Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Hotelliyö jossain vieraalla paikkakunnalla. Mahdollisesti illallinen ravintolassa. Tämä olisi ollut itselleni aivan luxuslahja, jos sellaisen olisi saanut tyttöystävältä / vaimolta. Hän jätti minut vähän ennen 50-v syntymäpäiviä. Muuta ei mies tarvitse ja menee juuri tuohon 200 euron budjettiin.
50 V ja 200 euroa, nyt on köyhää ja surkeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle paras lahja olisi aamupala vuoteeseen stayupit jne ja meikit päällä. Kiireetön rakkaudentekoaamu. M42
Näitä harrastetaan muutenkin, eikä synttäriaamu ole mikään poikkeus. Olen ostanut uudet alusvaatteet ja pukeudun niihin salaa ja hiippailen tekemään aamiaista jonka tarjoilen uudessa asussa vuoteeseen.
AP
Mies ei siis todella ylläty, vaikka ilmeisesti ilahtuu, jos sinä nouset sängystä synttäriaamuna vähän aikaisemmin ja palaat hetken päästä uusissa alusasuissa aamiaisen kanssa.
Mutta, jos aamiaisen toisikin nuori nainen ja aamiaistarjottimella olisi viesti sinulta että pidä hauskaa, nähdään parin tunnin päästä, niin se olisi miehelle todellinen yllätys. Riippuu toki pariskunnasta kuinka iloinen ja miten jatko...
Ostin viinimatkan, hinta oli pari tonnia. Hänelle ei jäänyt mieleen että oli lahja minulta. Nautti kyllä kun pari ystäväpariskuntaa oli mukana. Tein matka-albumin yhteisistä matkoista - ei osunut ja uponnut.
Juice ja Jope ovat suosikkejaan. 60-vuotislahjaksi tilasin Juice-karikatyyrin Jopelta. Signeerauksena Hyvää s-päivää t. Jope & Juice. Osui ja upposi. Hinta oli 300e.
Mä ajattelin matkaa Pohjois-Norjaan ja siellä osallistuminen valasristeilylle. Ennen koronaa jo mietin tätä, nyt en ole tutkinut, onko nuo matkat ja systeemit palannut ennalleen. Kallista lystiä, mutta tiedän että mun mies tykkäisi tästä tosi paljon.
Jokipiin pellavainen kylpytakki( jos innokas saunoja) käytännöllinen ja laadukas lahja
Teetä jokin kuvalahja ja kylpylä- tms lahjakortti oheen
Virveli Tai muita kalastustarvikkeita
Kanootti
Sup lauta
Pelastusliivit
Jne
Patsas pihalle
Nojatuoli
Ostat paikallisen futisjengin kausikortin. Tuet paikallista ja saatte molemmat omaa aikaa pelipäivinä!
Vierailija kirjoitti:
Leatherman monitoimiveitsi, löytyy monen hintaisia..
Voi olla täysin hyödytön, varmaan kerran on mies 50+ käyttänyt omaansa, käyttää mieluummin oikeita työkaluja. Jossain laatikon pohjalla makaa hyödyttömänä. Sai sen jostain töistä tai yhteistyökumppanilta lahjaksi.
skreba kirjoitti:
Ei miehet keskimäärin aikuisena juuri mitään tavaraa tarvitse. Kokemuksia ja elämyksiä paljon mielummin.
Pistä itsesi likoon, älä lompakkoasi
Hyvin yksinkertaiset naisen on oltava kyseessä kun ajattelee noin, Usein vaan on niin että miehen tavarat sovi kotiin ja sitten ihmetellään miksi tuli avioero.
Itse muistan kun vaimo teki yllärin ja hankki komian kukkakimpun, ei vaan ruusuja, ei ollut tapahtunut 25 vuoteen. siis ei mitään markettikimppua.
No naisten vastauksia odottaen ettei miehet mitään ymmärrä jne.
Kyllä hämmentää apn ongelma.
Täytin juuri 50v ja olisin ollut ihmeissäni jos puoliso ei olisi osannut ilahduttaa juuri oikealla tavalla.
N50
Kalliimpi kynä (jos tarvitsee työssään / harrastuksissaan).
Signeerattu ensipainos tykkäämästään kirjasta / levystä.
Korkeatasoinen vinyylisoitin tai äänentoistosysteemi.
Hyvä designtuoli työhuoneeseen.
Rumpusetti.
Lumikengät.
Sarjakortti uuteen harrastukseen, esim. jousiammunta tai kiipeily.
Kalliimmista tulee mieleen vene.
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni reissu johonkin ja yö hotellissa tms.
Miehelle tuo vastaa sitä että naiselle ostaisi siivousvälineen.
Mun mies on viisikymppinen ja se ainakin tykkäisi saada synttärilahjaksi sellaista, mihin ei muuten oikein ole laittaa ylimääräistä rahaa. Ravintolaillallinen, hotelliyöpyminen tai jotkut keikkaliput olisi sen mieleen. Ja aivan varmasti myös joku hierontalahjakortti. Mies valittaa aina hartioitaan ja selkäänsä, mutta hierojalla se ei ole käynyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että sä et tiedä mistä sun miehesi tykkää.
Itse hankin keraamisen lieden kun sain 50v. lahjoja rahana.
Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.
Omalle miehelleni ostaisin pöytäkoneen tai vaikka ikonin.
Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin.
Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia!
Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset.
Ei sitten mitään Makitaa halvempaa kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on viisikymppinen ja se ainakin tykkäisi saada synttärilahjaksi sellaista, mihin ei muuten oikein ole laittaa ylimääräistä rahaa. Ravintolaillallinen, hotelliyöpyminen tai jotkut keikkaliput olisi sen mieleen. Ja aivan varmasti myös joku hierontalahjakortti. Mies valittaa aina hartioitaan ja selkäänsä, mutta hierojalla se ei ole käynyt koskaan.
Tämän täytyy olla provo. Kas kun ei manikyyri, siitä se on varmaan aina haaveillut.
Homma sille parikymppinen ilolintu tunniksi.