Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
H&M:n naisten osasto oli täynnä bändipaitoja. Nykyään ei edes kuunnella näitä bändejä. Muoti on ihmeellistä, typerää. Kuuntelen ulinapoppia, vihaan tatuointeja, mutta laitan nyt kuitenkin Motörhead-paidan päälle..
Olen miettinyt ihan samaa. Nirvanaa yms varhaisteineillä ja teineillä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tautoinneissa sitä, miksi ihmiset tahtovat jonkun muun tekemää piirrosta ihollensa pysyvästi?
Ymmärrän taulut kyllä, nekinhän ovat usein jonkun muun maalaamia/kuvaamia omilla seinillä. Tai vaikka verhot ja pöytäliinat, joku muu niidenkin kuosit on suunnitellut.
Mutta jos kyllästyy, niin tatuointia ei saa noin vain pois.
Ja lisäksi tatuointeja ottavat yleensä n. 20-30-vuotiaat, ja tatuoinneissa on aina jonkin tyylinen kuva muodissa. Joten vaikka muuten näyttäisi ikäistään nuoremmalta, voi tatuoinnista päätellä ihmisen iän, jos vaan tietää, milloin kyseisen tyylinen tatska on ollut muodissa.
Esim. tylsät sapluunakuvat, ruusut, ankkurit, delfiinit jne, 90-luvulla, tribaalit, piikkilangat nilkan/käsivarren ympäri, itämaiset merkit, 2000-luvun alku, tatuointi alaselässä, suuret värikkäät kukat jne kyljissä n. 2005, hihatatuoinnit, seepiaväritys, yksityskohtaisemmat piirrokset, mandalat, mustavalkoiset, joissa osa "vesivärityyliä", n. 2010...
Osa on ollut ihan kauniitakin aikanaan, mutta nyt sitten auttamatta vanhanaikaisen näköisiä ja paljastaa iän.
Sama juttu, en haluaisi, että joku muu tekee taidetta minun iholleni.
Rita on tyylikäs nainen, mutta otan tatuoinnin jos siltä tuntuu. Ja hitto kun en osaa muotoilla tuota niin ettei se kuulostaisi uhmakkaalta, mutta niin en tarkoita. Kyse on vain omista elämänvalinnoista. Niinkuin laitanko leivän päälle makkaraa, ostanko omakotitalon tai harrastanko sijoittamista.
Ja mitä tulee tuohon tässäkin ketjussa nähtävään "tatuoidut naiset on rumia" ja "en halua panna tatuoitua naista, lähtee halut", minä en ole teidän omaisuuttanne. Olen toistaiseksi tatuoimaton, mutta sekään seikka ei ole mikään kutsu panemaan minua. Voisitteko lakata esineellistämästä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit sopii vaan linnakundeille ja merimiehille. Miks naiset ottaa niitä?
On niitä naisia linnoissa ja merilläkin.
Kyllä se nyt vaan vähän tyhmyydestä ja elämänhallinnan puutteesta kertoo jos näyttää värityskirjalta
Ei muuten kiinnosta jonkun laulajan määräilyt, et mitä passaa tehdä ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä hän sitten ehkä katuu tuota tatuoinnin poistattamista..
Se olisikin ensimmäinen kerta, kun joku katuu tatuoinnin poistamista. En ole ikinä törmännyt siihen, sen sijaan tatuoinnin ottamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.
Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.
Tämä ei itseasiassa pidä enää paikkaansa. Keskiluokassa on tatuointeja ihan samalla tavalla.
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.
Tatuointi on merkki alempaan sosiaaliseen luokkaan kuulumisesta. Ihan vapaasti niitä saa ihoonsa sotkea.
Tämä ei itseasiassa pidä enää paikkaansa. Keskiluokassa on tatuointeja ihan samalla tavalla.
No ei kyllä ole.
Hipstereillä on usein tatuointeja ja usein myös ihan hyvät ammatit. Asun täällä kotikaupunkini ns. "paremmalla" alueella ja aika monella näyttää tatuointeja olevan. Tatuoinnit eivät siis kuulu pelkästään vuokralähiöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokainen omista oman ihonsa itse? Onko jossain incel-lautakunnassa päätetty toisin?
Kävin juuri rautakaupassa, jossa oli superkuuma nuorimies myyjänä. Sanoi pelanneensa eilen jalkapalloa koko päivän ja ah, hän oli niin tatuoitu kuin olla voi. Aivan ihana. Ei mikään possunpinkki löllykkä kuten ap.
Nyt onki kyse naisista. Kukaan mies ei halua tatuoitua naista ku ne on rumia ja hirveitä naisilla.
Ahh kiitos kun kerroit, ihana, tämä tulee vaikuttamaan niiin moneen naiseen positiivisesti! 😘
Yhdenkään naisen ei tarvitse enää lihottaa itseään muuttuakseen näkymättömäksi. Sillä asialla on tavattoman paljon kansanterveydellisiä vaikutuksia.
Ps, mulla ei ole yhtään tatuointia, enkä pidä niistä. Harkitsen sitä vasta nyt, vakavasti. Kiitos vielä vinkistä, nyt uskallan laihduttaa! 🥰
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä kuinka paljon näitä peräkammarin vinkujia löytyy palstoilta, kun ainakaan mulöe ei ole kukaan koskaan sanonut, että tatuointini olisivat rumia tai niitä ei olisi kannattanut ottaa...
Luuletko, että esimerkiksi minä tulisin koskaan sanomaan sitä sinulle, vaikka ne eivät mielestäni ole kauniita? En todella, se on sinun kehosi eikä minun. Täällä voin sanoa, etten koskaan ole nähnyt kenelläkään tatuointia joka olisi kaunis.
Toisten ulkonäköön puuttuminen on aina mautonta. Nykyaikana pitää aina olla tietynlainen. Somesta seurataan, miltä pitää näyttää ja miten koti pitää sisustaa. Oikeasti en erota enää nuoria naisia toisistaan. Kaikilla samanlaiset hiukset ja samanväriset rytkyt päällä.
Aina on vientiä riittänyt, vaikka onkin pari tatuointia. Ja ihan fiksuja ja koulutettuja ihmisiä olen tapaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H&M:n naisten osasto oli täynnä bändipaitoja. Nykyään ei edes kuunnella näitä bändejä. Muoti on ihmeellistä, typerää. Kuuntelen ulinapoppia, vihaan tatuointeja, mutta laitan nyt kuitenkin Motörhead-paidan päälle..
Olen miettinyt ihan samaa. Nirvanaa yms varhaisteineillä ja teineillä. 😀
mutta nuoret voi myös kuunnella vanhempiensa nuoruusbiisejä ja -bändejä niiltä ajoilta kun itse oli vain pieni mitatön solu ja kun tehtiin kunnon musiikkia
t. nykyajan nuori joka VIHAA nykymusiikkia
Tatuoinnit menivät muodista, kun muotiteollisuuden luoma "rock"-tyyli meni pois muodista. Nyt nämä wannabe-rokkarit poistattavat hädissään tatuointejaan. Ihmisen pitäisi löytää itsensä, mutta suurin osa massasta ei siihen pysty.
Siis pakko nyt kysyä, että onko näin moni ihan oikeasti ottanut tuon tatuointitarinan loppufraasin näin tosissaan? :D tuo loppukaneettihan oli siis ihan puhdas vitsi ja täällä osa on että mitä se yrittää muita määräillä?. tulkitsin sen ihan omalla kustannuksella vitsailuksi ja ihan opettavaiseksi viihteelliseksi tarinaksi, enkä todellakaan miksikään muiden moralisoinniksi. Missä on ihmisten medialukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko nyt kysyä, että onko näin moni ihan oikeasti ottanut tuon tatuointitarinan loppufraasin näin tosissaan? :D tuo loppukaneettihan oli siis ihan puhdas vitsi ja täällä osa on että mitä se yrittää muita määräillä?. tulkitsin sen ihan omalla kustannuksella vitsailuksi ja ihan opettavaiseksi viihteelliseksi tarinaksi, enkä todellakaan miksikään muiden moralisoinniksi. Missä on ihmisten medialukutaito?
Viihdejuttu tietenkin. Mutta mitä mystinen Rita Behm edes tekee iltapäivälehtien sivuilla? Minulla on jotenkin mennyt maku vaan tuosta naisesta, joka tuntuu olevan itseään täynnä, tekee kökköä musiikkia ja tunkee naamansa joka paikkaan. Sori kun sanoin. Osa täällä on myös sanonut rehellisen mielipiteensä tatuoiduista ihmisistä.
Behmeä-älyinen keskenkasvuinen besserwissertusinatyrkky opettaa vanhempiaan naimaan. Myötähäpeä!
Miki Liukkosella on hienoja tatuointeja. Luontevan oloisia. Ehkä järkevä ottaminen estetiikan vuoksi on kannattanut, pohtii mitä tahansa. Ja nykyään tv-juontajakin kiinnostavista aiheista.
Kim Kardashianin puolisolla taas osa on ihmeellisiä söhryjä. Miksi ottaa kännipäissään tai muuten epämääräisiä.