Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
201/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen yleensäkin oman elämäni päätökset sen mukasn mitä Behm sanoo tai suosittelee...

Mitään muuta en palstamammalta odottanutkaan :D

Vierailija
202/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Behm kehottaa olemaan ottamatta tatuointeja, koska otti itse oikein ykkösluokan teinitatskan ja nyt on ykkösluokan wannabevintage. Ikävästi muistuttaa tatuointi että oikeasti ei ollutkaan 40-luvulta laskeutunut vanha sielu, vaan löysi sopivan raon kun aikansa seikkaili ensin rokkilandiassa. Tämä nyt ei ole mikään viisauden henkäys siis.

Kannattaa katsoa kuvia itsestään vaikka 20 vuoden takaa. Ne vaatteet, tukka ja meikit näyttivät silloin sinusta hyviltä. Samoin käy sille tatuoinnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minun arvioni mukaan 16vuotiaalla, mutta luultavasti oli jo 18, söpöllä ja semmoisella kiltin tytön  näköisellä tytöllä reidessä tekstin "vi tu saa tana" ja alla oli kuva kyseisestä otuksesta, eli siis pildestä jolla oon sarvet. Kuva  oli järkyttävä eikä sopinut kantajalleen yhtään, ylpeä tuntui kuitenkin olevan kun tuli bikineissä rannalle.

Vierailija
204/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.

Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.

Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.

No niin varnaan. Kukaan ei voi tietää kenenkään tuntemattomaan ammattia tai muuta taustaa vain tatuoinnin myötä. Sivusta

Vierailija
205/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee refleksinomainen pyökötysreaktio aina kun näen tatuoidun naisen. Varsinkin jos on luonnonkaunis nainen ja sitten on pilannut ihonsa jollain töhryllä. Rumilla naisilla se nyt on yksi ja sama kun ei niitä kukaan katso muutenkaan.

Varmaan tuntemattomia naisia kauheasti kiinnostaa sinun reaktiot ja mielipiteet. Saattaahan se olla, että sinun olemuksesi aiheuttaa samanlaisen reaktion kyseisissä naisissa. Kannattaa muuttaa jonnekin autiolle saarelle niin ei tarvitse muiden olemusten takia voida pahoin. En usko että tämä maailma menettää siinä mitään, jos häviät vaikka koko maailmasta.

Vierailija
206/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehorauha koske tatuointeja? Mitä ne muille kuuluvat?

Olen itse tatuoitu, eikä se oli ollut ongelma niille miehille, jotka itseäni kiinnostavat.

Rumat tatskat ovat rumia toki, mutta sekin on jokaisen oma asia. Hienot ovatkin taas sitten upeita.

Vierailija
207/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.

Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.

Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.

Tämä ei itseasiassa pidä enää paikkaansa. Keskiluokassa on tatuointeja ihan samalla tavalla.

Vierailija
208/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen yleensäkin oman elämäni päätökset sen mukasn mitä Behm sanoo tai suosittelee...

Mitään muuta en palstamammalta odottanutkaan :D

Ehkäpä toi edellinen kommentti oli ironiaa, ehkäpä...Mut sen ymmärtäminen vaatii toki älykkyyttä.

Vierailija
209/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin olen Behmeen kanssa samaa mieltä jostain.

Mistä olet ollut sitten lukuisia kertoja erimieltä hänen kanssaan? Taidat seurata aika ahkerasti hänen sanomisiaan, jos kerrankin olet samaa mieltä.

Vierailija
210/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis luuliko tuo ihan oikeesti että lähtee yhdellä kerralla tatuointi pois?

Jos totta,niin hyvä esimerkki että ei oteta asioista selvää itse enää nykyään.

Vierailija
211/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalle tatskat sopii oikeasti. Jokainen voi toki töhriä nahkansa niinkuin itseä huvittaa, mutta rumiahan ne pääsääntöisesti ovat.

Vierailija
212/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaton eukko.

Vierailija
213/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on vuosikausia jo aikaa, en siis löydä enää lähdettä, mutta törmäsin netissä juttuun isästä, jolla oli jo paljon tatuointeja. Just sellainen moottoripyöräkarhu. Miehen tytär rakasti merenneitoja  ja värityskirjoja, joten isä otti käsivarteen mustavalkean merenneidon, jota tytär saa värittää lasten tatuointitusseilla. Siinä on ihana tatuointi ja vielä ihanampi tarina.

Miksi ei väritä värityskirjaa. Mun mielestä outo ajatus, että vanhemman pitää toimia vielä värityskirjana.

Miksi vanhemmat leikkivät heppaa lasten kanssa tai muuta? Leikkikööt lapset leluilla, ja eikö niille voi hankkia oikeaa ponia. Mitä ne vanhemmat nyt lasten kanssa leikkivät.

Vierailija
214/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Behm kehottaa olemaan ottamatta tatuointeja, koska otti itse oikein ykkösluokan teinitatskan ja nyt on ykkösluokan wannabevintage. Ikävästi muistuttaa tatuointi että oikeasti ei ollutkaan 40-luvulta laskeutunut vanha sielu, vaan löysi sopivan raon kun aikansa seikkaili ensin rokkilandiassa. Tämä nyt ei ole mikään viisauden henkäys siis.

Kannattaa katsoa kuvia itsestään vaikka 20 vuoden takaa. Ne vaatteet, tukka ja meikit näyttivät silloin sinusta hyviltä. Samoin käy sille tatuoinnille.

Niin, mä näytän vanhoissa kuvissa hyvältä? Ei ole tatuointejakaan kyllä. Mutta yhtälailla joidenkin tyyliin sopii tatuoinnit, ongelma on tällaiset hieman feikit pintaliitäjät, jotka eivät tiedä mistä tykkääväät vaan menevät massan mukana mihin milloinkin(kuten Behm). Voin lyödä vetoa että noihin aikoihin hänellä oli poikaystävä, jonka mielestä gunnarit ja tatskat oli best ever.

Vierailija
215/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne tatuoinnit olleet muotia kaupungeissa 90-luvulla?

Vierailija
216/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ilahdutti itseään harmittomalla tavalla - tuntematon tuohtui; "Se ei ilahduttanut minua!"

Isä ilahdutti tytärtään harmittomalla tavalla - tuntematon tuohtui; "Se ei ilahduttanut minua!"

Ihminen teki päätöksen koskien omaa kehoaan - tuntematon tuohtui; "En pidänyt tästä päätöksestä!"

Ihminen näytti hieman erilaiselta - tuntematon tuohtui; "Ei miellyttänyt minun silmääni!"

Naisella oli tatuointi - tuntematon mies tuohtui; "Meni panohalut täysin!"

🙄

Vierailija
217/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku puhuu järkee!

Vierailija
218/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behmille tiedoksi: Kahlo laudutaan Kalo🤬

Vierailija
219/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo, etenkin nuorille. Jos omalta kohdalta miettii, että millaisen tatuoinnin olisin joskus kaksikymppisenä ottanut, niin voin olla liki 100 % varma, että en enää nyt 34-vuotiaana pitäisi siitä. Tyyli ja mielenkiinnon kohteet ovat muuttuneet niin paljon vuosien saatossa.

Noin muuten ei mitään tatskoja vastaan, eivät vaan ole minun juttuni. Olen vaan aina ihmetellyt miten joku kykenee tekemään niin suuren päätöksen tatuoida ihoonsa jotain noin pysyvää (no nykyään ne toki saa pois, mutta kalliisti ja kivuliaasti, kuten esimerkki jutussakin osoitti).

Vierailija
220/351 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minun arvioni mukaan 16vuotiaalla, mutta luultavasti oli jo 18, söpöllä ja semmoisella kiltin tytön  näköisellä tytöllä reidessä tekstin "vi tu saa tana" ja alla oli kuva kyseisestä otuksesta, eli siis pildestä jolla oon sarvet. Kuva  oli järkyttävä eikä sopinut kantajalleen yhtään, ylpeä tuntui kuitenkin olevan kun tuli bikineissä rannalle.

Oi kun se on varmaan niiiin ylpeä 30-kymppisenä tästä kapinallisena pikkulihana ottamastaan tatskasta jonka oli tarkoitus saada äiti vetämään helmet henkeen.

Sama koskee jokaista "rajua" tatskaa jotka tuli otettua teininä tai rajusti bilettävänä 20-kymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan