Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia

Vierailija
19.06.2022 |

ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys. Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?

Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista. Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman. https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…

Kommentit (9097)

Vierailija
1141/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjhkuugj kirjoitti:

Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.

Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.  

Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.

Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.

Juuri niin. Sikailijoita ei pidä suvaita. Liian kauan ennen niin tehtiin. Onneksi ajat ovat muuttuneet.

Vierailija
1142/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukua säveltäjä Kari Rydmanille, jonka veli Risto Rydman on pahin tissienkatselija ikinä. Limanuljaska oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...Minulla on todistusaineistoa siitäkin, että vielä maaliskuussa hän on hämmästellyt, kuinka hänen nimensä on vedetty tällaiseen mukaan.

Miksi hän nyt sitten yhtäkkiä keksii väittää tällaisia aivan karmeita asioita vuosilta 2014 ja 2015? Asia liittynee siihen, että maaliskuussa hän ystävystyi aiemmin mainitun Amanda Blickin kanssa. He ovat sittemmin jakaneet sosiaalisessa mediassa julkaisuja yhteisistä tapaamisistaan. Hallussani on myös materiaalia, joka osoittaa Blickin aktiivisesti pyrkineen vaikuttamaan toisiin naisiin, jotta nämä antaisivat minusta kielteisiä lausuntoja HS:lle."

Tytöt päättivät yksissä tuumin, että Rydmanin kimppuun lähdetään. Näin nainen voi Suomessa tehdä. Lehdet tukevat uhriasemaa. Feminismi aatteena tunnetusti joustaa, ajetaanhan naisten asemaa.

Olisit paljon uskottavampi, jos et vetäisi tuota feminismiä tähän. Kuulostat kovasti misogyyniltä. Just sayin'.

Onneksi minun uskottavuuteni ei juuri merkitse. Mutta vakavasti puhuen, mistä ajattelit, että tämä me too ideologia olisi alun perin lähtöisin? Kovasti tuntuu olevan naisvoittoista tämä yritys pyrkiä mustamaalaamaan ihmisiä tekaistuin väittein. Mistä sun mielestä on kyse?

Vierailija
1144/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks aina vasta vuosien päästä väitetyistä tapahtumista aletaan ulisee?

Tekaistuja syytöksiä tekeville pitäisi langettaa vastaava rangaistus, kuin mitä ovat syyttämälleen taholle tavoitelleet.

Oletko ollut koskaan ahdistelun tai seks.rikoksen uhri? Ei se ole niin helppoa siitä heti alkaa toitottaa. 

Vierailija
1145/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan Wille tarvitsee 16-vuotiaita tyttöjä auttamaan taistelussa lokakampanjaa vastaan. Ketjun Willeä puolustavat ja wokea huutavat isät voivat nyt tarjota konkreettista apua ja ajaa tyttärensä järjestämään mappeja ja nauttimaan kestityksestä. Muu olisi tekopyhää.

Vierailija
1146/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaskin ministeriksi meni nyt mahikset.

Vierailija
1147/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi rydman näytti jo 20 vuotta sitten samanlaiselta oudolta pikkumieheltä, sillon jo muistan nousi vähän karvat pystyyn pelkästään olemuksesta ja puhetavasta.

Näkyy olevan jo melkein 49v, aika rientää, kuvittelin ton vieläkin alta 30veeksi, on niin jäänyt mieleen että on nuorisopoliitikko mutta ei vaikuta oikealta nuorelta.

Huhhuh.

Jokatapauksessa. Jos kokoomuslainen ei ole tuon ikäsenä naimisissa ja kaikki kulissit kunnossa, on sekin outoa, kertoo siitä ettei wille pysty edes kulissin vuoksi olemaan aikuisen naisen kanssa tekemisissä, joten ei ole edes vaivautunut hankkimaan kulissikotia ja - avioliittoa, vaan painattaa menemään teinien kanssa.

Nuorempi ku meidän "nuori" pääministeri. Et "melkein 49 "?

Mikähän läppä tääkin oli taas...

Piti lukea että melein 40v.

Toi alkoi näkyä julkisuudessa jo teinipoliithikkona parikyt vuotta sitten.

Ei mitään läppää vaan kerroin vain että jäänyt mieleen koska vaikutti jo silloin epänormaalilta. Jäänyt mieleen juuri sen takia.

Vierailija
1148/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rydman näytti jo 20 vuotta sitten samanlaiselta oudolta pikkumieheltä, sillon jo muistan nousi vähän karvat pystyyn pelkästään olemuksesta ja puhetavasta.

Näkyy olevan jo melkein 49v, aika rientää, kuvittelin ton vieläkin alta 30veeksi, on niin jäänyt mieleen että on nuorisopoliitikko mutta ei vaikuta oikealta nuorelta.

Huhhuh.

Jokatapauksessa. Jos kokoomuslainen ei ole tuon ikäsenä naimisissa ja kaikki kulissit kunnossa, on sekin outoa, kertoo siitä ettei wille pysty edes kulissin vuoksi olemaan aikuisen naisen kanssa tekemisissä, joten ei ole edes vaivautunut hankkimaan kulissikotia ja - avioliittoa, vaan painattaa menemään teinien kanssa.

Mistä ihmeestä olet tuollaiseen ikään päätynyt?

Vierailija
1149/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä neuvoisin poliittisia nuorisojärjestöjä panostamaan siihen, että nimenomaan järjestön naiset ottaisivat aktiivisesti kopin uusista nais- tai tyttöjäsenistä.

Ovathan nuorisojärjestöön lähes yli-ikäiset miesjäsenet aivan varmasti innokkaita esittelemään toimintaa vapaa-ajalla ja tutustumaan tulokkaan ajatuksiin. Alkoholin äärellä ja miehen kotona. Kokemusta on.

Entäs sitten kun ne naiset ovat lesboja, biseksuaaleja tai transnaisia? 

Tai mitä teet homomiesten ja biseksuaalimiesten kanssa? Eivät voi keskustella edes parikymppisten puolueen jäsenten kanssa?

Tuosta ei ole pitkä matka siihen, että sukupuolet erotetaan toisistaan fyysisesti kuten islamissa.

Varmaan se koppi olisi aiheellista ottaa juuri niin, että kerrottaisiin nuorelle, että järjestössä on säännöt ja kenelle puhua, jos joku toimii mietityttävällä tavalla. Ei niin, että yksi henkilö ottaa kopin kahdestaan henkilön kotona, olipa mitä sukua tai puolta tai rotua tai suuntausta hyvänsä. Järjestötoiminta on kuitenkin lähtökohtaisesti useamman ihmisen yhteistoimintaa.

Vierailija
1150/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä tuli ilmi ennen vaaleja.

Asetelmat kertalaakista uusiksi!

Rydman äänestetään eduskuntaan, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Hesari wokejuttuun ei usko yksikään Rydmanin äänestäjä.

Hyvinkin Rydman äänestetään eduskuntaan koska Kokoomus haluaa profiloitua tahmeakouraisten setämiesten puolueeksi. Suomessa heiltä voi saada ison äänisaaliin. Feminismiä voi syyttää siitä että rehellinen teinien manipulointi sukupuolisiin tekoihin asemaa ja aikuisen keinoja ja resursseja hyväksikäyttäen alkaa olla hyi hyi.

Joillekin oikeusvaltion periaatteet on vaikea hyväksyä, jos ne ovat oman agendan vastaiset.

Haavisto haki isis-morsiamet vastoin lakia, vaikka lait on laadittu juuri siksi ettei kukaan toimi omien fiilisten pohjalta.

Vierailija
1151/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan Wille tarvitsee 16-vuotiaita tyttöjä auttamaan taistelussa lokakampanjaa vastaan. Ketjun Willeä puolustavat ja wokea huutavat isät voivat nyt tarjota konkreettista apua ja ajaa tyttärensä järjestämään mappeja ja nauttimaan kestityksestä. Muu olisi tekopyhää.

Nuo nuoret naiset tuntuvat olevan vastentahtoisesti jonkinlaisessa orjuudessa, miten se on mahdollista?

Vierailija
1152/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman äänestetään eduskuntaan, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Hesari wokejuttuun ei usko yksikään Rydmanin äänestäjä.

Tässä on nyt laajemmin kyse siitä, uskaltaako kukaan äänestää Kokoomusta.

Kokoomusta äänestää jatkossakin kaikki jotka uskovat oikeusvaltion periaatteisiin. Neuvostoliiton oikeuden kannattajat äänestävät ehkä jotain muuta puoluetta

Tajuatko itse, miten lapselliselta kuulostat?

Piru vie, kokkareille tuli yhtäkkiä iso hätä vaaleista. 😂😂

Vierailija
1153/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sitten loppu Ryydmanin sekoilulle politiikassa. Kokoomuslaista vastuullista politiikkaa taas kerran. Hyvä, että tuli ilmi.

Hyvä, että tuli esille. Osoitti kiistatta, että Rydman ei ollut tehnyt mitään laitonta.

Moraaliton onkin sitten toinen juttu. Minä en kestä sinunlaisiasi ihmisiä, joiden mielestä kaikkea saa tehdä kunhan ei ole laitonta. Eikö toisilla tosiaan ole minkäänlaista moraalia?

Kaikkea ei saa tehdä, esim Rydmanin esittämien todisteiden perusteella moni häntä syyttäneistä naisista on tehnyt perusteettomia rikosilmoituksia.

Vierailija
1154/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjhkuugj kirjoitti:

Wille Rydman on ollut kokoomuksessa vähän eri mieltä kuin puoluetoverit, johtuuko ajojahti siitä. Kamala ajatella, että maine voitaisiin mustamaalata tarkoituksella.

Olen aikuinen nainen ja voin sanoa, että monenlaista "häirintää" ja kaksimielisiä kommentteja olen kuullut. Pidän näitä ihan normaalina huulenheittona, ennen sitä kutsuttiin flirttailuksi ;). Nykyään kait seksuaaliseksi häirinnäksi. Osaan pitää puoleni ja osoittaa, jos ei kiinnosta ja aina on suomalaisiin miehiin toiminut.  

Voi olla että Rydman on syyllinen, mutta politiikka on likaista peliä, kannattaa aina miettiä asiaa boxin toiselta puoleltakin. Rydman mm. vastusti EU:n elvytyspakettia, eli suomalaisten veroeurojen jakamista etelän vetelille ja siitä hänelle pointisit.

Minä en olisi osannut 16-vuotiaana pitää puoliani. Aikamoinen odotus sen ikäiseltä. Vastuu nyt vaan on aikuisella, ei sinä ole edes mitään keskusteltavaa.

Rydmanpa ei olekaan aikuinen, vaan Peter Pan Mikä mikä -maassa

Vierailija
1155/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aina vasta vuosien päästä väitetyistä tapahtumista aletaan ulisee?

Tekaistuja syytöksiä tekeville pitäisi langettaa vastaava rangaistus, kuin mitä ovat syyttämälleen taholle tavoitelleet.

Oletko ollut koskaan ahdistelun tai seks.rikoksen uhri? Ei se ole niin helppoa siitä heti alkaa toitottaa. 

Olen, ja kyllä se on nimenomaan aivan yhtä helppoa kuin puhuminen yleensäkin.

Vierailija
1156/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt laajemmin kyse siitä, uskaltaako kukaan äänestää Kokoomusta.

Kokoomusta äänestää jatkossakin kaikki jotka uskovat oikeusvaltion periaatteisiin. Neuvostoliiton oikeuden kannattajat äänestävät ehkä jotain muuta puoluetta

Tajuatko itse, miten lapselliselta kuulostat?

Piru vie, kokkareille tuli yhtäkkiä iso hätä vaaleista. 😂😂

Kuulostaa lapselliselta sen korvaan jolle oikeusvaltion periaatteet eivät merkitse mitään.

Vierailija
1157/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana tanssipaikalla kolmekymppinen mies sanoi minulle, että minä olisin hänelle sopivan ikäinen. Minun näkökulmastani mies oli vanha setä. 

Ennen sotia oli ajat toiset.

Vierailija
1158/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo nuoret naiset tuntuvat olevan vastentahtoisesti jonkinlaisessa orjuudessa, miten se on mahdollista?

Mitä tyttäresi sanoi kun keskustelitte aiheesta?

Vierailija
1159/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjhkuugj kirjoitti:

Minulle 16-vuotiaana oli kyllä jo selvää ettei aikuisten miesten, eikä nuorempienkaan ryyppyporukoihin saa mennä, vaikka kuinka mannaa tarjottaisiin. Pyörin ihan vain ikäisteini joukossa, isän ja äidin ohjauksessa. Tänä päivänähän 5-vuotias on jo itsellinen toimija, saa päättää mitä sukupuolta edustaa ja missä yönsä viipottaa. Sisään vain missä ovi aukee.

Vierailija
1160/9097 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post-Wille Forecast 2023:

SDP 23 %

PS 20 %

KOK 19 %

Te olette niin läpinäkyviä. Ja sitten joku ihmettelee, miksi tämä juttu julkaistiin ja miksi juuri nyt?

Ketju on lukittu.