Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei juo.

23.06.2022 |

Onko olemassa normaalia työssäkäyvää miestä joka ei käytä alkoholia. Ollenkaan. Sellasta miestä että se enemmänkin dissaa koko päihdettä. Sanokaa että on. En ole vielä valmis suhteeseen mutta haluan etukäteen jo tietää että onko sellaista ihmistä olemassakaan? Tiedän sitten varautua joko vanhanapiikana hautaamiseen tai elämäni parhaimpaan parisuhteeseen.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanotte miehestä, joka juo joka pe ja la ja molempina päivinä 5x 0,5 l = 2,5l olutta/lonkeroa?

Siis joka viikonloppu ja lomilla löhes joka päivä eli 3-4 viikkoa tuo sama määrä?

Todennäköisesti alkoholisti.

Suuttuuko hän, jos asiaan puuttuu?

Vierailija
102/104 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi satunnainen saunakalja mutta en halua miestä joka juo itsensä humalaan. Ikinä. Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa. Itse en ole käyttänyt alkoholia sitten teinivuosien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sumutusketju, kaikilla yhtäkkiä raitis mies... Älä ap usko. Suosittelen lukemaan vaikka viime joulun "anna lapselle raitis joulu" -ketjuja, jossa kaikki vastaukset ovat alkohon käyttöä puolustelevia. En ole vuosikymmeniin tavannut yhtään päihteetöntä miestä. Muista myös, että osa heistä jotka eivät ota alkoa käyttävät kyllä muita päihteitä.

Vierailija
104/104 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän