Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?
Kommentit (480)
Etsin kotonani muutamaa kadonnutta erittäin tärkeää tavaraa.
Illalla kastelen nurmikon.
Opiskelen, jos noilta toimilta (ja vauvapalstailulta) ehdin. Sen voi tehdä ulkona, kunhan vähän viilenee.
Matka-autossa metsässä meren rannalla, ikkunat auki. Mukava tuuli välillä hurahtaa läpi auton. +30 hipoo ulkona/sisällä. Jos ottais tirsat ni pääsis jäätelön syöntiin ku keli viilenee..
Tänään on taas niin kuuma päivä, ettei ainakaan ulkona voi tehdä yhtään mitään. Pari päivää sentään oli nyt välissä pikkuisen inhimillisempiä, kun oli pilviä sekä tuulikin jonkun verran eli pääsi vähän ulkoilemaankin jo päiväseltään. Ja viime yönä oli hetken ihanan viileää.
Näemmä se tosiaan on niin, että alle +25 astetta menee mutta kaikki sen yli on liikaa. Onneksi ensi viikko on jo tuollaista +20-22-asteista, mutta vielä pitää loppuviikko kärsiä.
Edes minkäänlaista sadekuuroa ei ole tähän osunut (kuten ei muuten osunut viime kesänäkään) vaikka niitä ennusteessa on ollut useampiakin. Sen sijaan sekä lännen että idän puolelta niitä on mennyt lähipäivinä useampiakin.
Mua hirvittää jo lauantai, kun silloin olisi grillijuhlat joihin olen jo lupautunut menemään. Luvattu +31.
Tuskailla perussairaiden perheenjäsenten kanssa. Toinen nukkuu vain koko päivän, toinen oksentelee. Uudehko ilmastointilaitekin hajosi sopivasti ennen helteitä.
Nyt oon töissä ja töiden jälkeen aion pestä pyykkiä ja otan kotona rennosti tv:n ja kännykän ääressä.
Tavallisesti viettäisin tälläiset päivät ulkosalla, mutta tänään fiilispohjalta tuntuu paremmalta asettua sisälle makuulle.
Josko kävis järvellä uimassa ja en viitsi lämmittää näin kuumana pväivänä rantasaunaa. Ilmalämpöpumppu viileellä.
Remppaa tehnyt tähän kämppään ja äsken kävin kävellen kaupassa. Ihanan lämmintä, saisi olla enemmänkin.
Kyllä kelpaa suviseuroissa. Mummoja kaatuu ja ei yksistään sanan voimasta.
Kävin salilla ja nyt pakkailen ennen lähtöä Tukholman lautalle suuntana Lollapalooza Stockholm (mm. esiintyy Killers, Post Malone jne.).
Kävin aamulla pikaisesti kaupassa. Tein ruuaksi lapsen toivomuksesta palermon pastaa salaatin kera. Leivoin britakakun. Nyt pieni huilitauko ja sen jälkeen koko perhe uimaan. Kotona viileentää ilmalämpöpumppu.
Verhot kiinni sisällä, lueskelin, perkasin kaapeista turhaa tavaraa, tein ruoaksi salaattia, illalla grillaan ja olen ulkona, käyn ehkä uimassa.
Käynnistin ilmastointilaitteen ja kohta lähden ajelemaan ilmastoidulla autollani. Käyn myös ilmastoidussa kaupassa.
Aamulla tein pari työhommaa, sitten kävin pyöräilemässä ja tein vähän puutarhahommia, minkä jälkeen siivosin ja tein ruuan.
Mies tuli juuri etäpalaveriin kotiin, joten nyt palstailen tässä . Ehkä lähdetään kävelemään , kun ollaan syöty.
Huomenna meillä alkaa loma ( oikeasti, vaikka tämäkin päivä oli jo ihan lomaisa, kun oli vaan muutama pikkuhomma, ihanaa :))
Töitä paiskin auton ratissa. Onneksi on ilmastointi.