Jos mies pettää niin pettääkö mies aina?
Kommentit (14)
Jos pettää kerran niin kynnys seuraavaan kertaan on huomattavasti matalampi.
Kenestäkään ei voi luvata, ettei koskaan petä. Uskottomuus tapahtuu, jos mies on luonteeltaan tietynlainen, impulsiivinen, vaihtelunhaluinen (näkyy kaikkialla muuallakin elämässä), jos suhde ei toimi tai sitten silloin, jos hän rakastuu toiseen naiseen. Hän voi olla myös ihminen, jolla on persoonallisuushäiriö, jolloin toisilla ihmisillä on hänelle vain välinearvo.
Jos parisuhde on kunnossa niin ei ole tarvetta pettää kummallakaan osapuolella!.
Vierailija kirjoitti:
kaikki miehet ovat sikoja
t: feministi
Onneksi naiset rakastaa eläimiä.
Jos pettää kerran ja saa anteeksi, niin pettää myös jatkossa. Oli sitten kyseessä mies, nainen tai joku muu tuhansista muista...
Toisaalta jos pettää kerran, niin tuskin nyt jatkossa ihan joka kerta pettää (aina), mutta varmasti silloin tällöin.
Muistutus: Anteeksisaaminen ei ole tae muuttumisesta. Ei kriminaalikaan muutu vankilassa vain istumalla ja vapautumalla. Muutos on merkki muutoksesta. Vanhat merkit eivät ole merkki muutoksesta vaan vanhasta.
Suurin osa miehistä pettää eikä naiset ole oikeastaan yhtään sen parempia. Pettäminen laskee kynnystä pettää uudelleen, mutta on tietenkin olemassa ihmisiä jotka oppivat virheistään.
On paatuneita pelimiehiä. On suhteeseen ja riitelyn pettyneitä. On kertahairahtaja. On liian nuori sitoutumaan, haluaa mennä elämässä vielä. Miestyypit. Arvomaailmat. On baarimies. On uskollinen. Riippuu. Ego? Osa haluaa usean ja osa yhden.
Miehistä en tiedä, itse en usko että pettäisin enää nyt vanhempana.
N50
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt vaikka olisi ollut tilaisuus.
Sama, t nainen. Mutta vanhemmiten olen tästä huolimatta oppinut ymmärtämään, että en halua olla parisuhteessa mieheen. Mies ei täytä tarpeitani tai luo edes läsnäolollaan minulle hyvää oloa. Olen mieluummin yksin, ilman sukupuoli- ja seksuaalisuhteita, keskityn elämän muihin aspekteihin.
Miehen kuten koirankin koulutus tapahtuu lapsuudessa ja sen suorittaa se taho, jolla on tähän ylivalta eli joka hallinnoi tämän ravintoa. Jos miehellä on useita ruuanlähteitä, niin hyvin todennäköisesti hän ei saa mitään koulutusta vaan elää täysin vaistonvaraista elämää. Ja mies on vaistonvaraisesti polygaminen.