Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sähköpyörässä järkeä, jos pyöräily on ennen kaikkea liikunta ja painonpudotusmuoto?

Vierailija
23.06.2022 |

Kipuillut sen kanssa, että hommaanko maantiepyörän sähköllä vai ilman. Minulle pyöräily on vain liikuntamuoto. Muuten liikkumiset tapahtuu autolla. Mahtaako olla mitää järkeä sähköpyörässä silloin?

Kommentit (1536)

Vierailija
1201/1536 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lähtee kun oot poikain kanssa 2viikkoo viihteellä. Kun koitat soittaa kotio ennen kotiutumista,eikä kukaan vastaa, on läski lähtenyt

Vierailija
1202/1536 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuikelo kirjoitti:

Läski lähtee kun oot poikain kanssa 2viikkoo viihteellä. Kun koitat soittaa kotio ennen kotiutumista,eikä kukaan vastaa, on läski lähtenyt

Onko sulla siis edelleen pelkkä lankapuhelin käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1536 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hełvețın KIPUILLUT?!?!?!?!?? Ei v...u...

Vierailija
1204/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörällä voi menettää henkensä:

https://yle.fi/a/74-20059087

Vierailija
1205/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "ikiopiskelijoiden"mielestä sähkökäyttöinen kuntopyörä on huippu keksintö kun fuudorasta tilattuja "mättöjä" popsiessa pleikkarin ohella kuntoa kohentaa jotta viimeistään iltapäivällä jaksaa hiipiä alakerran bubiin siiderille.

Terv. Vaasankadun ikiVIHREÄT

Ps. on hyvä että ei tarvinnut kadulle mennä istumaan vaan päästiin lämpöiselle steissille opiskelija tukiamme puolustamaan.

Vierailija
1206/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörällä voi menettää henkensä:

https://yle.fi/a/74-20059087

tai millä tahansa, missä on epäkuntoinen akku?

Vierailija
1207/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai väärä laturi, tai vääränlainen pistoke, tai ei ollu palovaroittimia..

Vierailija
1208/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos haluaa pyöräilystä liikunnallisesti kaikki, niin ei sähköpyörää.Itse kuljen pitkät työmatkat sähköpyörällä ja kyllä sekin tuntuu,joten sähköpyörien mollaajat suut suppuun. On autoilua ekolokisempaa ja kuntoakin parantaa.

Vierailija
1209/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköavusteinen fillari on trendi ja staussymboli. Aivan kuin älykellokin jota ilman ei tiedä onko nälkäinen. Onneksi sentään on vielä tavallisia istuimia ettei tarvitse sähkötuoliin istahtaa. Vaikka olisihan sähkötuoli tosiamerikkalaista ja siis tavoiteltavaa.

Vierailija
1210/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköavusteinen fillari on trendi ja staussymboli. Aivan kuin älykellokin jota ilman ei tiedä onko nälkäinen. Onneksi sentään on vielä tavallisia istuimia ettei tarvitse sähkötuoliin istahtaa. Vaikka olisihan sähkötuoli tosiamerikkalaista ja siis tavoiteltavaa.

Se mikään trendi ole, vaan kulkuväline esim töihin.

Vierailija
1211/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily EI ole vain liikuntamuoto.

Se on hauskuutta, leikkiä. Totuus. 

Apupyörillä tai ilman. Sähköllä tai ilman.

Vierailija
1212/1536 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily EI ole vain liikuntamuoto.

Se on hauskuutta, leikkiä. Totuus. 

Apupyörillä tai ilman. Sähköllä tai ilman.

Aina tulee Kiina ja kommarit mieleen. 

Vierailija
1213/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kunnosta.

Jos on hyväkuntoinen, sähköstä on vain haittaa.

Jos on huonokuntoinen, sähköpyörä avustaa juuri sopivasti, jotta liikunnasta tulee hauskaa, mutta vaatii kuitenkin usein niin paljon omaakin voimaa, että kunto kehittyy.

Vierailija
1214/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtoehdot oli kuolema tai sähköpyörä 10 vuotta sitten.

Arvaat kumman valitsin, nyt naatin päivittäin ;-)

Vierailija
1215/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on paras mahdollinen valinta kuntoiluun. Sun ei tarvitse miettiä sitä, että jaksatko polkea takaisin, vaan voit polkea niin pitkälle kuin ikinä jaksat ja takaisin ajat sähköllä ns, palautellen, näin lenkkisi ei jää vajaaksi.

Paras mahdollinen sinulle,ei välttämättä kaikille muille.

Vierailija
1216/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mun ystävältä sähköfillarin. Hänellä on varakas mies ja oli ostanut ystävälleni tuon pyörän. Ystävä ei innostunut vaan antoi sen mulle. Olin aika ihmeissäni kun niin kalliin pyörän viitsi vaan antaa, kieltäytyi ottamasta rahaa.

No, kyllähän tuo sähköavustus ajoa helpottaa,varsinkin ylämäessä. Olen aika huonokuntoinen eli kyllä sähköfillari mulle passaa. Joitakin vinoja katseita on tullut normipyöräilijöiltä.

Vierailija
1217/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaihtoehdot oli kuolema tai sähköpyörä 10 vuotta sitten.

Arvaat kumman valitsin, nyt naatin päivittäin ;-)

Tässä jutussa  ei nyt selvinnyt, kumman valitsit? Vai naapurin lesken....jota "poljet"

Vierailija
1218/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajetaanko tour de France nykyään sähköpyörällä? 😂😂😂

Mites tuo nyt liittyy ketjun aiheeseen?

Puhutaanhan moottoriurheilustakin.

Nämä _urheilulliset_ täällä selittää kuinka mopoilu kohottaa kuntoa. Naurettavaa.

Vierailija
1219/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pelkkään kuntoiluun sähköpyörää hankkisi, vaikka se hauska menopeli onkin ja oivallinen vaikkapa siihen työmatka-ajoon ja muuhun hyötypyöräilyyn. Toki olen kohtuullisen hyväkuntoinen, joten jaksan helposti ja mukavasti pyöräillä lenkkiä ilman sähköavustustakin, jos ihan rapakunnossa lähtisi kuntoaan kohottamaan niin sitten sähköpyörä voi olla tarpeen. 

Vierailija
1220/1536 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yamaha pw-st kirjoitti:

Kuljen sähköpyörällä työmatkaa ympäri vuoden.  Vain muutama päivä jää vuodessa väliin sääolosuhteiden takia.  Sähköpyörä korvasi perheen kakkosauton, joka myytiin pois tarpeettomana.  Halusin sähköpyörän, koska en osaa ajaa normipyörällä niin hissukseen, etteikö työmatkalla ehtisi tulla kunnon hiki pintaan.  En halua suihkussakäyntirumbaa työmatkailuun.  Lisäksi käyn nyt 20 - 30 km lenkkejä ihan muuten vaan.  Sähköpyörällä voi tutustua omaan asuinalueeseen vähän laajemmin kuin mitä tulisi kävellen tai normipyörällä tehtyä.  Kyllä tuommoisen 25-30 km:n ajolenkin jälkeen tuntee myös liikkuneensa. Ennen sähköpyörän hankintaa oli pyöräilyyn ehtinyt tulla 30 vuoden tauko.

Kyllä 20-30 km lenkki pitäisi ihan luomustikin onnistua ilman sähköä, ellei polvissa ole todella pahaa kulumaa tms. vaivaa. Ei tuo ole vielä mikään erityisen pitkä matka pyöräillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän