Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?
Kommentit (480)
En eilen poistunut asunnostani. Tänään varmaan sama ohjelma.
Olen parhaillaan töissä ilmastoidussa tilassa. Sisälämpötila 22,5 astetta.
Illalla mennään vaimon ja lasten kanssa uimaan.
No ei meillä täällä pohjoisessa nyt kuin vaan 18-astetta joka on hyvin siedettävä
mike33 kirjoitti:
No ei meillä täällä pohjoisessa nyt kuin vaan 18-astetta joka on hyvin siedettävä
Olisimpa siellä!
Näin ystävää, käytiin rantakahvilassa syömässä munkkikahvit aamupalaksi. Istuttiin siinä 9-11, kunnes tuli turhan kuuma. Nyt tulin kotiin hetkeksi palstailemaan ja syön kohta lounaan, lohisalaatin jämä odottaa jääkaapissa. Sitten mennään miehen kanssa Paraisille. Käydään siellä uimassa ja muuten vaan kävelemässä, kaunis kesäpaikka. Illalla grillataan.
Aamupäivällä ns. reset day, eli vauvan nukkuessa pyykin pesua, imurointia, tavaroiden paikoilleen palauttamista yms. kodin siisteyttä ylläpitävää askaretta. Tämä jo voiton puolella, mutta vauhtiin päästyään ei malta lopettaa.
Myöhemmin lasten kanssa uimaan. Lenkille myös jollei ole liian kuuma.
Olla vaan ja käydä aina välillä suihkussa.
Kuuntelen äänikirjaa, soittelen tutuille, katson jotain elokuvia tai sarjoja, syön herkkuja.
Olen sairaslomalla enkä pidä helteestä, joten en mene ulos ollenkaan.
Kummallista tämä loukkaantuminen joko siitä, että pitää helteistä tai siitä, että vihaa niitä. Puolisoni rakastaa kuumaa, paahtuu auringossa vain ruskeaksi, saattaa käydä saman päivän aikana kävely-, juoksu- ja pyörälenkillä. Hän tekee kaikenlaista, että minulla olisi sisällä helppoa, sulkee kaihtimia, viiletää taloa jne.
Itse palan auringossa niin että savu vaan nousee, vihaan kuumaa, turpoan siitä palloksi ja tulen äkäiseksi. Joten minä olen kotona verhojen ja kaihtimien takana ja toinen viilettää ulkona. Välillä sitten olemme yhdessä ja onnistumme olemaan sulassa sovussa, vaikka suhtaudumme helteeseen eri tavalla.
Heräsin vasta, päänsärky helteen takia. Kahvia ja mansikoita (pakaste) aamupalaksi ja tuskin kauheasti jaksan tehdä. Ehkä käyn kauppakeskuksessa kirjastossa ja kesämekko-ostoksilla, kun siellä on mukavan viileää. Varmaan rannalla tai uimahallissa.
Lomalla olen
Ostin itselleni jo viime kesänä kaksi koirille tarkoitettua viilennysalustaa, vihje tuli eräältä julkkikselta. Hyvin toimii Yhdessä viilentimen ja lattiatuulettimen kanssa. Suosittelen Viileästi eläintarvikeliikettä apuun
Meinasin pestä mattoja painepesurilla mutta alkoi kehtuuttaa. Möyhinkin kukkapenkkiä kun helpompi homma.
Välillä sisällä jäähdyttelemässä ja kahvi tauolla.
Etätöitä raikkaan ilmastoidussa kodissa, välillä piipahdan kahvilla puutarhan puolella.
Tulisi jo syksy ja talvi. Vihaan tätä lämpöä. Ei suomalaista ole luotu lämpimiin ilmoihin.
En tehnyt eilen mitään enkä tee tänäänkään mitään. Huomenna ehkä käyn keskustassa ostoksilla, toivottavasti tulee niitä luvattuja ukkoskuuroja sitä ennen, jotta ilma vähän viilenisi.
Töissä olen ja iltapäivällä menen kampaajalle. Illalla sitten uimaan.
Lähden ajoissa töistä ja haen lapset päiväkodista. Sitten voitaisiin pyöräillä jäätelölle ja nauttia! 😋
Pistän kuulokkeet päähän, tuulettimen täysille ja lähde Alpeille laskettelemaan (no, tietokonepelissä).
Piti olla viileämpi päivä ja nyt jo 28 astetta...