Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?

Vierailija
27.06.2022 |

Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.

Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.

Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puukko, jos olette retkeilijöitä tai mökkeilijöitä.

Vierailija
82/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin matkan lennot, hotellin, sapkat ja mieliartisti sattui olemaan silloin esiintymässä. Rojua on jokaisella kaapittäys, muistot ei rasita kuin muistia. Hän todella tykkäsi.Syntymäpäivän aattona ilmoitin että kone lähtee aamulla ei kun kytiin. Ko paikassa kävimme sitten myöhemmin usein vuosien aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jolla sulta suihinotto, joka aamu 50 päivän ajan.

Vierailija
84/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti jolla sulta suihinotto, joka aamu 50 päivän ajan.

nielet tietysti

Vierailija
85/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisellä alkaa olla jo kaikkea mitä ihminen tarvitsee. Itse laitan toiveen, että ei lahjoja.

Ymmärrän kyllä apn ajatuksen, jostain merkittävästä lahjaideasta.

Ei kaikilla ole näin. Itselleni esim. voisi ostaa ihan jotain sellaista, mitä annetaan yleensä häälahjoiksi. Meillä on kaikki pyyhkeet ja lakanat ihan kulahtaneita, astiasarjaa en vielä tässä elämässä ole pystynyt keräämään sitä mitä haluaisin, kun ei ole ollut rahaa. Ravintolassa ei ole varaa syödä, kylpylässä, hieronnassa tai jossain manikyyreissä en ole käynyt ikinä. Joten minulle voisi ostaa melkein mitä vaan, niin ei pieleen menisi.

Vierailija
86/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä että sä et tiedä mistä sun miehesi tykkää.

Itse hankin keraamisen lieden kun sain 50v. lahjoja rahana.

Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.

Omalle miehelleni ostaisin pöytäkoneen tai vaikka ikonin.

Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.

Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin. 

Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia! 

Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset. 

Minun mieheni kyllä tykkää pienistä reissuista hotelliin ja ravintolaillallisista.

Vierailija
87/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä koronaaikana laivat kulki Tallinnaan. Olimme melkein tyhjässä laivassa, mutta palvelu pelasi ei ollut  jonoja missään.Kun lähdimme rohkeasti vaan matkaan. Jos alkaa pelätä niin elämä kuivuu kokoon.

Vierailija
88/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku todella laadukas ja arvokas viinipullo. Semmoinen ettei sen jälkeen pysty edes katsomaan hanaviinibokseja. Kysy handelin myyjältä ohjeet. Ilmaaminen on tärkeää. Satkun viini voi olla aivan lukossa jos sen avaa ja kaataa suoraan lasiin.

Vierailija
89/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taulu on mielestäni hyvä lahja, tosin mihinkään oikeaan maalaukseen ei 200e riitä. 

Grafiikkaa saa tuolla budjetilla. Taidelainaamojen nettisivuilta köy valitsemassa ja lunastaa saman tien omaksi.

Vierailija
90/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puolisolleni lahjaksi talvikelpoisen huomiotakin, siis sellaisen kirkasvärisen, leveillä heijastimilla varustetun työtakin. Oli edellistä käyttänyt noin 20v, olen sen pariin kertaan paikannutkin. Tykkäsi, ja sain vihdoin heittää roskiin sen vanhan takin. (tuo on sellainen, josta saa vuorin irti, joten se menee vähän lämpimämmilläkin keleillä, käyttää sitä siis esimerkiksi metsätöissä). Mulla oli juuri 200€ budjetti ja toi jäi alle, joten ostin sitten syntymäpäiväaamuna aamupalaksi miehen unelma-aterian: hotsin kahdella suomella kaikilla mausteilla ;-D  (siis erikseen ajoin aamulla aikaisin puoli tuntia lähikaupunkiin ostamaan tuollaisen, kun ei tänne maalle ole kotiinkuljetusta - ja huom! makkaroiden piti olla höyrymakkaroita).

Lipputanko+lippu, mutta edellyttää sitä, että on oma piha johon sen lipputangon laittaa, eikä ole sitä vielä.

Vierailija
91/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa 20 Terhi. T.m49

Vierailija
92/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa nyt helv---ssä noi taulujutut  =O 

M52

Varmaan kävelykeppi ja keinutuoli on parempia, niitäkin on ehdotettu 🤣🤣🤣

Vierailija
93/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku hienompi rannesykemittari. Mä ostin itselleni ja eikös just miehet usein tykkää teknisistä vimpaimista? Tää mittaa myös unta ja kännykän apin kautta voi seurailla kaikenlaista. Ei tarvii olla mikään himourheilija edes. Kelloon tulee tekstiviestit ja sillä voi maksaa.

Tää kyllä maksoi enemmän kuin ton pari sataa.

Vierailija
94/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.

Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.

Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin. 

Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia! 

Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset. 

Minun mieheni kyllä tykkää pienistä reissuista hotelliin ja ravintolaillallisista.

Kyllä myös mun mies niistä tykkää, mutta ei se ole mitenkään erikoista tai mieleenpainuvaa. 

Vierailija
95/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran syntymäpäivillä, jolloin sankari sai kultaisen hammastikun😂

(Sankari täytti 50 v.)

Vierailija
96/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on kalastaja tai retkeilijä, vois hän ilahtua Lapin kodasta (siis kota kankaasta) tai kunnollisesta teltasta. Hyvä retkisänkykin voisi olla mukava lahja tuon ikäiselle. Perhokalastajalle vapa? Retkeilijälle maastokengät? Uudenaikainen makuupussi? Tai olen nähnyt puihin kiinnitettävän, maasta irtiolevan makuuteltan kuvia. En tiedä sen nimeä. Metsästysasu? Edellyttäen, että harrastaa näitä miehisiä juttuja.

Vierailija
97/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman ja kalleimman iPhonen. Jos on suurempi budjetti niin Rolex rannekello.

98/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prostituutti

Vierailija
99/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa 20 Terhi. T.m49

Ei kai noin vanha perämoottori enää toimi?

Ja mistä tiedät, onko ap:lla venettäkään?

Vierailija
100/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös mun mies niistä tykkää, mutta ei se ole mitenkään erikoista tai mieleenpainuvaa. 

Sehän riippuu ihan paikasta.

Eikä minusta nuo akkuporakoneet ja retkeilyvarusteetkaan niin erikoisia ja mieleenpainuvia ole.

Pitääkö lahjan olla aina tajunnanräjäyttävä ja mullistava?  

Ehkä sitten joku laskuvarjohyppy tai kuumailmapallolento?  Tosin ei nekään kaikille erikoisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi