Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
21/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen omista oman ihonsa itse? Onko jossain incel-lautakunnassa päätetty toisin?

Kävin juuri rautakaupassa, jossa oli superkuuma nuorimies myyjänä. Sanoi pelanneensa eilen jalkapalloa koko päivän ja ah, hän oli niin tatuoitu kuin olla voi. Aivan ihana. Ei mikään possunpinkki löllykkä kuten ap.

Nyt onki kyse naisista. Kukaan mies ei halua tatuoitua naista ku ne on rumia ja hirveitä naisilla.

Vierailija
22/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm on keski-ikäistymässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lasersäteillä tehty tatuoinninpoisto hajottaa tatuoinnin värikapselit pieniksi partikkeleiksi ihon alta ihoa rikkomatta. Aineenvaihdunta kuljettaa väriaineen partikkelit pois kehosta. Poistamiseen vaaditaan yleensä useita hoitokertoja, ja niiden välissä on pidettävä useamman viikon tauko."

Mitäs kun eikö ne väriaineet sisällä kaiken maailman myrkkyjä ja nyt ne siis liotetaan verenkiertoon?

Maksa ja munuaiset joutuvat hajotetut tatuointi myrkyt käsittelemään. Syöpävaara.

Vierailija
24/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden päästä hän sitten ehkä katuu tuota tatuoinnin poistattamista..

Tai heti kun tapaa Axl:n.. "mulla oli teijän tastska mut ei oo enää mut oon mä truu fani yhä usko mua"

Arvaapa elääkö se puliukko enää 10 vuoden päästä. Se on jo pyörätuolissaki

Vierailija
25/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen omista oman ihonsa itse? Onko jossain incel-lautakunnassa päätetty toisin?

Kävin juuri rautakaupassa, jossa oli superkuuma nuorimies myyjänä. Sanoi pelanneensa eilen jalkapalloa koko päivän ja ah, hän oli niin tatuoitu kuin olla voi. Aivan ihana. Ei mikään possunpinkki löllykkä kuten ap.

Nyt onki kyse naisista. Kukaan mies ei halua tatuoitua naista ku ne on rumia ja hirveitä naisilla.

Ei ole pakko haluta ja voipi olla, että on tarkoituskin karkottaa ääliöt. :D

Miksei mene perille, ettei naisten korkein halu ole saada jotain äärioikeistokonservatiivia riesakseen? Ei myöskään fundamentaalihihhulia.

Vierailija
26/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Behm on keski-ikäistymässä

Täti-ikä lähestyy niin viisaus kasvaa. Onneksi poikkiksensa ei ole lainkaan tatuoitu.

Vierailija
27/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja kännibailaaminen on boomereiden juttuja.

Vierailija
28/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten wt -porukka tunnistettaisiin?

Vierailija
29/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaapa "Suomen tatuoiduin nainen" ja kauhistukaa!

Vierailija
30/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Iloineen ja murheineen.

Vierailija
31/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasersäteillä tehty tatuoinninpoisto hajottaa tatuoinnin värikapselit pieniksi partikkeleiksi ihon alta ihoa rikkomatta. Aineenvaihdunta kuljettaa väriaineen partikkelit pois kehosta. Poistamiseen vaaditaan yleensä useita hoitokertoja, ja niiden välissä on pidettävä useamman viikon tauko."

Mitäs kun eikö ne väriaineet sisällä kaiken maailman myrkkyjä ja nyt ne siis liotetaan verenkiertoon?

Maksa ja munuaiset joutuvat hajotetut tatuointi myrkyt käsittelemään. Syöpävaara.

Taitaa ne maksa ja munuaiset käsitellä myrkyllisempiäkin asioita elämän aikana. Pieni määrä mustetta ei tunnu missään.

Vierailija
32/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa jutussa ollut mitään puhetta siitä, että tatuoinnit eivät olisi muodissa. Sehän on nyt ihan selvä, että ajattelit itse mitä vaan, niin muodissa ovat edelleen.

Behmin suurin ongelma on, että hän on valinnut tatuoinnin aiheen ja tyylin todella epäviisaasti. Kuka tahansa aikuinen olisi voinut vinkata, että ehkä nuoruuden fanituksen pohjalta ei kannata ottaa isoa tatskaa.

Vierailija
33/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhö öhö, tupakka, viina ja muut hengitettävät ja nieltävät myrkyt on isompi riski. Ja kaikkein pahin on kusipäisyys. Se mädättää sielun.

Tatuointivärit on nykyään testattuja ja turvallisia, siihen tuli EU-tason velvoittava säädös.

Juokse vaikka seinään, sun mielipide on roskaa. Mitä enemmän möyhäät, sitä mieluummin mimmit hakee leimoja.

Vierailija
34/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaa. Tatuointi naisella on ruma.

Vierailija
35/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, että tämmöinenkin ihmisten rahastus muoto on saanut kukkia teidän yhteiskunnassa. Pidän tätä törkeänä, että tämmöisillä asioilla tehdään bisnestä ja pilataan ihmisen ulkonäkö. Ja "teidän" sen takia, etten pidä sitä omanani, oman yhteiskunnan olisin muodostanut paremmin.

Vierailija
36/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähänkin on pitänyt saada jonkun julkkiksen mielipide asiasta? Eivätkö ihmiset tajua olla tekemättä jotain ellei joku julkkis kiellä?

Vierailija
37/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä kuinka paljon näitä peräkammarin vinkujia löytyy palstoilta, kun ainakaan mulöe ei ole kukaan koskaan sanonut, että tatuointini olisivat rumia tai niitä ei olisi kannattanut ottaa...

En sanois Behmiä peräkammarin vinkujaks.

Vierailija
38/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko haluta ja voipi olla, että on tarkoituskin karkottaa ääliöt. :D

Miksei mene perille, ettei naisten korkein halu ole saada jotain äärioikeistokonservatiivia riesakseen? Ei myöskään fundamentaalihihhulia.

En mä oo äärioikeistokonservatiivi enkä fundamentalistihihhuli (et osannu kirjottaa totakaan oikein).

Olet sinä.

Vierailija
39/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä kuinka paljon näitä peräkammarin vinkujia löytyy palstoilta, kun ainakaan mulöe ei ole kukaan koskaan sanonut, että tatuointini olisivat rumia tai niitä ei olisi kannattanut ottaa...

En sanois Behmiä peräkammarin vinkujaks.

Minä sanoisin.

Vierailija
40/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit tuumii että ei tatskoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän