Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?
Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, mistä löydän löysän uimapuvun :D
Nyt oli kyse pienistä narubikineistä joissa persposket esillä ja naru syvällä persvaossa. Onhan niitä perinteisiä uimapukuja, ei siinä mitään jos niitä käyttää. Voithan ostaa löysiä uimashortseja niin kuin miehetkin.
Mitä sitten, jos rannalla viettää aikaansa sellaisissa bikineissä? Tulee ainakin tasainen rusketus. Harva sellaisissa lähtee esim. kauppaan.
Härskin näköistä kun naiset mahallaan makaa jalat levällään sellaiset bikinit jaloissa.
Voin kuvitella kun palsran kolmen sällin incel-parvi luimii rannalla sortseissaan erektoiden.
Mutta oma on häpeäsi kun et kellekään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vastaan tuli kävelytiellä mies ilman mitään yläosaa. Nännit näkyvillä.
Kauhistus! Ei näillä itsensäpaljastelijoilla ole enää mitään häpyä, itsekin näin juuri ulkona vastaavan tapauksen.
Paitsi, että jos joku niin sattuu tekemään, ei ole kenenkään pakko jäädä tuijottamaan ja kauhistelemaan. Katsoa voi muuallekin, jos ei jokin näky miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Taustalla on siis muutakin, mitä? Epätoivoisuutta?
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oisko anatomia. Narubikinit miehellä vois näyttää aika härskiltä. Eivät varmaan edes tuntuisi mukavilta, tai en tiedä kun ei ole kokemusta killuttimista.
Miehet kulkevat ilman paitaa.
Miehille on yhtälailla g thongeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun tuli taas ne samat jankkaajat,.jotka eivät kykene keskustelemaan vaan hokevat vain seuraavia:
- Miksi katsot, jos häiritsee?
- Älä katso
- Ei ole pakko katsoa
- Hanki elämä
- mieluummin paljasta kuin burkaJa haukkuvat miehiä. Ja blaablaa. Olette niin noloja.
Etkä sinä nolouden huippu ole vieläkään hankkinut itsellesi elämää. Säälittävästi ongelmasi on edelleen se mitä MUUT ihmiset tekevät. Mitäs jos välillä todellakin eskittyisit elämään OMAA elämääsi, niin ei jäisi kokonaan elämättä?
Ei tämä ketju ole mun aloittamani, mä tulin vaan soittamaan suutani teille, jotka vingutte samoja väsyneitä juttuja pystymättä tuomaan MITÄÄN uutta keskusteluun. (Tai edes keskustelemaan). Pilaatte monta ketjua nykyään, kukaan ei jaksa teitä ja ketjujen keskustelut tyrehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemminkin mainitsin, mutta minusta siinä kiteytyy koko touhun absurdius, kun nainen tiukoissa perchehousuissa pyöräillessään koko maailman näkösillä, siirtää olkalaukkuaan peittämään perchettä jos kohdalle sattuu rumempi miesyksilö. Samalla logiikalla miehet vois kulkea vaikkapa pingismaila mukanaan, että voi siirtää sen sepaluksen aluetta peittämään epäviehättävien naisten katseilta. Näettekö te muut tässä mitään outoa??
Sulle on siis käynyt noin? Olen pahoillani jos olet kokenut tilanteen tolla tavalla.
Oikeasti se olkalaukku siirretään sinne taakse, koska sivulla se heiluu ikävästi ja haittaa pyöräilyä. Se ei pysy kovin hyvin siellä takana, reppu olisikin kätevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Ei haeta pelkästään huomiota miehiltä.
Pitää näyttää oikeanlaiselta samanikästen naisten keskuudessa, kun on vähän otettu mallia somesta.
Skeidan marjat! Kun itse olin nuori nainen, alle 26v, niin pukeuduin niukkoihin vaatteisiin VAIN herättämällä huomiota miehissä. Aaettä, kun käveli esim. jonkin raksatyömaan ohi ja sai valtavan vislauskonsertin peräänsä.😁
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä mene sinne rannalle kun et osaa olla. Pysy peräkammarissas.
Ei se siellä rannalla varsinaisesti ollutkaan. Pusikossa kiikareineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse pienistä narubikineistä joissa persposket esillä ja naru syvällä persvaossa. Onhan niitä perinteisiä uimapukuja, ei siinä mitään jos niitä käyttää. Voithan ostaa löysiä uimashortseja niin kuin miehetkin.
Missä myydään löysiä uimashortseja naisille?
Missä myydään pojille poikien hameita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Kyllä jotkut miehetkin kulkee ilman paitaa jalassa pelkät shortsit ja varvassandaalit.
Miehet ei esittele sukuelimiä tiukoissa vaatteissa niin kuin naiset.
Jaa. Kannattaisi kertoa tuo sille herrasmiehelle, joka vieraili eilen kotipaikkakuntani kirjastossa pelkissä speedoissa ja sandaaleissa.
