Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?
Kommentit (480)
Olen sisällä. Ulos aamuvarhaisella tai likempänä yötä.
Missä päin Suomea on viikonloppuna alle 30 astetta? Tulen käyttämään ilmastoidulla autollani.
Vierailija kirjoitti:
Töissä olen ja iltapäivällä menen kampaajalle. Illalla sitten uimaan.
Menee uusi tukka heti pilalle?!
Tämä kun on tälläinen helteeseen keskittyvä ketju niin vähänkö mä säikähdin lämpömittarin lukemia.
Näytti 46 astetta parvekkeella ja sisällä 26.7 astetta. Selvisi sitten, että aurinko porotti suoraan mittaria päin. Siirsin äsken sitä mittaria, mutta eipä lukemat kauheasti muuttuneet (ei saa täysin varjoon).
Muistakaa se, että auringossa on tuplasti enemmän lämpöä kuin muuten. Mulla ei ole mitään järkeä mennä tänään ollenkaan ulos.
Automaattisesti tuolla iho palaa. Töistä tulin kotiin äsken ja oli viiden minuutin matka fillarilla ja nyt tuntuu poskipäissä. Ihan kirjaimmellisesti tuolla ulkona palaa.
Pesin juuri matot painepesurilla ja mietin, lähtisinkö kauppaan. Ehkä on haettava viikonlopuksi jotain ruokaa.
Meillä on tänään hääpäivä, mutta mies on töissä iltaan asti, niin en viitsi yksin juhlia.
.
80 kilsan pyörälenkille kohta lähdössä. Helteet on parhaita pyöräilykelejä. Tuolla kun saa 10 kuukautta polkea viimassa ja tuiskussa, niin on kyllä mahtavaa, kun ei pyöräillessä palella mitään jäsentä.
Mulla on myös käytöstavat ja siihen kuuluu keskustelut kumppanin kanssa. Nuori mies pystyy muuttumaan jos haluaa.
Jättäisin suoraan vai jos tunne olisi se etten halua missään nimessä jatkaa suhdetta.
Monet asiat selvii kun avaa sen suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös käytöstavat ja siihen kuuluu keskustelut kumppanin kanssa. Nuori mies pystyy muuttumaan jos haluaa.
Jättäisin suoraan vai jos tunne olisi se etten halua missään nimessä jatkaa suhdetta.
Monet asiat selvii kun avaa sen suunsa.[/quoteTuli väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Koronassa kotona, palelen ja hikoilen vuorotellen ilmalämpöpumpusta huolimatta.
Särkee joka paikkaa, ruoka ei pysy sisällä.
Hyvä työntekijä sairastaa lomalla..
Jäikö rokotukset ottamatta ?
Vierailija kirjoitti:
Suomeen on tullut kunnon vuodenajat taas. Talvet on lumisia ja hitsin kylmiä, kesät on kuumia ja aurinkoisia. Syksyt on kunnon syksyjä ja keväät keväitä.
Talvet ''hitsin kylmiä''? Ainakin täällä missä itse asun vähintään pari viime talvea ovat olleet varsin leutoja, mitään kunnon 25-30 asteen pakkasia en muista olleen lainkaan. Kyllä huomaa, että ilmastonmuutos tekee tehtävänsä...
Istun ilmastoidussa autossa 5 tuntia. Tää on hyvä matkustuspäivä. 😅
Siivoan tänään. Kuumaa on, mutta viikonlopuksi koti kuntoon saunaa myöten.
Vedän esinahan taakse ja avaan lonkeron.
Tilaan ehkä tsekkitytön tunniksi luokseni leikkimään.
Pertunpäiville Pertunmaalle, siellä ohjelmaa ja +31.😎😎😛😛
Työskentelin 05:00-10:20, kävin suihkussa, söin ja otin parin tunnin unet.
Siivosin keittiön.
Käyn kaupassa, laitan ruokaa, käyn illalla palaverissa, teen yöllä muutaman tunnin töitä.
Pesen mattoja pesurilla, liotus aikana käyn sisällä jäähdyttelemässä ja kahvilla. Hyvä keli, matot kuivuu nopeasti
Ollaan jaksettu monta päivää touhuta lasten kanssa, mutta tänää ei enää pystynyt. Piirretyt pyöri puolillepäivin. Käytiin kaupassa ja kirjastossa, sitten suihkuun viilentymään. Sisäleikkejä loppupäivä.
Töitä tehnyt ja sitten alkoi kesäloma!
Frisbeegolfasin jonkun mukavan seurueen kanssa, kävin kaupoilla ja kävin syömässä tunkkaisessa mäkkärissä ja fillaroin sieltä sitten kotiin. Raskas ilma hengittää, mutta eipä mehut ole vielä mennyt, vaikka kuuma onkin.
Viikonloppu vielä pitäisi kestää helteitä ja sitten pitäisi alkaa viiletä. Mä meen huomenna mökille pakoon näitä tappohelteitä.
Ulkona on "vaan" 26, mutta hei onneksi sisällä on 29 astetta. Käristyn siis.