Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12453)

Vierailija
11901/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täältä taas lähtenyt viestejä luulin että se on jonkun iltahomma. No omat ivestit kyllä nopeasti kirjottaisin takas mutta pisemmät vois jo ottaa päästä. Pitäisi varmaan kirjoittaa jonnekin tekstinkäsittelyyn ja kopioida sit heti takaks jos joku poistaa.

Erinomaisen raivoaminen MP:lle on näköjään poistunut.

Vierailija
11902/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täältä taas lähtenyt viestejä luulin että se on jonkun iltahomma. No omat ivestit kyllä nopeasti kirjottaisin takas mutta pisemmät vois jo ottaa päästä. Pitäisi varmaan kirjoittaa jonnekin tekstinkäsittelyyn ja kopioida sit heti takaks jos joku poistaa.

No sinähän sen poistatit :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän sen poistatit :'D

En poistanut kun kirjoitin sinulle tuon rauhoittumisviestin juuri sen viestin perusteella samaan aikaan kun se oli poistunut. Rauhoitu erinomainen.

Vierailija
11904/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä outoa viestien poistelu ja tietysti periaatteessa lukisin itselleni suunnatut viestit, vaikka kaikista niistä ei nyt niin kamalan iloinen mieli tulekaan. Mutta asiaahan ihmisellä on, jos viestin vaivautuu kirjoittamaan.

En tiedä, miksi tämä asia menee niin tunteisiin. Olen todennut, että sen perusteella, mitä Hukassa on kertonut, minulle on jäänyt mielikuva, että hän miettii miehen puolesta asioita oman hyvinvointinsa kustannuksella. Olen todennut myös, että en näe eron tuomaa hyötyä, jos tuo asia ei muutu. Oletan myös, muuten, että kenties näin Hukassa itsekin ajattelee. 

Käytännön asioihin, siis siihen, kuka asuu missä, en ole ottanut kantaa, koska minulla ei ole kantaa. Oletan minäkin, että ne selkiintyvät siten kuin selkiintyvät. Ja toisaalta oletan, että sen paremmin selkiintyvät mitä selkeämpi on Hukassan mieli.

Jos tämä nyt raivon oikein herättää, olen aika hämmästynyt.

T: MaratonParkuja

Vierailija
11905/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin ei mene niinkään aihe, enemmän se kun kommentteihin ei vastata käsitellen itse aihetta, vaan kommentin kirjoittajaan menevästi. Ei vastata siis itse kirjoituksen sisältöön vaan osoitellaan kirjoittajaa ja esitetään oletuksia ja arvauksia hänen ajatuksistaan, motiiveistaan jopa henkilökohtaisesta elämästään. Kaipa tämä keskustelu on jonkun mielestä mukavaa.

Asiasta kukkaruukkuun; joku ihmetteli taannoin sitä kuinka tämä ketju säilyy ja säilyy ja toisaalta on ihmetelty sitä kuinka tavallisia kommentteja saa poistatettua hetkessä mutta samaan aikaan toisissa ketjuissa on jopa laitonta sisältöä päivästä toiseen runsaista ilmoituksista huolimatta. 

Osallistuukohan moderaattori (yksi heistä) tähän keskusteluun, tuli mieleen.

Vierailija
11906/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin ei mene niinkään aihe, enemmän se kun kommentteihin ei vastata käsitellen itse aihetta, vaan kommentin kirjoittajaan menevästi. Ei vastata siis itse kirjoituksen sisältöön vaan osoitellaan kirjoittajaa ja esitetään oletuksia ja arvauksia hänen ajatuksistaan, motiiveistaan jopa henkilökohtaisesta elämästään. Kaipa tämä keskustelu on jonkun mielestä mukavaa.

Asiasta kukkaruukkuun; joku ihmetteli taannoin sitä kuinka tämä ketju säilyy ja säilyy ja toisaalta on ihmetelty sitä kuinka tavallisia kommentteja saa poistatettua hetkessä mutta samaan aikaan toisissa ketjuissa on jopa laitonta sisältöä päivästä toiseen runsaista ilmoituksista huolimatta. 

Osallistuukohan moderaattori (yksi heistä) tähän keskusteluun, tuli mieleen.

MP:n kommenteissa ei ole kyllä ollut mitään suhun osoittavaa, joten se raivoviestisi MP:lle oli täysin asiaton ja turha. 

Vierailija
11907/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tämä keskustelu on jonkun mielestä mukavaa.

Ei tää ole ollut mukavaa enää varmaan vuoteen. On tainnut keskustelunaiheet päästä pahasti ehtymään ja uusien syntyminen torpataan tehokkaasti.

Vierailija
11908/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei vastata siis itse kirjoituksen sisältöön vaan osoitellaan kirjoittajaa ja esitetään oletuksia ja arvauksia hänen ajatuksistaan, motiiveistaan jopa henkilökohtaisesta elämästään. "

Tota noin. Justiin sai taas lukea mitä vakkarit ajattelee ja luulenpa että. Viikonlopun on plasta täyttynyt vakkarien haukkumisesta ja heidän elämän tyhjyyden väitteistä. Älä viitsi uhirutua paljon enemmän saa MP paskaa niskaan kuin sinä raivopää.

Vierailija
11909/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Liekin ilakointi Iltalehden kanteen haluaminen ym kommentointi poistettiin.

Vierailija
11910/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on poistettu viestejä sieltä täältä, vakkareiden ja anonyymien. Kuka sitä tekee ja miksi, niin tuskin ainakaan mode.

Vierailija
11911/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ei vastata siis itse kirjoituksen sisältöön vaan osoitellaan kirjoittajaa ja esitetään oletuksia ja arvauksia hänen ajatuksistaan, motiiveistaan jopa henkilökohtaisesta elämästään. "

Tota noin. Justiin sai taas lukea mitä vakkarit ajattelee ja luulenpa että. Viikonlopun on plasta täyttynyt vakkarien haukkumisesta ja heidän elämän tyhjyyden väitteistä. Älä viitsi uhirutua paljon enemmän saa MP paskaa niskaan kuin sinä raivopää.

Oliko tuo lainaamasi osoitettu siis jollekin tietylle kirjoittajalle..eiköhän täällä useammallakin mene kirjoittajan kommentoinniksi enemmän kuin kirjoituksen, ml sun kommenttisi joka puhuttelee suoraan toista kirjoittajaa. Tuon sinä -muodossa kommentoinnin voisi vallan hyvin lopettaa kokonaan.

Vierailija
11912/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täsmälleen kieltämättä  kyllä usein koen itsekin. Esimerkiksi väite, että "vakkareilla" joihin väistämättä kuulun ja jonka kommenttien jälkeen asioita on käsitelty, olisi mielipiteisiinsä syynä se, että pettäjää pitää rangaista on kohdallani täysin tuulesta temmattu. 

Vkonlopun jälkeen sain myös lukea, että elämäni on täysin tyhjää, minulla ei ole yhtään ystävää, jne. 

Se on kuitenkin sitten toinen juttu, meneekö tunteisiin niin, että henkilökohtaisesti (ilmeisesti) täytyy alkaa raivoamaan. No, jos se nyt helpotti niin kai se asiansa ajoi, vaikka minä en sitä ennättänyt nähdäkään.

T: MaratonParkuja

Vierailija
11913/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sekopääksi solvaaminen kommentti poistui.

Vierailija
11914/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä on poistettu viestejä sieltä täältä, vakkareiden ja anonyymien. Kuka sitä tekee ja miksi, niin tuskin ainakaan mode.

Kuinka niitä edes poistetaan? Joskus koittanut poistattaa jostain politiikka-aiheisesta ketjusta erään poliitikon alaikäiseen lapseen liittyvää uhkausta niin ei lähde millään poistoon. Enkä varmasti ollut ainoa joka siitä ilmoitti.

Vierailija
11915/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää ole ollut mukavaa enää varmaan vuoteen. On tainnut keskustelunaiheet päästä pahasti ehtymään ja uusien syntyminen torpataan tehokkaasti.

On mukavaa aina hetken j a sitten palaavat nämä joita harmittaa se keskustelu kun siinä on liikaa kirjakielellä äänessä ne jotka kirjoittaa osaa. Pakko päästä sitten ppoistelemaan ja natkuttamaan.

Vierailija
11916/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin täsmälleen kieltämättä  kyllä usein koen itsekin. Esimerkiksi väite, että "vakkareilla" joihin väistämättä kuulun ja jonka kommenttien jälkeen asioita on käsitelty, olisi mielipiteisiinsä syynä se, että pettäjää pitää rangaista on kohdallani täysin tuulesta temmattu. 

Vkonlopun jälkeen sain myös lukea, että elämäni on täysin tyhjää, minulla ei ole yhtään ystävää, jne. 

Se on kuitenkin sitten toinen juttu, meneekö tunteisiin niin, että henkilökohtaisesti (ilmeisesti) täytyy alkaa raivoamaan. No, jos se n

juujuu

se sisälsi neljä lainausta olemassa olevista kirjoituksista, otsikolla "voi jeesus" ja lauseen jossa raivottiin onko "vääntäminen ja kääntäminen hyvää keskustelua"

Vierailija
11917/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mukavaa aina hetken j a sitten palaavat nämä joita harmittaa se keskustelu kun siinä on liikaa kirjakielellä äänessä ne jotka kirjoittaa osaa. Pakko päästä sitten ppoistelemaan ja natkuttamaan.

kuinka niitä kirjoituksia saa poistettua tiedätkö sinä?

Eikö mukavaa kun ryönän lomassa on myös uusia kirjoittajia, joilla on asiaa sanottavana ketjun aiheesta siis päättyvistä suhteista?

Vierailija
11918/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niitä edes poistetaan? Joskus koittanut poistattaa jostain politiikka-aiheisesta ketjusta erään poliitikon alaikäiseen lapseen liittyvää uhkausta niin ei lähde millään poistoon. Enkä varmasti ollut ainoa joka siitä ilmoitti.

Sitä en tiedä. Häirikkö tietää mutta tuskin vastaa.

Vierailija
11919/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi että joku muukin varmaan tietää kuin yksin häirikkö. Kuitenkin täällä on satoja keskusteluja ja varmaan kymmeniä tuhansia kirjoittajia joka päivä ja aika paljon esiintyy asiatonta sisältöä. Tuntuu mahdottomalta poistaa asiatontakaan kommenttia, ei auta vpn ei mikään, mutta kuitenkin tätä ketjua saa "joku" häiriköidä poistelemalla mielivaltaisesti ihan tavallisiakin kommentteja, esim nyt vaikka Liekiltä.

Vierailija
11920/12453 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi että joku muukin varmaan tietää kuin yksin häirikkö. Kuitenkin täällä on satoja keskusteluja ja varmaan kymmeniä tuhansia kirjoittajia joka päivä ja aika paljon esiintyy asiatonta sisältöä. Tuntuu mahdottomalta poistaa asiatontakaan kommenttia, ei auta vpn ei mikään, mutta kuitenkin tätä ketjua saa "joku

Eli sinä erinomainen olet kuin oletkin yksi näistä multipeukuttajista?