Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.
Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.
Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.
Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.
Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.
Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.
Kommentit (12644)
Vierailija kirjoitti:
28 v yhdessä kirjoitti:
Minä kirjoitan ja purkaan mieltäni nyt ja otan kaiken vastaan mikä tulee. Voin vain kuvitella kuinka moni lukija tuntee voitonriemua siitä, että oli oikeassa ja kieltämättä oloni on tämän itselleni tuoreen asian kanssa kovinkin loukattu ja hämmentynyt, sattuu sieluun.
Taustana vielä, että mökkimiehen kanssa asiat on hyvin, pian lähdetään reissuun jota molemmat odottavat kovin.
No, se exä, en sitten tuntenut häntä lainkaan ja kaikkien riemuksi voin kertoa, että taustalla se toinen nainen jo pitkään. Ongelma ei ole se, että nyt on naisystävä, se on minulle ihan ok, mutta .....
Olin parhaan ystäväni kanssa pitkän viikonlopun reissussa ja ystäväni sanoi että exäni on nyt estänyt Facebookissa, mutta ystäväni mies ei ollut estossa ja oli törmännyt johonkin päivitykseen johon exäni oli liitetty. Jostakin syystä alettiin asiaa tutkimaan ja voi perkele kuinka kylmää kyytiä tuli.
Mainitsen, että itse en ole Facebookissa.
Kaikki, mitä exäni on puhunut on ollut valetta, en vaan ymmärrä miksi piti minua köydessä. Miksi vielä helmi-maaliskuussa puhui, että "ei ole menettänyt uskoa meistä jne". Miksi minun piti päättää suhde huhtikuussa. Heidän suhde on ollut tyttöystävän puolelta julkinen jo uuden vuoden yöstä. Viimeisen kerran harrastettiin seksiä helmikuussa, on helvetin väärin uutta tyttöystävää kohtaan, mutta minä en tiennyt.
Exä on viettänyt mökillä yms aikaa uuden kanssa, oli julmaa myös, että ovat vuokranneet myös samaa mökkiä joka tuli kuvioihin aikoinaan minun kautta yms. Siis kaksi eri mökkipaikkaa.
Kirpaisi myös, että eräs työmatka olikin Heidän yhteinen lomamatka jne.
Kaikkein kipeintä kuitenkin teki se että exän uusi naisystävä on viiden lapsen yksinhuoltaja ja niitä kuvia oli sitten kiitettävästi kuinka exä touhuaa niiden lapsien kanssa, kaivelee mökillä matoja, asuntoautoreissuja, linnanmäkeä yms.
Nyt ymmärrän miksi omalle lapselle on niin vähän aikaa ja se sattuu minua kaikkein eniten.
Kun tulin reissusta kotiin niin aloin tutkimaan loppuvuoden ja alkuvuoden viestittelyämme ja nyt ymmärrän monet oharit yms. Mutta, miksi ihmeessä toimi niin.
Meidän "erotarina" koki kolme vaihetta, eka shokkivaihe, sitten 5 kk myöhemmin "sala-asunto" ja nyt tämä kaikki kakka.
Reissussa meinasi iskeä paniikkihäiriö, mutta lasi viiniä auttoi ja ystäväni temperamentti, olisi exä saanut korvillensa jos ystäväni eteen olisi silloin sattunut.
Nyt ei kannata käsittää väärin, eli ero on minulle ok ja se, että exällä on uusi, mutta kyllä ne valheet satuttavat.
Ja en usko, että exän uusi tietää kuinka paljon vietettiin yhdessä aikaa huhtikuuhun asti, yökyläilut yms.Nyt alkaa olo helpottamaan, mutta kyllä yöunet meni pariksi yöksi.
Että, sellaista tänne.
Piti kuitenkin kertoa.Mä löysin tämän ketjun vasta tänä kesänä, kun ketjua oli kirjoitettu jo vuoden verran.
Itseni on jätetty ns. "yllättäen 20 vuotta kestäneestä suhteesta, taustalla ylläripyllärinä toinen nainen (jota mies ei myöntänyt, mutta jäi kiinni heti, kun oli mut jättänyt).
Aloin siis kesällä lukea tätä ketjua hartaasti, sillä sivuja oli jo miljoona siinä vaiheessa. Tajusin heti, että ap:n miehellä on pakko olla toinen nainen. Luin vain epätoivoisena viestejä, kun tavallaan siitä mahdollisuudesta ei niin kovin haluttu puhua tai uskoa.
Lisäksi tajusin, että "28v yhdessä"-nimimerkin miehellä on pakko myös olla toinen nainen, sitä puolsi niin vahvasti se salaa hommattu vuokraluukku ja kaikki muu oireilu. Miehen oireilu oli niin toisen naisen oireilua.
Muistaakseni tänne heittelinkin kommentteja, että pakko olla toinen nainen sillä jne.
Sinänsä tämä ei siis yllätä, mutta pakko myöntää, että suuni loksahti nyt auki, kun luin tämän sinun viestisi tältä päivältä.
Niinhän se on, että totuudella on taipumus nousta pintaan jossain kohtaa. Meni siihen vuosi tai 30 vuotta. Niin se vain on. Ja yleensä se totuus tulee ilmi vähän niinkuin vahingossa, monen sattuman summana.
Ja se, mitä olen nyt elämää nähnyt, kokenut ja lukenut vertaistukea netistä, niin kyllä se vain niin on, että jos mies haluaa yhtäkkiä avioeron pitkästä ihan ok liitosta, miehellä on toinen nainen (oli se sitten vasta kiikarissa tai jo kunnon salasuhde ollu tulilla kuukausia/vuosia).
Oon tosi tyytyväinen, että sinä "28v yhdessä" sait totuuden selville, voit käydä tämän kaiken nyt uudestaan läpi, kun tiedät totuuden ja saat sitten closuren ja voit siirtyä oikeasti elämässäsi eteenpäin! Totuus on parempi kuin valhe. Silloin kaikki sun päätökset ja ajatukset perustuu totuudelle, ei valheelle.
Ja sit sellainen juttu, että tämä olkoon oppiläksy kaikille, miten pettävä mies käyttäytyy ja oireilee.
Oikeassahan olet ja kyllähän sitä myös AP ja 28v itsekin välillä tuumailivat. Mutta toisaalta olkoon tämä oppiläksy myös siitä, miten uskomattomaan vedätykseen ihmiset pystyvät. Tarkoitan, että alun varmuus toisesta naisesta ainakin omassa mielessäni kääntyi kyllä uskoksi exän puheisiin ja ajattelin, että olen elämän kyynistämä. Että jotkut on tommoisia elämän haahuilijoita, jotka ei tiedä , mitä haluaa, parisudettako vai yksinoloa.
Ja etenkin onnistui ällistyttämään noin intensiivinen, pitkä suhde. Jonkun ihastuksen tms. haihattelun olisin uskonut helpommin tai siis pitänyt todennäköisenäkin.
Kuten aina, poikaahan meitä tässä varmaan kaikki surraan eniten, hän nyt on täysin viaton ja toisaalta sen ikäinen jo, että olisi ansainnut todellakin totuuden, mikä ikinä se onkaan, jo heti.
Tietysti miehen näkökannasta tässä varmaan on se toooosi harvinainen tilanne, jossa "rakastan sinua kyllä, mutta universumi haluaa tätä ja siksi minun on valehdeltava turhaan". Ei stana kun laittaa vihaksi taas oikein.
T: MaratonParkuja
28 v yhdessä kirjoitti:
Kiitos tutuille nimimerkeille ja nimimerkittömille myös.
28 v siis vielä hieman jatkaa.
Itselleni oudointa tässä on se, että miksi mies ei jättänyt minua heti. Kesäkuu 2022 oli kaamea kun kaikki tuli niin yllättäen, mutta silloin kaikki keskittyi siihen, että miehellä on huono olla ja tämä uusi tuttavuus masennus. Valheesta jäi sitten kiinni marraskuussa 2022 ja silloin muutti "väliaikaisesti" asumuseroon.
Koko ajan kuitenkin halusi, että pysyn rinnalla ja että palattaisiin mahdollisesti vielä yhteen. Todellakin tammi- helmikuussa 2023 harrastettiin vielä seksiä, mutta sitten pikkuhiljaa exän puheet yhteenpaluusta ja käytös alkoivat eroamaan toisistaan niin paljon, että huhtikuussa 2023 tein itse sen päätöksen, että erottava on että muuten en toivu ikinä. Minun lakanoissa on yövytty jo tammikuussa mökillä ihan julkisilla päivityksillä. Exä on vienyt tyttöystävän ja lapset jo todella monta kertaa mökille tänä vuonna, mutta omaa lasta ei kertaakaan. Ko. mökki on kuitenkin kesäpaikka jossa lapseni on viettänyt aikaa joka ikinen kesä. Exä ei viettänyt yhtäkään kesälomapäivää poikansa kanssa ja tämä kaikki sattuu eniten, poikani ei ole viettänyt isänsä kanssa 1v 3kk aikana yhtään yötä samassa paikassa. En edes uskalla miettiä miltä tämä kaikki mahtaa pojasta tuntua. Sunnuntai iltana kun tulin reissusta kotiin niin puhuttiin pojan kanssa pari tuntia ja ei poika tiennyt mistään mitään. En toki kaikkea kertonut ja puhuin isästä ihan nättiin sävyyn, en kuitenkaan halunnut, että poika saa tietää muualta.
Eniten sattuu pojan puolesta ja yllärinä se, että olen ihan varma, että nykyinen ei tiedä kaikkea, ei siis varmasti tykkäisi että miesystävä käy exän sängyssä. Ei toki enää.
Itse alan olemaan asian kanssa ihan ok, toki ihmettelen, mutta toisaalta ei tämän kaiken olisi pitänyt yllättää näin kovin.
Aika paljon asioita on loksahtanut kohdilleen kun vertasin exän tyttöystävän päivityksien aikajanoja.Elämä jatkuu onneksi.
Olitte kuitenkin 28 vuotta yhdessä. Miehelläsi on ollut siinä sivussa tämä työpaikan nainen, aivan varmasti jo ennen kesää 2022.
Miehesi on siis puntaroinut koko tuon ajan teidän kahden välillä, että kumman "valitsee". Että uskaltaako hajottaa perheen, jättää kumppanin, jonka kanssa on eletty yli puolet omasta elämästä. On varmaan pitkään testannut kemioita, että miten hommat toimivat tuon työpaikkanaisen kanssa, että tulisiko siitä pitkällä aikavälillä mitään.
Ja jos ei olisi tullut mitään, hän olisi tyynenä jatkanut sinun kanssasi, tutun ja turvallisen, jonka kanssa oli jo ollut 28 vuotta.
Hän vei asiat kuitenkin niin pitkälle tuon työpaikkanaisen kanssa, ja näköjään huomasi, että on tunteita ja homma toimii, niin sitten alkoi tosissaan puntaroimaan, että kumman valitsee.
Sala-asunto on hommattu taatusti vain ja ainoastaan tuon salasuhteen ylläpitoon ja kuherruspaikaksi, onhan naisella 5 lasta eikä omaa rauhaa kotonansa.
Sala-asunto taatusti lujitti ja syvensi heidän suhdetta ja mies alkoi tosissaan miettiä, että kumman valitsee. Puntaroi varmaan viimeiseen asti.
Monestihan miehet ihan hyvin pystyvät pitämään sen tutun ja turvallisen vaimon ja sitten siinä sivussa menee salarakaskin hyvin.
Ties vaikka vieläkin pitäisi sua löysässä hirressä, ellet olisi jättänyt miestäsi huhtikuussa.
Oon tosi tyytyväinen, että kuvio selvisi. Ja varmasti tulee nyt selviämään lisää.
Vierailija kirjoitti:
28 v yhdessä, sun miehelläs on ollu toi toinen nainen jo kuukausia tai jopa vuosia, ennenkuin ilmaisi erohalunsa sulle. Jos haluat kaivella lisää faktaa, niin mene sen kaverin avustuksella Facebookissa taaksepäin ajassa ja kauas.
Kaiveltiin kyllä niin pitkälle kun vain mahdollista, kaikki mitä näkyviin saatiin. Siis pitkät ajat jo ennenkuin exäni niihin julkaisuihin oli "tägätty". Ei siis ollut mitään kuvia, joista olisi voinut päätellä jotain (paikkoja, esineitä yms) Jostakin syystä uuden vuoden aatto on ollut se jolloin tyttöystävä on julkistanut asian. En kuitenkaan hetkeäkään epäile, että Heidän suhde olisi vasta silloin alkanut ja todennäköisesti se on ollut eromme syy. Ystäväni kyllä totesi, että estetyksi varmaan pääsee aika pian.
Ehkä itselläni ei ole edes tarpeen tietää enempää, se riittää että tiedän valehtelua olleen pitkään. En voisi enää luottaa ko. henkilöön laisinkaan, valehtelua oli sellaisista asioista, joita en edes kysynyt. Outoa, kummallista ja epäreilua peliä minua kohtaan, kun olisi vaan heti kertonut, että on rakastunut toiseen niin nyt kunnioittaisin ystävänä ihan toisella lailla. Kunnioitus meni.
