Mille alalle et menisi missään tapauksessa?
Kommentit (86)
En menisi enää ikinä töihin koulunkäyntiavustajaksi tai päiväkotiin olen (tehnyt molempia) ja kohtelu oli kamalaa. Lisäksi osa lapsista vaatisi paljon enemmän tukea ja oman avustajan. En kehitysvammatyöhön, mikä myös tuttua minulle . Vanhustyön harjoittelujaksossa tiesin etten ikinä tekisi sitä työtä. Hoitoalalta vaan pois. Toinen olisi varmaan joku raksa-ala, putkimiehen työ tai jotain matemaattista kykyä omaavat alat, en ikinä jaksaisi keskittyä sellaiseen.
Puhelinmyyjä, feissari yms, en ees osaisi myydä joten luultavasti en sais näistä töistä mitään palkkaakaan jos olisi pelkkä provisio XD
En mihinkään hoito ala,En ihmisten kanssa tekemisissä olevat palvelu ammatit. Unelma amattini siis: Siivoja, on itsenäinen työ,postin jakaja ,saa raitista ilmaa.Koska olen erakko!
Rekkakuski
Poliisi
Palomies
Armeija
Ylä-asteen opettaja
Kansanedustaja
Dna, Elisa yms, myyjä
Automyyjä
Onhan tämä ihan loputon lista
Hoitoalalle vaihtamaan paskavaippoja kolmivuorotyönä vanhuksille. Ei kiitos.
Menisin hyvinkin pk-apulaiseksi ja saatan olla menossakin. Lapsiakin hoitaisin, jos mitoitus saataisiin kuntoon. Moni työ on kurjistettu mitoituksella.
Vaippojen vaihtoon tai eritteiden kuorruttamaksi hoitajaksi.
Muistihäiriöisten vanhusten hoitajaksi. Tulisi paha olo kun he ovat niin hauraita ja avuttomia, eivätkä aina ymmärrä missä ovat, se hätä ja pelko.
No en ikäni puolesta kannata ajatella:
Poliisin, merikapteenin, ( lentokapteenin virka ei ole koskaan ollu kiinnostava Edes lapsena.)
Kanttori ( kuulemma kestää niin kauan opiskella kuten seuraavakin )
Lääkäri ( 6 - vuotta) ensin lähihoitajaksi .
Olen yli 40- v joten ikä jo tulee vastaan Poliisitkin eläköityy
aikaisin.
Ja en mä tiiä, olen kai vanhan aikanen , pidän näitä Edelleen miesten hommina (ammattina)
Puuseppä, rakennus mies, kiinteistöhuoltaja.
Rekkamies( no en aja muutenkaan henkilöautoa ei ole koskaan, haaveillut ajaa muita ajokortteja).
Nosturi kuljettaja ,
Johtaja ( yrityksen tai minkään vaan hoitopaikan johtaja niin sosionomi oltava ).
Elikkä tässäpä oli ammatteja , jotka ei kiinnosta.
Lääkäriksi en menisi. Syynä se, että en ikinä pääsisi yli ensimmäisestä potilaasta joka kuolisi hoitovirheeseeni. Siksi arvostan lääkäreitä suuresti.
T: lähihoitaja
Puhelinmyyjä
Hoitoala
Päiväkoti
Poliisi/vartija
Hautausurakoitsija
Hoitajaksi tai lääkäreiksi. En halua olla tekemisissä lääkkeiden kanssa.
Maanilveilijä.
Surkein ammatti mitä kuvitella saattaa ja paksa haisee,,,
Vierailija kirjoitti:
Muistihäiriöisten vanhusten hoitajaksi. Tulisi paha olo kun he ovat niin hauraita ja avuttomia, eivätkä aina ymmärrä missä ovat, se hätä ja pelko.
Tosin ihmetten jos joku pitää näitä muistisairaita hauraina ja avuttomina, kun oikeasti moni on todella väkivaltainen ja vielä voimiltaan vahva. Muistisairaus voi pahentua nopeasti melko nuorellakin. Joku 65 v muistisairas mies on eri kuin vaikka 80 v hauras nainen. Oikeastaan monet silti väkivaltaisia ikään katsomatta. Sivusta.
En menisi millekään sellaiselle alalle, jossa joutuisin hoitamaan tai muuten huolehtimaan lapsista, vanhuksista, vammaisista tai mammuista.