Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat nyt sen jahkaamisen niistä sun läskeistäs, kun on noin vähän saanu painoa, mulle oli 26+5 viikolla tullu 5,8 kiloa joten perässä sää vielä tuut.

tämä mamma on lihonnu 10 kiloa ja lisää vaan tulee joten meikkiksellä se paniikki pitäis kohta tulla, muistan kun lekuri sanoi että 14 kiloo tulis yhteensä ja mää nauroin että juu niin varmaan....heh heh, nyt kun miettiin niin ei taida 14 kiloo ihan riittääkkään on sen verran kuitenkin matkaa tuonne Big Bangiin.

Cono...Colorado on tuomiokirkon " allaolevalla" kadulla jota kutsutaan nimellä Unioninkatu elikkäs rautatieasemasta noin 5 minsan kävelymatkan päässä, ei sinne ole vaikea tulla joten jenkiin vaan ruoka on tosi hyvää ja vähärasvaista joten säkin voit syyä ihan hyvillä mielin.

AA the palstaterroristi.

Vierailija
22/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#0000CD]Juu mut kaikkien lähtöpaino ei olekaan 38kg. =D Hitto tätä kompleksia..yritän olla nyt hiljaa..=)

Mietitään sitä matkaa..

t. poppis *kompleksinen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään neuvolassa:

sf-mitta: 33cm muutosta viikon takaiseen +0,5 cm tiukasti keskikäyrällä mennään

paineet: 115/80

pissi puhdas

syke ? reippaalle tuo kuitenkin kuulosti

liikkeet: +

paino: +0,900kg/vko yht. +11,8kg

Vauvaa on kuulema jo ihan masun täydeltä ja terkka saikin tunnustella jonkin aikaa, että erotti missä menee selkä ja missä jalat. Ihan samassa asennossa Otso on viihtynyt nyt jo useamman viikon -selkä vasemmalla ja jalat oikealla ja tietysti se pää alaspäin.

Ihan täällä punastellaan, kun olitte niin nätisti minun masusta kirjoittaneet. Kandi on huomioissaan samoilla linjoilla minun miehen kanssa, kun mies välillä kyselee, että onko sieltä tulossa vauva vai joku avaruussukkula ;) Ja kyllä minä osaan olla kotioloissa aika homssuisenkin näköinen, mutta silloin on kuvien ottamiset vähemmällä ;)

Vai on Ossekin saanut puristuspannan lantion ympärille :( Mulla parhaalle noissa kivuissa tuntuu jumppapallon päällä istuminen tai siihen kontillaan nojaaminen ja sitten itsensä keinuttelu. Myös lämmin suihku tai sellainen lämmitettävä kauratyyny helpottaa kipua. Minä vähän kyllä luulen, että noilla sinun paineilla ja turvotuksilla ne alkaa sulle pian tarjoamaan käynnistystä kun nuo viikotkin on jo niin suotuisat.

Heidi oli käynyt virkistäytymässä, hyvä hyvä. Juuri tuossa kotiin kävellessä ajattelin, että pitäisi vaan yrittää ottaa näistä vikoista viikoista kaikki irti. Kun olisi vähän runsaammin tuota rahaa, niin kai tässä kävisi manikyyrit ja pedikyyrit läpi puhumattakaan joistakin ihanista kasvohoidoista. Nykyisin taitaa tuo neuvolassa käyminen olla niitä viikon kohokohtia, sitä punnitusta lukuunottamatta ;)

Himotuksista sen verran, että mulle maistuu suklaa ja satsumat. Suklaan syönnin tosin yritän rajoittaa siihen kerta/vko, mutta noita satsumia kannankin kaupasta selkä vääränä. Leipomisesta olen nyt innostunut ja tänäkin aamuna leivoin pellillisen porkkanasämpylöitä ja toki ne itse tehdyt sämpykäiset maistuvat hyviltä.

Nyt lähden tarkistamaan BB:n uutiset ja kohtahan tuo mieskin tulee kotiin. Pako-sarjasta taisi olla jotain puhetta, niin pentele, että jättivät sen eilen turhan jännään paikkaan! On kyllä loistava tv-sarja, mutta tällaiselle viimeisillään olevalle odottajalle tuotti kyllä muutaman topakan supistuksen, kun kiukustuin niin tuosta " to be continued" - ilmoituksesta kesken hyvän jännityksen. PAH!

Terkuin

Mörötin

Vierailija
24/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja tietty muillekin, jos haluatte tulla JKL:ään tapaamaan meitä muutamia!

Eli mä kun olen niin kova järjestelemään :-P, niin ehdotan nyt, että tavattais joku päivä Coffee Housessa. Siellä on tilaa yleensä aina, ja ei täällä käpykylässä niin monta kivaa paikkaa ole. Ok? Se päivä voi mun puolesta olla vaikka tän viikon perjantai, esim. kolmen maissa?

Miten sun maha on muuten noin sievän kokoinen? Onks noi kuvat nyt viime aikoina otettuja? Musta tuntuu oikeasti, että mun masu on suhteessa ton kokoinen jo nyt!! Mut me mennäänkin siellä yläkäyrillä... Minkähänlainen mammutinpoikanen sieltä on tulossa.

Osse kyseli, että päästäänkö me painoarvioon ton sf-mitan vuoksi. No, ei terkka ainakaan vielä eilisellä neuvolakäynnillä ollut innokas mua sinne lähettämään kun kaupunki Säästää. :-/ Et varmaan sit, jos koko ajan mennään yläkäyrällä tai sen yläpuolella, niin ehkä harkitaan joskus tulevina viikkoina. Mut tää on tosiaan tää Jyväskylä.

Titi-Uulle lohdutusta ja tsemppiä. Epäreilua se on, että odotetaan niitä kolmea keskenmenoa, niin kuin ei yhdessäkin olisi tarpeeksi kärsimystä!

No joo. Kiitos, Osse, tsempityksestä gradun suhteen. Sitähän sitä tässä pitäisi olla tekemässä.

Terkuin teidän Ladie ja Pikku-L rv. 32+6

Vierailija
25/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin ekaa kertaa neuvolassa, ja täti oli oikein kivan tuntuinen. Täällä on niin pieni neuvola, että ei ole kuin tuo yksi terveydenhoitaja ja yksi lääkäri, joten ajattelin jo kauhulla että entäs jos ne sattuukin sitten olemaan ihan kamalia ;) Kauheasti kyseltiin kaikkea ja sain mukaan ison pinon esitteitä ja muuta sälää. Hemoglobiini, verenpaine ja pissi katsottiin, eikä vissiin ollut mitään vikaa. Täytyy varmaan ruveta opettelemaan tuota neuvolatulosten ¿virallista¿ ilmoitusmuotoa, kun teillä on aina niin kompaktisti kaikki laitettu allekkain ;)

Koitettiin kuunnella myös sydänääniä, mutta ei kuuluneet vielä. Ja täti kyllä sanoikin etukäteen että tuskin kuuluu. Näytöllä oli kuulemma silti välähtänyt syke 125, eli sen verran kone ilmeisesti jotenkin rekisteröi. Kiva kyllä että viime viikolla ultrassa saatiin ne äänet kuulla, niin ei yhtään tarvitse tuosta nyt huolestua!

Opelle oikein paljon onnea pikkuisesta Ahaasta! Minäkin ihan tippa silmässä luin miten pikkuinen Ahaa oli tosiaan ollut. Hurjan suloinen varmasti!

Ja olenkohan ehtinyt vielä Larskua onnitella? Jos en, niin oikein kovasti onnea myös teille!

Voi hitsi, Makkara joutuu yökkäilemään vielä noilla viikoilla! Nyt iski paniikki, jos tämä paha olo ei lähdekään pois¿? Toivottavasti olo on Makkaralla parantunut!

Nyt jäi kyllä vähän omanapaiseksi, mutta kun tuo työaika rupeaa loppumaan, niin kotiinhan tässä alkaa jo olla kiire!

T: Meriheppa rv 8+4

Vierailija
26/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas minäkin yritän vähän aktivoitua tänään alkaneen loman kunniaksi ja tulen kirjoittelemaan pikaisesti kuulumisia. Viettelen tässä ensi kolmisen viikkoa päivystyksistä ja varallaolosta kertyneitä vapaapäiviä ja äitiysloma alkaa sitten heti perään 11.11. Ihanaa!

Ekaksi kovasti pahoitteluja Titi-uulle! Paljon jaksuja sinulle!

Sitten paljon onnitteluja nyyttinsä noutaneille Larskulle ja Opelle perheineen!

Ossen turvotuksenpoisto kylpyläreissulla taisi jäädä valitettavan lyhytaikaiseksi iloksi. Harmi! Yritys oli kyllä hyvä! :) Toivottavasti vointisi pysyy kohtuullisena ja Santeri jakselee masuasunnossaan hyvin! Toivottelen siis matalampia verenpainearvoja!

Tänään oli neuvolareissu meilläkin ja sieltä seuraavia lukemia:

RR 114/72

Paino +600g/vko (yht. +2,8kg)

sf-mitta 28cm

Sitruunan syke vahva ja n.130 luokkaa

Liikkeet ++

RT

Pissassa glukoosi 3+ !!!!!

...joten mukaan lähti verensokerimittari liuskoineen ja edessä kuusi päivää verensokereiden mittailua 4xvrk. Sokerirasitusta ei meinata enää uusia (kävin siinä rv 26 ja puhdas tulos). Saas nähdä pukkaako raskausdiabetesta vai oliko kyseessä vain reilumman herkuttelun aiheuttama päästö... (Herkuteltua on nimittäin todella tullut, ei jäänyt ihan vain sunnuntaina nautittuun Tiramisuun...)

Nyt iltapalalle, verensokerimittailut aloitan vasta myöhemmin. :) Pitäisiköhän aloittaa ruokapäiväkirjakin saman tien, nythän tätä aikaa olisi paitsi syödä, myös kirjoittaa kaikki ylös... ;)

Keinuhepo ja villi Sitruuna rv 31+3

Vierailija
27/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakuulumisia meilläkin: :)

Rv: 31+3

Paino: tippunut 2kg! (-747g/vko) :) yhteensä tullut 9kg..

Turvotus: +

RR: 137/87

Pissa: puhdas

SF:32, palattiin vähän lähemmäksi yläkäyrää

Tarjonta: rt

Sydämensyke: +

Liikkeet: ++

Paastoverensokeri: 4,1

Eli kaikki hyvin, paitsi tuo alapaine ärsyttää, kun kotona se on normaalimpi. Painon putoaminen oli täysi yllätys, toivoin vaan ettei olisi ollut noussut kauheasti..

Amy, sinä luultavasti odotit siinä käytävällä silloin aamulla kun tulin sinne. Ihminen on liian ujo sanoakseen mitään.. :)

Kissa päätti tulla makaamaan just näppiksen eteen, meinaa mennä kirjoittaminen vaikeaksi.. Pitää varmaan alkaa harjaamaan tuota karvakasaa.. :)

bejpi ja vilkas-öttiäinen

Vierailija
28/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#32CD32]Ja taas alkuun pahoittelut, kun oon laiskotellut tässä palstailussa. Osasyy on se, että palattiin juuri Karibialta häämatkalta. Oli IHANA loma!!! Suurin syy lienee kuitenkin se, että mussa on nykyään virtaa kuin ydinvoimalassa. Töissä viihdyn helposti 8-10 h ja sen jälkeen en osaa enää pysähtyä. Siivouspäivä on joka toinen päivä, pyykkikori ammottaa tyhjyyttään ja kaapitkin kaikki siivottu. Huh. Oon kyllä suorastaan ylpeä itsestäni. Ja myöskin nukahdan sekunnissa joka ilta. Ei kertakaikkiaan jaksa istahtaa koneelle, kun on koko päivän jo töissä tuijottanut ruutua.[/color]

[color=#228B22]Se itsekehusta. Ja nyt: hälyyyytys! Briefatkaa mua treffeistä. Lauantaina, Helsingissä? Missä ja mihin aikaan? Ja huolitaanko mua sinne? Kun en oo saanut vielä mahaa kasvatettua niin, että vaatteiden läpi näkyisi (muuten kyllä jo pullottaa :). Enkä oo ollut niin ahkera palstailijakaan viime aikoina.[/color]

