Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista iPhonella voi tehdä mikä ei onnistu Androidilla?

Vierailija
29.06.2022 |

Olen aina käyttänyt vain Android-puhelimia, mutta sain nyt työpuhelimeksi iPhonen. Tuntuu hankalalta, enkä ymmärrä, miksi ihmiset hehkuttaa. Toistaiseksi ei ole löytynyt mitään sellaista toimintoa, joka androidissa ei toimisi vähintään yhtä hyvin, lukuunottamatta kameraa. Kamera on kieltämättä todella hyvä, vaikka live-kuvat ärsyttävätkin.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhonella voi maksaa Applepayn avulla ilman rajoja ja näppäilyä nopeasti.

Vierailija
82/86 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin näppärä palvelu. Muista olla lainaamatta omenaasi kelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin seuraavana mieluummin jonkin muun kuin iPhonen, mutta en ole löytänyt tarpeeksi pientä puhelinta muilta merkeiltä. Jos ei siis ihan oteta lukuun jotain kiinalaisia Ping Pong -krääsäpuhelimia, jotka arvostelujen mukaan käynnistyvät kerran. iPhone SE vuodelta 2016 käytössä ja tätä isompi ei saisi olla.

Täsmälleen sama ongelma. Mutta insinöörejä kiinnostaa näköjään aina vaan omien henkilökohtaisten puutteidensa kompensointi. Ja niin kännykät(kin) vain kasvavat kasvamistaan..

Vierailija
84/86 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on MacBook ja iMac mutta puhelimena nokia. kuvia ei saa pois puhelimesta eikä musiikkia koneelta puhelimeen.

Mutta jos tietokoneena on Windows-laite, kuten valtaosalla, niin juuri nuo toiminnot on iPhonella erittäin hankalia vrt. Android-laitteet.

Iphonessa erityisen hyvää on koko (mini malleja ei muilla ole) ja kasvojentunnistus. Nämäkin henk.koht. mielipiteitä, joku toinen haluaa isomman puhelimen ja sormenjäljentunnistimen. Huonompia puolia niin paljon, että en jaksa luetella vaikka kyllä tällä pärjää - itselleni koko on tärkein ja siksi iPhone.

Kuka jaksaa puljata kuvien ja musiikin siirtojen kanssa, kun pilvipalvelut ja spotifytkin on keksitty? Jos tarvitsee kuvan välittömästi läppärillä, niin käyttää sync komentoa ja kuva latautuu pilveen välittömästi. Siirtely oli ajankohtaista vuosikymmen sitten.

Minä en luota pilviin, ja olen estänyt niin pilvet kuin paikannuksetkin. Kuvien siirtäminen piuhalla koneelle vaatisi vähintään Applen raskaan ohjelman asentamista tietokoneelle.

Tähän asti olen itse vain tarvittaessa tallentanut kuvat omaan sähköpostiini ja sieltä koneelle. En kyllä lähtökohtaisesti tykkää yhtään, että kuvani kulkevat ties minkä tietoverkkojen ja tarkkailijoiden kautta, kun piuhalla ne voisi siirtää suoraan puhelimesta koneelle.

Ai mikä sovellus muka?

https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/valokuvien-ja-videoiden-tuo…

Vierailija
85/86 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin näppärä palvelu. Muista olla lainaamatta omenaasi kelläkään.

Et ole kuullut sormenjälki- tai kasvotunnistuksesta?

Vierailija
86/86 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit hehkuttaa, että talvella ulkona joudut lainaamaan jonkun androita kun paska iPhonesi akku tyhjenee saman tien.

Tyttäreni on iPhone fani, tympii kun ulkoillessa lainaa aina minun samsungiani kun sen paskassa ja kalliissa iPhonessa ei ole virtaa vaikka sen lataisi täyteen ennen ulkoilua.

Ihan höpö höpöä. Kannattaa tarkistaa akun tila vai osaatteko sitäkään.

Kumma juttu kun mulle ei käy koskaan niin ja aina Applea käyttänyt.