Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?
Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Taustalla on siis muutakin, mitä? Epätoivoisuutta?
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Oletko kenties vasta parikymppinen?
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Niin, mutta tuossa nimenomaan olennaisena tekijänä on huomion hakeminen, minkä sinä nimenomaisesti halusit pudottaa yhtälöstä pois. Sinä itse kumosit kommentissasi oman argumenttisi heti alussa eikä jäljelle jäänyt yhtään mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Ei haeta pelkästään huomiota miehiltä.
Pitää näyttää oikeanlaiselta samanikästen naisten keskuudessa, kun on vähän otettu mallia somesta.
Skeidan marjat! Kun itse olin nuori nainen, alle 26v, niin pukeuduin niukkoihin vaatteisiin VAIN herättämällä huomiota miehissä. Aaettä, kun käveli esim. jonkin raksatyömaan ohi ja sai valtavan vislauskonsertin peräänsä.😁
Mun kokemus taas on eri. Pukeuduin näyttääkseni oikeanlaiselta ja jotta sopisin joukkoon. Ja inhosin vislauksia.
Kaikista eniten näissä kommenteissa minua huvittaa tämä miesten ääretön omahyväisyys! Kuvitellaan että kaikki maailman naiset ovat kilvan hakemassa heidän huomiotaan. Miten suureksi oman erinomaisuutennen kuvittelette?! :D
Mutta kyllä, menen kauppaan ja etsin vaatetta jolla voisin paljastella itseäni TEITÄ varten. Päällimmäinen ajatukseni ulos lähtiessäni on, monenko miehen huomion nyt saan. Elämäni pyörii pelkästään sen ympärillä saanko nyt huomiota.
Näinkö kuvittelette? Ja mistä olette omaksuneet tuon äärettömän ja täysin perusteettoman omahyväisyytenne? Että olette jotain niin merkityksellistä että naisten maailma pyörii vain tiedän huomionne saavutamisen ympärillä?
Minulla itselläni on kaksi keskenkasvuista poikaa, enkä totisesti kasvata heitä jatkamaan tuota perinnettä. Heille nainen ei taatusti tule olemaan esine, kontrolloitava ja vain teidän halujanne ja vihaanne palvelemassa. Ja kun tähän ajatukseen sortuvat myös monet naiset, sitä en ymmärrä.
Vaikka miten olisi kasvatettu olemaan alempiarvoinen ja häpeämään itseään ja naiseuttaan, voi siitä oppia eroon. Voi oppia kunnioittamaan ja arvostamaan itseään niin paljon että voi kulkea vaikka alasti pääkadun päästä päähän ilma ajatustakaan paljastelenko tässä nyt ja moniko paheksuu ja miksi paheksuu. Saati monenko miehen himot tai katkeruus siitä kun ei saa koskea, herää.
Erinomaisia esimerkkejä tästä näemme kyllä kun suuntaamme katseemme tiettyihin maihin joissa naisten on peitettävä itsensä kiireestä kantapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, mistä löydän löysän uimapuvun :D
Nyt oli kyse pienistä narubikineistä joissa persposket esillä ja naru syvällä persvaossa. Onhan niitä perinteisiä uimapukuja, ei siinä mitään jos niitä käyttää. Voithan ostaa löysiä uimashortseja niin kuin miehetkin.
Mitä sitten, jos rannalla viettää aikaansa sellaisissa bikineissä? Tulee ainakin tasainen rusketus. Harva sellaisissa lähtee esim. kauppaan.
Härskin näköistä kun naiset mahallaan makaa jalat levällään sellaiset bikinit jaloissa.
Ja tuijottat niiden perseitä ,koska?
Koska ne perseet ovat näkyvissä. Muita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse pienistä narubikineistä joissa persposket esillä ja naru syvällä persvaossa. Onhan niitä perinteisiä uimapukuja, ei siinä mitään jos niitä käyttää. Voithan ostaa löysiä uimashortseja niin kuin miehetkin.
Missä myydään löysiä uimashortseja naisille?
Osta miesten shortsit, eikai sillä ole mitään väliä kun ovat löysät.
Ehkä kannattaisi katsoa ihmisiä uimarannalla niin ymmärtäisi että naisen vartalo rakentuu eri tavalla kuin miesten. Yleensä on kapea vyötärö ja lanteet. Lantio ei mahdu miesten housuihin, jotka vyötäröstä olisi sopivat. Lisäksi miesten shortseissa on yleensä se verkko joka pitää heiluvat osat paikoillaan ja jonka vuoksi ne pöksyt ei sovi . Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Kyllä jotkut miehetkin kulkee ilman paitaa jalassa pelkät shortsit ja varvassandaalit.
Miehet ei esittele sukuelimiä tiukoissa vaatteissa niin kuin naiset.
Jaa. Kannattaisi kertoa tuo sille herrasmiehelle, joka vieraili eilen kotipaikkakuntani kirjastossa pelkissä speedoissa ja sandaaleissa.
Mä kadun jo, että kysyn tätä.. Mutta oliko sillä mukana joku laukku sitten, vai missä se kanniskeli avaimiaan ja puhelinta?
Kädessähän miehet usein noita kantavat
eri
Mun tuntemat pitää niitä taskuissaan. Oletan ettei niissä speedoissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Varmaan joku ruma nainen tehnyt tutkimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Ei haeta pelkästään huomiota miehiltä.
Pitää näyttää oikeanlaiselta samanikästen naisten keskuudessa, kun on vähän otettu mallia somesta.
Skeidan marjat! Kun itse olin nuori nainen, alle 26v, niin pukeuduin niukkoihin vaatteisiin VAIN herättämällä huomiota miehissä. Aaettä, kun käveli esim. jonkin raksatyömaan ohi ja sai valtavan vislauskonsertin peräänsä.😁
Tämäkin vaihtelee. Itse naisena olen aina vihannut peräänhuutelija-ameboja. Hyi!! Mun ei ole tarvinnut koskaan alentua paljasteluun ja esikoulusta lähtien ollut tosi suosittu. Oon ravintolaillankin jälkeen saanut miehiltä kehuja pukeutumisestani; ravintolan kaunein ja mielenkiintoisin nainen, kun pukeuduin hyvin enkä paljastanut heti kaikkea kaikille.
No mutta, odottelen femakkojen alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos rannalla viettää aikaansa sellaisissa bikineissä? Tulee ainakin tasainen rusketus. Harva sellaisissa lähtee esim. kauppaan.
Härskin näköistä kun naiset mahallaan makaa jalat levällään sellaiset bikinit jaloissa.
Kukaan ei pakota sitä katsetta niihin kohdistamaan vaikka olisi kuinka näkyvissä. Seljeästi ne perseet kiinnostaa kun niitä kerran kyyläät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun tuli taas ne samat jankkaajat,.jotka eivät kykene keskustelemaan vaan hokevat vain seuraavia:
- Miksi katsot, jos häiritsee?
- Älä katso
- Ei ole pakko katsoa
- Hanki elämä
- mieluummin paljasta kuin burkaJa haukkuvat miehiä. Ja blaablaa. Olette niin noloja.
Etkä sinä nolouden huippu ole vieläkään hankkinut itsellesi elämää. Säälittävästi ongelmasi on edelleen se mitä MUUT ihmiset tekevät. Mitäs jos välillä todellakin eskittyisit elämään OMAA elämääsi, niin ei jäisi kokonaan elämättä?
Ei tämä ketju ole mun aloittamani, mä tulin vaan soittamaan suutani teille, jotka vingutte samoja väsyneitä juttuja pystymättä tuomaan MITÄÄN uutta keskusteluun. (Tai edes keskustelemaan). Pilaatte monta ketjua nykyään, kukaan ei jaksa teitä ja ketjujen keskustelut tyrehtyy.
Mitä keskustelemista on ap:n ikiomassa mielenterveysongelmassa?
Hän vihaa naisia koska ei saa heitä. Hän kuvittelee koko maailman olevan vain häntä ja hänen nakkiaan varten. Hän projisoi omat himonsa muihin. Hän on idiootti eikä koskaan parane.
Ja sinä samaistut häneen täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena mua hävettää ylipainoiset nuoret naiset, jotka pukeutuu tyyliin tiukkaan mustaan rintaliiviin ja pyöräilysortseihin kaupungissa. Ei mitenkään nätin näköistä. Ja ne tiukat pyöräilysortsit kenen tahansa päällä. Omituista pukeutumista.
Miksi sinua hävettää MUIDEN ihmisten ulkonäkö? Pidä huoli, ettet itse pukeudu niin.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaupassa myydään sellaisia vaatteita. Syyttäkää muotiteollisuutta
Eipä noita juurikaan Prisman rekeissä näy🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Minua on aina ahdistanut tuo huutelu ja vislaus. Alkoi tosin jo 12-vuotiaana, ehkä se selittää.
En ole koskaan pukeutunut paljastavasti, en nuorena naisena, enkä nyt aikuisenakaan.
Kotona voin olla puketunut kevyisiin vaatteisiin, mutta en koskaan töissä, julkisilla paikoilla enkä juhlissa.
En tietenkään ole niissäkään ole kaapu päällä, mutta en paljastele rintavakoa, enkä esittele vartaloani muille liian tiukoissa ja paljatavissa vaatteissa noissa paikoissa.
Miksi niin tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien pukeutua kuten haluavat. Toisaalta yläosaa voitaisiin edellyttää kaupoissa ja kaduilla. Ällöttää ne möhömahaiset paidattomat miehet. Onko missään muussa maassa tuollaista kulttuuria, että läskit sedät tuputtavat läskejään muiden naamalle 🤮
Anna olla jo! Mene terapiaan, kun näyttää paidattomat miehet noin ahdistavan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten näissä kommenteissa minua huvittaa tämä miesten ääretön omahyväisyys! Kuvitellaan että kaikki maailman naiset ovat kilvan hakemassa heidän huomiotaan. Miten suureksi oman erinomaisuutennen kuvittelette?! :D
Se on kyllä ihan päinvastoin, naisten omahyväisyydelle ei tule loppua. Kuvitellaan, että kaikki miehet ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta ja se oma taso kuvitellaan erinomaiseksi, vaikka tosiasiassa kyseessä olisi täysi jämänainen. Tätä siitä seuraa, kun ihan kaikki yhteiskunnassa ruokkii ja kasvattaa sitä naisten massapsykoosia omasta erinomaisuudesta ja miehet antavat jämänaisillekin ilmaista huomiota ja validaatiota lapsesta saakka. Samaan aikaan samassa tilanteessa olevat miehet painetaan kellarin komeroihin incelöitymään. Ainoastaan miehen tulee kehittää itseään, nainen saa olla mikä on ja silti huomiota tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta tuossa nimenomaan olennaisena tekijänä on huomion hakeminen, minkä sinä nimenomaisesti halusit pudottaa yhtälöstä pois. Sinä itse kumosit kommentissasi oman argumenttisi heti alussa eikä jäljelle jäänyt yhtään mitään. :D
Ei ole todellista, olet sitten kokoajan väitellyt oman väärinkäsityksesi kanssa, hyvin sä vedät!! :D :D En missään nimessä halunnut "pudottaa pois" huomionhakua, osaatko lukea?? Sanoin, että se ei ole kaiken kattava selitys, alla on muutakin. Lukisit ajatuksella niin säästyisi täysin turhista vänkäämisistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä rannalla muutakin. Vettä, laituri, hiekkaa, uimavalvoja, kioski, pilviä, miehiä, muita naisia.. miksi juuri perseitä pitää tuijottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rannalla, sulla on puolipallonäkymät sivuille ja ylös. Jostain syystä et pysty katsomaan kuin sivuillasi harvakseltaan olevia naisperseitä.
Sulje silmäsi jos häiritsee. Tosin sulla lienee läskin takia niin piukka nahka, että perseesi alkaa silloin falskata.
Antaa kaikkien pukeutua kuten haluavat. Toisaalta yläosaa voitaisiin edellyttää kaupoissa ja kaduilla. Ällöttää ne möhömahaiset paidattomat miehet. Onko missään muussa maassa tuollaista kulttuuria, että läskit sedät tuputtavat läskejään muiden naamalle 🤮