Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakas sai myyjän itkemään.

Vierailija
25.06.2022 |

Teksti lainattu huittisten puskaradiosta.

Huittisten Lidl tänään n.klo:18.
Sinä naishenkilö ( perheen äiti?) joka käyttäydyit aivan järjettömän asiattomasti nuorta myyjäämme kohtaan kassalla, voisit tulla selvittämään asian kanssani myymälälle. Myyjä ei tehnyt mitään väärää, eikä edes mitään virhettä kassalla ja sinä katsoit asiaksesi haukkua hänet, uhata tappaa ja lisäksi näytit huikean upee esimerkkiä lapsillesi, sanomalla heille, että toivot ettei heistä tulisi samanlaisia kuin tämä myyjämme. Asiattomuuksia oli riittänyt vaikka kuinka ja jopa jonossa olleille muille asiakkaille olit haukkunut nuorta, joka itkien poistui hetken päästä kassalta. Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään. Harmikseni myyjä ei ollut tajunnut pyytää kassalle apua, koska on vielä niin uusi, niin hän jäi tilanteeseen aivan yksin. Mikä on aivan järjettömän epäreilua. Ja muut jonossa olleet, jos tunnistitte kyseisen henkilön, voitte pyytää ottamaan minuun yhteyttä.

Ei voi kun ihmetellä tuota sairasta käyttäytymistä...

Kommentit (261)

Vierailija
81/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryillä kipeästi räyhääjän kantapäille.

Vierailija
82/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän kuin todennäköistä että tilanne on alkanut siitä että myyjä on tehnyt jonkinlaisen pienen virheen ja asiakkaan ripitys tästä on sitten karannut käsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa, kun he eivät osaa käyttäytyä?!

84/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän pitää ottaa yhteyttä poliisiin rikosilmoituksen tekemistä varten.

Vierailija
85/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI MIKSETTE SOITTANEET 112 Poliisille!

Se on vakava syytös !

Ja rangaistava teko sillä Se on Suomen rikoslain mukaan rikos, josta rangaistaan sakoilla tai enintään kahden vuoden

vankeusrangaistuksella. Laittomasta uhkauksesta, joka kohdistuu henkeen, käytetään myös sanaa tappouhkaus!

Nyt se nainen Kiinni ja Heti vastuuseen teoistaan!!

👮🚔

Vierailija
86/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään n. klo 18?

Vierailija
87/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitussa AP ei ottanut älypuhelinta käteen ja kuvannut (videokuvannut) tilannetta? Koska AP on pelkuri, joka ei uskalla puolustaa uhria (myyjä)? 

Huono provo. 0/5

Otappa nyt silimä näppiin ja lue se aloitus HI-TAAS-TI uudelleen ja koeta YM-MÄR-TÄÄ lukemasi!

You just failed the shit test.

Testin tarkoitus oli selvittää, onko kassajonossa yhtään asiakasta, jonka aivot toimivat. Ei ollut. Jos joku olisi kuvannut tilanteen, nyt ei tarvitsisi myymäläpäällikön kysellä silminnäkijähavaintoja. Tajuat varmaan, että puheääni ei kuulu valvontakameran tallenteissa ja kuvanlaatukin on usein paska. Että silleen. 

KOMMENTOIN "MIKSI AP EI OTTANUT..." HÄN EI EDES OLLUT MUKANA KOKO JUTUSSA,EI EDES PAIKALLA! 

Siis sinäkin erehdyit nyt!

Vierailija
88/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oikein on se ongelma? Osaamaton työntekijä itkeä lirautti. Olipa kauhea tapaus.

Vierailija
89/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oikein on se ongelma? Osaamaton työntekijä itkeä lirautti. Olipa kauhea tapaus.

Nimenomaan näin. Asiakkaan pitää uskaltaa huomauttaa jos hän huomaa että työntekijä ei osaa työtään/vaikuttaa epävarmalta. Tappouhkaus on kuitenkin liikaa.

Vierailija
90/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähikaupassa kassa kyykytti selkeästi "huono-osaisia" lapsia.

Ostivat maitoa, leipää, jauhelihaa, tomaatteja ja sitten pieni summa kai uupui.

