Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Täällä taas fossiilit kokoontuu paheksumaan kaikkea, mikä ei heidän mielestä ole oikein 😂😂 naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas fossiilit kokoontuu paheksumaan kaikkea, mikä ei heidän mielestä ole oikein 😂😂 naurettavaa.
Aha. Jos pitää puhtaasta ihosta eikä tatuoinneista, on mielestäsi "fossiili"?! Käsityksesi on täysin älytön, mutta sinulla toki on siihen oikeus.
Toivottavasti ne, jotka tatuointeja ihoonsa hommaavat, pitävät niistä loppuelämänsä ajan. Muutoin voi alkaa jossain vaiheessa potuttaa.
Elämässä vain muutos on pysyvää. Siksi en halua tatuointeja. En halua muistella menneitä. Useimmat ikäisenikin haluaisi ennemminkin vaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä vain muutos on pysyvää. Siksi en halua tatuointeja. En halua muistella menneitä. Useimmat ikäisenikin haluaisi ennemminkin vaan unohtaa.
Nuori ottaa tatuoinnin vaikka 19-vuotiaana. On kovin epätodennäköistä, että vielä 79-vuotiaanakin kantaa sitä tatuointia ylpeänä ja iloisena siitä, että tuli tatuointi teininä otettua. Luultavasti nolottaa ja kaduttaa koko juttu, ja vanhus pistää asian muiden nuoruuden hölmöilyjen sekaan.
Kauempaa katsottuna tatuoinnit näyttävät monesti mustelmalta tai isolta ruhjeelta...
Thanks, Behm, mutta hoidan itse ajattelemisen omasta puolestani :)
Vierailija kirjoitti:
Kauempaa katsottuna tatuoinnit näyttävät monesti mustelmalta tai isolta ruhjeelta...
Siltähän ne näyttävät. Tulee mieleen, että ihmisen ihoon on liiskattu mustikoita ja vadelmia ja hierottu niitä yltympäriinsä. Kun vaikkapa käsivarsi täytetään tatuoinneilla, niin yksittäiset tatuoinnit eivät erotu vaan tuloksena on sellainen marjanuijan värinen sekasotku.
Joskus 15-16-vuotiaana olin aivan varma että haluan tatuoinnin, jonkun mageen mietelauseen. Isä sanoi että lävistyksiä voit ottaa niin paljon kun haluat mutta tatuointeihin hän ei lupaa anna. Kiitollinen olen hänelle tästä, muuten komeilisi joku carpe diem kyljessä tänä päivänä :D. Villitys meni ohi ja enpä sitten päätynytkään ottamaan yhtään tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15-16-vuotiaana olin aivan varma että haluan tatuoinnin, jonkun mageen mietelauseen. Isä sanoi että lävistyksiä voit ottaa niin paljon kun haluat mutta tatuointeihin hän ei lupaa anna. Kiitollinen olen hänelle tästä, muuten komeilisi joku carpe diem kyljessä tänä päivänä :D. Villitys meni ohi ja enpä sitten päätynytkään ottamaan yhtään tatuointia.
Kuinkahan moni "carpe diem" -tatuoinnin kantaja edes ymmärtää, mitä teksti tarkoittaa? Tuskin monikaan.
Hän vihaa tatuointeja ja seukkaa Miki Liukkosen kanssa.. Ei sen puoleen, ei tatuoinnit hänen tyyliinsä sopisikaan. Mutta miksi kaikkien tulee näyttää nykyään samanlaisilta?
Näin käy kun mennään muodin mukaan. Ihoon ei koskaan pitäisi hakata mitään, koska se on muotia.
Behmille suositus:älä yritä nostaa itseäsi muita paheksumalla. Keskity omiin asioihisi. Ehkä behm katuu tatskaansa mutta joillekin ne omat tatuointikuvat voivat olla erittäin rakkaita ja tärkeitä sekä tuoda iloa elämään. Monet miettivät tatuointejaan todella pitkään ja sen ottaminen ei ole mikään hetken mielijohde.
Ja setämiehet voisi lopettaa sen oksentelun nuorten naisten tatuoinneille. Ei ne naiset ole teidän ällöttävää katsetta varten olemassa. Ehkä jopa väistävät luodin niiden tatskojensa ansiosta.
Tatuoinnit oli joskus tiettyjen alakulttuurien juttu. Minusta on ihan hyvä, että ihmiset, joille ne koskaan kuuluneetkaan poistattavat niitä. Bändin nimeä tai mitään muutakaan tekstiä en kyllä koskaan tatuoisi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit oli joskus tiettyjen alakulttuurien juttu. Minusta on ihan hyvä, että ihmiset, joille ne koskaan kuuluneetkaan poistattavat niitä. Bändin nimeä tai mitään muutakaan tekstiä en kyllä koskaan tatuoisi.
Sosiaalisen pohjakerroksen ja erilaisten marginaaliryhmien juttu tatuoinnit yhä on. Jotain on vinksallaan joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.
Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.
Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.
Jos on jo puoliso, mitä hiton väliä mistä muut miehet haaveilee? Tatuointia ei ole itsellä mutten muilla paheksu, ja arvokkaampi kouluttamaton puolisoni on kuin sinä, jonka hupi on arvostella naisten arvoa vaavvipalstalla.
Parhaalla ystävälläni on useita tatuointeja, on myös ammatiltaan lääkäri ja naimisissa juristin kanssa. Hämmentävää varmaan.
Aina tuo sama tatuoitu lääkäri pullahtaa esiin näissä keskusteluissa. Hänestä on jo kehittynyt myyttinen hahmo.
Jossakin tämän kevään Elossa24 -jaksossa oli tatuoitu lääkäri.
Muistelen että mieslääkäri 🤔
Lääkäritkin ovat olleet nuoria ja tyhmiä.😅
Ilmeisesti Miki vieroksui tatuointia pelottavana. No haloo, Guns N' Roses ovat kuuluisia äijiä ja muusikkoja.
Miki Liukkonen on kertonut omista tatuoinneistaan. Kuulemma ei pidä niistä, mutta ensimmäisten jälkeen otti nopeasti lisää. Alunperin olo oli siloinen ja halusi rosoa ja säröä.
https://fafi.fi/blogit/miki-liukkonen-minulla-on-tatuointeja-vaikken-ed…
Omista tatuoinneista pidän yhä. En ole kyllä koskaan seurannutkaan orjallisesti muotia. Poimin sieltä kivat asiat ja päivitän välillä tyyliäni. Näytän aina minulta.
Tietysti otan. En minä siihen lupia tarvitse ainakaan miltään B luokan pehmikseltä.
Itse karsastan kyllä enemmän tätä nykyajan muotia laittaa ankkahuulet ja tekoripset. Plastiikkakirurgilla ravaaminen tuntuu olevan uusi normaali.
Ei tuollaisessa tilanteessa ole järkeä poistattaa kuvia. Hyvän tekijän tekemät kunnolliset peittokuvat ovat todennäköisempi ja halvempikin vaihtoehto, ellei hän sitten totaalisesti saa tarpeekseen tatuoinneista.