HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys. Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista. Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman. https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9097)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman kuuluu ällöttävään ja rikolliseen Kokoomus puolueeseen. Kokoomus puolue tulee lakkauttaa välittömästi hyvien tapojen vastaisena. Kokoomuslaiset kannattaa pedarointia🤢
Ei kannata antaa 14-vuotiaan tytön mennä TET-harjoitteluun kokoomuksen puoluetoimistoon, puhuvat ällöttävästi heistä.
Niin, 14-vuotiaat tytöt ovat nykyisin sellaisia siveyden sipuleita, että saavat sielulleen ikuisen vamman. Eivät myöskään ole ikinä maistaneet tippaakaan alkoholia - ellei joku paha setä ole väkisin juottanut.
Kuulepa, suurin osa 14-vuotiasta ei todellakaan ole juoneet alkoholia tai harrastaneet seksiä. Miksi te (setämiehet?) yritätte syyllistää lapsia omista pervoiluistanne?
Uskot siis 14-vuotiaiden kertovan kaikki asiansa vanhemmilleen. Hyvä, pidä tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hjhkuugj kirjoitti:
Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.
Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.
Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.
Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.
Minulle 16-vuotiaana oli kyllä jo selvää ettei aikuisten miesten, eikä nuorempienkaan ryyppyporukoihin saa mennä, vaikka kuinka mannaa tarjottaisiin. Pyörin ihan vain ikäisteini joukossa, isän ja äidin ohjauksessa. Tänä päivänähän 5-vuotias on jo itsellinen toimija, saa päättää mitä sukupuolta edustaa ja missä yönsä viipottaa. Sisään vain missä ovi aukee.
Näissä tilanteissa oli esim. kiinnostuttu puoluetoiminnasta. Ei silloin odotus voi olla että llimainen setämies kähmii ja juottaa humalaan, sori nyt vaan.
Nyt kun me kaikki tiedämme, että kokoomusnuorissa setämiehet etsivät alaikäistä seksiseuraa, niin tuskinpa kukaan niihin lastaan päästääkään enää "pyörimään".
Vierailija kirjoitti:
Luimme tuossa blogin sekä jutun. Kokoomus menetti juuri minun sekä puolisoni äänet.
Sepä kiva. Samoin myös se, että Suomessa on äänestyssalaisuus, joten kukaan ei pysty varmistamaan mitä puoluetta anonyymille palstalle kirjoittanut henkilö ja hänen puolisonsa on aikaisemmin tai tulevaisuudessa äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan Wille tarvitsee 16-vuotiaita tyttöjä auttamaan taistelussa lokakampanjaa vastaan. Ketjun Willeä puolustavat ja wokea huutavat isät voivat nyt tarjota konkreettista apua ja ajaa tyttärensä järjestämään mappeja ja nauttimaan kestityksestä. Muu olisi tekopyhää.
Nimenomaan.
Minua aina huvittaa näissä keisseissä se, että miehet aina puolustavat toisiaan ja kuolaavat kaikki hyvin mielellään alaikäisiä likkoja - kunhan nämä vaan eivät ole heidän omia tyttäriään. Jos näin kävisi, sitten kaivettaisiin kaikki mahdolliset aseet mukaan ja lähdettäisiin verenhimoiselle kostoreissulle. Miesten kaksinaismoralismi on aina yhtä huvittavaa.
Toisaalta sit sekään ei oo ok jos kuolaa omaa tytärtään kuten fritzl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä tuli ilmi ennen vaaleja.
Asetelmat kertalaakista uusiksi!
Rydman äänestetään eduskuntaan, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Hesari wokejuttuun ei usko yksikään Rydmanin äänestäjä.
Hyvinkin Rydman äänestetään eduskuntaan koska Kokoomus haluaa profiloitua tahmeakouraisten setämiesten puolueeksi. Suomessa heiltä voi saada ison äänisaaliin. Feminismiä voi syyttää siitä että rehellinen teinien manipulointi sukupuolisiin tekoihin asemaa ja aikuisen keinoja ja resursseja hyväksikäyttäen alkaa olla hyi hyi.
Joillekin oikeusvaltion periaatteet on vaikea hyväksyä, jos ne ovat oman agendan vastaiset.
Taitaa tosiaan olla niin että tuo teinien manipulointi sukupuolisiin tekoihin asemaa ja aikuisen keinoja ja resursseja hyväksikäyttäen on ainakin vihervasemmiston ja keskustan agendan vastaista. Ja uskallan sanoa että useimpien organisaatioiden ja yhdistysten. Mutta on myönnettävä että Kokoomuksella on oma agenda ja omat äänestäjät.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko nyt kun sanon, että kaikenikäiset miehet himoaa nuoria naisia. Willellä on se ero tavalliseen pulliaiseen, että asemansa turvin on saanut houkuteltua naisia mukaansa. Jokainen mies tekisi niin jos pystyisi. Wille on the Man!
Joo - kunhan vain se oma ihanainen teini-ikäinen tytär ei joudu kuolattavaksi. Silloin lähdetään lahtiin ja tuleekin rumihia! 😆
On tämä kumma palsta.
Rydmania saa lyödä kuin vierasta sikaa 61 sivun verran. Yritäpä arvostella valtiota johtavaa Sanna Marinia, niin aloitukset poistuvat minuuteissa.
Sellainen tasapuolisuus ja ei täällä mitään agendaa ajeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana tanssipaikalla kolmekymppinen mies sanoi minulle, että minä olisin hänelle sopivan ikäinen. Minun näkökulmastani mies oli vanha setä.
Aina ei kohtaa. Kumpikaan ei silti ollut väärässä.
On aikuinen väärässä, jos lapset kiinnostaa sillä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
On tämä kumma palsta.
Rydmania saa lyödä kuin vierasta sikaa 61 sivun verran. Yritäpä arvostella valtiota johtavaa Sanna Marinia, niin aloitukset poistuvat minuuteissa.
Häh? Onhan marinista ollu satojen sivujen mittaisia lankoja mm. sillonkun söi kymmenen euron aamiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Post-Wille Forecast 2023:
SDP 23 %
PS 20 %
KOK 19 %
Jos tästä ei tule vaalitappiota, niin ei mistään!
Odotan mielenkiinnolla miten kokoomus puolueena vastaa Rydman-keissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana tanssipaikalla kolmekymppinen mies sanoi minulle, että minä olisin hänelle sopivan ikäinen. Minun näkökulmastani mies oli vanha setä.
Aina ei kohtaa. Kumpikaan ei silti ollut väärässä.
On aikuinen väärässä, jos lapset kiinnostaa sillä tavoin.
Jos lapsen määritelmää alkaa noin venyttämään niin kolmekymppinenkin on vielä aika lapsi. Oikeastihan lapsella tarkoitetaan ylensä jotain 10-vuotiasta tai alle, 16-vuotias ei sellainen ole.
Wille on köyhän miehen Epstein. Tyttöystäväkin ollut näköjään vähän samanhenkinen.
Kansanedustaja Wille Rydman Ylelle: Katson asianajajani kanssa, miten edetään.
.......
Eli onko seuraus, että Rydman pyytää anteeksi harkitsemattomia puheitaan/vitsailuaan/tekojaan, joissa hän ei tullut ajatelleeksi, mikä on alaikäisten kanssa soveliasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua säveltäjä Kari Rydmanille, jonka veli Risto Rydman on pahin tissienkatselija ikinä. Limanuljaska oikein.
Hintelää ruumiinrakennetta suvussa. Ettei vaan Villeäkin vaivais olla pieni hillerimäinen mies, joka ei pärjää normaali naisten kanssa normaalilla tavalla.
Selvää juutalaista geeniperimää, kuten Zelenskyillä - PAHA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko nyt kun sanon, että kaikenikäiset miehet himoaa nuoria naisia. Willellä on se ero tavalliseen pulliaiseen, että asemansa turvin on saanut houkuteltua naisia mukaansa. Jokainen mies tekisi niin jos pystyisi. Wille on the Man!
Mikä tekee sinusta pätevän puhumaan kaikkien miesten puolesta?
Persulaisuus pätevöittää juuri siihen
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ja Wille edustatte noita sontiaisia, niin kerro vain omasta puolestasi. Harva haluaa olla vanha horisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hjhkuugj kirjoitti:
Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.
Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.
Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.
Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.
Minulle 16-vuotiaana oli kyllä jo selvää ettei aikuisten miesten, eikä nuorempienkaan ryyppyporukoihin saa mennä, vaikka kuinka mannaa tarjottaisiin. Pyörin ihan vain ikäisteini joukossa, isän ja äidin ohjauksessa. Tänä päivänähän 5-vuotias on jo itsellinen toimija, saa päättää mitä sukupuolta edustaa ja missä yönsä viipottaa. Sisään vain missä ovi aukee.
Näissä tilanteissa oli esim. kiinnostuttu puoluetoiminnasta. Ei silloin odotus voi olla että llimainen setämies kähmii ja juottaa humalaan, sori nyt vaan.
Nyt kun me kaikki tiedämme, että kokoomusnuorissa setämiehet etsivät alaikäistä seksiseuraa, niin tuskinpa kukaan niihin lastaan päästääkään enää "pyörimään".
T. Demarien puoluetoimisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä kumma palsta.
Häh? Onhan marinista ollu satojen sivujen mittaisia lankoja mm. sillonkun söi kymmenen euron aamiaisia.
Aika monta söi, kun meni 1400 € kuukaudessa eli 140 aamupalaa. Kaikki Sanna-ketjut poistuu välittömästi.
On silti semmoinen käsite kuin character assasination, luonemurha. Narsistien suosikkeja, heillä uhri on kyllä käytännössä syytön tai tehnyt sen virheen, että astunut narskun varpaille. Eli kosto.
Mediat voiva loata yksityishenkilön maineen niin, että uran kannalta vaikutus on katastrofaalinen. Ei tätäkään oikein kohtuullisena voi pitää. Nythän tässä taas oikein mehustellaan yhden ns likaisen sian toimintaa, jota on katseltu sivusta vuositolkulla vaan ei vahingossakaan puututtu asiaan aikaisemmin. Jotenkin halpamaiselta ja pelkurimaiselta (tekopyhältä) tuntuu tämäkin mediasirkus, näitä "konnia" löydetään aina lisää ja heillä tehdään tavalla tai toisella rahaa. Tai vähintään edistetään omaa uraa.
Keskiluokkaista ankkalampimeininkiä, jossa kaivataan säännöllisin välein uusia syyllisiä ja uutta draamaa ikävystyneelle yleisölle, joka saa tuntea itsensä moraalisesti moitteettomaksi.