Moni nainen tinder profiilissa mainitsee syvälliset keskustelut mutta mitä sillä tarkoitetaan?
Mistä pitää keskustella ja mitä tarkoitetaan syvällisellä? Kuulostaa mielestäni tylsältä
Kommentit (171)
Voi olla kyse integraaliyhtälöistä, DFT/MD-simulaatiot, hiukkasfysiikan teoriat, suhteellisuusteoria, kvanttifysiikka, ohjelmointikielten kääntäjät (syntaksi & semantiikka, koodin generointi, FLEX, YACC, JavaCC), käyttöjärjestelmät (semaforit, virtuaalimuisti, tiedostojärjestelmä, skedulointi, systeemikutsut), informaatiotekniikka (hahmontunnistus, digitaalinen kuvankäsitely, signaalien tilastollinen mallintaminen, digitaalinen signaalinkäsittely&suodatus, tietokonenäkö, neuroverkot, koneoppiminen, bayesiläiset menetelmät), tietokonegrafiikka, olio-ohjelmointi, funktionaalinen ohjelmointi, tietorakenteet & algoritmit, tekoäly, mekaniikka, elektrodynamiikka, monte carlo-menetelmät, kiinteän olomuodon fysiikka, fysiikan matemaattiset menetelmät, geologia, meterologia,tähtitiede, biokemia, jne.
sitä että sun pitää osata puhua muustakin kuin autostasi ja kaljasta
Ne, jotka mainitsee syvälliset keskustelut, eivät yleensä niitä käy.
En ole tinderissä mutta itse ainakin keskustelisin mielellään esim. historiasta, yhteiskunnallisista asioista, yhteiskuntasosiaalista asioista, tieteestä yms jutuista. Voisin myös mielelläni kuunnella fiksun ihmisen ajatuksia omasta erikoisosaamisesta esim. lääketiede, kemia, oikeustiede, hallintotiede, filosofia, paykologia, teologia yms.
Yli 90% massasta tarkoittaa syvällisillä keskusteluilla jotain opittuja litanioita, jotka pitää suorittaa olevinaan ja sitten on hyvä kun on suoritettu ja ollaan "aikuisia".
sitten vähän punaviiniä ja sitä kosketusta sinne myös, kyllä olisia kiva ruikkia säkit tyhjix, kassit tyhjentävä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua yhteiskunnasta, arvomaailmasta, kehityksestä, taloudesta, politiikasta, käyttäytymisen psykologiasta, tunteista, maailmasta.
Hyvin harva mies osaa keskustella kiinnostavasti ja niin että osaa sanoittaa omia näkemyksiään ja vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta myös minun näkökulmastani. Saatoin hiljattain tavata yhden helmen, joka osaa.
Näin minäkin käsitän syvällisen keskustelun. Aiheita voi olla eriaisia, mutta keskustelussa tulee esille, että asiaa on pohdiskellut monelta kantilta, miettinyt (asiasta riippuen) syy-seuraus -yhteyksiä jne jne. "Tavallisessa" keskustelussa yleensä vain todetaan asioita.
Minä tykkään keskustella muös asioista joita en ennen ole tullut ajatelleeksi. Siinä voi keskustelun lomassa pohtia ja pyöritellä maailmankaikkeuden ilmiöitä tai ihmisen syvintä olemusta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten syvälliset keskustelut: no kun mua siis niiiin ahdistaa tämä nykymaailma, ilmastonmuutos, vähemmistöjen oikeudet, siis niin surullista
Miesten syvälliset keskustelut: korruptio, politiikka, tieteen edistymisen vaikutus yksilönvapauteen ja demokratiaan
Aivan kaikki miehet ja aivan kaikki naiset. Ajattele mitä maailma sinulle tarjoaisi, jos vain avaisit silmäsi ja korvasi ja umpimieliset ajatuksesi.
Vierailija kirjoitti:
sitä että sun pitää osata puhua muustakin kuin autostasi ja kaljasta
Enkö minä voi sitten vaatia naista puhumaan autoista ja kaljasta?
Se tarkoittaa juoruilua ja muiden ihmisten haukkumista.
mutta kikuli reagoi seksikyyteen ja rivoihin juttuihin/käytökseen.
Pidän syvällisistä keskusteluista = viidytä minua.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kyse integraaliyhtälöistä, DFT/MD-simulaatiot, hiukkasfysiikan teoriat, suhteellisuusteoria, kvanttifysiikka, ohjelmointikielten kääntäjät (syntaksi & semantiikka, koodin generointi, FLEX, YACC, JavaCC), käyttöjärjestelmät (semaforit, virtuaalimuisti, tiedostojärjestelmä, skedulointi, systeemikutsut), informaatiotekniikka (hahmontunnistus, digitaalinen kuvankäsitely, signaalien tilastollinen mallintaminen, digitaalinen signaalinkäsittely&suodatus, tietokonenäkö, neuroverkot, koneoppiminen, bayesiläiset menetelmät), tietokonegrafiikka, olio-ohjelmointi, funktionaalinen ohjelmointi, tietorakenteet & algoritmit, tekoäly, mekaniikka, elektrodynamiikka, monte carlo-menetelmät, kiinteän olomuodon fysiikka, fysiikan matemaattiset menetelmät, geologia, meterologia,tähtitiede, biokemia, jne.
No jos noi molempia kiinnostaa, niin joo. Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta otsikkotasolla, mutta jos osaat kertoa kiinnostavia anekdootteja jotka liittyvät johonkin tärkeään niin mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Naisten syvälliset keskustelut: no kun mua siis niiiin ahdistaa tämä nykymaailma, ilmastonmuutos, vähemmistöjen oikeudet, siis niin surullista
Miesten syvälliset keskustelut: korruptio, politiikka, tieteen edistymisen vaikutus yksilönvapauteen ja demokratiaan
Hahaha, voi miehet rakkaat, kun tää pätee vain niihin korkeakouluttuihin miehiin, joille ainoa kriteeri naisessa on ulkonäkö. Korkeakoulutetut naisethan eivät tunnetusti kelpuuta mitä tahansa kouluttamatonta, tyhjäpäistä hunksia.
Vierailija kirjoitti:
No ei tästä ainakaan syvällistä keskustelua saa aikaan, kun kirjoittaja on vain haarukoinut kuulemiaan sanoja...
syvälliset keskustelut meinaa jotta rotkosta keskustellaan.
Mä oon nainen ja mäkään en tiedä. Se on varmaan sitä että sun on pakko kertoa ihan kaikki itsestäsi, seksihistoria ja terveystilanne ja lapsuuden traumat. Aika hemmetin pelottavan kuuloista. Itse harrastan tällaisia syvällisiä keskusteluja ihan muiden kuin vastikään tapaamani miehen kanssa, miehen kanssa mä keskityn mieluiten seksiin ja rentoon yhdessäoloon.
Minusta syvällisiä keskustelunaiheita ovat mm. elämän tarkoitus, ihmisyyden tila, Jumalan olemassaolo, suhtautuminen kärsimykseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/