Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas sai myyjän itkemään.

Vierailija
25.06.2022 |

Teksti lainattu huittisten puskaradiosta.

Huittisten Lidl tänään n.klo:18.
Sinä naishenkilö ( perheen äiti?) joka käyttäydyit aivan järjettömän asiattomasti nuorta myyjäämme kohtaan kassalla, voisit tulla selvittämään asian kanssani myymälälle. Myyjä ei tehnyt mitään väärää, eikä edes mitään virhettä kassalla ja sinä katsoit asiaksesi haukkua hänet, uhata tappaa ja lisäksi näytit huikean upee esimerkkiä lapsillesi, sanomalla heille, että toivot ettei heistä tulisi samanlaisia kuin tämä myyjämme. Asiattomuuksia oli riittänyt vaikka kuinka ja jopa jonossa olleille muille asiakkaille olit haukkunut nuorta, joka itkien poistui hetken päästä kassalta. Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään. Harmikseni myyjä ei ollut tajunnut pyytää kassalle apua, koska on vielä niin uusi, niin hän jäi tilanteeseen aivan yksin. Mikä on aivan järjettömän epäreilua. Ja muut jonossa olleet, jos tunnistitte kyseisen henkilön, voitte pyytää ottamaan minuun yhteyttä.

Ei voi kun ihmetellä tuota sairasta käyttäytymistä...

Kommentit (261)

Vierailija
121/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista, että joidenkin pinna on koko ajan kireällä. Olin asiakkaana Jumbon Prismassa. Ostin ruokaa moneksi päiväksi. Jälkeeni tuli kassalle keski-ikäinen rouva, joka alkoi huutaa minulle niin, että koko kerros raikasi. "Mikä siinä pakkaamisessa kestää. Mätä nyt ne ostokset, että minäkin pääsen pakkaamaan. Hopi hopi nyt." Minä pysähdyin ja sanoin rouvalle, että kyllä minä pakkaan ihan rauhassa. Ei ole mitään kiirettä. Siinä hän räksytti kunnes minä lähdin pois ostosteni kanssa.

Vierailija
122/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä ne yhärimammat ovat.

Sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Yleensä asiakas on väärässä ja asiatonta käytöstä ei kenenkään kuulu sietää.

Asiakas ei todellakaan ole yleensä väärässä.

Suurin osa myyjistä varastaa asiakkaan rahoja jos asiakas ei huomaa tarkistaa tarkasti joka euroa. Suurin osa myyjistä valehtelee tuotteista asiakkaalle.

Milloin sinulle näin on tapahtunut?

Vierailija
124/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähikaupassa kassa kyykytti selkeästi "huono-osaisia" lapsia.

Ostivat maitoa, leipää, jauhelihaa, tomaatteja ja sitten pieni summa kai uupui.

Kassa istui tuppisuuna, jono lisääntyi, lapsia itketti jo.

Toinen yritti saada huoltajaa? kiinni.

Menin toisen kassan jonosta kysymään paljonko on ostosten summa ja maksoin sen.

Ei kai se mitään kyykyttämistä ole, jos rahaa ei ole tarpeeksi niin sitten sitä ei ole. Vai pitääkö sen kassatyöntekijän maksaa puuttuva summa omasta pussistaan tai sitten vaan antaa olla ja tyytyä siihen rahamäärään, joka nyt asiakkaalla sattuu olemaan mukanaan. No ei oikein kumpikaan ole hyvä vaihtoehto. Vaan juurikin vaikka tuo vanhemmalle soittaminen tai sitten on jätettävä jotain pois, että rahat riittävät.

No kyllä se kyykyttämistä on jos kassa ei edes sen vertaa viitsi vaivautua että neuvottelisi lasten kanssa että minkä ostostoksen voi jättää pois. Aika noloa käytöstä kassalta. T. Itsekkin kassana työskennellyt.

No vielä enemmän kyykyttämista on se että se lasten vanhempi lähettää lapset keskenään markettiin ruokaostoksille liian pienten varojen kanssa ja ohjeistamatta ihan itse minkä voi jättää ostamatta jos ei liksat riitä. Mutta ilkeän kassan vikahan se nyt tietenkin on jos homma ei onnistukaan ja isukki ja mammeli on viattomia pulmusia. Kassan ensisijainen tehtävä on olla sosiaaliohjaaja ja tukihenkilö oletetuille huono-osaisille. Sen lisäksi voi sitten myydäkin jotain jos aikaa jää.

Onneksi ei enää tarvi kaikenmaailman häröjä kattella tuolla. Paitsi kun olen itse asiakkaana ja silloin veetuilen noille kaistapäille asiakkaille täysillä aina jos kuulen jotain asiatonta urputusta.

Vierailija
125/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sellaista, että joidenkin pinna on koko ajan kireällä. Olin asiakkaana Jumbon Prismassa. Ostin ruokaa moneksi päiväksi. Jälkeeni tuli kassalle keski-ikäinen rouva, joka alkoi huutaa minulle niin, että koko kerros raikasi. "Mikä siinä pakkaamisessa kestää. Mätä nyt ne ostokset, että minäkin pääsen pakkaamaan. Hopi hopi nyt." Minä pysähdyin ja sanoin rouvalle, että kyllä minä pakkaan ihan rauhassa. Ei ole mitään kiirettä. Siinä hän räksytti kunnes minä lähdin pois ostosteni kanssa.

Muijalla oli onnea etten se ollut minä siinä edellä. Olis pakkamisvauhti hidastunut etanan tahdiksi ja olisin hymyillyt sille v*ttumaisen suloisesti joka nyttösen kassiin hellävaroen laiteltuani. Helposti olis voinut vierähtää vaikka vartti siinä...

Vierailija
126/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muut seisoi tuppisuina jonossa kuuntelemassa ja katselemassa varpaitaan?

Vierailija
127/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Yleensä asiakas on väärässä ja asiatonta käytöstä ei kenenkään kuulu sietää.

Asiakas ei todellakaan ole yleensä väärässä.

Suurin osa myyjistä varastaa asiakkaan rahoja jos asiakas ei huomaa tarkistaa tarkasti joka euroa. Suurin osa myyjistä valehtelee tuotteista asiakkaalle.

Se on hyvä lisätienesti myyjälle kun voi ottaa välistä.

Vierailija
128/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä tapauksesta, mutta minä olin kerran bensiksellä postin palvelupisteellä ja edelläoleva romaniherra antoi vähän tiukempaa asiakaspalautetta asiakaspalveluneidille, joka lähinnä vaan kiukutteli tälle herralle, että ei ole hänen vikansa ja netissä pitäisi asiakaspalaute kuulemma antaa. Herra siitä lähti ja tämä neiti purskahti minulle itkemään, että miten kauhea se edellinen asiakas oli ollut. Luuli kai, että minä nuori nainen olen hänen puolellaan.

Sanoin neidille, että kyllä on turha kuvitelma, että ihmiset minnekään nettiin menee reklamoimaan ja että kannattaisiko etsiä joku mukavampi työ, jos kestokyky on noin alhainen.

No siinäpä se sanottavani asiasta onkin. Miksei ottanut paperia ja kynää esiin ja kirjannut sitä asiakaspalautetta asiallisesti? Miksi pitää joka asia ottaa niin henkilökohtaisesti, vaikka sinut on työnantajan päätöksellä siihen asiakasrajapintaan laitettu ja siitä se palkka maksetaan?

Olet kuvottava.

Siis ihan törkeen epäasiallista alkaa siellä työpaikalla kiukuttelemaan syyttömälle asiakkaalle ja itkemään ja valittamaan vielä seuraavillekin.

Jos lafka hoitaa asiat huonosti, niin sä luulet, että voit vaan hymyillen käännyttää asiakkaat jonnekin nettiin, missä kukaan ei vastaa. Sehän on ihan v.ttuilua. Ja kaikille ei edes mikään nettiasiointi ole mahdollinen.

Hillitkää itsenne aikuiset ihmiset, itsekin asiakaspalvelussa ollut töissä ja vaikka sitä inhoankin, niin työtähän se vaan on.

Ja sä luulet, että myyjä voi tuosta vaan tehdä työnantajan ohjeita vastaan? Ai että olet idiootti.

Vierailija
129/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähikaupassa kassa kyykytti selkeästi "huono-osaisia" lapsia.

Ostivat maitoa, leipää, jauhelihaa, tomaatteja ja sitten pieni summa kai uupui.

Kassa istui tuppisuuna, jono lisääntyi, lapsia itketti jo.

Toinen yritti saada huoltajaa? kiinni.

Menin toisen kassan jonosta kysymään paljonko on ostosten summa ja maksoin sen.

Ei kai se mitään kyykyttämistä ole, jos rahaa ei ole tarpeeksi niin sitten sitä ei ole. Vai pitääkö sen kassatyöntekijän maksaa puuttuva summa omasta pussistaan tai sitten vaan antaa olla ja tyytyä siihen rahamäärään, joka nyt asiakkaalla sattuu olemaan mukanaan. No ei oikein kumpikaan ole hyvä vaihtoehto. Vaan juurikin vaikka tuo vanhemmalle soittaminen tai sitten on jätettävä jotain pois, että rahat riittävät.

No kyllä se kyykyttämistä on jos kassa ei edes sen vertaa viitsi vaivautua että neuvottelisi lasten kanssa että minkä ostostoksen voi jättää pois. Aika noloa käytöstä kassalta. T. Itsekkin kassana työskennellyt.

No vielä enemmän kyykyttämista on se että se lasten vanhempi lähettää lapset keskenään markettiin ruokaostoksille liian pienten varojen kanssa ja ohjeistamatta ihan itse minkä voi jättää ostamatta jos ei liksat riitä. Mutta ilkeän kassan vikahan se nyt tietenkin on jos homma ei onnistukaan ja isukki ja mammeli on viattomia pulmusia. Kassan ensisijainen tehtävä on olla sosiaaliohjaaja ja tukihenkilö oletetuille huono-osaisille. Sen lisäksi voi sitten myydäkin jotain jos aikaa jää.

Onneksi ei enää tarvi kaikenmaailman häröjä kattella tuolla. Paitsi kun olen itse asiakkaana ja silloin veetuilen noille kaistapäille asiakkaille täysillä aina jos kuulen jotain asiatonta urputusta.

Joo, sinä varmaan ajatteletkin noin mutta, siinä vaiheessa kun ne lapset siellä kassalla pienten rahojensa kanssa ovat niin on jo myöhäistä ajatelle että mitä vanhemmat ovat ajatelleet kun lapset kauppaan ovat lähettäneet. Ei siinä auta enää kassan pyöritellä silmiään ja olla tuppisuuna tekemättä mitään, vaan se tilanne pitää hoitaa alta pois, ja siinä kohtaa tarvitaan himppasen empatiaa niitä lapsia kohtaan. Niin, ei varmaan ole kenenkään tehtävä tehdä yhtään mitään, mutta kassa kumminkin on se asiakaspalvelija. Ja toivon ettet törmääkkään "häröihin" elämässäsi, johan sinun kultainen ja kapea elämäsi menisi ihan sekaisin. Hyvää kesän jatkoa sinulle.

Vierailija
130/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä tapauksesta, mutta minä olin kerran bensiksellä postin palvelupisteellä ja edelläoleva romaniherra antoi vähän tiukempaa asiakaspalautetta asiakaspalveluneidille, joka lähinnä vaan kiukutteli tälle herralle, että ei ole hänen vikansa ja netissä pitäisi asiakaspalaute kuulemma antaa. Herra siitä lähti ja tämä neiti purskahti minulle itkemään, että miten kauhea se edellinen asiakas oli ollut. Luuli kai, että minä nuori nainen olen hänen puolellaan.

