Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
APUA siis nainen poistattaa tatskansa pääasiassa siksi, että tämän hetkinen kumppani sanoo hyi yäk en tykkää noista pelottavista miehistä tossa bändissä?
Jos minulle seurustelukumppani alkaisi kitistä, että minun pitää muokata kehoani hänelle mieluisaksi, ovi kävisi hyvin äkkiä. Ei tartte olla minun kanssa, herra on hyvä ja menee etsimään sellaisen naisen, jonka haluaa alunperinkin.
Kannattaa ehkä lukea se juttu itse.. joku hassuttelee nimittäin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.
Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.
Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.
Jos on jo puoliso, mitä hiton väliä mistä muut miehet haaveilee? Tatuointia ei ole itsellä mutten muilla paheksu, ja arvokkaampi kouluttamaton puolisoni on kuin sinä, jonka hupi on arvostella naisten arvoa vaavvipalstalla.
Parhaalla ystävälläni on useita tatuointeja, on myös ammatiltaan lääkäri ja naimisissa juristin kanssa. Hämmentävää varmaan.
Aina tuo sama tatuoitu lääkäri pullahtaa esiin näissä keskusteluissa. Hänestä on jo kehittynyt myyttinen hahmo.
Jossakin tämän kevään Elossa24 -jaksossa oli tatuoitu lääkäri.
Muistelen että mieslääkäri 🤔
En ole tatskoista koskaan oikein tykännyt, mutta sillä ei ole mitään väliä. Jokainen saa omalle keholleen tehdä mitä lystää, tykkäsin minä tai en.
Rupesi vain huvittamaan tätä ketjua selatessa se, kuinka monessa kommentissa vedotaan siihen, että tatuoinnit joko ovat tai eivät ole muotia/trendikästä. Ihan oikeasti: sitäkö te mietitte? "Nyt on muotia ottaa tatska, niin pitää minunkin heti mennä ottamaan" / "Voi ei, minulla on tatskoja, ja ne eivät olekaan enää muotia. Äkkiä poistattamaan." Maaseudulla kuulemma ollaan trendeissä Helsinkiä jäljessä (tämäkin oli jossain tässä ketjussa, mutta en viitsi kelata taaksepäin etsimään). Aika naurettavaa, jos oletamme, että valtaosa tämän palstan kirjoittajista on kuitenkin aikuisia. Varhaisteini-iässä on melko luonnollista seurata kaikenlaisia muoti-ilmiöitä, kun pitää yrittää olla niin kuin muut. Mutta ihan tosissaanko aikuiset ihmiset oikein analysoivat, että onkohan se-ja-se asia nyt muotia vai ei, ja vielä viitsivät kinastella siitä jollain aavee-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.
Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.
Miten sinun varatalosi liittyy asiaan?
Tämä ei ole omaisuudellakerskuntaketju.
Tatuointeja on oikeasti todella kauniitakin. Valitettavasti useimmat eivät ole. Lisäksi ne haalistuvat ja suttaantuvat vuosien kuluessa.
Minusta tämä on kaunis niskatatuointi:
https://tattooblend.com/wp-content/uploads/2016/05/ornamental-back-neck…;
En kuitenkaan ottaisi siksi, etten halua sitä kuvaa iholleni loppuelämäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit sopii vaan linnakundeille ja merimiehille. Miks naiset ottaa niitä?
Tuokin käytiin jo täällä moneen kertaan läpi. Vastaus: sillä annetaan miehille signaali, että saa panna paljaalla.
En kyllä panisi paljaalla yhtään tatuoitua naista. Tiedä mitä tauteja niistä saa kun ihossakin on likaisia kuvia. Puhtaita tatuoimattomia voi panna paljaalla aina.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne haluaa olla rankkoja jätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin käytiin jo täällä moneen kertaan läpi. Vastaus: sillä annetaan miehille signaali, että saa panna paljaalla.
En kyllä panisi paljaalla yhtään tatuoitua naista. Tiedä mitä tauteja niistä saa kun ihossakin on likaisia kuvia. Puhtaita tatuoimattomia voi panna paljaalla aina.
Joo mutta muistetaan kuitenkin ettei yli 35 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.
Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.
Joutavaa symbolismia. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin viestittää erilaisin merkein lajitovereille jotakin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "alentaa arvoa"? Olen tavallinen ihminen tässä maailmassa ja samanlainen ihmisarvo minulla on kuin muillakin ja aivan kuten sinullakin. En ole kyllä "arvoani alentanut" tatuoinnilla, mutta puolisollani on niitä useampi ja kavereillani myös.
Aivan kauheaa joskus tämä nykyaika kun kaiken piti olla vapaata ja ihmiset ovat kaikesta sekuläärisyydestä, tasa-arvosta ja persoonien moninaisuudesta huolimatta entistä tuomitsevimpia, koska ei mitenkään voida ymmärtää, että toinen ihminen on erillinen minusta ja tekee eri ratkaisut kuin minä. Mutta sehän se sopii narsistisen kulttuurin kontekstiin: rajattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Joutavaa symbolismia. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin viestittää erilaisin merkein lajitovereille jotakin itsestään.
Sanoo tyyppi joka käyttää viestimerkkejä kertoakseen mielipiteensä keskustelupalstalla :D
kaulatatskat mahtaa näyttää mielenkiintoisilta kun vanhemmiten iho veltostuu.
Pari tuttua tiedän, kellä rinnan päällä tautoitu joku kukka ja kun rinnat alkaneet roikkua enemmän on kukkakin nyypähtänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.
Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.
Kyllä tällainen ensivaikutelma tulee. En voi sille mitään. Kun näen nuoren kauniin tytön täynnä mauttomia töhörryksiä, ajattelen että tuokin on mennyt pilaamaan ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vuosikausia jo aikaa, en siis löydä enää lähdettä, mutta törmäsin netissä juttuun isästä, jolla oli jo paljon tatuointeja. Just sellainen moottoripyöräkarhu. Miehen tytär rakasti merenneitoja ja värityskirjoja, joten isä otti käsivarteen mustavalkean merenneidon, jota tytär saa värittää lasten tatuointitusseilla. Siinä on ihana tatuointi ja vielä ihanampi tarina.
Miksi ei väritä värityskirjaa. Mun mielestä outo ajatus, että vanhemman pitää toimia vielä värityskirjana.
Kävin Stadikalla. Sielä mammoja jotka olivat musteen peitossa. Pystyin näkemään kuvista että googlella on löytynyt kuva. Itsekkin olen googlettanut tatskaideaa mutta en ole onneksi ottanut.
T. N32v.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Stadikalla. Sielä mammoja jotka olivat musteen peitossa. Pystyin näkemään kuvista että googlella on löytynyt kuva. Itsekkin olen googlettanut tatskaideaa mutta en ole onneksi ottanut.
T. N32v.
Katselin kanssa rannalla näitä hädintuskin parikymppisiä jotka näyttivät miesten vessan seinältä.
Siellä täällä ympäri vartaloa oli irrallisia pääosin yksivärisiä tuherruksia, kaikki vähän eri kokoa, eri sävyä ja eri asennossa.
Ei mitään yhtenäistä teemaa ja jokainen näytti siltä kuin amatööri olisi tehnyt ne - humalassa.
Teen yleensäkin oman elämäni päätökset sen mukasn mitä Behm sanoo tai suosittelee...
Kerrankin olen Behmeen kanssa samaa mieltä jostain.
Tästä on vuosikausia jo aikaa, en siis löydä enää lähdettä, mutta törmäsin netissä juttuun isästä, jolla oli jo paljon tatuointeja. Just sellainen moottoripyöräkarhu. Miehen tytär rakasti merenneitoja ja värityskirjoja, joten isä otti käsivarteen mustavalkean merenneidon, jota tytär saa värittää lasten tatuointitusseilla. Siinä on ihana tatuointi ja vielä ihanampi tarina.