Enskat Keskiviikkoon
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8615160&p=&mpage=1&tmode=…
siinäpä eiliset turinat !
Kommentit (43)
Mulla on koko viikko menny niin pahasti flunssan kourissa etten oo pystyny tekemään paljo mitään. Räkää on keuhkot täynnä eikä meinaa millään irrota. Masentaa, kun kämppä on niin kun räjähdyksen jäljiltä, osittain senki takia kun se muutto on kuun lopussa. Enkä jaksais tehdä yhtään mitään.
Onko kukaan tuonu vauva uutisia, kun oon vähä tipaahtanu kärryiltä?
Tosta painosta. On mulleki tullu joku reilu 6 kiloa jo lisää painoa mutta oon vaan yrittäny olla ajattelematta sitä. Yritän kuitenki pitää vaan yhden herkkupäivän viikossa ettei ihan mopo lähe käsistä. Korvikkeeks löysin kanssa noi satsumat, ilman niitä en selviytyis=), kun koko ajan tekis mieli syödä jotain hyvää. Mä oon aina ollu aika laiha, joten musta on ihan mukavaa kun on vähän muotoja ekaa kertaa.
Masussa kaikki tuntuu olevan ihan kunnossa, kun poju pitää paljon jumppatuokioita. Viikon päästä olis se lääkärineuvola ja mua vähän jännittää se. Mulla on vaan semmonen tunne että poju on poikittain tuolla mahassa, kun aina kun se potkii tunnen sen jalat toisessa kyljessä ja kädet toisessa. Onko kellään kokemuksia?
Iisalle kanssa heilutuksia tänne puolelle.
Toivottavasti poppiksen huono olo ei jatku. Se on inhottava vaiva.
Taidan jatkaa tätä flunssasta toipumista, jos se vaikka alkais mennä ohi. Jos jollain on hyviä hoito keinoja kertokaa ihmeessä.
Hyvää päivän jatkoja kaikille enskoille.
Ja uusille enskoille tervetuloa joukkoon mukavaan.
T: Hieman masentunut Hermione ja Poju rv 25+0
Niin ilmeisesti Ope ja Larsku ovat saaneet nyyttinsä. Suuret onnittelut kummallekkin!
T: Hermione
P.S Taidan käydä vähä hitaalla...
Pitkästä aikaa minäkin pääsen kirjoittelemaan..työpaikallakin kone suostuu taas yhteistyöhön ja päästi vauva-lehden sivuille. Senpä puitteissa kahlasinkin päivällä reilun viikon ajalta keskustelut..Jonka vuoksi kirjoittaminen jäikin iltaan.
Onnittelut kaikille nyyttinsä lunastaneille!
Ja tervetuloa uusille. Teitähän tuntuu olevan vallan runsaasti.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8627958&p=2&tmode=1&smode…
Tuossapa olisi teille uusille tuo esittelyketju, jos ette ole vielä esittäytyneet. Lisätkäähän tietonne, niin päivittelen sit taas listaa.
Viime viikolla oli itselläkin sitten ensimmäin neuvolakäynti. Erittäin miellyttävältä tuntui terkka, joka myös kätilö koulutukseltaan. Kokeili myös jo kohdun kokoa, ja kertoi sen jo kauniisti pyöristyneen. Tosin ihme kun löysi se tuolta suojakerroksen alta.. Sydänääniäkin yritti kuunnella, mutta tiesihän se etteivät ne mihinkään vielä kuulu. Ensi viikolle olisikin sitten varattuna ultra. Toivottavasti löytyisi hyvät näkymät.
Ainut ikävä puoli meidän äippäneuvolassa on se, että lääkäri on miespuolinen..Mut jospa se siitä. Ultrat kuiteskin tekee nainen toisella paikkakunnalla. Positiivista taasen pidän sitä, että terkka hoitaa myös lastenneuvolan, joten ihan hyvä jos kemiat tuntuu sopivan yhteen tässä vaiheessa. Tosin en sit tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mut nyt taidan yrittää painua pehkuihin, kun siihen vielä on mahdollisuus..
- Ninca - rv 10+1 (nla:n laskurin mukaan 9+6)