Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raisa Räisäseen liittyen mua vaivaa yks juttu. Olin varmaan itse samana iltana Tampereen keskustassa, kun Raisa katosi

Vierailija
28.06.2022 |

Muistan EU-huippukokuksen ja ne hienot mustat diplomien (?) autot. Opiskelukaverini kuvasi tuolloin videokuvaa Tampereen keskustassa. Se oli hänen opiskeluihinsa liittyv projekti. En ollut koko iltaa tämän koulukaverin seurassa, joten en tiedä kuinka pitkään ja kuinka monena eri päivänä kuvasi. Mutta sattumalta minulla saattaa olla vielä tallessa tuon opiskelukaverin nimi. Ja mietin onkohan hänellä vielä jäljellä sitä materiaalia mitä kuvasi, ja jos on, voisiko videolla (jos ne on edes enää tallessa) näkyä esim. Räisäsen katoamiseen liittyviä autoja tms. Pitäisikö tästä vihjata poliisia?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ole oikein missään vaiheessa tajunnut miksi yksi porukasta muka jätettiin yksin Tampereelle kun tuollaisesta nuorisokaveripiiristä kyse. Se vaan ei jotenkin mahdu jakeluuni, että muu porukka ottaa auton alle ja lähteekin Huittisiin ja yksi jää kyydistä pois.

Vaikka aika onkin eri, kyllä sitä aina yhdessä on porukassa oltu kun porukalla on iltaa lähdetty viettämään. 

Vierailija
82/83 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksinkertaisin selitys on yleensä totta ja murhaajakin yleensä tuttu.

Minä oon aina ihmetellyt ettei niistä kavereista puhuta mitään, kun syyllisiä mietitään. Sanoohan sen järkikin että tarina siitä että Raisa vain jäi Tampereelle, on 90%lla varmuudella soopaa. Nuoret kyllä mahtuvat autoon jos aluavat mahtua.

Raisan jäänteet on jossain tre-huittinen välillä. Ja kävikö ne kaverit edes huittisissa asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaatti kuljettanut hänet yksityishelikopterilla pois maasta.