Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shoppailen masennukseeni, apua???

Vierailija
27.05.2024 |

En edes kyllä osta kovin paljon mutta ainakin 2 krt kuukuadessa tilaan postipaketteina vaatteina. Se piristää kun tietää että paketti tulossa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin masentaa, tai oikeastaan on yleismaailmallinen vitu*us päällänsä. Paska päivä! Eikä ole rahaa shoppailuun.

Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
2/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä jos varat vyörää. Itsekin shoppailen tylsyyteen, ahdistukseen ja masennukseen - kyllähän se vähän auttaa, kunhan muistaa pysyä kohtuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, shoppaile vaikka köysiä millä voisit hirttäytyä.

Vierailija
4/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos verkkokaupassa klikkailet tuotteet ostoskoriin, mutta lopulta tyhjennät korin eli jätät tilaamatta?

Vierailija
5/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kerätä ostoskoriin kaikkea mutta sitten vai et klikkaa sitä viimeistä tilausnappia. Shoppailen usein tunteja ostamatta mitään.

Vierailija
6/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vaan piristää ja auttaa masennukseen, siitä vaan! Mutta osta ainoastaan yksi tuote, ja mieluiten vintagea.

Vierailija
7/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä vaan piristää ja auttaa masennukseen, siitä vaan! Mutta osta ainoastaan yksi tuote, ja mieluiten vintagea.

mitä on vvintage?

Vierailija
8/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman eri mieltä muiden kanssa siitä, että vaikka olisi varaa ja asia ei olisi (vielä) ongelma, niin kaikista addiktioista kannattaa pyrkiä ihan oman mielenterveyden takia eroon ja korvata ne jollain muulla esim. musiikin tai äänikirjan kuuntelu, lukeminen, kävelylenkki, kaverilta kuulumisten kysely, käsityöt, joku hyvä sarja tai leffa.

Shoppailu ei oikeasti paranna mielialaa kuin sen pienen hetken, pahimmillaan aiheuttaa ahdistusta jos kertyy laskuja, palautusrumbaa ja se pakettikin pitää noutaa jostain.

Vierailija
9/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tepsi masennukseen ensimmäisellä kerralla kun erosin miehestä. Tein tuota nettishoppailua varmaan kerran viikossa, koska rahaa tuntui jäävän kun mies oli poissa. Uusin tekstiilejä etupäässä.  Toisella kertaa parin vuoden pääsrä se ei enää toiminutkaan, vaan masennus vaan jatkui ja jatkui. 

Vierailija
10/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä on vvintage?

Vanhaa ja käytettyä.

Vierailija
11/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kerätä ostoskoriin kaikkea mutta sitten vai et klikkaa sitä viimeistä tilausnappia. Shoppailen usein tunteja ostamatta mitään.

Niin joo, mä teen myös tätä usein ja olin tuo joka shoppailee myös masennukseen. Saatan viettää tunteja tutkimalla kaupan valikoimaa ja lisäämällä tuotteita koriin - ja lopuksi poistan ne. Mikä itsehillinnän tunne, mikä voitto! 💪🏻 No välillä sitä sitten on pakko antaa periksi himoilleen, heh.

Vierailija
12/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Temusta eri tilaus joka päivälle, niin alkaa paketteja tulemaan ja jännittää sitten availla niitä.

Vierailija
13/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joutuu tarpeeseensa nettishoppaamaan kun kaupat myy ei oota.

Vierailija
14/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman eri mieltä muiden kanssa siitä, että vaikka olisi varaa ja asia ei olisi (vielä) ongelma, niin kaikista addiktioista kannattaa pyrkiä ihan oman mielenterveyden takia eroon ja korvata ne jollain muulla esim. musiikin tai äänikirjan kuuntelu, lukeminen, kävelylenkki, kaverilta kuulumisten kysely, käsityöt, joku hyvä sarja tai leffa.

Shoppailu ei oikeasti paranna mielialaa kuin sen pienen hetken, pahimmillaan aiheuttaa ahdistusta jos kertyy laskuja, palautusrumbaa ja se pakettikin pitää noutaa jostain.

Kyllä se ainakin mulla auttaa enemmän kuin sen ostamisen hetken. Joskus kun voin tosi huonosti, ajattelin, että on pysyttävä elossa ainakin siihen asti, että saan sen paketin. Ostoksen harkitseminen, valitseminen, ostaminen, odottaminen ja saaminen - kaikki palkitsevaa. Mutta tosiaan on se aika vaarallista, jos siitä tulee paha riippuvuus ja jos oikeasti joutuu rahavaikeuksiin, mutta onneksi ei ole vielä mulle käynyt niin. Mielummin  olen kuitenkin jonkinasteinen shopaholisti kuin esim. alkoholisti.

Vierailija
15/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin masentaa, tai oikeastaan on yleismaailmallinen vitu*us päällänsä. Paska päivä! Eikä ole rahaa shoppailuun.

Pitääkö olla huolissaan?

Mulla sama. Tänään on ollut jotenkin tosi paska päivä. 

Vierailija
16/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu-ketjussa on kaltaisiasi paljon. Aika surullista.

Vierailija
17/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten huomaat tuosta tulee sinulle vain morkkis ja ahdistusta. Joudut opettelemaan muita tapoja kestää tunteita

Vierailija
18/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuuluukin! Shoppailu tosiaan piristää.

Vierailija
19/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu on yksi terapiamuoto. 

Vierailija
20/23 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaile jotain halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän