Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12651)

Vierailija
4941/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis hetkinen.. kilpaileeko joku oikeasti miehestä (tai naisesta) joka on jäänyt kiinni kahteen päätyyn pelaamisesta?

Miksi?

Mun on hirveän vaikeaa kuvitella tlannetta missä mies olisi jotenkin rimpuilemassa irti ja minä pitelisin kiinni. Parisuhteenhan on pakko perustua vapaaseen tahtoon, ei kai siinä muuten mitään järkeä ole. Tuskin kukaan on sitä mieltä, että vanhempien kanssa on ylläpidettävä suhdetta, tai ystävän, jos siitä tulee vain ahdistusta. Mutta sen kanssa on pakko olla, jonka kanssa pitää sitten jakaa kaikki, siis jos toinen vaan yhä niin haluaa, eikä ole tarjota häntä tyydyttäviä perusteluja ja suunnitelmia erolle.

Jos eroaakin, niin eihän se ole mitenkään poissuljettua, ettei voi myöhemmin palata yhte

Ja miten toimisit, kun mies seuraavassa keskustelussa alkaisikin perumaan puheitaan, että ei nyt vielä aleta noihin käytännön toimiin, olen niin sekaisin tunteideni kanssa, katsellaan vielä?

Vierailija
4942/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä toistan itseäni.

Sanoin heti alkushokkipäivinä, että rakastan niin paljon, että päästän irti. Se ei kuitenkaan ollut sitä mitä eksä halusi ja kyllä minä 28 yhteisen vuoden jälkeen halusin uskoa toista ja antaa eksälle kaiken sen ajan mitä hän tarvitsi. Koko kuvio olisi ollut eri jos olisin tiennyt toisesta naisesta, olisi sattunut varmasti, mutta silloin olisin halunnut erota heti. Nythän toinen roikotti minua 10 kk ja jos en olisi eroa itse lopulta esittänyt, niin kuinkakohan kauan minua olisi roikotettu.

Eikä näin pitkästä suhteesta eroaminen ole niin helppoa kun ne elämät on niin kietoutuneet yhteen mm. lapsi, omaisuus, sukulaiset, ystävät jne.

Ja kyllä se eksä kun viimeksi nähtiin niin minulle sanoi, että pää on aivan sekaisin eikä Hän ole onnellinen. En kysynyt mitään enkä kommentoinut siihen mitään, yritti lähtiessä halata, mutta vetäydyin. Ei ole minun tehtävä kuunnella nykytilannetta, ei ole minun työ lohduttaa, ts. ei ole minun "ongelma" enää.

28 v yhdessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vääntää. Jokainen kirjoittaja projisoi omiin kokemuksiinsa. Tottakai on niitä jättäjiä jotka ei saa päätöksiä tehtyä ja niitä jätettyjä jotka on valmiita mihin tahansa tekoihin että ero peruuntuu. Useimmat jotain tuolta välistä.

Tän ketjun otsikko pitäisi muuttaa muotoon: 4 erotarinaa ja paremman mielen keskustelua niiden toisen osapuolen kokemuksista.

Vierailija
4944/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta: asettaisin deadlinen päätökselle. Jos ei itse pysty siihen mennessä niin mä pystyn. Onhan mullakin omat fiilikset johon tollaset avautumiset saattais vaikuttaa.

Vierailija
4945/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan on, että unelmissaan meistä jokainen on unelmapartneri, myös eron sattuessa. Kaikki me halutaan ajatella, miten fiksusti ja hienosti asiat hoidettaisiin ja väläyteltäisiin vain urheita hymyjä kyynelten seasta, täydessä oikeudenmukaisuudessa jaettaisiin tavarat ja halattaisiin toista ovella, että oikein hyvää elämää sulle.

Moni tässä onnistuukin sinne päin mutta kyllä se siltä jättäjältäkin vaatis nyt vöhintään sen ettei valehtelis ja syytäis pskaa suut silmät täyteen ero ennen sen aikana ja jälkeen. Mutta tätä ei jotkut vaan halua ees myöntää nyt että näin se usien käy vaan on jollain ihme syyllistämistripillä jätettyhä kohtaan.

Vierailija
4946/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte vääntää. Jokainen kirjoittaja projisoi omiin kokemuksiinsa. Tottakai on niitä jättäjiä jotka ei saa päätöksiä tehtyä ja niitä jätettyjä jotka on valmiita mihin tahansa tekoihin että ero peruuntuu. Useimmat jotain tuolta välistä.

Tän ketjun otsikko pitäisi muuttaa muotoon: 4 erotarinaa ja paremman mielen keskustelua niiden toisen osapuolen kokemuksista.

Tossa mitään, mutta miten ihmeessä sä jaksat seurata ketjua?

Vierailija
4947/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nimimerkki 28 v on kirjoittanut/kertonut ja toiminut liittonsa ja eronsa suhteen täysin adekvaatisti.

Sen sijaan on törkeää niitä oikeasti väkivallalla uhaten raiskattuja kohtaan, että nainen kertoo ensin nauttineensa seksistä eroa haluavan miehensä kanssa ja myöhemmin esittää, että se tapahtuikin pakottamalla. (Ja kertojana ei siis ollut 28 v.)

Tähän asti olen pitänyt katkerien miesten väitteinä sitä, että tällaisia katkeria naisia on, jotka valehtelevat. Nyt tässä ketjussa se on todistettu ihan kertojan itsensä taholta. 

Oppia ikä kaikki.

Vierailija
4948/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nimimerkki 28 v on kirjoittanut/kertonut ja toiminut liittonsa ja eronsa suhteen täysin adekvaatisti.

Sen sijaan on törkeää niitä oikeasti väkivallalla uhaten raiskattuja kohtaan, että nainen kertoo ensin nauttineensa seksistä eroa haluavan miehensä kanssa ja myöhemmin esittää, että se tapahtuikin pakottamalla. (Ja kertojana ei siis ollut 28 v.)

Tähän asti olen pitänyt katkerien miesten väitteinä sitä, että tällaisia katkeria naisia on, jotka valehtelevat. Nyt tässä ketjussa se on todistettu ihan kertojan itsensä taholta. 

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia ymmärtäessään hähdä ihan erilaisena kuin aiemmin. Sulle ei varmaan satu kun menet samat laput silmillä koko elämän mutta meille muilla on sattunut näitä että vasta myöhemmin ymmärsit mitä se ihminen teki ja miten sua satutti. Kyllä osa musta toivoo etteet tätä opikaan mutta toisaalta on se huonompi osa joka toivoo että oppiset.

Vierailija
4949/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia ymmärtäessään hähdä ihan erilaisena kuin aiemmin. Sulle ei varmaan satu kun menet samat laput silmillä koko elämän mutta meille muilla on sattunut n

Hmm. Kuinka ihminen voisi aavistaa syyllistyvänsä nyt väkisin ottamiseen jos seksikumppani 'hakeutuu kainaloon lämpöön' ja pettyy jos ei otetakaan 'syliin' sekä kertoo nauttivansa seksistä ja haluavansa sitä ihan 'varastoon' asti, mutta vuosia myöhemmin oivaltaakin että kyse oli 'runttaamisesta' ja pakottamisesta?

Parisuhteessakin olisi syytä allekirjoituttaa suostumuksesta dokumentti, todistajan läsnäollessa, jottei allekirjoittaja hoksaa myöhemmin, että kuittaus oli pakotettu. Ei sitä voi varmaksi tietää, etteikö jossain vaiheessa tulisi ero ajankohtaiseksi.

Vierailija
4950/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiahan on, että unelmissaan meistä jokainen on unelmapartneri, myös eron sattuessa. Kaikki me halutaan ajatella, miten fiksusti ja hienosti asiat hoidettaisiin ja väläyteltäisiin vain urheita hymyjä kyynelten seasta, täydessä oikeudenmukaisuudessa jaettaisiin tavarat ja halattaisiin toista ovella, että oikein hyvää elämää sulle.

Moni tässä onnistuukin sinne päin mutta kyllä se siltä jättäjältäkin vaatis nyt vöhintään sen ettei valehtelis ja syytäis pskaa suut silmät täyteen ero ennen sen aikana ja jälkeen. Mutta tätä ei jotkut vaan halua ees myöntää nyt että näin se usien käy vaan on jollain ihme syyllistämistripillä jätettyhä kohtaan.

Monella on myös omakohtaisia kokemuksia erosta, jossa voi toki ilmaista ettei eroa haluaisi ja tuntea surua, muttei siitä tarvitse tehdä mitään performanssia kuitenkaan.

Vierailija
4951/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa, että se jättjä jää siihen välitilaan ja ei tee mitään suunnitelmia tai toimenpiteitä eron toteitumiseen niin silloin o  sen toisen oltava aktiivinen. Muutenhan se välitilanne jatkuu ja jatkuu. Tietysti jos se välitilanne ei kumpaakaan haittaa, niin olkoon sitten niin. Mutta ehkä joidenkin kommentoijien odotus on se, että kumpaa välitilanne enemmän vaivaa on aktiivisempi. 

Jos se ei haittaa niin ei silloin voi jäädä odottamaan, että jättäjä alkaisi toimia. Jos jätettyä haittaa niin ei kannata kovin lauan jäädä odottelemaan, että tekeekö jättäjä jotain muutoksia elämään vai eikö tee. 

Se tarttuu epäkohtaan joka haittaa omaa elämää ja omassa elämässä etenemistä. Pelkästään odottamalla tai asiaa vatvomalla ei useinkaan mitään tapahdu. 

Kuten Tuntemattomattomassa sanotaan "en mää täsä syyllistä hae vaan Lahtista ja Lahtisen konekivääriä" tai jotenkin sinnepäin. 

Vierailija
4952/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa mitään, mutta miten ihmeessä sä jaksat seurata ketjua?

Minä seuraan ainakin ihan mielenkiinnosta. Opin taas lisää näkemään miten kovin eri tavoilla ihmiset näkevät ja kokevat asioita. Tulee esiin sellaisiakin mitä ei olisi ennen uskonut tai tiennyt. Myös on mielenkiintoista miten vahvasti jotkut ovat ns. omiensa puolella. 

Olen joskus sanonut, että tuskin tulee enää enää tähän ikään ihmisistä esiin mitään uutta, mitä ei ole tiennyt, mutta näköjään aina vaan tulee. 

Vierailija
4953/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia ymmärtäessään hähdä ihan erilaisena kuin aiemmin. Sulle ei varmaan satu kun menet samat laput silmi

Näitä ei pitäisi sortua kommentoimaan, mutta sanon nyt kuitenkin, vastoin parempaa tietoani ja näistä kirjoitteluista saatua kokemusta.

On aika ällistyttävää kyllä, miten ihmisen mieli onnistuu itselle sokerikuorruttamaan ajatukset. Kun haluaa jotain, sen selittelee hyväksi. Enpä tiedä, miten seksi tästä eroasi. Olen itse nyt kirjoittelun aikana tulkinnut APn tilanteen sellaiseksi, että häneltä todellakin oli hämärtänyt monetkin rajat, mitkä koskevat hyvää ja tervettä elämää.

Olen ymmärtänyt ja koska pientä kokemustakin siis läheisen kautta on, että on todella pelottavaa, miten ihmisen mieltä voidaan muokata, etenkin, jos muokkaus jatkuu vuosikausia. Käsittääkseni AP ei ole syytellyt miestään varsinaisesti väkisin ottamista, vaan painostamisesta seksiin, joka lopulta oli aika huonoa ja APn nautinnosta piittaamatonta. Silti se APlle ehkä edusti heidän välistään läheisyyttä, tätä nyt en ala enempää spekuloimaan. Sanon vain, että voin minä tämänkin kokemuksen kuvitella ja voin kuvitella, miltä tuntuu vuosien jälkeen miettiä, että saakeli tuohonkin suostuin ja tuosta olin valmis pitämään kiinni.

Se, mitä minun on vaikeampi kuvitella, on, että miksi kun toinen tämmöisistä todella raskaista ja vaikeista asioista kertoo, jollekin tulee tarve alkaa ivailemaan ja ihmettelemään ja haukkumaan valehtelijaksi ja muuta vastaavaa. Tähän nyt pätisi se, että jos mitään kannustavaa tai hyvää ei ole tarjota ihmisille heidän vaikeissa tilanteissaan, olisi yhteisöllistä pitää turpansa kiinni.

T: MaratonParkuja

Vierailija
4954/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkiä on tullut itselleni aika paljon, osa kritiikistä on asiallista (joskus todella ikävään sävyyn kirjoitettu). Joskus jotain kritiikkiä ei pysty sisäistämään heti, mutta ne jää hautumaan.

Tiedän, että ette eksääni tunne ja ette voi käsittää kuinka vaikeata asioita on nykyään hoitaa. Toinen ei puhu, ei hoida mitään ja valehtelee hoitaneensa, mikään aikataulu ja sovittu ei pidä jne.

