Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut kiva juhannus? Kerro siitä!

Vierailija
25.06.2022 |

Me ulkoilimme eilen paljon ja meni auringon osalta melkein yli. Oli kuitenkin ihan kiva aatto. Tänään ei erikoista ohjelmaa.

Entä teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut hyvin kerrostaloasunnossa. Ei itikoita, täysi rauha. Porukat lähti eilen maalle. Yksin on kiva olla.

Vierailija
2/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerellä nautimme,uitu paljon,syöty edullisesti ihanissa ravintoloissa, eilen oli upeat ilotulitukset!ei itikoita,paratiisi tämä on kunpa voisi jäädä pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavasti, eilen olin töissä ja tänään sekä huomennakin.

Vierailija
4/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusruokaostokset eilen. Sit kala savustumaan. Myöhäisen lounaan jälkeen päikkärit. Iltamassa käytiin veneilemässä. Omassa kerrostalokodissa, tosin kävelymatka rantaan ja veneelle. Ihanaa!

Vierailija
5/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa saaressa alasti koko juhannus, niin kuin nytkin. Kahestaan miehen kanssa.

Vierailija
6/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla Puulan tyynessä vedessä auringonlaskusta melottiin lähisaareen, jossa pulahdettiin uimaan. Yöllä omassa sängyssä rakasteltiin. Naimisissa 23 vuotta, ja romantiikkaa edelleen

Vierailija
7/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin päivällä ystävien mökillä, iltapäiväksi kotiin. Loppuillan vaan ihan normioleskelua kotona ilman ohjelmaa. Tänään ihan normaali lomapäivä. Kukkapenkkejä siivoilin, ehkä pesen kohta pari mattoa.

Vierailija
8/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti olla yksin koko juhannus.

Olen kirjoitellut keväästä asti yhden mukavan miehen kanssa. On tavattu aiemminkin. Kahvin ja hyvän juttuseuran merkeissä.

Eilen laittoi yllättäen viestiä, että kelpaisko seura. Oli mukava ilta, joka pääty siihen, että tehtiin vähän juhannustaikoja ja aamulla herättiin toistemme vierestä.

Tuli yllättäen oikein kiva juhannusaatto... Ja matka jatkuu meillä samaan suuntaan. Tää ei ollu vielä tässä

Vierailija
9/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen rauhallisesti. Ulkoilin eilen päivällä ja simahdin täysin joskus klo 23 aikaan telkkua katsoessani. Kumppani oli katsonut vielä Teksasin moottorisahamurhaaja-elokuvaa myöhään.

Vierailija
10/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa saaressa alasti koko juhannus, niin kuin nytkin. Kahestaan miehen kanssa.

Miksi pitää olla alasti? Outoa.

Vierailija
11/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok juhannus, parasta oli että juuri ennen juhannusta sovimme ystäväni kanssa tyhmän ja turhan riidan, kivi putosi sydämeltä.

Vierailija
12/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivystänyt palstalla ja ilmiantanut kaiken mistä en pidä.

Vierailija
13/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona omakotitalossa kastelemassa puutarhaa ettei kuivu ja grillaamassa safkat tai sisällä katselemassa telkkaria ja nettiä. Ihan tavallinen viikonloppu. Katselen ajankohtais ohjelmia mitä en ole viikolla jaksanut katsoa tai ehtinyt MTV3 ja Areenasta. 

Vierailija
14/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoitellut keväästä asti yhden mukavan miehen kanssa. On tavattu aiemminkin. Kahvin ja hyvän juttuseuran merkeissä.

Eilen laittoi yllättäen viestiä, että kelpaisko seura. Oli mukava ilta, joka pääty siihen, että tehtiin vähän juhannustaikoja ja aamulla herättiin toistemme vierestä.

Tuli yllättäen oikein kiva juhannusaatto... Ja matka jatkuu meillä samaan suuntaan. Tää ei ollu vielä tässä

Niin voi sitä puhelimen vierestä heräämistä tavallaan kutsua toisen vieressä heräämiseksi.

Vierailija
15/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne tuttujen mökille muutaman keksipaketin kanssa ja kivaa on ollut. Ylihuomenna jos lähtisi kotio.

Vierailija
16/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kuvat kuuma nuori ja vanha miehet hentai https://chrismckenzie.com/

17/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva! Eilen olin koko päivän työpaikalla asiakkaana 🎢🎡🎠😎 tänään en ole tehnyt vielä juuri mitään. Kohta vois mennä kävelylle.

Vierailija
18/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula 57 v kirjoitti:

Olen päivystänyt palstalla ja ilmiantanut kaiken mistä en pidä.

Sama.

Vierailija
19/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yksin kotona, telkkaria katsellen ja odotellen jos puhelin sois ja tulis työhommia. Päivystys viikonloppu.

Vierailija
20/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi sitä puhelimen vierestä heräämistä tavallaan kutsua toisen vieressä heräämiseksi.

Kyllä hän oli siinä ihan ilmi elävänä. Ihan mahtava tyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi