HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys. Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista. Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman. https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9097)
Luimme tuossa blogin sekä jutun. Kokoomus menetti juuri minun sekä puolisoni äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä neuvoisin poliittisia nuorisojärjestöjä panostamaan siihen, että nimenomaan järjestön naiset ottaisivat aktiivisesti kopin uusista nais- tai tyttöjäsenistä.
Ovathan nuorisojärjestöön lähes yli-ikäiset miesjäsenet aivan varmasti innokkaita esittelemään toimintaa vapaa-ajalla ja tutustumaan tulokkaan ajatuksiin. Alkoholin äärellä ja miehen kotona. Kokemusta on.
Entäs sitten kun ne naiset ovat lesboja, biseksuaaleja tai transnaisia?
Tai mitä teet homomiesten ja biseksuaalimiesten kanssa? Eivät voi keskustella edes parikymppisten puolueen jäsenten kanssa?
Tuosta ei ole pitkä matka siihen, että sukupuolet erotetaan toisistaan fyysisesti kuten islamissa.
Toimintaan värvääminen ja tutustuttaminen tulee tehdä ryhmämuotoisesti ja päiväsaikaan ja ilman alkoholia. Piste.
Kuka politiikasta jaksaa selvinpäin puhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisköhän tämä nyt niin, että totuus löytyy jostain puolivälistä. Kuitenkin, jos minua läpsittäisiin, tönittäisiin ja nimiteltäisiin yleiseksi naiseksi, se stoori loppuisi samalla sekunnilla.
Todella moni nainen pitää tuollaisesta. Moni jopa vielä paljon kinkymmästä, mutta eihän palstan aseksuaalit mammat siitä mitään ymmärrä.
Olen se, jota kommentoit. En ole "palstan aseksuaali mamma" ollenkaan. Luin Rydmanin vastineen twitteristä ja sillä hetkellä menin puolelleen. Tämän jälkeen vasta luin Hesarin jutun ja hämmennyin. Olen edelleen sitä mieltä,että totuus on jossain puolessa välissä. Jokainen olkoon ihan niin kinky kuin haluaa, ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hesari tekisi laatujournalismia, niin se olisi kriittisesti arvioinut naisten väitteiden uskottavuuden, huomioinut myös Rydmanin todisteet ja arvioinut miksi poliisi ei nähnyt mitään perusteita syytteillä.
Sen sijaan Hesari tekee wokejournalismia, joten se täysin ilman kritiikkiä uskoo kaiken minkä naiset sanovat, sivuuttavat täysin Rydmanin näkemyksen ja todisteet sekä eivät anna mitään painoarvoa poliisin esitutkinnan lopputuloksella.
Kun jopa seiska ei näe perusteita kirjoittaa kohujuttua, niin se kertoo kaiken olennaisen hesarista.
Toimittaja oli Rydmanilta pyytänyt haastattelua- ei ollut suostunut, että pääsee uhriutumaan blogissaan mustamaalaamalla näitä tyttöjä.
Rydman oli antanut haastattelun ja esittänyt omat todisteet. Nämä eivät kelvanneet toimittajalle. Koska oma woke-agenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä tuli ilmi ennen vaaleja.
Asetelmat kertalaakista uusiksi!
Rydman äänestetään eduskuntaan, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Hesari wokejuttuun ei usko yksikään Rydmanin äänestäjä.
Hyvinkin Rydman äänestetään eduskuntaan koska Kokoomus haluaa profiloitua tahmeakouraisten setämiesten puolueeksi. Suomessa heiltä voi saada ison äänisaaliin. Feminismiä voi syyttää siitä että rehellinen teinien manipulointi sukupuolisiin tekoihin asemaa ja aikuisen keinoja ja resursseja hyväksikäyttäen alkaa olla hyi hyi.
Joillekin oikeusvaltion periaatteet on vaikea hyväksyä, jos ne ovat oman agendan vastaiset.
Haavisto haki isis-morsiamet vastoin lakia, vaikka lait on laadittu juuri siksi ettei kukaan toimi omien fiilisten pohjalta.
Mitä muuten Isis-morsiamille kuuluu - who knows? Poliisi lupasi tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...Minulla on todistusaineistoa siitäkin, että vielä maaliskuussa hän on hämmästellyt, kuinka hänen nimensä on vedetty tällaiseen mukaan.
Miksi hän nyt sitten yhtäkkiä keksii väittää tällaisia aivan karmeita asioita vuosilta 2014 ja 2015? Asia liittynee siihen, että maaliskuussa hän ystävystyi aiemmin mainitun Amanda Blickin kanssa. He ovat sittemmin jakaneet sosiaalisessa mediassa julkaisuja yhteisistä tapaamisistaan. Hallussani on myös materiaalia, joka osoittaa Blickin aktiivisesti pyrkineen vaikuttamaan toisiin naisiin, jotta nämä antaisivat minusta kielteisiä lausuntoja HS:lle."
Tytöt päättivät yksissä tuumin, että Rydmanin kimppuun lähdetään. Näin nainen voi Suomessa tehdä. Lehdet tukevat uhriasemaa. Feminismi aatteena tunnetusti joustaa, ajetaanhan naisten asemaa.
Olisit paljon uskottavampi, jos et vetäisi tuota feminismiä tähän. Kuulostat kovasti misogyyniltä. Just sayin'.
Onneksi minun uskottavuuteni ei juuri merkitse. Mutta vakavasti puhuen, mistä ajattelit, että tämä me too ideologia olisi alun perin lähtöisin? Kovasti tuntuu olevan naisvoittoista tämä yritys pyrkiä mustamaalaamaan ihmisiä tekaistuin väittein. Mistä sun mielestä on kyse?
Siitä että miehet eivät ymmärrä toisten ihmisten rajoja ja oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Voit varmaan ilahtua siitä, että valtaosa taiskauksista ja lievemmästä ahdistelusta jää ilmoittamatta. Kyllä teille ahdistelijapelleille edelleen liekaa riittää, valitettavasti.
Onko Rydman jopa fyysisesti kosketellut jotakuta, ei kait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Post-Wille Forecast 2023:
SDP 23 %
PS 20 %
KOK 19 %Te olette niin läpinäkyviä. Ja sitten joku ihmettelee, miksi tämä juttu julkaistiin ja miksi juuri nyt?
Älä turhasb selittele. Jutustahan ei ole haittaa koska tämä on kokoomuksen kannattajien näkökulmasta vain sulka hattuun.
Itseäni ihmetytti artikkelissa se, että Rydmanin ex-naisystävä tuntui olevan OK sen suhteen että harrastaisivat kimppakivaa niiden kahden teinin kanssa ja ainoa este oli että tytöt eivät suostuneet. Paljonkohan tällaista on tapahtunut, mikä ei päätynyt lehteen?
Itse en tällaisen pikkudetaljin tultua ilmi palkkaisi kyseistä henkilöä toimimaan firmani kanssa ollenkaan. Katsotaan miten käy, sen verran lakimaailmassa ollaan tarkkoja maineenhallinnasta että mielenkiintoikseksi menee mitä seuraavaksi tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hjhkuugj kirjoitti:
Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.
Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.
Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.
Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.
Minulle 16-vuotiaana oli kyllä jo selvää ettei aikuisten miesten, eikä nuorempienkaan ryyppyporukoihin saa mennä, vaikka kuinka mannaa tarjottaisiin. Pyörin ihan vain ikäisteini joukossa, isän ja äidin ohjauksessa. Tänä päivänähän 5-vuotias on jo itsellinen toimija, saa päättää mitä sukupuolta edustaa ja missä yönsä viipottaa. Sisään vain missä ovi aukee.
Näissä tilanteissa oli esim. kiinnostuttu puoluetoiminnasta. Ei silloin odotus voi olla että llimainen setämies kähmii ja juottaa humalaan, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan Wille tarvitsee 16-vuotiaita tyttöjä auttamaan taistelussa lokakampanjaa vastaan. Ketjun Willeä puolustavat ja wokea huutavat isät voivat nyt tarjota konkreettista apua ja ajaa tyttärensä järjestämään mappeja ja nauttimaan kestityksestä. Muu olisi tekopyhää.
Nimenomaan.
Minua aina huvittaa näissä keisseissä se, että miehet aina puolustavat toisiaan ja kuolaavat kaikki hyvin mielellään alaikäisiä likkoja - kunhan nämä vaan eivät ole heidän omia tyttäriään. Jos näin kävisi, sitten kaivettaisiin kaikki mahdolliset aseet mukaan ja lähdettäisiin verenhimoiselle kostoreissulle. Miesten kaksinaismoralismi on aina yhtä huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkinut kaikki väitteet ja todennut yksiselitteisesti ettei ole mitään perusteita syyttä Rydmania mistään.
Ne jotka äänestivät Rydmania aikaisemmin tulevat äänestämään häntä jatkossakin.
Niin, osa on vanhentunut, osan kohdalla lainsäädäntö muuttunut. Takautuvasti ei tule syytteitä.
Mitä mieltä olet ihmisestä, joka houkuttelee 14-17-vuotiaita asunnolleen ja pyrkii jumittamaan alkoholia ja lähentyy fyysisesti? Tai huorittelee ja läpsii nuorempaa puoluetoveria?
Olen tämän Rydmanin ikätoveri. Olisin huolestunut mielenterveydestäni, jos minua kiinnostaisivat murrosikäiset lapset. Kokoomusnuoriin en lastani päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana tanssipaikalla kolmekymppinen mies sanoi minulle, että minä olisin hänelle sopivan ikäinen. Minun näkökulmastani mies oli vanha setä.
Aina ei kohtaa. Kumpikaan ei silti ollut väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hjhkuugj kirjoitti:
Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.
Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.
Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.
Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.
Minulle 16-vuotiaana oli kyllä jo selvää ettei aikuisten miesten, eikä nuorempienkaan ryyppyporukoihin saa mennä, vaikka kuinka mannaa tarjottaisiin. Pyörin ihan vain ikäisteini joukossa, isän ja äidin ohjauksessa. Tänä päivänähän 5-vuotias on jo itsellinen toimija, saa päättää mitä sukupuolta edustaa ja missä yönsä viipottaa. Sisään vain missä ovi aukee.
Selvästi menneiden vuosikymmenten hyvin kasvatettu nuori. Sittemmin naiset saivat hyviä ideoita itsenäisyydestään. Nyt yksinhuoltajien lapset juoksevat vapauttaan tuolla jo alle 16-kesäisinä ilman isiään.
Uskotteko nyt kun sanon, että kaikenikäiset miehet himoaa nuoria naisia. Willellä on se ero tavalliseen pulliaiseen, että asemansa turvin on saanut houkuteltua naisia mukaansa. Jokainen mies tekisi niin jos pystyisi. Wille on the Man!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...Minulla on todistusaineistoa siitäkin, että vielä maaliskuussa hän on hämmästellyt, kuinka hänen nimensä on vedetty tällaiseen mukaan.
Miksi hän nyt sitten yhtäkkiä keksii väittää tällaisia aivan karmeita asioita vuosilta 2014 ja 2015? Asia liittynee siihen, että maaliskuussa hän ystävystyi aiemmin mainitun Amanda Blickin kanssa. He ovat sittemmin jakaneet sosiaalisessa mediassa julkaisuja yhteisistä tapaamisistaan. Hallussani on myös materiaalia, joka osoittaa Blickin aktiivisesti pyrkineen vaikuttamaan toisiin naisiin, jotta nämä antaisivat minusta kielteisiä lausuntoja HS:lle."
Tytöt päättivät yksissä tuumin, että Rydmanin kimppuun lähdetään. Näin nainen voi Suomessa tehdä. Lehdet tukevat uhriasemaa. Feminismi aatteena tunnetusti joustaa, ajetaanhan naisten asemaa.
Olisit paljon uskottavampi, jos et vetäisi tuota feminismiä tähän. Kuulostat kovasti misogyyniltä. Just sayin'.
Onneksi minun uskottavuuteni ei juuri merkitse. Mutta vakavasti puhuen, mistä ajattelit, että tämä me too ideologia olisi alun perin lähtöisin? Kovasti tuntuu olevan naisvoittoista tämä yritys pyrkiä mustamaalaamaan ihmisiä tekaistuin väittein. Mistä sun mielestä on kyse?
Siitä että miehet eivät ymmärrä toisten ihmisten rajoja ja oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Voit varmaan ilahtua siitä, että valtaosa taiskauksista ja lievemmästä ahdistelusta jää ilmoittamatta. Kyllä teille ahdistelijapelleille edelleen liekaa riittää, valitettavasti.
Harmittaako ettet saanut työnnettyä tyttöäsi Rydmanin syliin?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetytti artikkelissa se, että Rydmanin ex-naisystävä tuntui olevan OK sen suhteen että harrastaisivat kimppakivaa niiden kahden teinin kanssa ja ainoa este oli että tytöt eivät suostuneet. Paljonkohan tällaista on tapahtunut, mikä ei päätynyt lehteen?
Itse en tällaisen pikkudetaljin tultua ilmi palkkaisi kyseistä henkilöä toimimaan firmani kanssa ollenkaan. Katsotaan miten käy, sen verran lakimaailmassa ollaan tarkkoja maineenhallinnasta että mielenkiintoikseksi menee mitä seuraavaksi tapahtuu.
Oh yes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ja epämiellyttäväksi koetulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua säveltäjä Kari Rydmanille, jonka veli Risto Rydman on pahin tissienkatselija ikinä. Limanuljaska oikein.
Hintelää ruumiinrakennetta suvussa. Ettei vaan Villeäkin vaivais olla pieni hillerimäinen mies, joka ei pärjää normaali naisten kanssa normaalilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko nyt kun sanon, että kaikenikäiset miehet himoaa nuoria naisia. Willellä on se ero tavalliseen pulliaiseen, että asemansa turvin on saanut houkuteltua naisia mukaansa. Jokainen mies tekisi niin jos pystyisi. Wille on the Man!
Mikä tekee sinusta pätevän puhumaan kaikkien miesten puolesta?
Minulla ei ole onnekseni kokemusta tuollaisista väitteistä, ja pidän huolen, että ei ole vastakaan. Sulla on aika monta aukkoa logiikassa, mutta et voi sille mitään, koska sulla on vääränlaiset kromosomit. En voi auttaa.