Kyllä se on totuus, että nyt minun on otettava vastuu kaikesta, minulla on nyt oikeus olla uskomatta aikuista ihmistä joka lupaa hoitaa / väittää hoitaneensa asiat, kaikki on tarkistettava ja tehtävä itse. Kaikkeen on varauduttava. Sitä laina-asiaakin mietin, mikään ei saisi minua enää lainaamaan .... vaikka olisi mikä hätätilanne, ohjaisin lainaamaan vanhemmilta. Minä en ole "velkaa" mitään eksälle.

28v yhdessä 

Vierailija
4955/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia ymmärtäessään hähdä ihan erilaisena kuin aiemmi

Näin me ihmiset nähdään asiat eri tavalla.

Kun koko ketjun olen lukenut, niin aluksi ihastuin ikihyviksi kun Ap sai itseluottamuksensa takaisin ja se tuli läpi jokaisesta kirjoituksesta. Kunhan oli vain luovuttanut ja sallinut eron tapahtua, vaikuttivat hänen kirjoituksensa huojentuneilta, varovaisen optimistisilta, iloisiltakin. Mutta jotain tapahtui kun jossain kesällä alkoi kirjoituksiin tulla synkkä, katkerakin sävy. Sanot, että olisi yhteisöllistä (?) pitää turpansa kiinni, jos se ei ole sanoakseen, että tsemppiä ja ex mies on roskaa. Minun näkemykseni on päinvastainen -minusta terveimmät kommentit mitä hänelle on osoitettu ovat kehottaneet ravistelemaan miehen pois päänsä sisältä, että Ap lakkaisi pitämästä ex-miehelleen päässään ilmaista huoneistoa, jossa tunnelma on synkkä ja epäluuloinen. Ap.lla on oikeutensa ja oikeus saada lakiapua sekä taloudellista hyvitystä exältään. Näitä voi molempia alkaa tavoittelemaan. Mutta yhtään minkäänlaista hyötyä ei ole miettiä mieli mustana mitä kaikkea ex on ihan varmasti suunnitellut hänen tuhoamisekseen ja mitä kaikkea jo tehnyt mikä Ap kannalta oli vääryyttä. Etenkin kun näistä ei taida olla ns kovaa näyttöä, vaan Ap on vaan laskenut exänsä jälleen ihonsa alle.

Kuinka sinä ajattelet Ap hyötyvän siitä, että hänen kanssaan vatvotaan ja kauhistellaan tilannetta, jonka oletetaan olevan jotain, sen sijaan, että rohkaistaisi näkemään tulevaisuutensa vähän valoisammin aina kun tosiasiat sen sallivat. Sorry, mutta en ymmärrä tätä kurjuuden maksimointia, enkä sitä että kaiken tämän murheen kyseenalaistajat olisivat niitä jotka tilanteessa tuottavat muka suurinta vahinkoa Ap.lle.

Vierailija
4956/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia y

Näin me ihmiset todelllakin nähdään eri lailla, etenkin kun vääristellään toistemme sanomiset.

"Sanot, että olisi yhteisöllistä (?) pitää turpansa kiinni, jos se ei ole sanoakseen, että tsemppiä ja ex mies on roskaa. "

Mitään tälläistä en ole sanonut. Olen sanonut, että kun toinen kertoo kipeistä asioista, en ymmärrä, että kertojan sanoja kaivellaan, yksityiskohtia etsitään ja vängätään, väitetään valehtejaksi, syytellään katkeraksi exäksi, jne jne jne jne. Että jos muuta sanottavaa ei ole kuin negatiivisten lasien kautta lueskella ja etsiä aihetta viiltäviin sanoihin, voisi vaikka pitää turpansa kiinni. Olen todellakin tätä mieltä.

Tämä ketju on saanut kovin ikävän sävyn, ei tänne viitsi enää mitään henkilökohtaisempaa kirjoittaa tai oikeastaan edes mielipidettäänkään, kun saa vastaansa kuoron, jossa ensin esitetään aivan kummallisia, hatusta vedettyjä päätelmiä ihmisten elämästä ja sitten kun niihin reagoidaan, aletaan marista, että ei täällä saa esittää mitään eriävää mielipidettä ja muuta.

En tiedä, oletko sama vai eri nimimerkki, mutta miten menee sun omasta mielestä tämä APn seksielämän kaiveleminen?

Ja älä vaivaudu, sanon sen sun puolesta: tämä on julkinen palsta ja täällä jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa, sinulle nyt vain on jäänyt tämä mielikuva aiemmista kirjoituksista, vaikka et tietenkään olekaan kaikkea lukenut, mutta vakkarit kiusaa nyt taas.

Myönnän, minunkin pinnani alkaa olemaan täynnä. Olen siis katkera vakkari. Tässä voittoa näille muutamille kirjoittajille oikein hopealautaselle, toivottavasti maistuu niin makealta kuin toiveet oli.

T: MaratonParkuja

Vierailija
4957/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy ni

kiitos oikein asiallisesta vastineesta minun kirjoitukseeni ja samalla toteamus, ettei todella tämän pohjalta ole eikä tule yhteistä kohtaamista puolessa välissä tai missään. Sinulla on näkemyksesi ja on tullut selväksi, ettet hyväksy minkäänlaista poikkeamaa sinun tuntemastasi absoluuttisesta totuudesta, tähän riittää ihan sävyerokin tai semanttiset makuasiat. Ja nyt viittaan ihan tähän: "miksi kun toinen tämmöisistä todella raskaista ja vaikeista asioista kertoo, jollekin tulee tarve alkaa ivailemaan ja ihmettelemään ja haukkumaan valehtelijaksi ja muuta vastaavaa. Tähän nyt pätisi se, että jos mitään kannustavaa tai hyvää ei ole tarjota ihmisille heidän vaikeissa tilanteissaan, olisi yhteisöllistä pitää turpansa kiinni." -kirjoitat yhdelle ihmiselle vastauksena hänen kommenttiinsa, kohdistaen kuitenkin häneen kaiken kiukkusi jonka olet kerryttänyt ehkä kymmeniä erillisiä kommentoijia kohtaan. Jos yksikään kirjoittaja esittää näkemyksen joka millään muotoa eroaa omastasi, kuuluu hän sinun kirjoissasi ryhmään joka hyökkää esittämään "aivan kummallisia, hatusta vedettyjä päätelmiä ihmisten elämästä ja sitten kun niihin reagoidaan, aletaan marista, että ei täällä saa esittää mitään eriävää mielipidettä"

Viimeisimmällä viestilläsi vahvistat tuon viimeisen virkkeen varsin paikkansa pitäväksi arvioksi.

Vierailija
4958/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MaratonParkuja Sinulle upeista kirjoituksista, välillä huumorin kautta, mutta kirjoitat aina ilman ilkeilyä ja arvostan sitä asioiden pohdintaa, joka kirjoituksistasi välittyy. 

Tässä nyt pääosin viikon olen vain lukenut muiden kirjoituksia ja mielessäni miettinyt, että koko ketjun sävy on muuttunut niin kovasti, että ei täällä enää tee mieli jakaa "omaa elämäni tarinaa". Se keveys kirjoittamisesta on muuttunut, ei oikeasti uskalla kertoa mitä on tapahtunut ja varsinkaan sitä miltä se tuntuu. Kun tuntuu siltä, että jopa tuntee väärin.

Jos tilanne olisi toinen niin kertoisin menneestä viidestä päivästä mökkimiehen kanssa, eilen ratkenneista terveysasioista (vähän) ja eksän kanssa "etenemisestä".

Kyllä osa kirjoittajista tuli "läheiseksi" ja ikävä luopua tästä kanavasta purkaa mieltänsä. Täältä sai paljon käytännön neuvoja.

Ja en minä kokonaan häviä, luen kyllä mielenkiinnolla.

28 v yhdessä 

Vierailija
4959/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.

Paljon oot oppinut muttet sitä että ihmiset ja tilanteet muuttuu. Monesti käy niin että jonkin asian alkaa vasta eri näkökohtia ymmärtäessään hähdä ihan erilaisena kuin aiemmi

Luehan tarkemmin kommenti 4886. Siinä on kuvattu useampi kuin yksi RIKOS. Jos näistä olisi todisteita ja Ap tekisi tutkintapyynnön, saisi mies RIKOSTUOMION. Minä en pysty sanomaan onko todella tapahtunut nämä seksuaalirikokset vai ei, mutta ei sitä pysty sanomaan tällä palstalla kyllä kukaan muukaan. 

Ohis. 

Vierailija
4960/12651 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhee ajatella tuon viestin 4957 kirjoittajan läheisiä. Joutuuko ne kuunteleen samanlaista ilkeilyä ja riidanhaastamista kaiket päivät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi