Mies joka ei juo.
Onko olemassa normaalia työssäkäyvää miestä joka ei käytä alkoholia. Ollenkaan. Sellasta miestä että se enemmänkin dissaa koko päihdettä. Sanokaa että on. En ole vielä valmis suhteeseen mutta haluan etukäteen jo tietää että onko sellaista ihmistä olemassakaan? Tiedän sitten varautua joko vanhanapiikana hautaamiseen tai elämäni parhaimpaan parisuhteeseen.
Kommentit (104)
Täällä olis yksi raivoraitis absolutisti mies. Koskaan en ole alkoholia juonut. En myöskään tupakoinut. No eipä ole ollut sitten suhteitakaan kun baareissa en käy enkä ole uskossa, että niistäkään piireistä ei ketään löydä. M36
On varmaan, mutta en ole vielä tavannut. Itse juon maltillisesti, ehkä muutaman kerran vuodessa.
M34
Ei ihme jos ei löydy puolisoa, jos pitää olla oon ehdoton jossain asiassa. Jos ei juo niin jotain muuta valitettavaa varmasti löytyy.
Kiltit miehethän juuri ovat sellaisia hyvätapaisia miehiä, jotka eivät juo, ole koskaan humalassa eivätkä humalassa sitten ala riehumaan. Siis vaikka humalassa hakkaa naistaan tai hakkaa kirves kädessä naista tai lasta ulos talosta vaikka ulos pakkaseen. Mutta sellainen mies ei naiselle kelpaa, koska pitää olla jännä mies, joka on usein humalassa ja humalassa riehuu tuolla edellä mainitulla tavalla koska eihän se ole mies eikä mikään joka ei naistaan ja lapsiaan (ainakin tyttäriä) käytä nyrkkeilysäkkinään.
Mieheni juo äärimmäisen harvoin ja saattaa ottaa korkeintaan yhden oluen, jos on kavereiden kanssa ulkona. Minäkään en ole koskaan ollut mikään alkoholin suurkuluttaja enkä edes opiskeluaikoina juonut alkoholia mitenkään humalanhakuisesti.
Meille kummallekaan alkoholi ei ole ollenkaan tärkeää ja pärjäämme mainiosti ilman
Itse en juo mutta en kyllä viihdy päihtyneiden seurassa niin en käy juuri missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihan tavallinen raksainsinööri. Ei oo intourheilija eikä himouskovainen. Alkoholia ei oo käyttänyt seitsemääntoista vuoteen. Ei ennen sitäkään käyttänyt mitenkään ongelmaksi asti. Huomasi vain, ettei tarvitse alkoholia mihinkään. Sinällään meidän elämä ei ole muuttunut miksikään. Mies on ihana ja parisuhteemme on hyvä. Itse en ole absolutisti, mutta juon tosi harvoin. Yleensä vain, kun ollaan paremmassa ravintolassa, silloin otan lasin viiniä.
Tämä tarvitsemisen kertominen syyksi on aina vähän erikoista. Yleensä se tulee sellaisen suusta joka on ylemmyydentuntoinen toisia kohtaan. Vähän sama kuin käytetään sanaa ainakin, tyyliin minä en ainakaan/ no minä ainakin!
Ei kai kukaan elääkseen TARVITSE alkoholia, tai edes muutenkaan, moni vain tykkää käyttää alkoholia koska siitä tulee hyvä olo. Vai väitättekö te tätä tarvitsemisperustetta käyttävät että jokainen teidän tekemänne asia on tarveperusteinen? Ei taida olla ;)
Hyvä olo? Alko pöhnä? Toinen silmä harittaa otään toinen länteen? Samat vuosien takaiset jutut kerrotaan jälleen kerran? So boring!
Alkoholi on hermomyrkky, tuhoa joka ikinen alkoholiannos tuhansia aivosoluja, tekee ihnisestä estottoman hönön jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä semmoiseen mieheen pidä luottaman joka ei juo.
Höpö höpö väite.
Mitä sanotte miehestä, joka juo joka pe ja la ja molempina päivinä 5x 0,5 l = 2,5l olutta/lonkeroa?
Siis joka viikonloppu ja lomilla löhes joka päivä eli 3-4 viikkoa tuo sama määrä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä semmoiseen mieheen pidä luottaman joka ei juo.
Juopot ja baareissa juoksijat vasta luotettavia ovatkin 🙄
Löytyisikin raitis mies, ärsyttävää katsoa miestä joka juo itsensä humalaan joka päivä ja vielä viinan voimalla. Olen pysynyt nunnana aika kauan, jos mies on tosissaan niin mies saa luvan koskea, muuten ei saa. Säästän itseäni sille oikealle, jalat pysyvät kiinni. Tiedän että minussa ei ole vikaa, vaan miehissä on.
Jos exä haluaisi minut takaisin, en luottaisi.
Tapailen miestä joka juo, huomaan saman kaavan... haukkuminen ja alistaminen alkaa.
En jaksa sellaista miestä, pysyn kaukana.
- Nainen
Väitän, että n. 50-65 vuotias mies joka ei juo, on entinen alkoholisti. Tuon ikäiset on juoneet nuoruudessaan ja keski-ikäisenä koska muuta vaihtoehtoa ei ollut. Tai sitten oli joku sairaus tai uskonto mikä esti, mutta en nyt puhu heistä. Jos joku esittää, että ollut esim 25 vuotta juomatta, valehtelee. Ollut ongelmajuoja ennen, että jos se on sitten hyvä sinusta niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on aika vähän. Haluan vähän samantyyppisen. Ei tarvitse olla ihan absolutisti. Vastimus: pystyy olemaan monia monia kuukausia ottamatta yhtään. Tai jopa vuosia. Olen varautunut, että elän lopun elämäni yksin. Sekin sopii hyvin 😊
N46
Sama juttu. Humalahakuinen juominen on turn off ja samoin se, että yhden juominen ei onnistu ikinä vaan aina pitää saada vielä toinen, kolmas jne.
Ja jostain kumman syystä näillä juomatavoilla varustetuista ei tule käytännössä ikinä sellaista mukavaa ja seurallista ihmistä, jonka seurassa on helppo viihtyä vaan aina lopputulos on sellainen yksitotinen jurottaja joka jankkaa jotain joutavuutta/haastaa riitaa sekä hukutti huumorintajunsa kokonaan johonkin.
Miksi pitää juoda tuolla tavoin kun siitä ei tule kuin pahalle päälle?
Tietää jos mies juo, niin aina saa olla huolissaan missä mies menee ja missä kunnossa on 🙄
Naiset toivovat miestä, joka ei juo. Se on ok. Mutta jos on raitistunut alkoholisti, on silti naisten silmissä paarialuokkaa loppuikänsä, vaikka lopputulos eli juomattomuus on sama. Tätä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat miestä, joka ei juo. Se on ok. Mutta jos on raitistunut alkoholisti, on silti naisten silmissä paarialuokkaa loppuikänsä, vaikka lopputulos eli juomattomuus on sama. Tätä ihmettelen.
Kuinka niin? Mulle kävisi raitistunut alkoholistikin, mutta heitä tuskin on oman ikäluokkani miehissä niin paljoa, että joskus sattuisi kohdalle. Tietysti edellytyksenä on, että on saanut elämänsä kokonaisuudessaan kuntoon.
Mieltä piristävä aloitus, kun jostain syystä nettitreffimaailmassa ym. se alkottomuus tulkitaan usein naisten toimesta huonoksi ominaisuudeksi. Kerran jos toisenkin on mukava juttelu päättynyt "paljastukseen", että en muuten juo. Mutta varmaan näin on ollut molemmille parempi.
Raitis nelikymppinen, uskonnoton, työssäkäyvä fiksu nainen, sellaisen kun jostain löytäisi eikä tarvitsisi yksin vanheta..
M42
Joo, tai kiruttajat ja lasten raismarit!!! Niin kerta! Jokainen tyylillään, tottakai :) :) :)