Vierailija kirjoitti:
28v yhdessä täällä.
Tällä hetkellä romuna ja viimeiseen vuorokauteen on mahtunut vain kyyneleitä ja töitä.
Eilen alkoi tapahtumaa ja selviämään asioita, joita minun on vaikea sulattaa. Yritin viimeiset 5kk rakastaa toista terveeksi, tuntosarvet koko ajan pystyssä, että annan tilaa ja että en vaadi mitään liikaa jne. Pidin kiinni epätoivoisesti ja halusin uskoa, että parempaan päin ollaan menossa. Ei menty ja viimeiset viikot oli helvettiä kun näin kuinka paha olla miehellä on. En pysty enää auttamaan.
Nyt tuli ehkä miehellä pohja vastaan, eli romahti täysin ja nyt on ensimmäistä kertaa saikulla. Nyt vihdoinkin mies on pystynyt minulle puhumaan ja mies ei ole ollut kunnossa yli vuoteen, totesi itse, että olisi pitänyt hakea apua jo kauan aikaan sitten. Mies on nyt ihan tsompi, eli masennuslääkkeiden lisäksi käytössä nukahtamislääkkeet ja rauhoittavat.
Miehellä ollut jo pidempään toinen kämppä ja vuokrasuhde voimassa joulukuun loppuun, eli osa työkeikoista ei ole ollut oikeita työkeikkoja vaan mieheni on hakeutunut sinne kun oikein pahalta on tuntunut.
Nyt päädyttiin tai esitin toiveen, että mies siirtyy sinne kokonaan, ei tarvitse valehdella missä on eikä tarvitse miellyttää ketään. Mies siis itse kertoi kuinka on vaan yrittänyt miellyttää kaikkia jne. Lapselle on nyt kerrottu missä mennään. Nyt miehen on vaan hoidettava itsensä kuntoon, minä en pysty parantamaan, rakastan niin, että sattuu, mutta päästin irti.
Mieheni toiveesta eletään nyt näin marras- ja joulukuu. Sanoin, että tammikuussa laitetaan asunto myyntiin, ei kiirehditä vielä. Itse en halua ostaa tätä asuntoa, uusi elämä vaatii kokonaan uuden alun.
Seison mieheni rinnalla edelleen ja tärkeintä on saada mies kuntoon, mutta ilman luottamusta ei ole mitään. Itse teen nyt surutyötä eron takia.Tällä mennään nyt.
Tässä kirjoituksesi viime marraskuulta.
Nyt varmaan näet koko kuvion uusin silmin.
Miehelläsi tuossa kohtaa oli jo tuo salasuhde ollut varmasti reippaasti yli vuoden ja oireili sitä.
28 v vielä jatkaa.
Kyllä tässä tosiaankin palaset loksahtelevat paikoilleen jokaisen Teidän kirjoituksien myötä.
Kirpaisi hieman tuo sala-asunnon tarkoituskin, mutta näinhän se varmaan on ollut, että on tarvittu sitä lemmenpesää lapsienkin takia.
Kyllähän tämä kaikki kuvottaa kun oikein miettii. Kuinka itsekästä on ollut toiminta. Ymmärrän kyllä, että päätöksen teko on voinut olla exälleni vaikea ja ei varmasti ole ollut helppo jättää minua ja lastamme. Ei rakastumiselle mitään voi ja enhän minä olisi halunnut miestä pitää joka haikailee toista. En vaan voinut tehdä omia päätöksiä kun toinen ei kerro vaan toimii todella oudosti. Halailee, pussailee, ravailee täällä.
Ja nyt jo pyydän anteeksi mitä ääneen päästän, mutta onhan siinä naisessa jotain kiinnostavaa kun jo kolmen miehen kanssa on lapsia saanut, saakohan poikani kohta oikean sisaruksen. No, tämän olisin voinut jättää kirjoittamatta.
Hämilläni olen, mutta itkettänyt ei ole missään vaiheessa. Enkä aio tästä katkeroitua.
Niin ja tajusin, että aika moni ihminen tästä on tiennyt ja kukaan ei sitten viitsinyt minulle kertoa.
Osanottoni mutta myös onnittelut siitä, että olet päässyt eroon tuollaisesta klassisesta (mies)pölvästistä. Itselle käynyt ihan samoin, joskin siitä on jo kauan , mutta on ollut suorastaan itkettävän koomista miten nämä pettäjät käyvät aina saman kaavan läpi. Ystäväpiirissä näitä on vuosien varrella myös nähty, varsinkin miehiin iskee siinä 40-50 v ikävuosina kriisi, jolloin joku iloinen hupakko (yleensä nuorempi) löytää näistä helpon saaliin. Kieltämättä tuo että on 5 lapsen yksinhuoltaja ja kolmen eri miehen kanssa, kertoo myös omaa kieltään, on ilmeisesti sellaista ihmistyyppiä johon miehet helposti hurahtavat, ja vähän tylsistynyt perheenisä on näille hetkessä eläville helppo nakki. Sitten nämä kunnolliset ja tunnolliset perheenisät vaipuvat tunnontuskiin ja siitä sitten seuraa juurikin noita masennuksia sun muita. Nuori liha houkuttaa, mutta toisaalta jos on yhtään jotain moraalia vielä yläpäässä, ristiriita iskee. Miehet kun ajattelevat kuitenkin enemmän alapäällään kuin yläpäällään. Tämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Jospa arvostaisit itseäsi enemmän. Muuttaisit ainakin eri huoneeseen. Ei seksiä. Höh.
Tyypillinen ohje naiselta. Sakset kiinni. Eikö mitään omaperäisempää tullut mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28v yhdessä täällä.
Tällä hetkellä romuna ja viimeiseen vuorokauteen on mahtunut vain kyyneleitä ja töitä.
Eilen alkoi tapahtumaa ja selviämään asioita, joita minun on vaikea sulattaa. Yritin viimeiset 5kk rakastaa toista terveeksi, tuntosarvet koko ajan pystyssä, että annan tilaa ja että en vaadi mitään liikaa jne. Pidin kiinni epätoivoisesti ja halusin uskoa, että parempaan päin ollaan menossa. Ei menty ja viimeiset viikot oli helvettiä kun näin kuinka paha olla miehellä on. En pysty enää auttamaan.
Nyt tuli ehkä miehellä pohja vastaan, eli romahti täysin ja nyt on ensimmäistä kertaa saikulla. Nyt vihdoinkin mies on pystynyt minulle puhumaan ja mies ei ole ollut kunnossa yli vuoteen, totesi itse, että olisi pitänyt hakea apua jo kauan aikaan sitten. Mies on nyt ihan tsompi, eli masennuslääkkeiden lisäksi käytössä nukahtamislääkkeet ja rauhoittavat.
Miehellä ollut jo pidempään toinen kämppä ja vuokrasuhde voimassa joulukuun loppuun, eli osa työkeikoista ei ole ollut oikeita työkeikkoja vaan mieheni on hakeutunut sinne kun oikein pahalta on tuntunut.
Nyt päädyttiin tai esitin toiveen, että mies siirtyy sinne kokonaan, ei tarvitse valehdella missä on eikä tarvitse miellyttää ketään. Mies siis itse kertoi kuinka on vaan yrittänyt miellyttää kaikkia jne. Lapselle on nyt kerrottu missä mennään. Nyt miehen on vaan hoidettava itsensä kuntoon, minä en pysty parantamaan, rakastan niin, että sattuu, mutta päästin irti.
Mieheni toiveesta eletään nyt näin marras- ja joulukuu. Sanoin, että tammikuussa laitetaan asunto myyntiin, ei kiirehditä vielä. Itse en halua ostaa tätä asuntoa, uusi elämä vaatii kokonaan uuden alun.
Seison mieheni rinnalla edelleen ja tärkeintä on saada mies kuntoon, mutta ilman luottamusta ei ole mitään. Itse teen nyt surutyötä eron takia.Tällä mennään nyt.
Miehelläsi tuossa kohtaa oli jo tuo salasuhde ollut varmasti reippaasti yli vuoden ja oireili sitä.
Totta.
Kipeätä teki lukea tuo viesti näin uuden tiedon varassa.
Exä muuten kirjoitti siihen tekstiviestiin jossa mainitsi "että ei ole siltä miltä näyttää" ja haluaa keskustella myös, että ei ole ollut oma itsensä pariin-kolmeen vuoteen. No, sen se "uusi" suhde on varmaan viennyt.
Mennyt on nyt mennyttä ja jotain peruuttamatonta tapahtui nyt, mutta se on varma että ystävä en pysty olemaan exän kanssa enää. Ikävä kyllä, tuhosi itse nyt sen mahdollisuuden. On siis taas yrittänyt elämääni enemmän.
