Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?
Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Kuolaan vieläkin ja jäykistyn, takana jo 24 vuotta tätä. Voin olla ihan rauhassa töissä ja kalassa mutta lähestyessäni kotia ja vaimoa niin se sama ihastumisen tunne ajaa eteenpäin. Keskustelutkin vaimon kanssa erilaisia kuin muiden kanssa, reunostoilla sellaisia sydämiä ja kultakoristeita.
Usein myös hetkittäin tulee uusia ihastumisia kun vaikka näkee sopivan hymyn tai pepun vilahduksen, tällöin voi punastua ja hieman änkyttääkkin.
Alunperin olen vaimoni iskemä joten uskon että hänellä on samantapaisia ajatuksia.Ehkä rakastumisen (vaimo) ja ihastuksen (hymyt ja peput) termit hiukan sekaisin, mutta sinnepäin. Mutu.
M
Olin eräälle rippileirillä kutsuttu kitaristi, lapsia vuoden vanhempi. Tuleva vaimoni iski minut. Tarkoitan että nuorena aina häntä ajatellessani näin tietynlaisen kuvan mielessäni hänestä mutta nykyään huomaan että tuo kuva sillain muuttuu, nykyinen kuvani hänestä on aivan lähiajoilta.
Tarkoitan siis sellaista että lukee kirjaa ja ajattelee että jos näin kävisi meille tai jossain romanttisessa komediassa ajattelee että jos tuo olisi hän niin näen tuon kuvansa mielessäni ja se vaihtelee.
Pitkään ajattelin häntä tummana ja pitkätukkaisena ja aika vasta tajusin että hän taitaa olla pysyvästi tai ainakin toistaiseksi erivärihiuksinen, nyt kun ajattelen häntä niin ajatukseni on auton taustapeilistä heijastuvat hymyilevä kasvo. Huomenna se voi olla peppu jonka näen saunassa yhdistettynä tuohon hymyyn ja noihin kasvoihin.
Joskus ajattelen että olen ollut varsinainen hyväntekijä entisessä elämässäni kun löysin näin ihanan vaimon.
Kun luen kirjoja ajattelen meidän tarinaamme ja kaikessa romanttisuudessa ajattelen häntä.
Ihastun usein, päivittäin.
Ei miehet ihastu ja rakastu. Heitä kiinnostaa ainoastaan se seksi ja omistushalu.
Vierailija kirjoitti:
miehet ihastuu naisen ULKONÄKÖÖN, ei naiseen
siinä on vissi ero
Totta. Naiseen rakastutaan. Voi tosin naisen luonteenpiirteeseen tai vaikka nauruunkin ihastua.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ihastu ja rakastu. Heitä kiinnostaa ainoastaan se seksi ja omistushalu.
Pelimiehillä välttämättä tuota pidempiaikaisen omistamisen halua ole.
M
Vierailija kirjoitti:
miehet ei ihastu eikä rakastu
heitä vaan panettaa
Seksihaluja on kovasti, panettamishaluja satunnaisesti.
Et taida miesten seksihaluja ymmärtää. Panomiehet on vaan yksi ryhmä. Poistan heidät kaveripiiristäni.
M, vähän pervo kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä on vissi ero
Rakkautta ne ei tunne lainkaan. Paitsi ehkä äitiinsä tai lapseensa.
Miehen rakkaus on genom eikä tunne. Teko tosin tuntuu. Tunnettani äitiäni kohtaan en kuvaa sanalla rakkaus.
M, ei äidin suhteen pervo
Typerä virne jatkuvasti naamall ja suorastaan yliluonnollisen hyvällä tuulella. Spontaaneja erektioita mitä sopimattomammissa tilanteissa kun se tyttö nousee mieleen ja käytännössä hän on silloin mielessä koko ajan. Öisin näin jatkuvasti unia hänestä. Tekstiviestittelyä, soittelua, sähköpostia jne. jne. jne.
Nykyisen vaimon skodasin aikanaan baarista ja seuraavat kaksi viikkoa oli tuollaista. Pönttö totaalisen sekaisin. Olo oli kuin seinään juosseella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä on vissi ero
Miehen rakkaus on genom eikä tunne. Teko tosin tuntuu. Tunnettani äitiäni kohtaan en kuvaa sanalla rakkaus.
M, ei äidin suhteen pervo
Teko eikä tunne
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ensimmäisenä mielessä aamulla, kun herään ja viimeisenä illalla, kun nukahdan. Kun mietin syytä onneeni, muistan hänet. Mikään vastoinkäyminen ei tunnu ylivoimaiselta, sillä minulla on kuitenkin hänen rakkautensa. Tältä tuntuu, kun mieheltä viedään jalat alta, viedään taivaisiin.
M43
paskaa. sä haluat vaan pesää.
Eikä yleensä toimi, mutta saattaa tuoda herkän miehen maineen, mikä tuo pesää.
M
Vuonna 1992 taisin olla. Sen jälkeen en ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Typerä virne jatkuvasti naamall ja suorastaan yliluonnollisen hyvällä tuulella. Spontaaneja erektioita mitä sopimattomammissa tilanteissa kun se tyttö nousee mieleen ja käytännössä hän on silloin mielessä koko ajan. Öisin näin jatkuvasti unia hänestä. Tekstiviestittelyä, soittelua, sähköpostia jne. jne. jne.
Nykyisen vaimon skodasin aikanaan baarista ja seuraavat kaksi viikkoa oli tuollaista. Pönttö totaalisen sekaisin. Olo oli kuin seinään juosseella.
Aito luomuprosessi. Kiva!
M, vähän kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä on vissi ero
M, ei äidin suhteen pervoTeko eikä tunne
Sama
niin. teitä panettaa. ei ole ylläri ettei miehillä ole tunteita.
Olen. Välttelen ihastuksen kohdetta.
Kyllähän toki olen ollut palavasti ihastunut ja rakastunut. Kaikki kerrat ehkä ikävuosissa 15-25.
Sen jälkeen on ollut vähemmän teini-iän tunnekuohuja ja elämä tasaisempaa kaikin puolin.
Peruskouluikäisenä.
1. kerran n. 10- vuotiaana.
Sitten useampaan tyttöön yläasteikäisenä.
Jos ihastukseni koulussa istui sivulla, sen puolen poski kihelmöi ja päässä humisi.
En olisi kyennyt mitenkään lähestymään ihastustani, tunne halvaannutti täysin.
En ole aikuisena tuntenut vastaavaa, en edes nykyisen, pitkäaikaisen puolisoni kanssa, vaikka voinkin sanoa rakastavani häntä syvästi.
Olen ollut tositositosi rakastunut.. Joskus aikaisemmin.
Nyt elän sinkkuna TÄYDELLISTÄ omatoimista elämää, ja nautin joka päivästä.
Kiitos naiset, avasitte silmäni.
Olen. 15 vuoden jälkeenkin ajattelen häntä toisinaan ja välillä näen unta, josta herääminen on yhtä tuskaa. Vaikea kuvitella, että tuntisin samoin ketään muuta kohtaan enää ikinä.
M39