Kassa istui tuppisuuna, jono lisääntyi, lapsia itketti jo.

Toinen yritti saada huoltajaa? kiinni.

Menin toisen kassan jonosta kysymään paljonko on ostosten summa ja maksoin sen.

Vierailija
91/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muistuu mieleeni, kun joskus kaupassa eräs ulkomaalainen tyyppi raivosi kassa rouvalle ja tämä kassarouva alkoi itkemään. Juma, kun jotkut ihmiset eivät osaa olla ihmisiksi.

Vierailija
92/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä tapahtuu. Muut asiakkaatkin voisivat näihin puuttua.

Vierailija
93/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Kyllä näitä tapahtuu. Muut asiakkaatkin voisivat näihin puuttua.

Kuka nyt uskaltaa puuttua asiaan, jos nämä tyypit käyttäytyvät aggressiivisesti?

Itseänikin pelotti, kun edessäni oleva ihminen raivosi kassarouvalle joskus.

Vierailija
94/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa voi olla aika hurja paikka. Itse olen kerran nähnyt nuoren kassan joka kädet täristen ja silmin nähden itkua pidätellen koitti jatkaa töitään, pissit housuissa. En tiedä mitä oli tapahtunut, oliko joku uhkaillut vai eikö ollut uskaltanut pyytää taukoa, mutta joka tapauksessa housuun oli tullut. Kävi niin sääliksi :(

Vierailija
95/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu nainen Huittisista.

...varpaanväli viisi senttiä.

Vierailija
96/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun kävi aikoinaan asiakas kiinni, siis löi turpaan, veti hiuksista tuppoja irti, avasi siideritölkin ja kaatoi sen mun päälle, vain sen takia että asiallisesti sekä ystävällisesti huomautin häntä ottamaan setelinsä pois hihnalta etteivät mene sisään. Mun pomo syytti mua. Että olisi itse pitänyt sinne kauas lyhyenä ja lyhyinä käsinä kurkottautua ja ottaa setelit siitä. 

Vierailija
97/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huittisissa ihmiset ovat kantasuomalaisia, joten jollain helluntaiseurakunnan jäsenellä oli pipo kireällä.

Vierailija
98/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen myös asiakkaat/ihmiset osasi käyttäytyä. Nykyään lapsi saa esim tehdä ja sanoa opettajalle mitä haluaa ja sama tuntuu pätevän ihmisille ketkä kohtelee asiakaspalvelijoita kuin sontaa välillä. Mummo kertoi että kun hän oli nuori, niin kyllä myyjä sanoi napakasti jos asiakas esim ehdotti phraasin "tulisiko teille muuta?" jälkeen tyyliin "no seksiä halusin" ym, mut nykyään ei myyjä saa sanoa mitään.

Vierailija
99/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun kävi aikoinaan asiakas kiinni, siis löi turpaan, veti hiuksista tuppoja irti, avasi siideritölkin ja kaatoi sen mun päälle, vain sen takia että asiallisesti sekä ystävällisesti huomautin häntä ottamaan setelinsä pois hihnalta etteivät mene sisään. Mun pomo syytti mua. Että olisi itse pitänyt sinne kauas lyhyenä ja lyhyinä käsinä kurkottautua ja ottaa setelit siitä. 

Kamala pomo kyllä.

Vierailija
100/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh toivottavasti henkilöllisyys selviää silminnäkijöiden/videotallenteen avulla. Ja poliisijuttuhan tuo on tappouhkauksineen, ja lastensuojeluilmoitus pitää tehdä lapsista, tuskin on vanhempi kykeneväinen huolehtimaan heistä kun jakelee raivohulluna tappouhkauksia ympäriinsä. 

Toivottavasti nuorelle aspalle ei jää asiasta mitään traumoja. Moni jännittää todella paljon ensimmäisissä työpaikoissaan ja tilanne ollut hänelle ihan kohtuuton. Mutta ihan sekopäistä että nykyään pitäisi olla joka paikassa vartija suojana, edes ruokakaupassa ihmiset eivät osaa käyttäytyä edes lakien mukaisesti.