Olitteko eilen Tampereen asemalla siinä sumassa 33 asteen helteessä? Kertokaa kokemuksia
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En ollut siellä mutta olin siinä Imatran tavara-asemalla tunteja paikallaan olleessa junassa ja loppujen lopuksi juna saapui helsinkiin 23.45 vaikka piti saapua 19.45
Kauheaa! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut siellä mutta olin siinä Imatran tavara-asemalla tunteja paikallaan olleessa junassa ja loppujen lopuksi juna saapui helsinkiin 23.45 vaikka piti saapua 19.45
Kauheaa! ap
Mulla oli toisaalta ihan ok stressitön tilanne verrattuina niihin ihmisiin joilla oli jatkoyhteydet vielä tulossa.
Hirvitti kuunnella sitä kun konduktööri luetteli jatkoyhteyksistä jonnekin vaasaan, turkuun, seinäjoelle. Milloinkohan he ovat olleet perillä. Itse olin kotona sentään klo 0.30
Mitä dramaattisia kokemuksia ap haluaa kerätä tähän ketjuun? Ei taida tämä ketju oikein lähteä lentoon.
Suomalaiset valittavat janosta yleensä heti, vaikka kaikki Suomessa hanoista tuleva vesi on juomakelpoista, jopa vessoissa. Jos on niin torvi, että lähtee matkalle ilman omaa juomista, niin todellakin joka hanasta saa sen janon sammutettua.
Vai olisiko paikallisen Punaisen Ristin pitänyt jaella vesipulloja asemilla näille uusavuttomille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä dramaattisia kokemuksia ap haluaa kerätä tähän ketjuun? Ei taida tämä ketju oikein lähteä lentoon.
Suomalaiset valittavat janosta yleensä heti, vaikka kaikki Suomessa hanoista tuleva vesi on juomakelpoista, jopa vessoissa. Jos on niin torvi, että lähtee matkalle ilman omaa juomista, niin todellakin joka hanasta saa sen janon sammutettua.
Vai olisiko paikallisen Punaisen Ristin pitänyt jaella vesipulloja asemilla näille uusavuttomille?
Kaikki matkalaiset eivät ole hyvävointisia nuoria ihmisiä. Pitäisi tänään lähteä matkaan. Olen raihnainen ja minulla on eläin mukanani. Vähän pelottaa, jos jumitutaan jonnekin pätsiin odottamaan. Siinä ei vesi välttämättä auta.
En jäänyt odottelemaan, vuokrasin auton ja olin aikaisin kotona.
Lue Puskaradio Jyväskylästä. Siellä oli ketju kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaista kärsiä hiljaa ilman tietoa miten kauan matka kestää. Pitää istua hiljaa onnellisena että edes pääsi junaan, eihän sillä ole mitään väliä pääseekö sillä mihinkään. Ei saa valittaa. Eikä kysyä.
Muistakaa ensi kerralla ottaa viikon eväät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaista kärsiä hiljaa ilman tietoa miten kauan matka kestää. Pitää istua hiljaa onnellisena että edes pääsi junaan, eihän sillä ole mitään väliä pääseekö sillä mihinkään. Ei saa valittaa. Eikä kysyä.
Muistakaa ensi kerralla ottaa viikon eväät mukaan.
Mulla oli eväinä neljä paahtoleipäpalaa jossa savustettua hirveä ja juustoa välissä. Proteeinipatukka. Pepsimax 0.3dl, appelsiinimehu 0.5l
Nämä riitti juuri ja juuri 8 tunnin matkustuksen ajaksi.
Kävi sääliksi vieressä istunut nainen joka valitteli nälkäänsä puhelimessa, olisin tarjonnut eväistäni jos olisi ollut yhtään reilummin.
t. 1