemmat olivat jo pitkään halunneet nähdä. Leffan jälkeen kahviteltiin ja ekan kerran suudeltiin.
Kolmansilla treffeillä menin tämän miehen luokse, kokkailtiin ja päädyttiin sänkyyn.
Hetki vielä tapailtiin tämän jälkeen, kunnes mä lopetin koko jutun, mitä vieläkin välillä vähän kadun, kyseessä oli nimittäin hyvä mies. Nyt jo pitkässä parisuhteessa ikuisuuden olleena vieläkin fiilistelen noita treffejä, etenkin noi ekat treffit oli todella toimivat noin.
Mun mielestä taas leffa on aivan surkea treffipaikka, eihän siinä pysty yhtään tutustumaan toiseen kun pitää olla hiljaa leffateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että suhtautuu treffikumppaniinsa heti alusta lähtien epäluuloisesti, vähän vihamielisesti ei ole kovin lupaavaa suhteen alkamisen suhteen. Aikoinani etsin aikuista miestä, en mitään testailijaa.
Joku tyyppi vielä läksytti minua, että kun oltiin chattailtu pari iltaa niin se velvoitti minut treffeille no ei velvoittanut. Vastasin, että olen kohdannut mielenkiintoisemman miehen ja menossa treffeille hänen kanssaan. Nykyään olen naimisissa sen mielenkiintoisemman miehen kanssa. (Ja hei, jaamme kulut 50-50).
Nykypäivän miehillä on kaikki syyt olla alkuun epäileviä naisen motiivien kuin myös luonteenpiirteiden suhteen.
Tämä johtuu puhtaasti siitä, että pettäminen, kalliit elämän tuhoavat avioerot yms. on niin yleisiä tapahtumia nykyään, eikä naiset pidä itseään saati toisiaan vastuussa juurikaan koskaan yhtikäs mistään.
Nykyäänhän asenne tuntuu olevan se, että naisen menneisyys ja nykyisyys pitää vaan pyyteettömästi painaa villasella oli tehny mitä vaan, mutta miehellä asia meneekin täysin päinvastoin, mitään menneisyyden saati nykyisyyden asioita ei todellakaan paineta villasella vaan miesten tulee kantaa ne mokansa aina ja ikuisesti kruununaan.
Itse vien merenrantakävelylle, joten kuluiksi jää vain parkkimaksu. Golddiggereiden lisäksi liikuntaa inhoavat sohvaperunat kaikkoavat.
Ihmiset, jotka ovat avoimia ja suhtautuvat toisiin ihmisiin positiivisesti, löytävät helpommin kumppanin. Itse ajattelen lähtökohtaisesti toisesta ihmisestä hyvää, olematta sinisilmäinen. Kumpikin voi maksaa omansa ja preferoin ABC:n mäkkärin edelle. Autolla treffeille ja voi sujuvasti häipyä jos odotukset eivät kohtaa.
Nyt kun on seurannut kaverien pohdintoja treffeille vai ei, niin painostus, jankkaaminen, testailu, hosuminen ja hyökkäävä tyyli on ehdoton ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa vastata, mikä tuossa oli sitä testailua. Eipä yllätä yhtään.
Osasin, sä et vaan kaiketi ymmärrä lukea mitään rivien välistä tai muuten ymmärtänyt kysymystä.
Sä et ymmärrä vastata suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Ehkä tuossa ylempänäkin näit vain omiasi siellä rivien välissä, kun väitit testailuksi. Ei siellä rivien välissä ole aina mitään juttuja vaikka kuin haluaisit nähdä.
Ja tuohon sinun "vastaukseesi" palatakseni, niin siinähän ennemminkin se mies testaisi naista näillä imutteluillaan ja lonkeroillaan, eikä nainen miestä.
Huoh, sinä, jonkin asian tarjoajana olet testin suorittaja, tässä tapauksessa testivälineenä oli kupillinen teetä, minun tapauksessani testivälineenä on mäkki mättöineen.
Lyön vaikka vetoa, että sinä olisit suhtautunut mieheen ihan eri tavoin, riippuen juurikin hänen vastauksestaan tuohon tarjoukseen, mutta voithan toki vakuutella itsellesi ja muille edelleen, ettei näin olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Mäkkiin kuin johonkin ns. parempaan ravintolaan syömään lautasella ristissä olevia heinänkorsia.
Joo annoksen pitää olla sen verran tuhti, että voi syödä kerralla koko nälän pois.
Missä sellainen ravintola on missä on kuvailtu annos? Ei ole tullut ikinä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naura vaan jos siltä tuntuu. Itse en halua miestä, joka käyttää noin typeriä ilmaisuja ja selvästi tuleva alkoholisti.
Kerro ihmeessä lisää minusta, tuntemattomasta ihmisestä netin syövereissä.
Vakuuta minut siitä, että et ole juurikin luonnevikainen mitkä ansaitsee karsiutua parisuhteista pois jo treffailuvaiheessa.
Vakuuta sinä minut siitä, ettet ole luonnevikainen näiden testiesi kanssa. Jos onnistut siinä, voin vaikka viedä sinut syömään johonkin oikeasti kivaan ravintolaan (kaikki kivat ravintolat eivät ole hienostelevia ökykalliita paikkoja btw, mäkkärin ja michelin tähtien väliin mahtuu aika paljon).
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan heseen kiitos
Tottakai siis jos ei halua pikaruokalaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Mäkkiin kuin johonkin ns. parempaan ravintolaan syömään lautasella ristissä olevia heinänkorsia.
Joo annoksen pitää olla sen verran tuhti, että voi syödä kerralla koko nälän pois.
Missä sellainen ravintola on missä on kuvailtu annos? Ei ole tullut ikinä vastaan.
No vaikka siellä mäkkärissä voit ostaa just sen verran ruokaa kun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet ikinä maksanut edes yhdelle miehelle?
En ole tuo jolta kysyt, mutta olen mm. tukenut miestäni taloudellisesti vuosien ajan kun hän vielä opiskeli ja minä kävin hyväpalkkaisissa töissä. Vielä nykyäänkin tienaan paremmin kuin mieheni, hän on keskituloinen ja minä hyvätuloinen.
Kuvitteletko oikeasti että kaikki naiset ylipäätään tarvitsevat miehiä taloudelliseen hyötyyn? Etkö ole koskaan esim. käynyt naislääkärin vastaanotolla? Vai kuvitteletko, että hyväpalkkaiset naiset elävät jossain toisessa ulottuvuudessa? (Toki sinun näkökulmastasi niin saattaa ollakin...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän miehillä on kaikki syyt olla alkuun epäileviä naisen motiivien kuin myös luonteenpiirteiden suhteen.
Tämä johtuu puhtaasti siitä, että pettäminen, kalliit elämän tuhoavat avioerot yms. on niin yleisiä tapahtumia nykyään, eikä naiset pidä itseään saati toisiaan vastuussa juurikaan koskaan yhtikäs mistään.
Nykyäänhän asenne tuntuu olevan se, että naisen menneisyys ja nykyisyys pitää vaan pyyteettömästi painaa villasella oli tehny mitä vaan, mutta miehellä asia meneekin täysin päinvastoin, mitään menneisyyden saati nykyisyyden asioita ei todellakaan paineta villasella vaan miesten tulee kantaa ne mokansa aina ja ikuisesti kruununaan.
Outo yleistys ja suhtautuminen, ei ole itsellä tai tuttupiirissä vastaavia kokemuksia.
Voistaisiin jo luopua tuosta sanonnasta. Se juusto maksaa jo 1,80€!