Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina jaksaa ihmetyttää miten ihmiset tuntevat kumppaninsa niin huonosti, etteivät yhtään tiedä mikä ilahduttaisi.
Tuore tuttavuus?
7v naimisissa. Osaan kyllä ostaa joululahjoja ja tavallisia synttärilahjoja, mutta en nyt millään keksi mitään parempaa lahjaa hänelle. Joku konkreettinen esine olisi kiva.
ap
Kirjeveitsi, johon on kaiverrettu hänen nimensä.
Laskujen avaaminen onkin se hetki kun haluaa muistaa puolisoaan :-D
AP
Terassille joku ihana lepotuoli. Ja tölkki olutta.
Vierailija kirjoitti:
Käkikello.
Kukkuu täydet tunnit, esim kuusi kertaa klo 06 ja kerran aina puolen tunnin kohdalla. Sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle paras lahja olisi aamupala vuoteeseen stayupit jne ja meikit päällä. Kiireetön rakkaudentekoaamu. M42
Näitä harrastetaan muutenkin, eikä synttäriaamu ole mikään poikkeus. Olen ostanut uudet alusvaatteet ja pukeudun niihin salaa ja hiippailen tekemään aamiaista jonka tarjoilen uudessa asussa vuoteeseen.
AP
Kuolisin nauruun, niin äärettömän typerää.
M 43 v
Teetä ifolorissa taulu jostain hänen lapsuudenkuvastaan, tai jostain kuvasta missä olette siirappisesti kaksistaan tms joku merkittävä kuva.
Tuommoisella pikkurahalla ei saa mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Taulu
Taulu voisi kyllä toimia.
AP
Ja kirjoitat sinne taulun taakse ihanan omistuskirjoituksen
Swarowskin kristalleilla koristeltu nenäkarvatrimmeri.
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoitat sinne taulun taakse ihanan omistuskirjoituksen
Tavaran tai esineen omistuskirjoitus voi joissain tapauksissa vaikuttaa negatiivisesti jälleenmyyntiarvoon, jos vaikka joskus meneekin lusikat jakoon ja taulu myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Teetä ifolorissa taulu jostain hänen lapsuudenkuvastaan, tai jostain kuvasta missä olette siirappisesti kaksistaan tms joku merkittävä kuva.
Taulu muutoinkin, jos kuvasuurennos ei kiinnosta; teetin taiteilijalla miehelle taulun hänen ensimmäisestä koirastaan. Olisiko taulu esim. hänen ensimmäisestä pienkoneestaan tai joku muu abstraktimpi?
Jos teillä on pihaa, istuta puu.
Osta ap jotain sellaista, mistä tiedät miehesi pitävän erityäin paljon.
Sellainen on kaikkein mieluisin lahja, kenelle tahansa.
Sinä itse tunnet miehesi kaikkein psrhaiten.
Kysymys ei todelkasn ole siitä, miten kallis tai rahallisesti arvokas lahjasi on.
Kysymys on siitä, että olet oivaltnut, millaisista asiosta ja jutuista miehesi pitää.
Sellaisia lahjoja jokainen mies arvostaa..
Onko miehesi erämies, kalasttuksesta kiinnostunut, kulttuurifani, saunoja joka haluaa rentoutua vapaa-aikoina kylpylöissä.
Mitä miehesi pääasiassa harrastaa, laadukkaista harratusvälineneistä on aina iloa.
Entä ruoka ja juoma? Entä elektiniikka puoli, musiikki ja elokuvaat, esim. Zlasdukksdt kuulokkeet tai kaituttimet?
Laadukkaat urheiluvälineet?
Millainen miehesi on habitukeltaan? Kultainen tai hopeinen kaulakoru.
Lahjakortti liikkeeseen, josta miehesi voi ostaa harrastusvälineitä.
Yhteineinen rentouttava vkonloppu jossain mukavassa paikassa.
Ja niin edelleen. Vain sinä ja peheesi tunnette miehesi parhaiten ja tiedätte hänen persoonallisuutensa ja mieltymyksensä.
Me voimme ainoaastataa vinkkejä, omiin kokemuksiemme pohjalta...
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on pihaa, istuta puu.
Esim. Tammi. Kestää seuraavat 100 vuotta.
Lukulaite on, mutta ei käytä sitä kun tykkää lukea kirjat kirjoina.
Olen varannut matkan kyllä, mutta se ei liity synttäreihin. Tuntuisi turhalta hankkia toista, sitä paitsi matka on elämys, ei konkreettinen lahja. Haluaisin jotain, jota mies voisi katsoa päivittäin ja muistaa että tuo on hänen 50v lahjansa.
En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä haen.
AP