Mille alalle et menisi missään tapauksessa?
Kommentit (86)
En ryhtyisi feissariksi tai puhelinmyyjäksi.
- Mihinkään missä täytyy olla alle teini-ikäisten lasten kanssa tekemisissä.
- Ravintolaan
- Puhelinmyyjäksi tms. rikollisena pitämälleni alalle
- Seksityöhön
Prostituoitu
Päihdetyöntekijä
Poliitikko
Puhelinmyyjäksi en voisi ryhtyä. Tai mihinkään muuhunkaan hommaan, jossa pitää tyrkyttää tarpeettomia tuotteita. En voisi myöskään olla töissä missään, missä en pääse vessaan aina tarvittaessa, sillä minulla on tulehduksellinen suolistosairaus, eli aika paljon rajaa pois.
Kun lukee näitä listoja, niin tajuaa että on onnekas saadessaan tehdä kotona töitä ihan omassa rauhassa, ilman meteliä ja ilman ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijäksi. Karmea työ surkealla palkalla.
Pakko kyllä oikoo tätä palkka-asiaa. Itse tienaan sossupäivystyksessä 5400-6500 e / kk. Se ei todella ole surkea palkka muiden yliopistotutkinnon suorittaneiden joukossa. Toki joo vuorotyötä, mutta silti.
Baarimikko, myyntiedustaja, strippari
Vanginvartija
Poliisi
kaikki hoito- ja koulutusalojen työt
(Pl jos ois ihan pakko niin voisin olla töissä jossain virkeiden ikä-ihmisten seniorikodissa jutustelemassa mukavia ja ulkoiluttamassa heitä)
Lentäjä, merimies tai armeijan työntekijä
Poliisi (epäeettisiä ja lain vastaisia toimintapoja), vartija (olen kokeillut), hoitoala (tittelissäni on "hoitaja", mutta en tee varsinaista hoitotyötä), viemärisukellus, mikä tahansa 3-vuorotyö, mikä tahansa liukuhihnatyö, politiikka (koska silloin media käyttää sylkykuppina), rakennustyö, mainosten jakaminen, puhelinmyynti, feissaus.
Hirveimmät työpaikat olisivat päiväkodissa, ravintolassa tai siivouksen parissa. Puhelinmyyntikin olisi tylsää ellei saisi tehdä kotona.
En mihinkään työhön, mikä olisi etiikaltaan tai moraaliltaan kyseenalaista. Tällaisia työnkuvia löytyy melko runsaasti yksityissektorilta ja johtoportaista myös julkiselta puolelta.
Hoitoala - koska ei ole kädentaitoja ja olen todella herkkä, verta vielä kestän nähdä, mutta sisäelimiä tai suolia en sekä olen todella surkea kädentaidoilta ja hajamielinen, eli en sovellu.
Puhelinmyynti - en halua häiriköidä ihmisiä
Mikä tahansa firma, missä on kyseenalaisia toimintatapoja
Mihinkään mikä liittyy monikulttuurisiin moniosaajiin.