Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako
10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.
Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.
Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.
Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.
Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.
-eri
Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.
Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.
Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.
Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.
Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.
Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.
Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.
Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.
Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.
Siitä kai nää "ei paremmissa piireissä ole tatuointeja"- ennakkoluulotkin kumpuaa, kun ei ole mitään kosketuspintaa siihen todellisuuteen.
Minä taas tiedän varsin hyvin että joka ammatista löytyy nykyään tatuoituja. Minusta se on sääli.
Olisi paljon kivempi elää vielä siinä maailmassa, jossa joissain ammarissa vielä vaadittiin jotain kuria ja siisteyttä sen edustajilta. Minusta suttukäsivartinen poliisi esimerkiksi on hyvin surullinen näky. Tulee mieleen että siinä on taas yksi, joka kuuluisi huonoine järkineen lain toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Alkuasukkailla on tatuointeja. Mistä se kertoo?
Että ne ovat nimensä mukaisesti alkukantaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu ja lävistetty nainen on kaamea. En ottaisi sellaista itselleni vaimoksi kyllä.
Ottaisi? Teillä miehillä on kumma asenne. Ei naiset ole teidän otettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Behm on Behm, minä oon minä. En ole hetkeäkään katunut 20v vanhoja tatuointejani, ja taidanpa hommata niitä lisääkin kun löydän sopivan taiteilijan.
Voin kuvitella millaista söheröä ovat 20 v vanhat tatuointisi. Näyttää lähinnä säälittävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällikkötason ihmisistä en tiedä, mutta lääkäreillä, juristeilla tms on edelleen tosi vähän. Luulen että liittyy tavallaan itsearvostukseen ja siihen ettei oma identiteetti ole niin sidoksissa kehoon. Ei ole tarvetta piirtää ihoon kuvia jolla ilmentää omaa persoonallisuutta.
Juristit ja lääkärit tulevat usein suvuista joissa arvostetaan perinteistä koulutusta ja kulttuuria. Juristien ja lääkärien lapset ovat usein juristeja ja lääkäreitä. Niissä piireissä ei ihmiset tatuoi itseään.
Niissä piireissä otetaan pienehköjä tatuointeja sellaisiin paikkoihin, että ne on helppo peittää vaatteilla tarvittaessa.
Ai tatuoinnit ja lävistykset on rumia vain naisilla?
Näyttävillä tatskoilla menee kuntosalilla helposti 15% suuremmat painot. Siihen kun lisää lävärit niin menee vielä toiset 15 prossaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.
Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.
Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.
Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.
-eri
Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.
Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.
Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.
Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.
Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.
Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.
Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.
Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.
Siitä kai nää "ei paremmissa piireissä ole tatuointeja"- ennakkoluulotkin kumpuaa, kun ei ole mitään kosketuspintaa siihen todellisuuteen.
Minä taas tiedän varsin hyvin että joka ammatista löytyy nykyään tatuoituja. Minusta se on sääli.
Olisi paljon kivempi elää vielä siinä maailmassa, jossa joissain ammarissa vielä vaadittiin jotain kuria ja siisteyttä sen edustajilta. Minusta suttukäsivartinen poliisi esimerkiksi on hyvin surullinen näky. Tulee mieleen että siinä on taas yksi, joka kuuluisi huonoine järkineen lain toiselle puolelle.
No nyt oli kyllä järjettömin kommentti aikoihin :D että ois parempi olla rikollinen kuin poliisi, jos on tatuointi? Kuolen nauruun.
Ei ainakaan huippukokiksi voi ruveta ilman hihaa. Toinen hiha on ihan minimi.
Kymmenkunta insinööriä olen palkannut firmaan. Ei ole saunailloissa kenelläkään näkynyt tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.
T: tatuoimaton nainen
Kommentti on joka tapauksessa totta. Esim. 50-60 -luvulla syntyneille tatuoinnit kertovat ensimmäisenä mielleyhtymänä, että tatuoitu on ollut vankilassa tai on merimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Miksei tatuointeja, saisi arvostella? Tiedätkö että ne saattavat aiheuttaa myös vakavia terveysongelmia.
Kyllä se jonkinlaista tolloutta vaatii, että myrkyttää suurimman elimensä, eli ihon.
.Jos näistä asioista ei voi edes keskustelupalstoilla puhua, niin missä sitten.
Tatuointi ei ole mikään syntymäpiirre. Ei tatuoidut ole mikään sorrettu ryhmä. Jokainen voi itse valita onko tatuoitu vai ei, eli onko tekeekö idiootin sutun ihoonsa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tatuoitu voi olla koulutettu, mutta ei älykäs. Tunteeko joku muka jonkun älykkään tatuoidun? Mun tuntemissa ainakin ihan selkeä ero, että tatuoidut on enemmän tai vähemmän bimboja. Ei kaikki tatuoimattomatkaan kyllä välkkyjä ole, mutta tatuoiduista ei taida olla yksikään.
Useilla tutuilla fysiikan ja matematiikan tohtoreilla on tatuointeja. Monesta meitä haukutaan (aiheestakin), mutta älykkyyden puutteesta yleensä ei...
Et ole matikan tohtoria nähnytkään. olet kouluttamaton tatuoitu tollo. Kerro vaikka omin samoin mikä on Matematiikassa yleisesti käytetty Monte Carlo simulointi.
MC on menetelmä, jossa toistetaan simulaatio lukuisia kertoja vähän eri parametrein (yleensä alkuarvot generoidaan tilastollisen jakauman perusteella) jolloin saadaan lukemattomia vastauksia, joiden moodi on todennäköinen lopputulos ja sille saadaan epävarmuus. Usein jakauma on gaussinen. Ja matematiikka kirjoitetaan pienellä keskellä lausetta.
Maxwellin yhtälöistä tulee kauniimpia tatuointeja, mutta useimmilla on kyllä jotain harrastuksiin liittyviä aiheita.
Tatuoinnit pohkeissa näyttävät lähinnä suonikohjuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan huippukokiksi voi ruveta ilman hihaa. Toinen hiha on ihan minimi.
Nämä jos mitkä on vastenmielisiä nämä "huippukokit" suttukäsineen. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on seurannut Jukka Hildenin pikkuvaimon muuttumista hiljalleen suttuisen wt:n näköiseksi, eikä vähiten hihatatuointien ansiosta.
En oo seurannut, mutta surullista.
Mikä vika on puhtaassa kuulaassa käsivarressa. En ymmärrä mitä noilla töhryisillä käsillä haetaan.
Eikö voisi käyttää tussia, ei sitten kaduttaisi 5 vuoden päästä.Ei sun tartte ymmärtää. Riittää että ihminen itse tykkää sellaisesta.
Mahtaakohan ne edes tykätä. Menevät vaan muotitrendin perässä. Vähän sama kun vesipullon kanssa kulkevat nuoret. Se on vaan muodikasta vaikkei sillä mitään funktiota ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällikkötason ihmisistä en tiedä, mutta lääkäreillä, juristeilla tms on edelleen tosi vähän. Luulen että liittyy tavallaan itsearvostukseen ja siihen ettei oma identiteetti ole niin sidoksissa kehoon. Ei ole tarvetta piirtää ihoon kuvia jolla ilmentää omaa persoonallisuutta.
Juristit ja lääkärit tulevat usein suvuista joissa arvostetaan perinteistä koulutusta ja kulttuuria. Juristien ja lääkärien lapset ovat usein juristeja ja lääkäreitä. Niissä piireissä ei ihmiset tatuoi itseään.
Niissä piireissä otetaan pienehköjä tatuointeja sellaisiin paikkoihin, että ne on helppo peittää vaatteilla tarvittaessa.
Lapsellista paskaa tällä palstalla ...
Kaveripiiri on lapsesta saakka ollut ns Suomen hyväosaisia. Nykyisin parhaiten koulutettuja ja ansaitsevia johtavia virkamiehiä, pankinjohtajia, yritysten ylintä johtoa, asiantuntijoita,... En käsitä miksi heistä joku ottaisi jonkun pienen tatuoinnin johonkin paikkaa. Koko porukan olen nähnyt alasti kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.
T: tatuoimaton nainen
Kommentti on joka tapauksessa totta. Esim. 50-60 -luvulla syntyneille tatuoinnit kertovat ensimmäisenä mielleyhtymänä, että tatuoitu on ollut vankilassa tai on merimies.
Juu niin kertoo, jos on jäänyt henkisesti sinne 50- ja 60-luvulle, eikä päivittänyt asenteitaan nykypäivään. Onhan tuossa ikäluokassa niitäkin jotka edelleen pitää homoutta sairautena tai vähintäänkin pelottavana. Suurin osa ei onneksi ole sellaisia, ainakaan minun tuttavapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Rajaton ihminen tää aloittaja. Rajaton ja pakkomielteinen ja sepä vasta rumaa on, ettei hän näe itsessään ja mölinässään mitään vikaa.
Tiedätköhän edes mitä rajattomalla tarkoitetaan? :D
Monella. Oliko muuta?