Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisen itsemurhayritys, voinko pyytää töistä palkatonta?

Äiti
25.06.2022 |

Kyse omasta täysi-ikäisestä, mutta edelleen nuoresta lapsesta.

Eilen aamulla tämä tapahtunut ja on mennyt sumussa tämä aika. Tuntuu ylivoimaiselta jos mun pitäisi maanantaina pystyä itse tekemään hoitotyötä ja olemaan itkemättä, keskittyä lääkkeisiin jne. Pää tuntuu hajoavan. En tiedä saako tällaisesta sairaslomaa oman henkisen vointinsa takia ja jos saakin, niin se voi olla silti palkatonta. Vaikka olen hoitoalalla niin ei mun työ ole sellaista, että mulla olisi kokemusta tällaisista asioista. Sitäkään en kyllä tiedä tarvitseeko työnantajan edes suostua palkattomaan vaikka tilanne tämä.

Nuori on vielä sairaalassa, mutta saattaa kotiutua tänään tai huomenna. Sekin tässä on, että mun hermot ei kestä jättää nuorta yksin kotiin töiden ajaksi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olet tarvittaessa oikeutettu maksuttomaan kriisiapuun, jos koet sitä tarvitsevasi. Saat jutella ja purkaa tapahtunutta.

Vierailija
42/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kunnassanne kriisiryhmä? Onko teille jo ehditty tarjota kriisiapua? Jos on, niin ottakaa vastaan. Jos ei (vielä), niin kysykää esim. terveyskeskuksesta. On hyvä saada purkaa ajatuksiaan ja tuntemuksiaan toisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi