Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lämpenisi mäkkäritreffeille, koska haluan syödä terveellisesti ja pikaruokalat on yleensä meluisia ja sotkuisia paikkoja. Saisin miehestä vaikutelman, että elää pikaruualla ja eineksillä niin ei ehkä olisi kauheasti yhteistä, kun itseä kiinnostaa oma hyvinvointi.
Sitten testi toimisi siis täydellisesti, nirppanokat karsiutuu pois. :)
Onko treffailu sinulle siis testailua? Mitä tapahtui vanhalle kunnon keskustelulle, ja tutustumiselle? Sille, että opettelee tuntemaan toista juttelemalla tämän kanssa, kyselemällä tältä asioita?
Tottakai treffailu on testailua ihan kaikille, keskustelu ja tutustuminen on vain yksi osa sitä.
Naiset ei vaan tykkää siitä että heitä testataan, kaikenlaiset luonneviathan saadaan tuolloin paremmin esille jo varhaisessa vaiheessa.
Tai sitten tässä ehdotettu testi on vain ihan tyhmä ja oikeasti toimimaton. Testejäkin on niin monenlaisia.
Minä en ymmärrä tuota testailun ideaa. Itse olen tutustunut niin nykyiseen puolisooni kuin kaikkiin aiempiinkin seurustelukumppaneihini (ja niihin, joista ei tullut seurustelukumppania) ihan normaalisti keskustellen ja aikaa viettäen.
Mitä tuolla testailulla voittaa ja miten?
Siinä säästyy aikaa ja rahaa, kun luonnevikaiset karsiutuu helpommin pois jo alkuvaiheessa.
Jos ihminen ei esimerkiksi lähde treffeille Mäkkäriin niin hän on luonnevikainen? Itse olen yleensä jossain vaiheessa kysynyt (ellei mies ole kysynyt ensin), että käykö toinen usein ulkona syömässä, mitkä ovat hänen suosikkipaikkojaan, mitä hän tykkää kokata kotona, tykkääkö hän ylipäänsä ruoanlaitosta, onko hänellä erityisruokavalioita tai liittääkö hän ruokaan jotain merkityksiä (eettisyys, ekologisuus, luomu, hinta). ihan siinä normaalin rupattelun ohessa.
Ihan samalla tavalla olen tutustunut toisen muihin harrastuksiin ja kiinnostuksen kohteisiin, Itselleni matkailu on rakas harrastus, joten olen kysellyt toisen kiinnostusta matkailuun, lempikohteita, mielenkiintoisia kokemuksia reissuilta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lämpenisi mäkkäritreffeille, koska haluan syödä terveellisesti ja pikaruokalat on yleensä meluisia ja sotkuisia paikkoja. Saisin miehestä vaikutelman, että elää pikaruualla ja eineksillä niin ei ehkä olisi kauheasti yhteistä, kun itseä kiinnostaa oma hyvinvointi.
Niin. Hyvä ettei kumpikaan tuhlaa aikaansa.
Näinpä. Mies ei jaksa panostaa ensitreffeihin, ei jaksa panostaa ruokaan, niin miksi jaksaisi panostaa suhteessakaan yhtään mitään?
Miksei panostaisi, kunhan on ensiksi varmistanut että nainen on panoksen arvoinen ja ansainnut sen.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on lopulta se, että naiset aivan yhtälailla testailee miehiä ja myös arvottaa näitä eri aspekteja tarkkaillen.
Täälläkin moni teistä nirppanokista olisi todellisuudessa ihan mielinkielin sittenkin, kun se komea alfa veisi teidät mäkkiin miljoonan maksaneella autollaan, sit se mäkkipäkki ei yhtäkkiä oliskaan mikään automaaginen hylkylistalle menevä ele.
Teitä vaan ärsyttää se, että miehet alkaa yhä useammin pelaa tätä peliä teidän naisten itsenne luomin säännöin ja standardein.
Ymmärräthän, että kirjoittelet aikuisten naisten kanssa, joilla on ihan omat autot? Tämä ei ole jenkkiläinen YouTube-video vaan Suomi.
Eikö enää ole mitään nuoremmille suunnattua keskustelupalstaa? Nämä kommentit ovat aikuisen naisen silmissä aika hupaisia.
Mulla jäis treffit tohon. En käy koskaan Mäkissä, niin en halua olla yhdessä miehen kanssa, joka ilmeisesti tykkää mäkkiruuasta :D en oo gold digger, voin ihan hyvin maksaa oman ruuan kunnon ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Mies ei jaksa panostaa ensitreffeihin, ei jaksa panostaa ruokaan, niin miksi jaksaisi panostaa suhteessakaan yhtään mitään?
Miten itse panostat treffeille? Meikkiä kilo naamaan ja push upit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko treffailu sinulle siis testailua? Mitä tapahtui vanhalle kunnon keskustelulle, ja tutustumiselle? Sille, että opettelee tuntemaan toista juttelemalla tämän kanssa, kyselemällä tältä asioita?
Tottakai treffailu on testailua ihan kaikille, keskustelu ja tutustuminen on vain yksi osa sitä.
Naiset ei vaan tykkää siitä että heitä testataan, kaikenlaiset luonneviathan saadaan tuolloin paremmin esille jo varhaisessa vaiheessa.
Tai sitten tässä ehdotettu testi on vain ihan tyhmä ja oikeasti toimimaton. Testejäkin on niin monenlaisia.
Minä en ymmärrä tuota testailun ideaa. Itse olen tutustunut niin nykyiseen puolisooni kuin kaikkiin aiempiinkin seurustelukumppaneihini (ja niihin, joista ei tullut seurustelukumppania) ihan normaalisti keskustellen ja aikaa viettäen.
Siinä säästyy aikaa ja rahaa, kun luonnevikaiset karsiutuu helpommin pois jo alkuvaiheessa.
Jos ihminen ei esimerkiksi lähde treffeille Mäkkäriin niin hän on luonnevikainen? Itse olen yleensä jossain vaiheessa kysynyt (ellei mies ole kysynyt ensin), että käykö toinen usein ulkona syömässä, mitkä ovat hänen suosikkipaikkojaan, mitä hän tykkää kokata kotona, tykkääkö hän ylipäänsä ruoanlaitosta, onko hänellä erityisruokavalioita tai liittääkö hän ruokaan jotain merkityksiä (eettisyys, ekologisuus, luomu, hinta). ihan siinä normaalin rupattelun ohessa.
Ihan samalla tavalla olen tutustunut toisen muihin harrastuksiin ja kiinnostuksen kohteisiin, Itselleni matkailu on rakas harrastus, joten olen kysellyt toisen kiinnostusta matkailuun, lempikohteita, mielenkiintoisia kokemuksia reissuilta jne.
Kyllähän se kertoo heti, että onko nainen huumorintajuinen vai vakavamielinen, arvostaako hän miehen seuraa enemmän kuin puitteita missä pääsee miehen seuraan, kelpaako naiselle muu kuin luksus jne..
Ihan yhtälailla normaalia rupatteluakin voi siellä mäkkärissäkin tehdä, kysellä yksityiskohtia toisesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäis treffit tohon. En käy koskaan Mäkissä, niin en halua olla yhdessä miehen kanssa, joka ilmeisesti tykkää mäkkiruuasta :D en oo gold digger, voin ihan hyvin maksaa oman ruuan kunnon ravintolassa.
Niin, eli testi toimisi sinunkin tapauksessa täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka".
Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.
Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.
Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.
Viedään nainen heti ekaksi roskaruokaa syömään ja ihmetellään, miksi niin moni on ylipainoinen.
Kävin tinder-treffeillä Saksassa. Käveltiin puistossa ja juotiin baarissa pari olutta. Mies maksoi oluet.
Hänestä muistan ekoina asioina sen, että yllättäen pelasi lätkää, oli samat arvot ympäristön suhteen ja jopa arvot eläimiin liittyen (rescuet).
Ammatiltaan tais olla fyssari. Hänen kanssaan oli helppo jutella. Olla oma itsensä. Tykkäsi siitä, että vaikka pukeudun preppy-tyyliin, niin silti kävin rammsteinin keikalla jne.
Ollaan pidetty yhteyttä.
Ihmisillä on ihan hakusessa nää speksit parinmuodostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo heti, että onko nainen huumorintajuinen vai vakavamielinen, arvostaako hän miehen seuraa enemmän kuin puitteita missä pääsee miehen seuraan, kelpaako naiselle muu kuin luksus jne..
Ihan yhtälailla normaalia rupatteluakin voi siellä mäkkärissäkin tehdä, kysellä yksityiskohtia toisesta jne.
Ok, mitä minusta kertoo se, että halusin ensitapaamisella puolisoni kanssa kävelylle enkä olisi lähtenyt Mäkkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ois ainakin ihan eri huumorintajut. Jos joku haluaisi mäkkiin, ajattelisin että onpa sillä epäterveelliset syömistottumukset tai onpa juntti kun mäkkärissä syöminen on "ravintolassa käyntiä" tai onko tää henkisesti ihan teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei panostaisi, kunhan on ensiksi varmistanut että nainen on panoksen arvoinen ja ansainnut sen.
Koska se panostamisen arvoinen nainen ei jää odottamaan niitä toisia treffejä, jos se mies ei viitsi yhtään panostaa niihin ensimmäisiin treffeihin. Ei se nainen odota, että ekoilla treffeillä mies lennättää naisen Pariisin kuumailmapallolennolle shamppanjaa juomaa vaan sitä että mennään kivaan VIIHTYISÄÄN paikkaan, jossa kummallakin mukavaa. Ei ole ole oikeasti liikaa vaadittu mieheltä etsiä vaikka kivaa kahvilaa, jossa tavata tai sopia yhdessä paikasta joka kumpaakin miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen ei käy mäkissä ja rahat riittäisi hienompaankin ravintolaan enkä käy sielläkään. Teen itse omat safkani, tulee parempaa ja jos en jaksa tehdä, ostan eineksiä.
Ruoka on vain polttoaine. Syön elääkseni en elä syödäkseni. Ihme vouhotusta ruuasta.
Gold diggereydestä tuskin on kyse, jos mäkkärin ruoka ei maistu tai arvostaa sitä, että mies kiinnittää huomiota myös treffipaikan tunnelmaan. McDonaldsin ympäristö ja tunnelma, kun eivät ole sieltä romanttisimmasta päästä. Mäkkäritreffeistä nousee myös se mielikuva, että toinen on ennemminkin kaverimielessä liikenteessä ja haluaa minimoida intiimin yhteyden luomisen.
Kauanko niiden treffien on tarkoitus kestää, 15 minuuttiako? Minun on hankala nähdä että kukaan viihtyisi tuota pidempään hälyisessä pikaruokaravintolassa epämukavilla tuoleilla istuen. Ruokakin on nopeasti vedettävää puppua.
Kyllä sen treffipaikan ihan oikea ravintola tai baari olla pitää. Ei toki tarvitse kallis olla.
Nainen voi mäkkärissä kysyä mitkä annokset on vegaanisia. Syödessä nainen voi kertoa miehelle, miten lihansyönti on m*rhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laittaa naisen maksamaan oman ateriansa.
Kyllä kohteliasta on edes muodon vuoksi kysyä, et saanko tarjota. Moni nainen ilahtuu, vaikka maksaakin sitten itse.
Mä en pelaa tuollaisia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Viedään nainen heti ekaksi roskaruokaa syömään ja ihmetellään, miksi niin moni on ylipainoinen.
Kävin tinder-treffeillä Saksassa. Käveltiin puistossa ja juotiin baarissa pari olutta. Mies maksoi oluet.
Hänestä muistan ekoina asioina sen, että yllättäen pelasi lätkää, oli samat arvot ympäristön suhteen ja jopa arvot eläimiin liittyen (rescuet).Ammatiltaan tais olla fyssari. Hänen kanssaan oli helppo jutella. Olla oma itsensä. Tykkäsi siitä, että vaikka pukeudun preppy-tyyliin, niin silti kävin rammsteinin keikalla jne.
Ollaan pidetty yhteyttä.
Ihmisillä on ihan hakusessa nää speksit parinmuodostukseen.
Nii joo, naisethan tunnetusti turpoaa kuin ilmapallot samantien kun ne vetää mäkissä jonkun burgerin, syövät koko menun läpi kerralla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä arvostuksen ja kiinnostuksen puutteesta tuollainen "treffipaikka".
Treffien ei tarvitse maksaa paljon, mutta jos vasta tutustumisvaiheessa kun yleensä yritetään tehdä vaikutus ja näyttää parhaita puolia viedään mäkkäriin, se on jo toinen juttu.Ihmiset on ihmeellisen ulkokultaisia ja olevinaan jotain. Ei se ihmisenä muuta, jos kerran menee hienompaan ravintolasan vaan esittääkseen jotain mitä ei ole. Jos deitti ehdottaisi jotain kallista trendiravintolaa (yleensä harvat edes tietää oikeasti hyviä), niin kysyisin, "käytsä usein täällä?" ja toivoisin rehellisyyttä. Onhan se tavalla liikuttavaa yrittää tehdä hyvä vaikutus, mutta mitäpä se muuttaa jos ei pohjautuu mihinkään.
Sen sijaan, parhaita hetkiä on viettänyt mäkkärin autokaistalla, siellä kun saa rauhassa keskittyä siihen toiseen ja keskustelut pääsevät aivan eri tasolle, kun ei tarvitse keskittyä kaikkeen höpöön, kuten "kiva miljöö täällä" tai vilkuilla ympärilleen näkyykö yhtä menestyneitä tuttuja. Treffeillä ollaan kuitenkin sen toisen takia. Tutustumassa eikä feikkaamassa. Musiikinkin saa valita itse.
Minä taas lähdin mieluummin niille kävely (+talkoo)-treffeille ja tarjosin sen jälkeen kotonani teetä, ja selvitin ajan myötä ihan juttelemalla, millaisissa ravintoloissa mies käy. Meidän toinen tapaamisemme oli retki erääseen kulttuurikohteeseen ja silloin oli autossa aikaa jutella monista asioista. Ei tarvinnut testailla.
Kumpikaan meistä ei käy Mäkkärissä eikä tankkaa Shellillä (eikä nykyisin Teboililla). Samanlainen arvomaailma kun on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.
Totuus on lopulta se, että naiset aivan yhtälailla testailee miehiä ja myös arvottaa näitä eri aspekteja tarkkaillen.
Täälläkin moni teistä nirppanokista olisi todellisuudessa ihan mielinkielin sittenkin, kun se komea alfa veisi teidät mäkkiin miljoonan maksaneella autollaan, sit se mäkkipäkki ei yhtäkkiä oliskaan mikään automaaginen hylkylistalle menevä ele.
Teitä vaan ärsyttää se, että miehet alkaa yhä useammin pelaa tätä peliä teidän naisten itsenne luomin säännöin ja standardein.