Yhteinen poika meillä on ja sen kanssa on elettävä.
28 v yhdessä kirjoitti:
28 v vielä jatkaa.
Kyllä tässä tosiaankin palaset loksahtelevat paikoilleen jokaisen Teidän kirjoituksien myötä.
Kirpaisi hieman tuo sala-asunnon tarkoituskin, mutta näinhän se varmaan on ollut, että on tarvittu sitä lemmenpesää lapsienkin takia.
Kyllähän tämä kaikki kuvottaa kun oikein miettii. Kuinka itsekästä on ollut toiminta. Ymmärrän kyllä, että päätöksen teko on voinut olla exälleni vaikea ja ei varmasti ole ollut helppo jättää minua ja lastamme. Ei rakastumiselle mitään voi ja enhän minä olisi halunnut miestä pitää joka haikailee toista. En vaan voinut tehdä omia päätöksiä kun toinen ei kerro vaan toimii todella oudosti. Halailee, pussailee, ravailee täällä.
Ja nyt jo pyydän anteeksi mitä ääneen päästän, mutta onhan siinä naisessa jotain kiinnostavaa kun jo kolmen miehen kanssa on lapsia saanut, saakohan poikani kohta oikean sisaruksen. No, tämän olisin voinut jättää kirjoittamatta.
Hämilläni olen, mutta itkettänyt ei ole missään vaiheessa. Enkä aio tästä katkeroitua.
Niin ja tajusin, että aika moni ihminen tästä on tiennyt ja kukaan ei sitten viitsinyt minulle kertoa.
Tiedätkö mitä, "yhdessä28v"? Tuo nainen ei kykene pitkiin, kunnon parisuhteisiin.
Tuo yksi lause paljastikin minulle jo kaiken, millainen nainen on kyseessä. Luultavasti on kaunis / hyvännäköinen ja sen avulla on pelannut näitä pelejään, hurmannut miehiä, tullut raskaaksi jne. jne.
Kyllähän tuo, että on viisi lasta kolmen eri miehen kanssa kertoo tasan, kuinka tasapainoton ihminen on kyseessä. Hän ei ole kyennyt yhdenkään kanssa tasainen tylsään ja turvalliseen ydinperheeseen, vaan kaikki on hajotettu jopa kolmeen kertaan ja lapsia tehtaillen jopa viisi kappaletta.
Ei mikään ihan tavanomainen tsirpukka kyseessä.
Ja tiedätkö mitä. Tästä me elämää nähneet voimme jo nähdä, että tämä heidän suhteensa ei tule kestämään rauhallisena ja tasaisena elämän loppuun asti. Ihan johtuen siitä, että nainen ei semmoiseen suhteeseen kykene. Paras ennuste tulevaisuuden käytöksestä on katsoa sitä mennyttä käytöstä. Aivan tuulella käyvä tapaus, mutta on varmasti todella viettelevä ja kaunis, siihenhän ne miehet lankeaa, kun ajattelevat alapäällään.....luonteella ei niin ole väliä siinä alussa....
Ja sittenkin päästään jo siihen, minkä tiedämme.
Miehesi tulee eroamaan tuosta naisesta, jolla on noin sekava perhetilanne, kolme exää ja heidän kanssa viisi lasta. Joko miehesi jättää naisen tai nainen kyllästyy helppoon saaliiseensa ja hurmaa taas kerran uuden miehen nalkkiin.
Ja sitten kun miehesi jää yksin, voi olla niin musertava kokemus, että hänelle jäi vain sitten luu käteen.
Miehesi haksahti ilmiselvästi naispuoliseen pleijeriin ja jätti 28 vuotta kestäneen parisuhteen taaksensa. 28 vuotta parisuhdetta on jo saavutus tänä päivänä, siihen harvat kykenevät. Miehesi sitten vetäisi sen vessanpöntöstä alas, jonkun tuollaisen naisen takia. Ja tulee katumaan katkerasti, kun sen joku päivä tajuaa. Meni siihen vuosi tai kymmenen vuotta. Tuo suhde ei todellakaan tule kestämään. Se, mikä pettämällä alkaa, se pettämiseen päättyy. Kumpikaan heistä ei luota toiseensa, ovat jo nähneet, mihin kusetukseen kykenevät.
28 v yhdessä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28v yhdessä täällä.
Totta.
Kipeätä teki lukea tuo viesti näin uuden tiedon varassa.