Sanoin neidille, että kyllä on turha kuvitelma, että ihmiset minnekään nettiin menee reklamoimaan ja että kannattaisiko etsiä joku mukavampi työ, jos kestokyky on noin alhainen.

No siinäpä se sanottavani asiasta onkin. Miksei ottanut paperia ja kynää esiin ja kirjannut sitä asiakaspalautetta asiallisesti? Miksi pitää joka asia ottaa niin henkilökohtaisesti, vaikka sinut on työnantajan päätöksellä siihen asiakasrajapintaan laitettu ja siitä se palkka maksetaan?

Olet kuvottava.

Siis ihan törkeen epäasiallista alkaa siellä työpaikalla kiukuttelemaan syyttömälle asiakkaalle ja itkemään ja valittamaan vielä seuraavillekin.

Jos lafka hoitaa asiat huonosti, niin sä luulet, että voit vaan hymyillen käännyttää asiakkaat jonnekin nettiin, missä kukaan ei vastaa. Sehän on ihan v.ttuilua. Ja kaikille ei edes mikään nettiasiointi ole mahdollinen.

Hillitkää itsenne aikuiset ihmiset, itsekin asiakaspalvelussa ollut töissä ja vaikka sitä inhoankin, niin työtähän se vaan on.

Ja sä luulet, että myyjä voi tuosta vaan tehdä työnantajan ohjeita vastaan? Ai että olet idiootti.

Ai niinkuin käyttää paperia ja kynää ja omia aivoja? Sekö tekee ihmisestä i*iootin? Eipä paljon heilu siellä sinunkaa pääkopassa.

-sivusta-

Vierailija
131/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kun lapset kassalla ei riitä rahat,miksi ihmiset ei auta? Kenenkään talous ei kaadu muutamaan euroon tai centtiin, minä olen ojentanut kassalle 40 cnt kun edessä olevat lapset olivat ostamassa karkkia ja tuon verran puuttui se ilo mikä lasten silmissä oli ja kiitos sana itsekin tulin iloiseks ja lämmitti mieltä:)

Vierailija
132/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen myös asiakkaat/ihmiset osasi käyttäytyä. Nykyään lapsi saa esim tehdä ja sanoa opettajalle mitä haluaa ja sama tuntuu pätevän ihmisille ketkä kohtelee asiakaspalvelijoita kuin sontaa välillä. Mummo kertoi että kun hän oli nuori, niin kyllä myyjä sanoi napakasti jos asiakas esim ehdotti phraasin "tulisiko teille muuta?" jälkeen tyyliin "no seksiä halusin" ym, mut nykyään ei myyjä saa sanoa mitään.

Huonokäytöksisiä ihmisiä on aina ollut olemassa, ei ole mikään nykyajan ilmiö.

Ennen vanhaan sentään oli kuri,järjestys ja lapset totteli,eikä tarvinnut tukistaa tms niinkuin moni luulee,lisäksi ihmiset osasivat oikeasti käyttäytyä paremmin ja olla kohteliaita sekö tilannetajua ja järkeä enemmän.

Vierailija
133/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta. Nainen oikein toivoi, ettei hänen lapsistaan tulisi samanlaista kuin myyjästä. Pahaa pelkään, että niistä lapsista tulee samanlaisia hulluja kuin äidistään. Ennemminhän lapsista tulee vanhempiensa kaltaisia kuin jonkun ulkopuolisen, joka ei ole lapsille millään tapaa edes kaukaista sukua.

Vierailija
134/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu nainen Huittisista.

Toivottavasti hakataan tavattaessa ja ajetaan autolla viisi kertaa päältä. Tuollainen rotta on joukkotuhonnettava,

Vierailija
135/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nimi ja osoite tähän niin käydään opettamassa käytöstapoja huoralle.

Vierailija
136/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja itse syyllistyy asikkaan solvaukseen

Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään.

Onhan tuo asikkaan käytös asistonta eikä tarvitse kenenkään tuollaista sietää. Mutta se että vihjaillaa että asiakkaalla ei olisi järkeä päässä, niin ei myöskään ole asiallista käytöstä liikkeen edustajalta. Yrityksen edustajana/työntekijänä voi ajatella mitä vaan, mutta ääneen et sitä sano saati kirjoitat asian vielä someen.

Hei, kato... Annat asian nyt vaan olla, kun ei sillä onneksi ole mitään vaikutusta sinun elämääsi. Kyllä ne asianomaiset itse hoitavat asiansa, mikäli tuo sekopäinen akka tulee sinne paikalle selvittämään asiaa. Ja mitä helvettiä tämä tapaus ylipäätään edes koko Suomelle kuuluu? Suurin osa suomalaisista on taviskansaa, eikä mitään kuuluisuuksia. Aika ajoin erilaiset kusipäät saavat normaalia enemmän puhuttavaa aikaiseksi, kun tekevät jotain oikein repäisevää, josta sitten jauhetaan se oma aikansa. Mitä enemmän jauhajia siinä piirissä on, sen enemmän tarina matkan varrella muuttuu. Jossain kohtaa tuo tapahtuma Huittisten Lidlissä meneekin niin, että sillä asiakkaalla oli puukko, jota se siinä raivotessa kovasti heilutteli. Toisen kertojan mukaan siellä oli ammuskeltukin. Juu ja mitä kukakin oli sanonut ja ollut, niin siitä on monta eri versiota. 🤡

Se sirkus saadaan niin helposti aikaiseksi.

Vierailija
137/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava.

Ai niinkuin käyttää paperia ja kynää ja omia aivoja? Sekö tekee ihmisestä i*iootin? Eipä paljon heilu siellä sinunkaa pääkopassa.

-sivusta-

Voi v..tu kun tämä on ihme palsta. Ensin on kyse yhdestä asiasta, niin kohta siihen ruvetaan ottamaan muita asioita mukaan ja sitten on ihmisten kesken hirvee sotatila päällä.

Näköjään suljetulta osastolta pääsee nettiin kirjoittamaan paskaa, että saa purkaa muihin sitä omaa pahaa oloaan. Kyllä on hoidon taso huonoa tai olematonta.

Vierailija
138/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus päivä asiakaspalvelussa. Että miettikääpä sitä.

Vierailija
139/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja itse syyllistyy asikkaan solvaukseen

Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään.

Onhan tuo asikkaan käytös asistonta eikä tarvitse kenenkään tuollaista sietää. Mutta se että vihjaillaa että asiakkaalla ei olisi järkeä päässä, niin ei myöskään ole asiallista käytöstä liikkeen edustajalta. Yrityksen edustajana/työntekijänä voi ajatella mitä vaan, mutta ääneen et sitä sano saati kirjoitat asian vielä someen.

Tätä ihmettelin myös! Joo asiakas teki väärin, mutta kuka helvetti kirjoittaa tollaista tekstiä someen kaupan edustajana??? Eikö ihmisillä oikeasti ole enää mitään rajoja ja käytöstapoja? Tämä kaupan ihminen nolasi nyt myös itsensä ja kauppansa.

Pistää vihaksi, kun kognitiivisen ja teknologisen aikakauden ansioista meillä olisi edellytyksiä vaikka miten hyvään kehitykseen, mutta ei. Porukka sen kuin taantuu ja rappio näkyy joka paikassa. 🤦

Vierailija
140/261 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava.

Työnantaja on palkannut aspan likasankoksi, johon kaikki kiukkuiset asiakkaat voivat oksentaa kiukkunsa.

Yritysten reklamaatioiden hoito on tehty sellaiseksi ettei se onnistu helposti, eikä johda tyydyttyvään lopputulokseen, joten kiukku purkautuu siihen, joka on saavutettavissa.