Mä kadun jo, että kysyn tätä.. Mutta oliko sillä mukana joku laukku sitten, vai missä se kanniskeli avaimiaan ja puhelinta?
Kädessähän miehet usein noita kantavat
eri
Kesällä niillä on kalja toisessa ja mäyräkoira toisessa kädessä. Puhelin ilmeisesti persvaon uumenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se mielenkiintoinen ilmiö, että esineellistämistä vastustavat tahot esineellistävät itse minkä ehtivät. ja siitä jos joku uskaltaa mainita, niin hirveät raivarit päälle. ihme skitsoilua.
Naisille rohkeutta on julkaista tissiselfie ja tällä rohkeudella hän vain vahvistaa sitä, että naisen kuuluu olla peitelty. Me miehet emme muuten keksineet tissiselfieitä. Te keksitte sen keskenänne, naiset! Eivätkä teidän ulkonäköpaineet varmaan katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa, josta syytätte miehiä?
mikä hiton tissiselfie? Käytätkö sinä mitään muuta somea kuin jotain alastonsuomea?
Naisena mua hävettää ylipainoiset nuoret naiset, jotka pukeutuu tyyliin tiukkaan mustaan rintaliiviin ja pyöräilysortseihin kaupungissa. Ei mitenkään nätin näköistä. Ja ne tiukat pyöräilysortsit kenen tahansa päällä. Omituista pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Oletko kenties vasta parikymppinen?
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska haiseva kaljamaha miehellä ei kiinnosta. Laihduttaisit edes vähän.
Sama koskee kaljamahaisten lisäksi teitä bodypositiivisia "leidejä". Oikeasti ettekö tajua yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ihan Helsingin kantakaupungin alueella tänä kesänä kymmeniä miehiä ilman paitaa. Oksettavaa vaikka ruokakaupan käytävillä paljasta mahaansa raapivat karvaukot, ihan sama onko hoikka vai miestisuinen. Naiset eivät saa olla tisseineen edes olemassa, kuumallakin pitää kyetä peittämään koko ylävartalo ettei miehet luule että olemme kaupan, mutta miehet saavat vielä isompien, biologisesti täysin tarpeettomien rasvalollojensa ja möhömahan kanssa röllytellä kaikessa rauhassa paidatta missä tahansa arkisessa paikassa.
Toivoisin, että peittäisivät edes lyhythihaisella paidalla.. Ällöä se hien tippuminen vihannesten päälle.
Ja joo, naisille kanssa, jos hikoilevat samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä myydään löysiä uimashortseja naisille?
Missä myydään pojille poikien hameita?
Voit ihan naisten hametta käyttää jos kikkelisi saattaa sinut noloihin tilanteisiin. Ja voit myös kokeilla esitellä itseäsi niissä narubikineissä. Pyllistä peilin edessä niin hoksaat, ettei anus näy.
Koska kaupassa myydään sellaisia vaatteita. Syyttäkää muotiteollisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se yksi syy ainakin se, että nykyään markkinoilla olevat vaatteet ovat tehtyjä niin paljastaviksi, ja ettei enää edes kohta löydä niitä sellaisia säällisiä, ja peittäviä vaatteita? Enää ei kohta löydä kaupoista edes tavallisia t-paitoja, joissa ei olisi liian avonaista kaula-aukkoa.
Itse pidän enemmän asiallisesti peittävistä ja vähän löyhemmistä vaatteista. Minusta ne ovat jopa kauniimman näköisiä ihmisen päällä.
Sinä, pidät, lol! Ketään ei todellakaan kiinnosta mistä sinä pidät. Laita sinä itse päällesi mitä tykkäät ja anna muiden pitää mitä he tykkäävät.
Minä pukeudun itse liehuviin kankaisiin, mutta en vaadi toisilta samaa. Miksi haluat jokaiselle naiselle yhdenmukaisen vaatetuksen? Miten se on sinulta pois, että joku kulkee napapaidassa?
Vastaten ystävällisesti Sinulle, selvennykseksi: En sanonut, ettei saa pukeutua, nk. haluaa. Jokainen saa olla ja pukeutua ihan millä tavalla tahansa. Toin vain esille sen, että itse pidän enemmän peittävistä vaatetuksista. Ja niin saan tehdä minäkin, kuin itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Minua vastaan tuli kävelytiellä mies ilman mitään yläosaa. Nännit näkyvillä.
Niin? Tuttu näky jo lapsuudesta.
Jos naiset olisi luotu ilman rintoja, olisi jäänyt monet massit saamatta erotiikka ja poke-puolella. Samoin rintojen kirurgisella puolella, missä rintoihin sullotaan täytettä, jotta saadaan kuppikokoa kasvatettua.
Naisten rinnat on aina yhdistetty vahvasti seksuaalisuuteen, turha muuta väittää.
Ja tuijottat niiden perseitä ,koska?