Exä muuten kirjoitti siihen tekstiviestiin jossa mainitsi "että ei ole siltä miltä näyttää" ja haluaa keskustella myös, että ei ole ollut oma itsensä pariin-kolmeen vuoteen. No, sen se "uusi" suhde on varmaan viennyt.
Mennyt on nyt mennyttä ja jotain peruuttamatonta tapahtui nyt, mutta se on varma että ystävä en pysty olemaan exän kanssa enää. Ikävä kyllä, tuhosi itse nyt sen mahdollisuuden. On siis taas yrittänyt elämääni enemmän.
Yhteinen poika meillä on ja sen kanssa on elettävä.
Ja sama suomeksi käännettynä: hänellä on ollut tuo nainen 2-3 vuotta.
"28 v yhdessä" mies joutui näköjään naispuolisen narskun uhriksi.
Että silleen.
28 v yhdessä kirjoitti:
28 v vielä jatkaa.
Kyllähän tämä kaikki kuvottaa kun oikein miettii. Kuinka itsekästä on ollut toiminta.
Ja nyt jo pyydän anteeksi mitä ääneen päästän, mutta onhan siinä naisessa jotain kiinnostavaa kun jo kolmen miehen kanssa on lapsia saanut.
Todellakin.
Miehesi ainut motiivi hommata sala-asunto, on ollut tuo toinen nainen!
Siis mietipä kuinka monta "estettä" miehesi on ylittänyt pettäessään sinua. Hän olisi jokaisessa kohdassa voinut miettiä ja pysähtyä, että haluaako tehdä tämän. Hän vain ylitti esteen ja sitten toisenkin ja täydellä höyryllä petti sua.
Siis mietipä nyt oikeasti tuota sala-asuntoa. Sinne on menty ylläpitämään suhdetta rauhassa niiltä kakaroilta. Ja sinne on nimenomaan menty naimaan ja kunnolla, ilman, että kukaan näkee tai keskeyttää. Ties kuinka usein ovat käyneet siellä vain pikaisilla, vaikkapa vain ruokatauollakin.
Nainen on aivan selkeästi koukuttanut miehesi seksillä. Ties, vaikka nainen olisi seksiaddikti ja kyltymätön. Miehesi on joutunut ihan hänen pauloihin jopa niin, että on etsinyt itselleen vuokra-asunnon, tehnyt sopimukset, hommannut sinne kaiken tarvittavan ja vain tuota naista varten, että pääsee sitä naista sinne kunnolla jyystämään.
Ties kuinka kauan he ovat tuota tehneet, pari kolme vuotta?
Ja sitten, kun sait tietää asunnosta, pitikin pitää matalaa profiilia, koska olisit voinut yllättää heidät.
Saatko mistään selville, kuka on vuokranantaja ja koska tuo kämppä on hommattu?
Mietipä, miten mies on tuotakin salaillut. Hän on maksanut kämpästä salaa kuukausittain, hän on mennyt sinne omilla avaimillaan naisen kanssa, vaikka on perheellinen mies, jolla on ollut ihan oikea koti muualla.
Tää on jo jotain ihan sairasta petosta, sori nyt vain.
Miten mies muuten jäi kiinni tuosta sala-asunnosta?
Vierailija kirjoitti:
"28 v yhdessä" mies joutui näköjään naispuolisen narskun uhriksi.
Että silleen.
Miksi alapeukku?
Ei tuon miehen salarakas mikään helmi ole. Narskumaisia piirteitä selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni mutta myös onnittelut siitä, että olet päässyt eroon tuollaisesta klassisesta (mies)pölvästistä. Itselle käynyt ihan samoin, joskin siitä on jo kauan , mutta on ollut suorastaan itkettävän koomista miten nämä pettäjät käyvät aina saman kaavan läpi.
Ystäväpiirissä näitä on vuosien varrella myös nähty, varsinkin miehiin iskee siinä 40-50 v ikävuosina kriisi, jolloin joku iloinen hupakko (yleensä nuorempi) löytää näistä helpon saaliin.
Kieltämättä tuo että on 5 lapsen yksinhuoltaja ja kolmen eri miehen kanssa, kertoo myös omaa kieltään, on ilmeisesti sellaista ihmistyyppiä johon miehet helposti hurahtavat, ja vähän tylsistynyt perheenisä on näille hetkessä eläville helppo nakki.
Sitten nämä kunnolliset ja tunnolliset perheenisät vaipuvat tunnontuskiin ja siitä sitten seuraa juurikin noita masennuksia sun muita. '
Nuori liha houkuttaa, mutta toisaalta jos on yhtään jotain moraalia vielä yläpäässä, ristiriita iskee. Miehet kun ajattelevat kuitenkin enemmän alapäällään kuin yläpäällään.
Tämä on niin nähty.
Tämä!
Sama mun tuttavapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
28 v yhdessä kirjoitti:
28 v vielä jatkaa.
Kyllähän tämä kaikki kuvottaa kun oikein miettii. Kuinka itsekästä on ollut toiminta.
Ja nyt jo pyydän anteeksi mitä ääneen päästän, mutta onhan siinä naisessa jotain kiinnostavaa kun jo kolmen miehen kanssa on lapsia saanut.
Todellakin.
Miehesi ainut motiivi hommata sala-asunto, on ollut tuo toinen nainen!
Siis mietipä kuinka monta "estettä" miehesi on ylittänyt pettäessään sinua. Hän olisi jokaisessa kohdassa voinut miettiä ja pysähtyä, että haluaako tehdä tämän. Hän vain ylitti esteen ja sitten toisenkin ja täydellä höyryllä petti sua.
Siis mietipä nyt oikeasti tuota sala-asuntoa. Sinne on menty ylläpitämään suhdetta rauhassa niiltä kakaroilta. Ja sinne on nimenomaan menty naimaan ja kunnolla, ilman, että kukaan näkee tai keskeyttää. Ties kuinka usein ovat käyneet siellä vain pikaisilla, vaikkapa vain ruokatauollakin.
Nainen on aivan selkeästi koukuttanut miehesi seksillä. Ties, vaikka nainen olisi seksiaddikti ja kyltymätön. Miehesi on joutunut ihan hänen pauloihin jopa niin, että on etsinyt itselleen vuokra-asunnon, tehnyt sopimukset, hommannut sinne kaiken tarvittavan ja vain tuota naista varten, että pääsee sitä naista sinne kunnolla jyystämään.
Ties kuinka kauan he ovat tuota tehneet, pari kolme vuotta?
Ja sitten, kun sait tietää asunnosta, pitikin pitää matalaa profiilia, koska olisit voinut yllättää heidät.
Saatko mistään selville, kuka on vuokranantaja ja koska tuo kämppä on hommattu?
Mietipä, miten mies on tuotakin salaillut. Hän on maksanut kämpästä salaa kuukausittain, hän on mennyt sinne omilla avaimillaan naisen kanssa, vaikka on perheellinen mies, jolla on ollut ihan oikea koti muualla.
Tää on jo jotain ihan sairasta petosta, sori nyt vain.
Tiedätkö, jostakin syystä viestisi naurattaa minua. En ole ihan varma mikä viestisi tarkoitus on, eihän tuota nyt ihan noin tarvitsisi naamaani hieroa. Ei kuitenkaan hätää, en kiemurtele tuskissani.
Pojallamme on asuntoon avain ja tiedän, että asuntoa ei ollut ennen lokakuuta (tämä on faktaa). Mutta sen jälkeen asunto on voinut olla vaikka minkälainen paheiden pesä. Toivottavasti exäni on saanut hyvää seksiä, eikä sentään huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Unohti työalmanakkansa kotiin ja uteliaisuuteni iski ja selvisi, että pari työkeikkaa ei ollut siellä missä piti. Arvasin siitä, että joku ei täsmää ja mieheni sitten kertoi itse asunnosta.
No, luulin, että exäni oli rehellinen, mutta paljastikin sitten hädissään vain osatotuuden.
28 v yhdessä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohti työalmanakkansa kotiin ja uteliaisuuteni iski ja selvisi, että pari työkeikkaa ei ollut siellä missä piti. Arvasin siitä, että joku ei täsmää ja mieheni sitten kertoi itse asunnosta.
No, luulin, että exäni oli rehellinen, mutta paljastikin sitten hädissään vain osatotuuden.
Totuus tulee aina ilmi jostakin. Se on niin nähty tässä elämässä.
Niinkuin tässäkin jäi kiinni.
Pääsin irti, kun tajusin miten per sees tä se ihminen oli. Mietin, että olisinko itse toiminut niin ja näin siinä ja siinä tilanteessa. En olisi. En voi käsittää sellaista käytöstä. Ansaitsen parempaa.
Niin törkeetä omaa lastaan kohtaan. Ja koko tapaus, sun miehes petti sua luultavasti vuosia ton työpaikalta löytyneen naisen kanssa.