[color=66CD00]Nyt kyllä voi sanoa, että jos alkuraskaus otti lujille ja aika tuntui pysähtyneen, niin nykyään elo on auvoisaa ja viikot hujahtaa ihan silmissä. Tässä oikeastaan ihan viikon sisällä maha on yhtäkkiä muuttunut palloksi. Ilman vaatteita on ihan selvää, että joku siellä asustelee. Vaatteet päällä näyttää lähinnä vähän pulskistuneelta. Normaalihousut pakkasin suosiolla säilöön. Nyt on mammahousuja käytössä erilaisilla säätövirityksillä :) Ja kun siinä np-ultrassa kerran jo näkyi ihan selvä pikkuihminen, jolla oli sormet ja kaikki, niin kyllä nyt alkaa tuntua siltä, että lapsihan meille on ihan tosissaan tulossa. Jännää![/color]

[color=#006400]Ja Poppikselle piti sanomani, että äläs panikoi siitä painonnoususta. Meikäläiselle on tullut tähän mennessä jo 3,5 kg ja oon aika monta viikkoa sua jäljessä...[/color]

[color=#32CD32]Voikaahan oikein hyvin kaikki! Tää koittaa taas tästä lähtien olla ahkerampi.[/color]

[color=66CD00]Kesis, rv 15+6

Vierailija
29/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, niin se vierähti tämäkin päivä tekemättä mitään järkevää. =/ No, mutta tartteekos sitä aina tai ainkaan tässä vaiheessa odotusta niin järkevästi aikaansa käyttääkään?

Karssulin Aino kasvaa hienosti! Hienoa, että yötkin sujuu mallikkaasti!

Möröttimellä on ollut parempi päivä - tosi mukavaa! Oliapas hehekeitä mammakuvia. Kiva saada kasvot sinunkin nikin taakse. =)

Millille ja muille lohduttelijoille kiitoksia! Ihan niin kuin sullakin milli, mun ystävä lohdutteli, että la:n aamuna hän oli jo varmistunut, että pitkäks menee, mutta samana iltana poitsu syntyi. Eli kyllä nuo teidän tarinat luo uskoa. Ja kuten avoppi sanoi: vauva syntyy silloin kun se on valmis siihen. Siihen täytyy tyytyä meikäläisenkin.

Osse, noi sun paineet on kyllä aika pelottavat! Toivottavasti saat huomenna jotain selkeyttä juttuun!

JoJo, onnea vuosipäivän johdosta! Ja mulle sopis ihan hyvin lähtee sun kans samaan aikaan, käviskö vaikka tuleva sunnuntai? ;o) Ja suklaa maistuu täälläkin... =)

Poppis hei, ethän sä edes ole lihava!!!! Nyt vaan rennosti siellä! Olis tosiaan kiva nähdä sutkin lauantaina!

Moikka pitkästä aikaa Keinis! Onnea loman johdosta!

Ja vielä Bejpille: kyllä mä siinä käytävällä istuin, mutta en kans tohtinut sulle mitään sanoa, kun aattelin, et jos nyt et sitten olekaan sinä. Mutta jos nyt vielä osutaan samaan aikaan, niin eiköhän rohkaistuta, jookos? =)

Painosta viis, tää menee nyt iltapalalle! Suklaa-annos on syöty tältä päivältä, joten taitaa olla aika ottaa muutama leivänpala ja juomaks piimää, mikä on alkanut mastua nyt kun närästystä on aikas usein. Ja sit kun mies tulee salilta, niin vois ruinuta vähän selkähierontaa. On meinaan selkä alkanut juilia eilen ja tänään. Blääh!

Hyviä unia ja mukavia vaavien kuvia kaikille!

-Amy-

Vierailija
30/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa takaisin arkeen ihana loman jälkeen! =) Ja ilman muuta olet tervetullut treffeille. Koordinaatit on seuraavat: tämän viikon lauantaina Helsingissä ravintola Coloradossa (Unioininkatu 30) klo 13. Ja siis kaikki sopii mukaan, mahan kanssa tai ilman!

-A-

Vierailija
31/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärsin ni tää on esikoistaan odottaville....?

Siinä tapauksessa täytyy liittyä seuraan :)

Mulla menossa rv 15+5, ekassa ultrassa pari viikkoo sit liikuttii niin paljom ettei täti meinannu saada mitattua ollenkaa :)

Vierailija
32/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähiin jää taas meikäläisen palstailu tänään :( Oksentanut en oo aamun jälkeen - toivotaan että jäikin vain tuohon yhteen kertaan. Älä Meriheppa ahdistu, suurimmalla osalla kai pahoinvointi helpottaa viim. rv16 mennessä (mullahan se vasta alkoi kunnolla about rv14...) :)

Olipas kiva kuulla Kesiksestä, tuli hymy huulille kun luin rouvan energisyydestä! Ja EHKÄ Karibialla lomailu on hyväksyttävä syy palstatauolle, vai mitä olette muut mieltä?!

Amyko se kysyi tästä meidän asumistilanteesta? Mies asuu siellä meidän omassa uudessa kodissa Vantaalla ja minä vaan viikot oon täällä pikkuisessa vuokraluukussani. Työt mulla loppuu vuoden lopussa joten sit pääsen minäkin asettumaan kotiin! Voi että kun odotan sitä. Jotenkin viime aikoina ollut niin irrallinen olo ku ensin oltiin siellä Enkkulassa ja nytkin olen tällainen reissulainen. Aina osa tavaroista siellä ja osa täällä ja aina reppu selässä menossa tai tulossa...

Kauniita unia Enskulaiset - nauttikaa miehistänne ja muistakaa halia niitä ennen nukkumaan menoa (voi paska nyt pääsi poru)...

Makkara

Vierailija
33/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun tehän oottekin jo kaikki treffannu siellä Treella. Ja mistä tietää kuka on kuka? Apua. Alkoi jännittää. Jos näette lauantaina jonkun kävelevän siitä oven edestä n. 15 kertaa paniikissa, niin hakekaa mut sitten sisälle :)

Ai niin, onkos sinne jotain pöytävarausta?

Kesis (Huomaatteko, aloin heti aktiivipalstailun taas!)

Vierailija
34/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan suunnillee samassa menossa ja mulla on tullu painoa lisää joku 6 kiloo...

Vierailija
35/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaralle virtuaalinen iltahali (8 . 8) porua helpottaan. nooh, otat sitten viikonloppuna kaikki kiinni mitä viikolla jää halimatta;)

kesis: eiköhän nuo sinutkin treffeille mielellään vastaan ota! itekin olin treen treffien kohdalla vähän epävarma, mut onneks lähdin mukaan. jotenkin kummasti helpompi kirjottaa kun joillekin nimille saanut kasvot:) mutta noista treffeistä taisi olla jokin oma pinokin, on varmaan vaan hukkunut jonnekkin...

tikru

Vierailija
36/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt tosi mukavan joukon ekaa odottavia!

Ja Kesikselle vielä, että eihän meitä siellä Treella niin monta ollut ja nytkin näyttää aika pieneltä porukka, ja ollaan livenä ihan samanlaisia kuintäälläkin, joten etköhän sä uskalla! =) AA tais tehdä varauksen, mutta vielä sinne mahtuu. Yritän etsiä sen treffipinon vielä tohon näkyville.

Amy täällä taas täyttelee palstaa, nyt paria paahtista kylläisempänä. Nyt suihkuun ja ennen sitä kone kiinni... ;o)

Vierailija
37/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin pitkän saikun jälkeen ja ihan kivaa oli. Oli ekaa kertaa mammapaita päällä ja pojat hymyili iloisesti ja kyseli kuinkas me voidaan, oottehan nyt varmasti terveitä! ;) Vähän meni yöunet edellisyönä kun mies oli toisella paikkakunnalla 2pv koulutuksessa ja jouduin nukkumaan ihan yksin. Yleensä olen siihen ihan tottunut kun hän tekee about kerran vkossa yövuoron, mutta jostain syystä näin hyvin levottomia unia ja heräsin 2h ennen kuin olisi pitänyt.. No, hani lupasi laittaa mulle kohta iltapalaksi hedelmäsalaattia (kinuskikastikkeen kera, nam) ja hieroa jalkoja kunhan päästään makuuhuoneeseen ja aletaan odotella sitä Nukku-Mattia.. :) Huomenna meinaan jo kokeilla jumppaa pitkästä aikaa ja fiilikset on korkealla! Täytyy taas vain aloittaa varovasti niin ei tule takapakkia.. Luin kyllä kaikkien viestit, mutta jotenkin on nyt veto veks eikä jaksa kommentoida (*nolo*) ja pitää mennä köllötteleen soffalle toviksi ennen kuin Greyn Anatomia alkaa.. Sen kun vielä jaksaisi katsoa ja pysyä hereillä.. Voikaa " paksusti" ! ;)

Mammanalku + tiitiäinen 15+5

Vierailija
38/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ehdotuksia selkäkivun lieventämisex... oon aina ollu huono selkänen ja teen vielä töitä päätteen ääressä koko päivän... :(

Vierailija
39/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RH83 - en tiedä onnistuuko tällä konstilla selkäkivun lieventäminen, mutta itselläni ainakin auttoi kun sain töissä alleni sellaisen satulatuolin ja pöytä on sellasta sorttia jonka voi nostaa & seisoa välillä jos sille tuntuu.. Eipä ole selkää juuri vaivannut.. *koputtaa puuta* Yksi plussa on myös ihana niska-selkä-jumppa jossa olen aina torstaisin käynyt! Tekee kyllä nannaa!

Mammanalku + tiitiäinen 15+5

Vierailija
40/43 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle ja Larskulle onnittelut uusista perheenjäsenistä!

Titi-uulle pahoittelut keskenmenosta :(((

Poppikselle piti sanomani, että älä stressaa tuosta painonnoususta, kun se on kuitenkin melko vähäistä noihin viikkoihin nähden!

Ja onko keiniksellä paino noussut yhteensä koko raskaudessa vain sen reilu pari kiloa?!? Apua, tässähän tuntee itsensä pulskaksi!

Omaa napaa: tänään oli kontrolliultra. Istukka oli siirtynyt hieman, näyttää siltä, että siirtyy vielä sen verran, että ei tarvitse sektioon ryhtyä :) Tulin iloiseksi. Vauva oli edelleen ok, painoarvioista sanoi, että " keskikäyrillä mennään" . En todellakaan tiedä, mitä se tarkoittaa käytännössä, eli paljonko se meidän vauva nyt sitten painaakaan :O Seuraava kontrolliultra viikolla 30+5.

AVAUTUMISVAROITUS: Viikonloppu meni tuskaisissa merkeissä. Ei muuten, mutta puski oikein kunnon itseinho päälle :p Itkeskelin koko lauantai-iltapäivän pulskistuvaa olomuotoani. Tuntuu niin pahalta, kun näkee, kuinka perse leviää ja ei voi tehdä asialle mitään :( Kun en nyt just halua laihduttaakaan, se ei olisi kovin terveellistä vauvan kannalta. Olen varmaan joskus aiemmin avautunut syömishäiriöstäni ja vääristyneestä(?) ruumiinkuvastani (no minusta ruumiinkuvani ei ole vääristynyt, peilissä on paksukainen, mutta muiden mielestä olen väärässä) ja nyt tuntuu, että nuo ajatukset puskevat taas pintaan. Olen yrittänyt pitää itseni edes vähän kunnossa lenkkeilemällä ja syömällä kohtuullisesti, mutta silti tuntuu, että paikat leviää. Ahdistaa, mutten halua puhua tästä asiasta ääneen, koska on jo valmiiksi välillä niin riittämätön ja epäkelpo olo, niin jotenki tämän asian myöntäminen tuntuisi tekevän minusta vielä epäkelvomman. Eiköhän tämä mene ohi itsestään. Ja onneksi on mies!! [color=red][size=3]♥[/size][/color]

Noh, onneksi nuo tunteet vähän heiluu laidasta laitaan. Välillä olen ihan kohtuu tyytyväinen itseeni, jopa :)

Nyt television ääreen.

Han ja Rumpali 25+0