Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada näkyvät vatsalihakset (kuten kuvassa?)

Vierailija
15.03.2024 |

Olen normaalipainoinen/hoikka, mutta ilmeisesti rasvaprosentti liian korkea tai liian vähän vatsalihaksia...onko realistista saada ja ylläpitää näkyvät vatsalihakset, kuten kuvassa ja mitä se vaatii? https://i.pinimg.com/564x/e8/07/7e/e8077ef36453f46edec6fb11fb80741f.jpg

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti varmaan jossain 15% hujakoilla kuvassa, tiukalla ruokavaliolla ja treenillä voi olla ihan mahdollista näyttää tolta

Vierailija
2/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä. Toisilla toiset lihakset erottuu paremmin kuin toiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle vatsalihasten näkyminen vaatii joko otollista geeniperimää ( välillä näkee niitä mimmejä joilla on leveä takamus/reisiosasto, mutta litteä ampiaisvyötärö) tai sitten sairaalloisen matalaa rasvaprosenttia. Siis sellaista, joka lopettaa menkat. Itse olen tällainen tasapaksu, keskivartaloon rasvaa kerryttävä yksilö ja mulle näkyvät vatsalihakset vaan ei ole vaihtoehto. Tai ainakaan hyvä terveys ja vatsalihakset samaan aikaan.

Eli riippuu ihan sun fysiikasta onko mahdollista vai ei.

Vierailija
4/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän erottuu ne reunat, mutta ei todellakaan ole selvää 6päkkiä, mutta mitä yrittänyt tunnustella rasvan alta, niin voisi ehkä olla mahkuja saada erottuvat vatsalihakset, tai jotain siellä alla on :) En vain tiedä miten kova työ olisi ne saada esiin ja mitä oikeastaan vaatisi tarkalleen tai onko ylipäätään realistista odottaa että ne saisi pidettyä esillä.

-ap

Vierailija
5/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaprosentti varmaan jossain 15% hujakoilla kuvassa, tiukalla ruokavaliolla ja treenillä voi olla ihan mahdollista näyttää tolta

Taitaa olla jotain 5%.

Vierailija
6/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jotain 5%.

No ei todellakaan ole :D silloin näkyisi kaikki suonetkin jo ja olisi tosi kuiva look, todella harva nainen edes pystyy saamaan rasvat niin alas. Kuvan nainen kuitenkin näyttää ihan terveeltä ja timmiltä.

Vierailija
7/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä rasvoja niin vähälle, että näkyvät. Rasva ei lähde tasaisesti kropasta. Se lähtee ensin rinnoista tai naamasta tai kaulasta. Saat aikaan kamalaa jälkeä muualla, kun sokeasti tavoittelet näkyviä lihaksia. Jos ei sinulle ole niitä geneettisesti suotu, hyväksy asia. Säästä noita tärkeämpiä paikkoja.

Vierailija
8/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vedä rasvoja niin vähälle, että näkyvät. Rasva ei lähde tasaisesti kropasta. Se lähtee ensin rinnoista tai naamasta tai kaulasta. Saat aikaan kamalaa jälkeä muualla, kun sokeasti tavoittelet näkyviä lihaksia. Jos ei sinulle ole niitä geneettisesti suotu, hyväksy asia. Säästä noita tärkeämpiä paikkoja.

Mulla on tosi pienet rinnat muutenkin, niin eipä ne siitä oleelliseti kutistu.

-ap

Vierailija
9/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tosi puhtaasti, paljon proteiinia ja vähän rasvaa. Herkutella ei juurikaan pysty. Sit treeniä keskivartalolle. Pilates esim. tosi hyvä. Vaatii kyllä aika kurinalaista elämäntyyliä, ja tosiaan auttaa jos hyvät geenit. Rasvat naisella pitää olla 18-12% et näkyy.

Vierailija
10/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle kympin kuvassa. Alle vitosella näkyy jo koko päkki kunnolla. Se sitten, että onko se terveellistä on eri asia.

Vierailija
11/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän erottuu ne reunat, mutta ei todellakaan ole selvää 6päkkiä, mutta mitä yrittänyt tunnustella rasvan alta, niin voisi ehkä olla mahkuja saada erottuvat vatsalihakset, tai jotain siellä alla on :) En vain tiedä miten kova työ olisi ne saada esiin ja mitä oikeastaan vaatisi tarkalleen tai onko ylipäätään realistista odottaa että ne saisi pidettyä esillä.

-ap

Siis ihan vaan laihduttamalla niin ettei siinä ole enää rasvakerrosta päällä. Niin ne lihakset erottuu. Et sä niitä treenaamalla saa läskin alta erottumaan. 

Vierailija
12/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan pitää olla rasvaprosentti että se keskiviiva alka erottumaan?

Vierailija
13/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen. Riippuu ihan sun kropasta että kuinka alhainen. Siis siitä minne rasva sulla kertyy. Jos olet luonnostaan litteävatsainen (eli rasvaa ei kerry suhteessa paljoa vatsan alueelle), niin pääset helpommalla. Jos taas kerrytät vatsaan, niin toivotan onnea matkaan. Kerro sitten miten kävi.

Vierailija
14/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen. Riippuu ihan sun kropasta että kuinka alhainen. Siis siitä minne rasva sulla kertyy. Jos olet luonnostaan litteävatsainen (eli rasvaa ei kerry suhteessa paljoa vatsan alueelle), niin pääset helpommalla. Jos taas kerrytät vatsaan, niin toivotan onnea matkaan. Kerro sitten miten kävi.

"Hyvä jumala, nää mun rinnat on nyt tyhjät pussit, ja pienikin liike saa kaulajänteet näkymään. Silmien alla hirveät pussit, kun rasvat katosi naamasta. Näytän Alexanders Stubbilta. En voi liikkua missään. Kyllähän minua varoitettiin Vauvalla, mutta en tajunnut ennen kuin kokeilin. Miten tästä eteenpäin?"

Vierailija
15/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jotain 5%.

No ei todellakaan ole :D silloin näkyisi kaikki suonetkin jo ja olisi tosi kuiva look, todella harva nainen edes pystyy saamaan rasvat niin alas. Kuvan nainen kuitenkin näyttää ihan terveeltä ja timmiltä.

Se on nuori ja lisäksi se venyttää asentoa sellaiseksi, että siinä näkyvät lihakset. Toisessa asennossa ei näkyisi silläkään.

Vierailija
16/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa näkyvä on tosiaan n. 15%, ja aika lailla siinä alarajoilla mihin naisen kannattaa rasvat pudottaa. Miehillä terveydelle ideaalinen rasvaprosentti on hieman alempi, n. 12%.

Vierailija
17/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilaitteilla hankitaan vinoja ja pystyjä vatsalihaksia. Laitteiden painojen tulee olla riittävän isot ja toistoja täytyy tehdä riittävä määrä jotta näkyviä tuloksia alkaa tulla. Jos vyötäröllä on liikaa rasvaa ja makkaroita ne pitää saada sulatettua pois ruokavaliolla ja kaloreita polttavaa liikuntaa harrastamalla (esim. reipastahtinen kävely). Olen itse mallia omppu ja olen onnistunut edellämainituilla keinoilla saamaan  vyötäröni melko kapeaksi ja vatsalihakset esille ja ikää minulla on jo yli 65 v. Vartalon "muokkaus" ilman kirurgin veistä onnistuu kyllä vielä myöhemmälläkin iällä. Hyvällä lihaskunnolla on iso vaikutus liikkumisen ja terveyden ylläpitoon iän karttuessa. 

Vierailija
18/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
19/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholi, turha rasva, roskaruoka. 4x salille viikossa, 2 pidempää matalasykkeistä treeniä samalla, a 1 h. Muutama sata vatsaa viikossa. Liiku koko ajan, kävele portaat. Itellä 5 kg lähti kuussa tuolla, nyt BMI 26: penkiltä 100. Vyötärö - 5 cm

Vierailija
20/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko niitä jotenkin maalata siihen ihon pintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi