Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?

Vierailija
27.06.2022 |

Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.

Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.

Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.

Kommentit (263)

Vierailija
61/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä taulu hänelle mieleisestä aiheesta. Maalaus tai valokuva

Vierailija
62/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin omalle miehelleni tylsät lahjat, kun en keksinyt muutakaan. Hieno nahkainen ns. lompakko ja Gantilta neule.

Tykkäsi kyllä molemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvosinnapit tai solmioneula - eivät ole koruja vaan osa juhlapukeutumista.

Vierailija
64/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että sä et tiedä mistä sun miehesi tykkää.

Itse hankin keraamisen lieden kun sain 50v. lahjoja rahana.

Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.

Omalle miehelleni ostaisin pöytäkoneen tai vaikka ikonin.

Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.

Vierailija
65/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.

Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.

Minä ostaisin ittelleni tuon makitan jos 200 riittää.

Vierailija
66/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvamakuupussi. Ei kannata ostaa alle 200 euron pussia.

Vierailija
67/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jokin valokuvaus, siitä kiva muisto tauluna. Esim. jotain rekvisiittaa kuvauksessa, vaikka juuri pienkoneisiin liittyen. Tai sitten esim lännenasusteissa hevoset rekvisiittana. Mielikuvitus rajana.

Vierailija
68/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa lentämistä, niin miten olisi kotimaanmatka Ilmailumuseon esim. Tikkakoskelle ja siihen vielä mukava hotelliyö ja ravintolaillallinen? Muistoksi reissusta voit ostaa vielä lahjan museon matkamuistomyymälästä.

Vierailija
69/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys edelliseen viestiin (70), että Suomessa on useampi ilmailumuseo. Voit valita kohteen myös kaupungin mukaan 😊

Vierailija
70/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamisen sijaan tee hänelle jotain, vaikka pipo talveksi tai skräppää joku kuva-albumi hänen tai teidän yhteisistä tärkeistä jutuista. Tai teetä vaikka jostain hyvästä valokuvasta kuvataulu tai akryylilasitaulu. Jotain persoonallista, mistä hän huomaa, että olet ajatellut juuri häntä.

Joku lahjakortti omalle puolisolle on kyllä joku ihan vihon viimeinen lahja. Puoliso osaa ihan itse ostaa tarvitsemansa ilman mitään lahjakortteja.

Vierailija
71/263 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ratkaistu tämä ikuinen lahjaongelma siten, että kumpikin kertoo 3-5 lahjatoivetta. Spesifejä ei mitään tyyliin joku kello ja toinen sitten ostaa yhden niistä ja se yllätys säilyy kun ei tiedä minkä niistä saa. Helppoa. 

Vierailija
72/263 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu on mielestäni hyvä lahja, tosin mihinkään oikeaan maalaukseen ei 200e riitä. 

Vierailija
73/263 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostaisin ittelleni tuon makitan jos 200 riittää.

Mun ukkoni sai ostaa useammin koneen mutta hintaakin kertyi yli tonnin , on ollut tyytyväinen . 

Vierailija
74/263 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Untuvamakuupussi. Ei kannata ostaa alle 200 euron pussia.

Jos retkeilyä harrastaa niin aika hyvä. Ja talviasuttava teltta.

Siis mitä se mies harrastaa ja mistä se tykkää kun on noin vaikeaa?

Vierailija
75/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nyt helv---ssä noi taulujutut  =O 

M52

Vierailija
76/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin. 

Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia! 

Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset. 

Vierailija
77/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on huono.

- Lapsuuden tärkeästä valokuvasta suurennos ja kunnon kehystys paspiksen kanssa.

- Nuorilta taiteilijoilta voi ostaa suuren öljyväriteoksen jopa tuohon hintaan.

- Kalastusvehkeitä.

-Kunnon kuulokkeet

- Saunavaraus poikien kanssa vietettävään iltaan.

-Tallinnan reissu hyvällä hotellilla jossa on uima-allas

- Sarjalippu Altaalle tai Löylyyn tai maauimalaan.

- Illalliskortti Kämpiin

- Biljardipöytä, sukset, luistimet, rullaluistimet, frisbeegolfkamat, golfkenttäsarja, biljarpöytä

Vierailija
78/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?  Etpä tunne miestäsi kun et tiedä mistä tykkää. Ei kai nyt ihmiset voi sitä tietää.

Vierailija
79/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta tavaraa 50v miehelle, mies varmasti osaa ihan itsekin ostaa tavaransa, ja paljon paremmin harkittuna kuin itse kykenisit. Tulee vain hassuja tilanteita jossa on hymyiltävä toisen antaessa lahjaksi tavaran, jolla ei tee mitään tai joka on täysin epäyhteensopiva kaiken mahdollisen kanssa, vaikka kuinka kovasti olisikin yrittänyt mieluisaa lahjaa löytää.

Käytä 200 euroasi mieluummin sellaiseen josta ei varmuudella tule tarvetta harkita palautusmahdollisuutta, sillä rahalla saa vaikka päivän, illan, ja seuraavan aamunkin viettämiseen monenlaista herkullista pöytään.

Raha on myös hyvä lahja, ehdottomasti parempi kuin se että yrittää miettiä tavaralahjaa itse - mies osaa varmasti itse omat tavarahankintansa tehdä, näin se asia vain yleensä on.

Vierailija
80/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisellä alkaa olla jo kaikkea mitä ihminen tarvitsee. Itse laitan toiveen, että ei lahjoja.

Ymmärrän kyllä apn ajatuksen, jostain merkittävästä lahjaideasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi