Nytkö se alkaa? :O Säätiedote näyttää pk-seudulle 28-29 astetta juhannuksen jälkeen!!!
Kommentit (54)
Juhannuksenakin 24-25 näyttää. Olen valmis hetken helteeseen. Olen aivan loppu tämä palelun kanssa.
Ennuste näyttää vaihtuvat 6 tunnin välein.
Pohjoisimmassa Lapissakin yli 20 astetta D:
Ei näytä. Ilmatieteenlaitoksen ja Forecan ennusteissa ensi viikon alussa on enintään 21 astetta ja sitten taas viileämpää.
Vierailija kirjoitti:
Oi, ihanaa, toivottavasti toteutuu!!! Olisi täydellinen lomakeli.
Hyi! sun ympärillä maailma pyörii, joopjoo-liian kuumaa, ei ole kellekään hyväksi!
Olen nauttinut näistä ihanan raikkaista keleistä. On tullut ihan lapsuuden kesät mieleen <3
Jos heinäkuu on kuuma, en nauti, mutta ei se maailmaa kaada. Olipahan ainakin siedettävän viileä kesäkuu.
Pääseepähän ainakin käyttämään tänä kesänä valmistunutta piha-allasta.
Ja syksyyn ei ole enää pitkä aika!
Jes! Tätä on odotettu. Toivottavasti toteutuu. Olisi ihanaa kun olisi edes yksi lämmin viikko kesässä <3
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä. Ilmatieteenlaitoksen ja Forecan ennusteissa ensi viikon alussa on enintään 21 astetta ja sitten taas viileämpää.
Kyllä näyttää. Windowsin sääsovelluksessa sunnuntaista alkaen Vantaalla +28 ja Keski-Uudellamaalla jopa +29. Helsingissä vain 27, mutta siellähän meri aina viilentää.
ap
Supersää Turun seutu, juhannusaatto aurinkoista, +24 astetta. Lauantai puolipilvistä +26 astetta. Alkuviikko aurinkoista 24 - 26 plusastetta.
Ihan kohtuullisen hyvältä näyttää, ei edes liian kuumaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttää. Windowsin sääsovelluksessa sunnuntaista alkaen Vantaalla +28 ja Keski-Uudellamaalla jopa +29. Helsingissä vain 27, mutta siellähän meri aina viilentää.
ap
Höpö höpö. Käytä palveluja, joissa on sentään tiede arvailujen taustalla.
Huonokuntoiset ylipainoiset alkaa kohta vinkumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! sun ympärillä maailma pyörii, joopjoo-liian kuumaa, ei ole kellekään hyväksi!
Sinunko ympärillä sitten pitäisi pyöriä? Kyllä lämpö on hyväksi monellekin ihmiselle.
Tulossa siis mahtava Juhannuskeli mökille ja veneilyyn! Pysyy mökilläkin hyttyset vähän piilossa päiväsaikaan. Vihdoinkin loppuu palelu.
Miten te palelijat selviätte muista vuodenajoista?
Vierailija kirjoitti:
Olen nauttinut näistä ihanan raikkaista keleistä. On tullut ihan lapsuuden kesät mieleen <3
Jos heinäkuu on kuuma, en nauti, mutta ei se maailmaa kaada. Olipahan ainakin siedettävän viileä kesäkuu.
Pääseepähän ainakin käyttämään tänä kesänä valmistunutta piha-allasta.
Ja syksyyn ei ole enää pitkä aika!
Sori vaan mutta kesäkuuta on jäljellä 10 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo säätiedote on?
Windows 10:n oma sääpalvelu (msn weather?).
ap