Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?
Kommentit (480)
Tänään mennään stadikalle Apulannan keikalle. Toivottavasti siellä on riittävästi vesipisteitä.
Nerkoon rannalle uimaan koko päiväksi! Sijaitsee Lapinlahden kylän pohjoispuolella, paikalliset tietää 😎
Vierailija kirjoitti:
Tänään häihin. Kiva hikoilla puku päällä iltapäivällä.
Varmaan etiketti joustaa sen verran että vieras voi jättää puvuntakin pois.
Helsinki vietän päivää Pride kulkue ja tapahtuma!Mottoni tasa arvon puolesta. Yläkertani asukas on mökillä pääsen hänen sauna vuorolla saunaan kello 21-22-Voio siis parempaa päivä odotaa hetellä ?
Kun muutaman kerran on pyöräilly kunnon lenkin helteessä, tietysti hyvin valmistautuneena, niin yllättävän hyvin sopeutuu ja nukkuu yöt hyvin vaikka olis kuumaa.
Mökillä uidaan, grillataan, pelaillaan futista, mölkkyä sun muuta ja saunotaan. Lenkillä on käytävä ihan aamusta, muuten ei jaksa. Vedessä on tullut vietettyä koko helleviikko aika pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
Nerkoon rannalle uimaan koko päiväksi!
Oijoi, tiedän paikan nuoruudestani Itse varmaan hikoilen muuttoa siivotessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään häihin. Kiva hikoilla puku päällä iltapäivällä.
Varmaan etiketti joustaa sen verran että vieras voi jättää puvuntakin pois.
Etiketin mukaan puvun takin saa riisua vasta sitten, kun sulhanen sen itsekin riisuu. Tai ilmoittaa vieraille, ettei tarvitse olla takkia päällä.
Lomareissulla ollaan. Kainuun Riviera, eli Hiukan ranta kutsuu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki vietän päivää Pride kulkue ja tapahtuma!Mottoni tasa arvon puolesta. Yläkertani asukas on mökillä pääsen hänen sauna vuorolla saunaan kello 21-22-Voio siis parempaa päivä odotaa hetellä ?
Oletko kännissä jo, kun tekstisi on noin sekavaa?
Sääennuste lupaa vain 27 tänään. Taidan hakea toppatakin varastosta ja laittaa takkaan tulen.
Kaveri/ex-deittimies kutsui mut grillijuhliin. Menen siis ehkä sinne. Vähän kyllä ahdistaa tälleen tavallista enemmän hikoilevana naisena, kun on luvattu +30, että onko sitä ihan hirveen näkönen sitten siellä juhlissa ja nolaako itsensä. En myöskään tunne niistä juhlista muita kuin tän miehen. Pelkään, että alan änkyttämään tai jäädyn, jos osallistun keskusteluun tai jos joku kysyy multa jotakin.
Vaikka ei +30 astetta ollutkaan tänään helsingissä missään vaiheessa niin nyt se vasta onkin aivan järkky sää. Ilma seisoo ihan paikallaan ja on oikein raskasta hengitettäväksi että varmasti on inhottava olo. Ihan sama vaikka on läpiveto niin raikasta ilmaa ei sisälle tule, koska sitä ei ole ulkonakaan vaikka kello on pian 23.
Ja huomenna sitten pitäisi olla taas yli +30 astetta. Ei stana, mä olen jo nyt ihan loppu.
Mä niin toivon, että tuon sijaan huomenna iskisikin oikein kunnon ukkosmyrsky joka laskisi lämpötilan alle +20 asteeseen ja tuulisi niin, että kaljateltatkin lentää.