Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jaksaako hotelliaamiaisella koko päivän?

Vierailija
31.07.2026 |

Ajateltiin hankkia vähän Sokosta parempi hotelli, josta saa kattavan aamupalan. Ajatus olisi, että syödään se brunssina jolloin säästetään myös lounas ja päivälliskulut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä mitä brunssilla syö.

Vierailija
2/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans maanantaina pesen itseäni suihkussa kaks tuntia,niin sillä pärjää seuraavaan maanantaihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti ! 

Vierailija
4/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjään. Riippuu varmaan miten säännöllisesti on tottunut syömään. Syön silloin kun on nälkä, en kellon mukaan. Jos syön paljon kerralla, voin pärjätä maks vuorokauden ennen kuin tulee nälkä.

Vierailija
5/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiset loppuu aina niin aikaisin, ettei ne mene edes mistään brunssista. Kyllä sillä pitkälle iltapäivään jaksaa, mutta lopulta nälkä tulee aina.

Vierailija
6/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jaksaa? Ei mikään aamiaisen ole tarkoitus pitää sua pärjäävänä koko päivää. Ruoka on polttoaine joka antaa energiaa.

Vierailija
7/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy , mutta maha pallona on sitten vaikea keskittyä päivään

Vierailija
8/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin Saksassa sellaiset ja Sveitsissä sellaiset, niin valehtelematta noin 1700-2000kcal aamupala. Sitä sulatteli kyllä iltaan asti. Joo onnistuu jos maha venyy. Minä olen matomies ja kykenen syömään ja kuluttamaan neljä kerta tuon laskettelurinteissä. Läpipaskoksi sanovat, mutta totuus on että minäkin lihon jos en kuluta. On koettu, kun murtui jalka, niin alkoi maha kasvaa.

Vierailija
9/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin sämpylää ym mukaan aamiaiselta ja söin myöhemmin.

Vierailija
10/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie varastin sielt banaaninki

Vierailija
11/11 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tottunut syömään vain yhden suuren aterian päivässä, niin mikä ettei sillä hotelliaamiaisella pärjää koko päivää. Itse asiassa hyvä vinkki kaikille matkustajille totutella yhteen ateriaan, niin kelpaa hotellin buffassa santsata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän