Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?
Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?
Kommentit (823)
MInä voin ihan mainiosti naisena myöntää, että kyllä haluan nätillä pukeutumisella saada miesten (ja myös naisten) huomiota. En tosin käytä erityisen paljastavia vaatteita enkä erityisemmin nauti, että minut huomataan, mutta pidän ajatuksesta, että ohikulkija katsoo minua ajatellen, että onpas siinä nätti nainen. Tai kun kävelen miesystäväni kanssa, ihmiset katsovat, että onpas siinä kivannäköinen pariskunta. Mutta tämä ei silti tarkoita sitä, että haluaisin ihmisten kääntyvän ihaillen tai kauhistellen katsomaan tai että kaipaisin ihailevia kommentteja tai ehdotuksia ja pitkiä katseita. On vain mukavaa tietää, että joku voi pitää näkemäänsä miellyttävänä.
Jos joku tämän takia nyt pitää minua jotenkin säälittävänä tai nolona, ihan sama.
Sheivalu tuntuisi varmaan turhalta jos pukeutuisi sheivalutulokset peittäviin vaatteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Taustalla on siis muutakin, mitä? Epätoivoisuutta?
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Ei haeta pelkästään huomiota miehiltä.
Pitää näyttää oikeanlaiselta samanikästen naisten keskuudessa, kun on vähän otettu mallia somesta.
Skeidan marjat! Kun itse olin nuori nainen, alle 26v, niin pukeuduin niukkoihin vaatteisiin VAIN herättämällä huomiota miehissä. Aaettä, kun käveli esim. jonkin raksatyömaan ohi ja sai valtavan vislauskonsertin peräänsä.😁
Tämäkin vaihtelee. Itse naisena olen aina vihannut peräänhuutelija-ameboja. Hyi!! Mun ei ole tarvinnut koskaan alentua paljasteluun ja esikoulusta lähtien ollut tosi suosittu. Oon ravintolaillankin jälkeen saanut miehiltä kehuja pukeutumisestani; ravintolan kaunein ja mielenkiintoisin nainen, kun pukeuduin hyvin enkä paljastanut heti kaikkea kaikille.
No mutta, odottelen femakkojen alapeukkuja.
Nojaaaaa, kyllä niitä vislauksia ja huuteluja tuli, vaikka kipitteli meikittä ja kollareissa. 😁
Tyypillinen incel: kaikki on naisten syytä, koska minä mies olen vajaa, holhottava raukka.
Ilmoittakaa limanuljaska ylläpitoon. Hän on viharunkannut kahdeksan sivua.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pukeutunut paljastavasti, en nuorena naisena, enkä nyt aikuisenakaan.
Kotona voin olla puketunut kevyisiin vaatteisiin, mutta en koskaan töissä, julkisilla paikoilla enkä juhlissa.
En tietenkään ole niissäkään ole kaapu päällä, mutta en paljastele rintavakoa, enkä esittele vartaloani muille liian tiukoissa ja paljatavissa vaatteissa noissa paikoissa.
Miksi niin tekisin?
Kirjottamasi perusteella kuulostat tasapainoiselta, normaalilta ihmiseltä. Ei tarvettakaan paljastella.
Tai ehkä et ole sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten näissä kommenteissa minua huvittaa tämä miesten ääretön omahyväisyys! Kuvitellaan että kaikki maailman naiset ovat kilvan hakemassa heidän huomiotaan. Miten suureksi oman erinomaisuutennen kuvittelette?! :D
Se on kyllä ihan päinvastoin, naisten omahyväisyydelle ei tule loppua. Kuvitellaan, että kaikki miehet ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta ja se oma taso kuvitellaan erinomaiseksi, vaikka tosiasiassa kyseessä olisi täysi jämänainen. Tätä siitä seuraa, kun ihan kaikki yhteiskunnassa ruokkii ja kasvattaa sitä naisten massapsykoosia omasta erinomaisuudesta ja miehet antavat jämänaisillekin ilmaista huomiota ja validaatiota lapsesta saakka. Samaan aikaan samassa tilanteessa olevat miehet painetaan kellarin komeroihin incelöitymään. Ainoastaan miehen tulee kehittää itseään, nainen saa olla mikä on ja silti huomiota tulee ovista ja ikkunoista.
Oi!! Nyt osui pahaan paikkaan :D :D
Setämies veti herneet nenään ihan juurineen. Jaxuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Oletko kenties vasta parikymppinen?
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Niin, mutta tuossa nimenomaan olennaisena tekijänä on huomion hakeminen, minkä sinä nimenomaisesti halusit pudottaa yhtälöstä pois. Sinä itse kumosit kommentissasi oman argumenttisi heti alussa eikä jäljelle jäänyt yhtään mitään. :D
Ei ole todellista, olet sitten kokoajan väitellyt oman väärinkäsityksesi kanssa, hyvin sä vedät!! :D :D En missään nimessä halunnut "pudottaa pois" huomionhakua, osaatko lukea?? Sanoin, että se ei ole kaiken kattava selitys, alla on muutakin. Lukisit ajatuksella niin säästyisi täysin turhista vänkäämisistäsi.
minä nimenomaisesti kysyin sinulta, eikö tuossa välineenä ole se huomion tarve, sinä vastasit vain jotain terapiasta ja terveista ihmissuhteista. Olisit oinut vastata kysymykseeni kyllä, jos tarkoitit, että kyllä, väline on juuri se huomionhaku, mutta aloit siinäkin pätemään, miten asia pitäisi hoitaa (vaikka sitähän en missään kysynyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten näissä kommenteissa minua huvittaa tämä miesten ääretön omahyväisyys! Kuvitellaan että kaikki maailman naiset ovat kilvan hakemassa heidän huomiotaan. Miten suureksi oman erinomaisuutennen kuvittelette?! :D
Se on kyllä ihan päinvastoin, naisten omahyväisyydelle ei tule loppua. Kuvitellaan, että kaikki miehet ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta ja se oma taso kuvitellaan erinomaiseksi, vaikka tosiasiassa kyseessä olisi täysi jämänainen. Tätä siitä seuraa, kun ihan kaikki yhteiskunnassa ruokkii ja kasvattaa sitä naisten massapsykoosia omasta erinomaisuudesta ja miehet antavat jämänaisillekin ilmaista huomiota ja validaatiota lapsesta saakka. Samaan aikaan samassa tilanteessa olevat miehet painetaan kellarin komeroihin incelöitymään. Ainoastaan miehen tulee kehittää itseään, nainen saa olla mikä on ja silti huomiota tulee ovista ja ikkunoista.
taas incel luulee tietävänsä mitä kaikki naiset ajattelee..
incel polo
on niin nolo
pieni myöskin hänen mol..
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä, menen kauppaan ja etsin vaatetta jolla voisin paljastella itseäni TEITÄ varten. Päällimmäinen ajatukseni ulos lähtiessäni on, monenko miehen huomion nyt saan. Elämäni pyörii pelkästään sen ympärillä saanko nyt huomiota.
Näinkö kuvittelette? Ja mistä olette omaksuneet tuon äärettömän ja täysin perusteettoman omahyväisyytenne? Että olette jotain niin merkityksellistä että naisten maailma pyörii vain tiedän huomionne saavutamisen ympärillä?
Minulla itselläni on kaksi keskenkasvuista poikaa, enkä totisesti kasvata heitä jatkamaan tuota perinnettä. Heille nainen ei taatusti tule olemaan esine, kontrolloitava ja vain teidän halujanne ja vihaanne palvelemassa. Ja kun tähän ajatukseen sortuvat myös monet naiset, sitä en ymmärrä.
Vaikka miten olisi kasvatettu olemaan alempiarvoinen ja häpeämään itseään ja naiseuttaan, voi siitä oppia eroon. Voi oppia kunnioittamaan ja arvostamaan itseään niin paljon että voi kulkea vaikka alasti pääkadun päästä päähän ilma ajatustakaan paljastelenko tässä nyt ja moniko paheksuu ja miksi paheksuu. Saati monenko miehen himot tai katkeruus siitä kun ei saa koskea, herää.
Erinomaisia esimerkkejä tästä näemme kyllä kun suuntaamme katseemme tiettyihin maihin joissa naisten on peitettävä itsensä kiireestä kantapäähän.
Minulle tyylikäs ja riittävän peittävä pukeutuminen nimenomaan on itseni ja naiseuteni arvostamista ja vaalimista. Minun ei tarvitse jakaa itseäni kaikkien töllisteltäväksi kuin julkista riistaa. Rakastan naiseuttani ja seksuaalisuuttani ja, koska arvostan itseäni ja yksityisyyttäni, vain itselleni tärkeät ja läheiset ihmiset näkevät minusta kaiken. Minulla on omat rajat, joita vaalin. Koen itseni riittävän hyväksi ja siksikään ei ole niin minkäänlaista tarvetta alkaa paljastelemaan ja toteuttamaan ikuista patriarkaatin julkisena riistana olemista. Haluan myös pukeutua huolella ja tyylillä. Myös ympäristöni arvostaa minua ja miehet ovat aina kohdelleet kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi!! Nyt osui pahaan paikkaan :D :D
Setämies veti herneet nenään ihan juurineen. Jaxuhalit.
Ne on noita incelisedän psykoosisatuja. Juttujensa perusteella kunnon terroristi-kouluampuja-settiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pukeutunut paljastavasti, en nuorena naisena, enkä nyt aikuisenakaan.
Kotona voin olla puketunut kevyisiin vaatteisiin, mutta en koskaan töissä, julkisilla paikoilla enkä juhlissa.
En tietenkään ole niissäkään ole kaapu päällä, mutta en paljastele rintavakoa, enkä esittele vartaloani muille liian tiukoissa ja paljatavissa vaatteissa noissa paikoissa.
Miksi niin tekisin?
Jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa. Kukaan ei kiellä sinua pukeutumista vaikka nurkkaan jos se sinua miellyttää. Anna sinä toisten vastaavasti pukeutua niinkuin itse tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne haluaa. Hanki elämä.
Tottakai, ne haluaa. Olen joskus kokeillut stringejä, nehän on tosi epämiellyttävät. Naiset haluavat paljastella, jos väärä mies vilkaisee alkaa metoo huuto. Tursotetaan rintoihin ja nyt pakaroihinkin lisuketta, miksi? Kun ne haluu.
Miehillä hauskaa, kun vievät naisensa syömään ja tissit tursuaa kuin pakarat lautaselle. Kun ne haluu.
"kaikilla" on paljastavat biksut, joten tulee vähintäänkin alitajuisesti olo, että näin sitä pitää pukeutua.
[.quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
?Miksi niin tekisin?
Jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa. Kukaan ei kiellä sinua pukeutumista vaikka burkhaan jos se sinua miellyttää. Anna sinä toisten vastaavasti pukeutua niinkuin itse tahtoo.
Terve mies tuijottaa naisten peppuja ja rintoja. PISTE.
Minä pukeuduin nuorena paljastavasti, koska halusin herättää miehissä seksuaalista halua. Sen sijaan stringbikineitä en pitänyt tästä syystä, päinvastoin katsoin että näytän paremmalta esim. hipstereissä, vaan minimoidakseni rusketusrajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Oletko kenties vasta parikymppinen?
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Niin, mutta tuossa nimenomaan olennaisena tekijänä on huomion hakeminen, minkä sinä nimenomaisesti halusit pudottaa yhtälöstä pois. Sinä itse kumosit kommentissasi oman argumenttisi heti alussa eikä jäljelle jäänyt yhtään mitään. :D
Ei ole todellista, olet sitten kokoajan väitellyt oman väärinkäsityksesi kanssa, hyvin sä vedät!! :D :D En missään nimessä halunnut "pudottaa pois" huomionhakua, osaatko lukea?? Sanoin, että se ei ole kaiken kattava selitys, alla on muutakin. Lukisit ajatuksella niin säästyisi täysin turhista vänkäämisistäsi.
minä nimenomaisesti kysyin sinulta, eikö tuossa välineenä ole se huomion tarve, sinä vastasit vain jotain terapiasta ja terveista ihmissuhteista. Olisit oinut vastata kysymykseeni kyllä, jos tarkoitit, että kyllä, väline on juuri se huomionhaku, mutta aloit siinäkin pätemään, miten asia pitäisi hoitaa (vaikka sitähän en missään kysynyt).
Ei, sinä et ymmärtänyt, että keskustelu olisi siirtynyt astetta syvemmäksi. Jos luet väittelynne väittämänne i n c elin kanssa esimerkiksi, näet että ette pysty syvemmän tason keskusteluun. Tulette vain pilaamaan ketjun aina samoilla jankutuksillanne, koska muuhun ette kykene. Ette ole siis yhtään i n c eleitä parempia.
No et taatusti ole ainoa nuori tai vahempikin nainen joka pönkittää olematonta itsetuntoaan juuri noin.
Säälittävää, todella säälittävää.
On surkeaa että ihminen ei omaa itsearvostusta, ei pysty rakastamaan itseään ilman ulkopuolista huomiota. Ja tässä tapauksessa juuri hakemalla hakien näitä oksettavia raktioita.
Itse pukeudun miten tahdon, mutta odotan että miehet ympärillä on sen verran fiksuja että pitää mölyt mahassaan mitä ei kyllä tapahdu. En kuitenkaan alistu esineeksi teille. Kuljen miten kuljen, te ette pysty sitä koskaan estämään. Omistan kroppani ja puen sen kuten haluan tai olen pukematta. Nielkää se.
Kohta tässä lähden uimarannalle narobikineissäni koska tahdon. En aio tulla kysymään lupaa, mutta edellytän että saan olla rauhassa ajattelet sitten itse tykönäsi mitä haluat.