Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen ihminen mököttää ja suuttuu jos toinen puhuu ihan vaikka uutisista?

Vierailija
27.06.2022 |

Miehestäni on tullut tuollainen. Hänestä oikein huokuu kihisevä kiukku ja äänetön syytös jostain, jotain en ymmärrä tällä järjellä. Sen lisäksi hän mököttää. Saattaa olla vastaamatta, vaikka hänelle puhuu suoraan. Sen lisäksi hän saattaa suuttua todella paljon kun puhun jostain uutisissa olevasta elämäämme koskettavasta asiasta.

Kun kysyn, että haluaako erota niin sekään ei käy. Minä en enää tiedä että kuinka häneen pitäisi suhtautua. Jos en puhu hänelle niin silloin tunnelma käy vielä painostavammaksi kun hän ei voi tyhjästäkään räjähtää.

Mitä hänelle pitää tehdä tai sanoa? Ei minua kiinnosta pohtia, että mikä häntä nyt sattuu taas kiukuttaa. Minua on alkaneet ärsyttää hänen mielenosoitushuokailunsakin aika lailla. Hän huokaisee aina kun ilmeisesti teen jotain väärin hänen mielestään. Esimerkiksi kyljen kääntyäminenkin saattaa herättää hänet eläytymään marttyyrin elämään.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän valmis menemään juttelemaan jollekin diakonille vaikkapa? Vähän vaikuttaisi siltä , että joku siellä pääkopassa vaivaa, mutta hän ei osaa/halua sitä käsitellä, vaikka ehdottomasti pitäisi.

Vierailija
2/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska varmaan joku kysyy seksistä niin vastaan heti, ettei seksiä ole eikä tule tuolla menolla. En ala jonkun raiskattavaksi siksi, että tyyppi saisi olla paremmalla tuulella puolisen tuntia jos sitäkään.

Olen antanut hänelle täydellisen vapauden harrastaa seksiä haluamiensa henkilöiden kanssa jo ennen nykytilannetta. Hän itse kertoi, että hänellä olisi vientiä ja minä sanoin, etten minä ala miksikään kahleeksi hänen jalkaansa. Minä olen tottunut suhteisiin, joissa ollaan puolin ja toisin vapaaehtoisesti uskollisia toisilleen eikä puhuta vaikka kollega olisi pitänyt jalkapeliä kokouksessa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit käyttäytyvät noin. No en minä sitäkään tiedä miksi mutta varmaan koska haluavat ja voivat.

Vierailija
4/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän valmis menemään juttelemaan jollekin diakonille vaikkapa? Vähän vaikuttaisi siltä , että joku siellä pääkopassa vaivaa, mutta hän ei osaa/halua sitä käsitellä, vaikka ehdottomasti pitäisi.

Hän on ateisti. Itse passittaisin hänet psykiatrille. Ei tuollaista käytöstä teellä ja sympatialla saa selvitettyä. Ihmeellistä padottua raivoa.

Välillä hän parahteli, että nimenomaan minä olen vaatinut häneltä liikaa. Erikoinen väite kun en vaadi juuri mitään häneltä. Asia olisi eri jos olisin kaulin kourassa uhkaamassa mattopyykille tai pyytäisin häntä imuroimaan ja pesemään kotimme lattiat.

Vierailija
5/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää aiheet on tarkalleen mistä se alkaa mököttää, ja minkälaiseen pisteeseen on päästy saman aihepiirin sisällä aiemmin?

Vierailija
6/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teinit käyttäytyvät noin. No en minä sitäkään tiedä miksi mutta varmaan koska haluavat ja voivat.

Minä olen työskennellyt niiden haastavien teinien kanssa ja hekään eivät pysty käyttäytymään tuolla tavalla 24/7. En tiedä, että onko hänellä jokin ikäkriisi vai onko ihan oikeasti psyykkisesti sairas ja avun tarpeessa. Lääkäriin hän ei suostu.

Vierailija
7/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Pahenee vaan vuosi vuodelta.

Vierailija
8/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää aiheet on tarkalleen mistä se alkaa mököttää, ja minkälaiseen pisteeseen on päästy saman aihepiirin sisällä aiemmin?

Hän on nyt viimeisimmän vuoden aikana muuttunut oudommaksi. Mököttää kaikesta, josta puhutaan jos ei saa olla itse puhumassa asiasta. Aivan sama vaikka puhuisin kellonajasta niin hän vetäisi siitäkin herneenpalon nenäänsä.

Vierailija
9/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma. Pahenee vaan vuosi vuodelta.

Sitä en tajua, ettei halua erota vaikka suututtaa. Sillähän siitä ketutuksesta selviää kun alkaa elää uutta elämää eikä tarvi nähdä toisen naamaa.

Vierailija
10/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu sen kanssa oikeasti niin ei jää aikaa roikkua täällä kyselemässä typeriä. laita ittes likoon

Vierailija
11/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut saada pakit joltakulta kiinnostavalta ja kotona kiukutellaan?

Vierailija
12/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhu sen kanssa oikeasti niin ei jää aikaa roikkua täällä kyselemässä typeriä. laita ittes likoon

Ei hän halua puhua. Hän haluaa olla marttyyri.

Vierailija
13/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska varmaan joku kysyy seksistä niin vastaan heti, ettei seksiä ole eikä tule tuolla menolla. En ala jonkun raiskattavaksi siksi, että tyyppi saisi olla paremmalla tuulella puolisen tuntia jos sitäkään.

Olen antanut hänelle täydellisen vapauden harrastaa seksiä haluamiensa henkilöiden kanssa jo ennen nykytilannetta. Hän itse kertoi, että hänellä olisi vientiä ja minä sanoin, etten minä ala miksikään kahleeksi hänen jalkaansa. Minä olen tottunut suhteisiin, joissa ollaan puolin ja toisin vapaaehtoisesti uskollisia toisilleen eikä puhuta vaikka kollega olisi pitänyt jalkapeliä kokouksessa yms.

Veikkaanpa, että vastasit itse kysymykseesi.

Vierailija
14/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

montako minuuttia jaksoit odottaa? laita ittes likoon. vai eikö maksa vaivaa?

Vierailija
15/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen h.oraava ateistihan tuo kuuluu olevan. Hyvin sovitte yhteen ja erikseen. Hauskaa loppuelämää.

Vierailija
16/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kuulu elää yli 40-vuotiaaksi. Vanhat miehet ovat epäluonnollisia ja mies tietää sen itsekin

Vierailija
17/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla!

Vierailija
18/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa nyt olevan erityisen hedelmällinen maaperä parisuhdeneuvoille.

AP:llekin ihan yks lysti ollaanko vai eikö olla.

Mutta joo, eiköhän tuo raiskausjuttu kertonut kaiken -> 0/5.

Voit heittää roskiin sen listan niistä lopuista hekumallisista paljastuksista ja juonenkäänteistä mitä olit suunnitellut illankuluksi.

Vierailija
19/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että vastasit itse kysymykseesi.

Niinhän minä tuossa kommentissa kerron. Täällä kysytään aina seksistä, vaikka olisi perunankeitosta alunperin ketjussa kyse. Säästin muiden aikaa ja vaivaa vastauksellani.

Vierailija
20/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

montako minuuttia jaksoit odottaa? laita ittes likoon. vai eikö maksa vaivaa?

Viimeksi 12 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi