Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa 20 Terhi. T.m49
Ei kai noin vanha perämoottori enää toimi?
Ja mistä tiedät, onko ap:lla venettäkään?
Parikymppisen Terhin tuolla voisi tunniksi saada täyttämään kaikki toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten vaippoja, kävelykeppi ja jotain muuta mitä vanhukset tarvitsevat. Mitä mieltä ne hoitajat ovat siellä vanhainkodissa missä miehesi asuu, että mitä hän tarvitsee?
Ei me sinne alaikäisten vanhainkotiin haluta, missä
Sinä nelikymppinen kurtturuusu asustelet.
Meillä on täällä viisikymppisillä ihan iloiset pidot. Ei tarvita kävelykeppiä. Ostin juuri vaimolle kivan viihdyttimen 55-yllärilahjaksi. Hyvin menee.
Pidä parempaa huolta itseäsi, jos jo noin kolottaa. Nuori ihminen?
Katsoa se Saavuotiaat dokumentti, ja ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Painepesuri ja raivaussaha
Kerrostaloon?
Vierailija kirjoitti:
Osta joku hienompi rannesykemittari. Mä ostin itselleni ja eikös just miehet usein tykkää teknisistä vimpaimista? Tää mittaa myös unta ja kännykän apin kautta voi seurailla kaikenlaista. Ei tarvii olla mikään himourheilija edes. Kelloon tulee tekstiviestit ja sillä voi maksaa.
Tää kyllä maksoi enemmän kuin ton pari sataa.
Mieheni sai sisaruksiltaan tuollaisen 50v lahjaksi, ja suuttui. Se oli niin turhuuteen heitettyä rahaa, mies ei liiku (tapaturma, joka vaikeuttaa kävelyä ja pyöräilyä), eikä todellakaan motivoidu mistään tuollaisesta. Kiukutteli minulle kuukausikaupalla, kunnes sai myytyä sen kellon murto-osalla sen arvosta eteenpäin. Mies EI näe lukea sen kellon näytöltä tekstejä, koska ei suostu käyttämään (myös 50v lahja; lahjakortti optikolle, sen verran iso summa, että sillä sai kaksitehot ja kehysvalikoimakin oli suurempi) silmälasejaan. Mies EI TODELLAKAAN suostu maksamaan millään muulla kuin käteisellä tai pankkikortilla, ei käytä edes luotto-ominaisuutta kortista. Vasta korona-aikaan opetteli lähimaksun käytön, ja sitäkin välttelee loppuun asti. Ei pystynyt nukkumaan se kello kädessä, kun käsi puutui.
Miksi noin halpa lahja, kyseessä on kuitenkin 50 v. lahja?
Husqwarna moottorisaha. Kysy, vaikka keneltä.
200 eurolla saa ostettua ilotytön tunniksi.
Leatherman monitoimiveitsi, löytyy monen hintaisia..
Vierailija kirjoitti:
Mua aina jaksaa ihmetyttää miten ihmiset tuntevat kumppaninsa niin huonosti, etteivät yhtään tiedä mikä ilahduttaisi.
10v yhdessä. Ei mitään ideaa millä perusteella joku koru tai vaate on hyvä / huono.
Vastavuoroisesti hänellä myös vaikeuksia keksiä mitään minulle koska aikuisena työssäkäyvänä ihmisenä kykenen ostamaan alle 200€ haluamani tuotteen samantien joten minulla periaatteessa on jo kaikki pieni mitä haluan.
-m42
Osta 200 €:lla Loudspringin (First North Helsinki -listalta) osakkeita. Saat 2000 kpl. Siinä on aika hyvä arpa, jos teollisuuden käyttämien laadukkaiden kaasuturbiinien suodattimien kysyntä nousee kaasun hinnan tuplautuessa. Nyt siihen osakkeeseen on hinnoiteltu useampi tappiollinen vuosi eteenpäin.
Ja se suihinotto lisäksi, loppuun asti. Ei se hyvältä maistu, mutta ajattele proteiinijuomana ja niele kerralla äläkä maistele. Käytä sitä ennen haarovälissä etu- ja keskisormea ja laita miehen nenän alle kysyen kiinnostaako. Niin yksinkertaisia otuksia, että kaikkia kiinnostaa. Toimii aina.
Ota kielilävistys, meillä tykättiin.
Anustappi on kuuminta hottia joten se.
Ei miehet keskimäärin aikuisena juuri mitään tavaraa tarvitse. Kokemuksia ja elämyksiä paljon mielummin.
Pistä itsesi likoon, älä lompakkoasi
Hyvä kynä, ehkä kaiverrus siinä. Katsopa semmoinen, kuin penstore netissä, sillä on sivut suomeksikin ja toimintaa, ainakin myyntiä täällä. En ole koskaan mitään sieltä hankkinut, mieli on kyllä tehnyt, mutta rahakysymys. Paperia firmasta, joka on valmistanut paperia vuodesta 1584? Hahnemühle on firman nimi, jos lajansaajalla taiteellisia taipumuksia, sieltä (=penstoresta) voisi jotain mielenkiintoista löytyä. Ja kuten mainitsin, kyniä, kyniä, kyniä, paljon kyniä, kaikenhintaisia, arkeen ja juhlaan työhön, harrastuksiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että sä et tiedä mistä sun miehesi tykkää.
Itse hankin keraamisen lieden kun sain 50v. lahjoja rahana.
Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.
Omalle miehelleni ostaisin pöytäkoneen tai vaikka ikonin.
Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin.
Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia!
Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset.
Minun mieheni kyllä tykkää pienistä reissuista hotelliin ja ravintolaillallisista.
Kyllä myös mun mies niistä tykkää, mutta ei se ole mitenkään erikoista tai mieleenpainuvaa.
Sehän riippuu ihan paikasta.
Eikä minusta nuo akkuporakoneet ja retkeilyvarusteetkaan niin erikoisia ja mieleenpainuvia ole.
Pitääkö lahjan olla aina tajunnanräjäyttävä ja mullistava?
Ehkä sitten joku laskuvarjohyppy tai kuumailmapallolento? Tosin ei nekään kaikille erikoisia ole.
Ei ole tajunnan räjäyttävää saada akkuporakone, mutta se on sellainen mistä tiedän miehen tykkäävän. Siksi se on mieleenpainuvaa, että se on mieleinen ja mietitty lahja. Toki voidaan myös tuon porakoneen lisäksi mennä sinne hotelliin :).
Rehellinen vastaus mieheltäsi olisi suikki 20 vuotiaalta kauniilta naiselta, mutta koska rehellisyys harvoin on järkevää, niin osta vaikka pölynimuri.
Tehkää yhdessä joku reissu &
Joku harrastukseen tai intresseihin liittyvä
Pieni lahja.